(De vraag is dus eigenlijk:"Wie zou jij 24 uur per dag willen bestuderen / bekijken / ontdekken) van de posters hier op Fok!
Verbal: Vind ik een uitermate interessant persoon met kwalitatief zeer goed en objectieve posts. Ik zou hem wel eens subjectief willen zien worden.
pris: Ik wil wel eens kijken waar die boosheid vandaan komt. Die bijna fake-maar-toch-erg-schattige boosheid die pris uitstraald. Erg wisselvallig. Ook het effect wat ze op anderen heeft zou ik wel eens willen zien.
Herald: Volgens mij is Herald heel anders dan de meeste mensen hem evenaren. Zo zou ik 'm graag ook observeren via een camera. Waarom? Omdat ik me niet kan voorstellen dat hij de hele dag Snippie of Snappie is.
Hier kan ik de hele dag wel naar kijken!
quote:Eehm, alcohol was toch verboden in het BB-huis? Denk dat we eerder kunnen gaan genieten van jullie afkick-verschijnselen...
Op 20 augustus 2000 05:49 schreef DIGGER het volgende:
Ik, Blauwe en Ted, dan kunnen jullie de hele dag (en nacht) naar dronkenmans gewouwel en brabbel kijken en de biertjes turven
Tararaboemdijee, om te kijken wat 3 maanden zonder computer met een mens kan doen
Ulx, om te kijken of 'ie in het dagelijks leven ook zo grappig is.
De derde is lastig....
Isabeau, omdat ze me wel een interessant persoon lijkt.
quote:Dat is idd ook wel een interessante combinatie
Op 20 augustus 2000 11:53 schreef Danny het volgende:
Ulx, Parasiet en Mirrorman
quote:Bij deze ook door Fanmale genomineerd
Op 20 augustus 2000 11:53 schreef Danny het volgende:
Ulx, Parasiet en Mirrorman
quote:Oftewel: wie wil je 3 maanden lang niet meer op Fok! zien
Als jullie 3 Fok!kers konden kiezen...
volgens mij is dat ook wel lachen
|
Forum Opties | |
---|---|