Gast, er is niks mis met je handschrift.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jawel, ik heb gewoon een afschuwelijke motoriek
Beter kan ik op HBO alles doen op de computer, typen ben ik dan wel weer goed in
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gast, er is niks mis met je handschrift.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu maak je het wel heel verleidelijk om het toch wel te doen.
Ben wel wat gewend, ben een van de oudste in mijn klas.quote:
Een intervisie is een analyse van een incident dan op je stage is gebeurd met je groepsgenoten.quote:
Informatica, vast wel tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet niet welke opleiding je gaat doen?
Maak dat die leraren maar wijsquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Gast, er is niks mis met je handschrift.
Maar wat als er geen incidenten zijn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend, ben een van de oudste in mijn klas.
[..]
Een intervisie is een analyse van een incident dan op je stage is gebeurd met je groepsgenoten.
Het moet gewoon leesbaar zijn, meer niet. Het is geen kunstwerk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica, vast wel toch
[..]
Maak dat die leraren maar wijs
Mijn vriend doet Elektrotechnische Installatietechniek en moet wel eens berekenen handgeschreven inleveren bij opdrachten enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Informatica, vast wel toch
[..]
Maak dat die leraren maar wijs
Die zijn er altijd.quote:
Dat is nog een mooi handschrift hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Ezell het volgende:
Dit mijn handschrift als ik snel schrijf:
[ afbeelding ]
Lelijk...
Nee hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat naar de MBO in Veghel.
Criminologie. Als ik word ingeloot.quote:
Best sierlijk hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Ezell het volgende:
Dit mijn handschrift als ik snel schrijf:
[ afbeelding ]
Lelijk...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij gaat naar de MBO in Veghel.
Ah okquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Criminologie. Als ik word ingeloot.Zo niet, dan notarieel recht of op vavo wiskunde B/D en nog 2 andere vakken doen en volgend jaar weer meeloten.
Was dat te lezenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat is nog een mooi handschrift hoor
Dat had ik niet verwacht, maar bedankt hoor.quote:
Pabo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie handschriften.
Op de pabo krijgen we schrijfles. Prachtig lerarenhandschrift heb ik nu, dit dat alles.
Pics dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie handschriften.
Op de pabo krijgen we schrijfles. Prachtig lerarenhandschrift heb ik nu, dit dat alles.
Informaticaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik Tandheelkunde als ik word ingeloot, en anders Rechten of Farmacie. En jij?
Pics.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie handschriften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |