Grappig, dat is hier soms ook zo! Draait jouw baby soms ook nog om zijn of haar as?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef PM-girl het volgende:
Mijn buik is scheefEen hele charmante webcam-foto van 39+2:
[ afbeelding ]
Mogen jullie raden waar de billen (van het kind) zitten!
Het wordt de laatste week wat minder, maar inderdaad, ondanks dat het hoofdje al vast zit, was er genoeg draaivrijheid over!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:35 schreef Aventura het volgende:
[..]
Grappig, dat is hier soms ook zo! Draait jouw baby soms ook nog om zijn of haar as?
Nee! Ik kijk er zo naar uit, het broer worden!quote:
aankomende zaterdagquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef TimeJumper het volgende:
Nou nu ik ook maar eens![]()
Aankomende zaterdag word ik 20 weken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:46 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
aankomende zaterdagja zo kan ik ook rekenen
maarre echt een mooi buikje al!
Ik sta op werk vaak te kijken (grote spiegel in de wc) hoe groter ik ben geworden...hihi..ik vind het zo leuk!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me nu gewoon een kamerolifant of michelinvrouwtje.
Ik verheug me op zaterdag, want dat betekend dat ik halverwege de ellende ben![]()
Zo'n kindje maken is leuk, volgroeien is wonderbaarlijk maar als die er eenmaal uit is
![]()
Maar die zwangerschap![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:16 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik sta op werk vaak te kijken (grote spiegel in de wc) hoe groter ik ben geworden...hihi..ik vind het zo leuk!ik voel me niet dik maar mooi zwanger eigenlijk! mijn huid is alleen veel vetter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |