Mwah, daar heb ik er ook al genoeg van uit elkaar zien rammelenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, ligt eraan hoor. Ik heb meubels die gewoon bestaan uit echte stukken hout, en meubels die bestaan uit van dat samengeperste zooi. Die eerste zijn best wel heel goed enzo.
Beetje gewinkeld. Effetjes maar hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wat heb je gedaan in Mstreech?
Ohquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, daar heb ik er ook al genoeg van uit elkaar zien rammelen
dan was je heeeel vlakbijquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje gewinkeld. Effetjes maar hoor...
Ja, eng hè! Ik moest nog aan je denken.quote:
Jeujquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Maar we zijn ook nog langs het MECC gereden op weg naar Heerlen.
Maar in Oosterhout aanwezig zijn tijdens de mooiste dag van CL's leven was teveel gevraagd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Dat was vanmorgen toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar in Oosterhout aanwezig zijn tijdens de mooiste dag van CL's leven was teveel gevraagd?
Ja, wij waren eergister in Maastricht.quote:
net was het nog gisterquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, wij waren eergister in Maastricht.
Via het MECC naar Heerlen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef JDude het volgende:
Ik bedoel gister. Oh mehnquote:
Landgraaf, Maastricht en Gulpen. Dan heb je heel Limburg gehad toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Landgraaf, Maastricht, een pot nat, toch?
Vergeet Arcen en Horst niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Landgraaf, Maastricht en Gulpen. Dan heb je heel Limburg gehad toch?
... Horst aan de Maas. Seriously. Dat ligt NIET in GLD.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
Groeten aan Tegan vanaf het concert van Portishead.
Vergeet Vaals niet. En natuurlijk Simpelveld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef KomtTijd... het volgende:
Landgraaf, Maastricht en Gulpen. Dan heb je heel Limburg gehad toch?
Oh en Valkenburg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vergeet Vaals niet. En natuurlijk Simpelveld.
http://maps.google.com/ma(...)11,0.242729&t=h&z=12quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
... Horst aan de Maas. Seriously. Dat ligt NIET in GLD.
Dat zijn toch fictieve namen uit Kalm an en rap een beetje van Herman Finkers?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Pfrrrt, tsk, tjss. Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
http://maps.google.com/ma(...)11,0.242729&t=h&z=12
Die horst van jou zegt me niets
Dat zijn toch fictieve namen uit Kalm an en rap een beetje van Herman Finkers?
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef Kuukske het volgende:
http://maps.google.com/ma(...)GfT4TZDHBMy0OO688OsN
Pardon, ik ben nog op school!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ga dan maar snel terug naar school jij.
Mijn stageverslag gaat gelukkig niet over futiliteiten als de inrichting van dat vakantieoord Limburg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat je ook iets leert.
Zie het gewoon als 1 groot Center Parc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn stageverslag gaat gelukkig niet over futiliteiten als de inrichting van dat vakantieoord Limburg.
Zo kan ik het nu ook zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
Zie het gewoon als 1 groot Center Parc.
Ze hebben best een tof zwembad daar, bij Gulpen in de buurt ergens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zie het gewoon als 1 groot Center Parc.
Mosaqua is inderdaad wel een aardig zwembad. Niet bijzonder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:16 schreef KomtTijd... het volgende:
Ze hebben best een tof zwembad daar, bij Gulpen in de buurt ergens.
Portishead? Waar!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:58 schreef AirwiN het volgende:
Groeten aan Tegan vanaf het concert van Portishead.
O, dat gaat niet helemaal kleuren denk ik, ga denk ik nog wat witte borden en schaaltjes halenquote:
Bocholtz!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het heeft allemaal met elkaar te maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:54 schreef KomtTijd... het volgende:
Hebben we het nu over plaatsen in Limburg of over Ikea-meubels?
Zojuist in Vredenburg. En het was tof!quote:
Utrecht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zojuist in Vredenburg. En het was tof!
Was vorig jaar ook alquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Omfg. "geslaagt" is trending topic op twitter.
Nee, wij zijn verderquote:
Speak for yourself. Ik woon nog steeds in een stad hoor. Zonder tuin. En labrador. En stationwagon.quote:
Gewoon een van je berberbuurtgenoten een stationwagen inclusief labrador laten jatten!quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Speak for yourself. Ik woon nog steeds in een stad hoor. Zonder tuin. En labrador. En stationwagon.
Die jatten alleen scooters.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon een van je berberbuurtgenoten een stationwagen inclusief labrador laten jatten!
Damn.quote:
Dan maar ouder worden!quote:
Het schijnt dat een huisje in een VINEX-wijk met bijbehorend 1.5 kind, Opel en hond nog veeeeeel beter is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:52 schreef Tegan het volgende:
Het is ook wel mooi, met niemand rekening houden, vrij zijn, nergens vast in gelegd zijn
. Kunnen doen wat je wil wanneer je wilt
.
Ik voel me prima vrij hoor, dank jequote:Op donderdag 16 juni 2011 08:52 schreef Tegan het volgende:
Het is ook wel mooi, met niemand rekening houden, vrij zijn, nergens vast in gelegd zijn
. Kunnen doen wat je wil wanneer je wilt
.
Dat halve kind is wel lekker stil, btw!quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Het schijnt dat een huisje in een VINEX-wijk met bijbehorend 1.5 kind, Opel en hond nog veeeeeel beter is.
Jij bent dan ook niet een stereotype getrouwde man met twee kinderen en labrador denk ik zo...quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voel me prima vrij hoor, dank jeSiamese tweeling-relaties zijn inderdaad erg
Labradors zijn eng.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet een stereotype getrouwde man met twee kinderen en labrador denk ik zo...
Drie kinderen ondertussen al gok ik.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet een stereotype getrouwde man met twee kinderen en labrador denk ik zo...
Mijn ouders hebben ook een bruine labrador. Die heet "Q". No kidding.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:00 schreef Tegan het volgende:
Mijn onderbuurman heeft een bruine labrador![]()
![]()
*smelt*. Hij tilt hem soms de brandtrap op omdat die eng is met gaten op de treden
.
Als ze op Q. lijken, why not!quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:02 schreef Tegan het volgende:
Alleen dat 'mijn ouders' is weer jammer, want die hoef ik nou niet zo graag te ontmoeten.
Als we gaan trouwen zal je daar toch aan moeten geloven hoor. Maar ze zijn tof hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:02 schreef Tegan het volgende:
Alleen dat 'mijn ouders' is weer jammer, want die hoef ik nou niet zo graag te ontmoeten.
Trouwen doe ik niet of alleen met twee getuigen. Trouwfeestenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Als we gaan trouwen zal je daar toch aan moeten geloven hoor. Maar ze zijn tof hoor.
quote:
We hebben ouders bij de trouwerij gehad, even ergens lunchen en hup, weg wezen. trouwfeestenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo doet een collega van mij dat ook, die gaat volgende week trouwen, zn familie weet het niet eens, alleen wij (en zn vrouw neem ik aan) weten het omdat hij een dag vrij krijgt er voor.
Hij heeft een heel tof zusjequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:02 schreef Tegan het volgende:
Mwoa, ik had zin in lunch. Iedereen blij, want die hadden nog wat aan hun vrije dag en wij blij, geen feest met achterlijk handjes schudden en zo. Verschrikkelijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:15 schreef Tegan het volgende:
Ik zou gewoon naar het gemeentehuis gaan, wat tekenen en dan naar huis, klaar. Met verder niemand.
Daar heb ik dus niets aan enzoquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, ik had zin in lunch. Iedereen blij, want die hadden nog wat aan hun vrije dag en wij blij, geen feest met achterlijk handjes schudden en zo. Verschrikkelijk.
Had ik je ook moeten uitnodigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |