... watquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef -Datdus- het volgende:
Trouwens die soort van orgie tt's etc vind ik altijd echt zo lame.Hoe oud ben je.
Hier niet hoor.. ik heb het soms ook maar nu weer nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je faalde![]()
En ToT heeft nogsteeds buffers.
verversenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:26 schreef mr-green het volgende:
Gaat de OP het aantal luisteraars alleen verversen bij het openen van een nieuw topic?
Het wordt imo steeds erger..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je faalde![]()
En ToT heeft nogsteeds buffers.
ik heb even via m'n broertje gekeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan moet je die maar maken
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie de uitleg wel een beetje meegekregen ondanks het gebuffer?
Een beetje ja. Als jij Adele draait nu buffer je nog steeds als een malle...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
Hebben jullie de uitleg wel een beetje meegekregen ondanks het gebuffer?
hij buffert nu als een gekquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef ToT het volgende:
En buffert het nog steeds, of is het nu over?
quote:
Nu doet ie het helemaal niet meer..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
Kut, geen idee waardoor dat komt!
En nee: geen Adele!
Ik spring wel ff maar niets ingeladen sinds gisteraaf.. dus duitse metal heel even tot ik beter hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
Is er iemand die het komende half uur van me wil overnemen? Naar gebuffer luisteren schiet natuurlijk niet op.
Ik luister echt naar Adele hoor en ook met buffer... Ook na de stop en start...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
Is er iemand die het komende half uur van me wil overnemen? Naar gebuffer luisteren schiet natuurlijk niet op.
ik denk niet dat het aan jou ligt, want ik kon net geen verbinding met de server maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:29 schreef ToT het volgende:
Ah fuck!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laat maar, server is overleden volgensmij.. VIROOOOOO
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik spring wel ff maar niets ingeladen sinds gisteraaf.. dus duitse metal heel even tot ik beter heb
Nee, die lijst heb ik niet gesaved, al m'n andere crap staat er wel in nuquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef Karzai het volgende:
We kunnen ook een meeting doen op solomio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |