dan kun je daarna toch met iets anders reinigen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:52 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Hou je dan niet zo'n vies laagje op je ogen?
Klopt, maar mijn ervaring is dat er toch altijd wel iets achterblijftquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kun je daarna toch met iets anders reinigen?
Is die een beetje zacht voor een hele gevoelige huid?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik gebruik altijd ultra blend van lush qua make-up reiniger
Mooi subtiel Dico!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:14 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Van mijn kant ook een keer een EOTDAllemaal kleurtjes van the Naked
Haha. Ooglooks zonder mascara zien er eigenlijk altijd wel raar uitquote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:53 schreef megamandy het volgende:
Ik was vandaag gewoon vergeten om mascara op te doen![]()
Alles erop en eraan behalve mijn mascara! Ik zat in de auto en dan controleer ik altijd nog eens mijn make-upjemijn ogen zagen echt suffig uit zo. De storemanager zag ook meteen dat er iets anders aan mij was haha.
Megamandy heeft geleerd nooit meer mascara te vergeten voor het werk.
ik heb die waterproof remover van L'oreal altijd voor dat soort klusjes...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:52 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Thnx voor de tipquote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:30 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ik heb die waterproof remover van L'oreal altijd voor dat soort klusjes...
die blijft tenminste niet zo olie achtig achter
Toffe lipkleur, en wat zit je haar mooiquote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Omdat veel plaatjes tof zijn, mijn heufd of ze evening:
[ afbeelding ]
Irl wel minder rood, da's de schuld van de camera.
Mijn ervaring is dat je er erg lastig serieus tussen komt. De meeste oproepen voor visagie zijn op tfp basis (onbetaald dus) en vooral in het begin ontkom je daar lastig aan omdat je jezelf toch wilt laten zien en bewijzen.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zo is het![]()
Hahaha geweldig, heb 'm ff zitten kijken XDNog steeds leuk om te kijken
Ja, moet je doen!
Ohja, hieronder mijn poging tot smokey eye
Wijffie, je kunt nog veeeeel donkerder gaan joh! Easy peasy! In je crease en dan een beetje naar boven werken (kan makkelijk, ruimte zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: ja mn haar is pluizigen ik heb natuurlijk wel mijn wenkbrauwen bijgetekend maar dat is weer totaal niet te zien op de foto
![]()
Geloof het of niet, maar dit is al aardig donker voor mij XD![]()
Ik heb mn Naked Palette gebruikt; Buck op mn ooglid, Toasted in mn crease, Virgin als highliter en Smog onder mn onderste wimperrand.
Ohja, en eyeliner in Roach ook nog
Zowat alles van UD vandaag
Ohja, en ik MOET ook echt een pencil brush.. Het lastige is gewoon dat ik zoveel huid heb om mee te werken op mn oogIk moet echt mn oog openhouden om die kleur in mn crease aan te bregen, of nouja, een crease te creeeren omdat als ik mn oog dicht heb die kleur gewoon wegvalt als ik mn ogen opendoe
En omdat al dat vel bijna tot op mn wimpers hangt zie je ook niet zoveel van die kleur op mn ooglid....
Nouja.
Ooglidcorrecties FTW![]()
) met een donkerdere kleur en die dan vanuit je crease verbinden met je eyeliner aan de buitenhoek.
Goed, het is laat en ik ben moe dus ik kan me voorstellen dat je er geen kloot van snapt wat ik nu zeg![]()
Anyways, je kunt makkelijk donkerdere kleuren gebruiken, al ben ik met je eens dat overhangende oogleden echt supervervelend zijn. "Standaard ooglooks" moet je altijd aanpassen erop
Je gezichtsmake-up is trouwens mooi zegStaat je erg goed!
[ Bericht 1% gewijzigd door BBQ-kip op 19-06-2011 02:03:58 ]Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Yep, zekers wel, maar die haal ik altijd weg met wat rozenwater van Kruidvatmerk op een wattenschijfje. Dan is het vettige weg maar het laat geen uitgedroogd trekkerig velletjesgezicht achterquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:52 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Ultra Blend vond ik echt extreem vet. Wel fijn in gebruik om make-up weg te halen maar het vettige is niet heel makkelijk van je gezicht te halen. Ik heb zelfs mijn proefje na 1 x gebruiken weggegooid, zo annoying vond ik het, maar er zijn mensen die het geweldig spul vinden. Ik vind het ook fijner om een reiniger op een wattenschijfje te gebruiken maar ook dat si persoonlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 19:29 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Is die een beetje zacht voor een hele gevoelige huid?
* Eigenmijsje is redhead met super witte huid en snel vlekjes en irritaties
Euh.. Nee iddquote:Op zondag 19 juni 2011 01:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wijffie, je kunt nog veeeeel donkerder gaan joh! Easy peasy! In je crease en dan een beetje naar boven werken (kan makkelijk, ruimte zat) met een donkerdere kleur en die dan vanuit je crease verbinden met je eyeliner aan de buitenhoek.
Goed, het is laat en ik ben moe dus ik kan me voorstellen dat je er geen kloot van snapt wat ik nu zeg![]()
Anyways, je kunt makkelijk donkerdere kleuren gebruiken, al ben ik met je eens dat overhangende oogleden echt supervervelend zijn. "Standaard ooglooks" moet je altijd aanpassen erop
Je gezichtsmake-up is trouwens mooi zegStaat je erg goed!
Mwa, er zijn ook wel producten van MAC die ze niet op de markt hadden moeten brengen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
ah want MAC is geweldig maar als ik op Nederlandse events werk is het toch meestal L'Oreal wat ik zie.. :/
Ik gebruik nu deze:quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef CindieY het volgende:
Wat zijn de mascara-aanraders van dit moment? Zo'n Mac-cursus lijkt me ook wel interessant. Alhoewel ik toch een beetje hetzelfde gevoel als Stormqueen zou hebben, 'even' 15 euro neertellen voor een oogschaduw bijvoorbeeld. Ik weet, kwaliteit, pigment, doet er een eeuwigheid mee, enzovoorts, maar toch
Ik heb die maar dan Intense, nog beterquote:Op zondag 19 juni 2011 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik gebruik nu deze:
[ afbeelding ]
Ik had altijd mijn mascara op mijn wang hangen na een dagje hard werken of bij zweterig weer. Waterproof of niet. Bij deze niet. Bovendien krijg ik er popperigr wimpers van. Kosten vallen wat mij betreft ook best mee: 26,-
Mooi! Prachtige kleur haar ookquote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
FOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lijk wel errug bleek, is irl niet zo... mijn blush valt volledig weg, net als alle kleur in mijn gezicht
Jaaaaaaaaaa heb je 'm ??? Liefde op het eerste gezicht hequote:
Ik ben zelf geen visagiste hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mwa, er zijn ook wel producten van MAC die ze niet op de markt hadden moeten brengen.
Ik heb nu 2 'lash-' producten van MAC en het zijn beiden tegenvallers, die werden mij aangeraden door de artists zelf.
Er zijn genoeg merken zoals INGLOT wat ook super goed is wat ik zie aan reviews en pigmentatie en Ben Nye, daar heb ik wat oogschaduwen van opgestuurd gekregen van een Youtube-guru uit US.. Dat is echt nice
Wel beetje jammer dat ze meestal dan L'Oreal gebruiken..
Wat voor een Events heb je allemaal gedaan?
Erm, in Amsterdam zit er bij de prinsengracht, vlakbij Daryl van Wouw, iig een hele goeie..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik raak steeds meer geinteresseerd in de visagieopleidingen die sommige hier doen / hebben gedaan. Vertel eens wat meer. Welke opleiding, hoe lang duurde die, wat doe je er nu nog mee, etc.
ik hoor ook bijna alleen slechte dingen over MAC mascara's, maar nu heb ik opulash en die valt me echt heel erg mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mwa, er zijn ook wel producten van MAC die ze niet op de markt hadden moeten brengen.
Ik heb nu 2 'lash-' producten van MAC en het zijn beiden tegenvallers, die werden mij aangeraden door de artists zelf.
Er zijn genoeg merken zoals INGLOT wat ook super goed is wat ik zie aan reviews en pigmentatie en Ben Nye, daar heb ik wat oogschaduwen van opgestuurd gekregen van een Youtube-guru uit US.. Dat is echt nice
Wel beetje jammer dat ze meestal dan L'Oreal gebruiken..
Wat voor een Events heb je allemaal gedaan?
It's so pweeeettyquote:Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb je 'm ??? Liefde op het eerste gezicht he![]()
![]()
Jaaaa hequote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It's so pweeeetty
Mijn collega's keken me echt aan van "![]()
"
Ik vind em geweldigquote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap die enorme fuss over dat naked palet eigenlijk niet zo goed... 't is een paletje met nude kleurtjes en wat donkere accentkleuren. Waarom is het de heilige graal?
Perfecte kleuren gewoon, superpigment. Ik raak met 3 haren van mn kwast de oogschaduw aan, en er zit al teveel op mn kwast, mn hele oog is zwart, bij wijze vanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap die enorme fuss over dat naked palet eigenlijk niet zo goed... 't is een paletje met nude kleurtjes en wat donkere accentkleuren. Waarom is het de heilige graal?
Datquote:Op maandag 20 juni 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em geweldigPigment.. Mooie kleuren.. En ik heb geen 'warme/nude' palette; dus deze leek mij wel ideaal.
Hij was alleen een hele tijd niet meer via internet te krijgen waarbij ik nogal baalde
Heilige graal zou ik het niet noemenMaar vind em wel stoer
(net als mijn sigma brushes... @Lin: Eeuweige dankbaarheid voor je tip)
Ook jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind 'm vooral zwaar hendig omdat 'ie goed meesleepbaar is en mooie kleurtjes heeft. En in verhouding vind ik 'm ook best mooi geprijsd.
Ik was eerst ook op jacht naar dat ding maar toen ik 'm zag heb ik 'm toch laten liggen. Mooie kleuren maar toch een hoop die ik niet zou gebruiken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sleeks zijn ook awesome!!! Het jammere vind ik alleen dat ze meestal nogal korrelig zijn. Other than that zijn ze zeker tof!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
okee dan
Ik hou het toch even bij mijn Sleekjes... zijn wat prijsvriendelijker
Ja ze zijn echt fantastischquote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sleeks zijn ook awesome!!! Het jammere vind ik alleen dat ze meestal nogal korrelig zijn. Other than that zijn ze zeker tof!
@priem: Ha, mooi dat ze zo goed bevallenIk hou er ook van!!
Yay!!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt fantastischZo blij dat ik ze toch gekocht heb ! En ik gebruik ze ook echt allemaal
Erm, ik wel.. maar ligt eraan wanneer.. ik vind het denk ik leuker als het wat kouder wordt, na de zomer.. want dan heb ik het ook minder drukquote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, ik roep al een paar maanden tegen mezelf dat ik écht geen Sleek paletjes nodig heb....
En nu zorgen jullie er weer voor dat ik ze wil
Iemand nog in voor een MAC-les, die van 50,- euro ofzo?
Lijkt mij wel leuk
wanneer en waar?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Mensen, ik roep al een paar maanden tegen mezelf dat ik écht geen Sleek paletjes nodig heb....
En nu zorgen jullie er weer voor dat ik ze wil
Iemand nog in voor een MAC-les, die van 50,- euro ofzo?
Lijkt mij wel leuk
cute en zomers!quote:
Late reactie ik weet het. Maarquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieusss?Dat meen je
Mensen zijn af en toe echt sneu hoor. En ze snappen echt niet wat make up kan doen, als je het mooi aanbrengt! Speaking of make up, check dit filmpje:
Of had ik die hier al gepost?Ik weet het niet meer. In ieder geval, ze is nogal perky en hoge stem enzo zoals veel Amerikaanse meiden, maar als je de eerste 2 minuten kijkt... Ik was echt helemaal flabbergasted
![]()
Ongelofelijk.
Dus eigenlijk, wat ik hiermee wil zeggen, dat mensen niet moeten zeiken als ze zeggen dat ze make up niet leuk of mooi vindenHet is gewoon onzin. Mannen vinden je toch ook mooier met make up? Alleen zullen de meesten dat niet zo eerlijk zeggen gok ik..
Ohja, en ik ga dit weekend eens een poging doen tot een smokey eyeEn dat is altijd wel lastig voor mij, want ik heb harde lenzen dus oogpotlood oid op mn waterlijn is een no-go, dus heel smokey kan ik het dan niet maken
Prettyquote:
Jeetje dat filmpje!!! Hoe de hell krijgt ze alsnog met al die foundation het zo voor elkaar dat haar huid glanst ipv dat het geplamuurd lijktquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieusss?Dat meen je
Mensen zijn af en toe echt sneu hoor. En ze snappen echt niet wat make up kan doen, als je het mooi aanbrengt! Speaking of make up, check dit filmpje:
Of had ik die hier al gepost?Ik weet het niet meer. In ieder geval, ze is nogal perky en hoge stem enzo zoals veel Amerikaanse meiden, maar als je de eerste 2 minuten kijkt... Ik was echt helemaal flabbergasted
![]()
Ongelofelijk.
Dus eigenlijk, wat ik hiermee wil zeggen, dat mensen niet moeten zeiken als ze zeggen dat ze make up niet leuk of mooi vindenHet is gewoon onzin. Mannen vinden je toch ook mooier met make up? Alleen zullen de meesten dat niet zo eerlijk zeggen gok ik..
Ohja, en ik ga dit weekend eens een poging doen tot een smokey eyeEn dat is altijd wel lastig voor mij, want ik heb harde lenzen dus oogpotlood oid op mn waterlijn is een no-go, dus heel smokey kan ik het dan niet maken
oh ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef calilov3 het volgende:
voor 2 dollar bij de walgreens (in amerika) hahaha...
ze hebben echt alle kleuren
Nouja, soms denk ik dat mannen iets te snel zeggen wat ze vinden en even vergeten hoeveel mooie, goed aangebrachte make up kan doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:51 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Late reactie ik weet het. Maar![]()
dat mannen je mooier vinden met make up is trouwens onzin. Ik vind mezelf soms mooier zonder en soms met, hangt gewoon af van hoe je je voelt en hoe je geslapen/gegeten hebt, dan kan mijn huid er heel mooi uitzien, mooier dan als ik er nog foundation op zou doen.
Dat vraag ik me idd ook af!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje dat filmpje!!! Hoe de hell krijgt ze alsnog met al die foundation het zo voor elkaar dat haar huid glanst ipv dat het geplamuurd lijktis dat door de spray op het einde? want er gaat wel een mega laag foundation overheen zeg!
Zo echt wel hequote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
net sigma brushes gekocht. Scheelt toch wel 20 euro of je ze in Amerika bestelt of in Nederland
Ha, voor deze tips leest ik ook even mee.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
iemand nog een tip voor beginnende blushers?
Ik heb het nog nooit op m'n bakkes gesmeerd namelijk
en dan niet aankomen met NARS en MAC gaarne, want als ik het niks vind vind ik dat zonde
Had zelf al gekeken naar Sleek Rose Gold en Sunrise, iemand daar ervaring mee?
Damn, ik kan niet. Ik ga denk ik 2 maanden later, als iemand tegen die tijd zin heeft om mee te gaan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, de uitslag!
De MAC counter in Eindhoven heeft op 29 julij (vrijdag) een workshop. Van 14:00-16:00 of van 18:00-20:00. Kosten zijn 35 euro, maar je moet je wel van tevoren inschrijven en betalen. Je mag twee dingen kiezen, uit huid, ogen en lippen en dan doen de MAC-pro's jou adviseren. Naderhand mag je voor 35 euro uitzoeken.
Ik wil het best op me nemen om inschrijvingen te doen, onder de voorwaarde dat iedereen die mee wil doen mij van tevoren betaalt. Ik ga sowieso voor de 18:00-20:00 sessie.
Echt heel erg.. maar ik gebruik H&M Bronzing powder.. omdat hij vreemdgenoeg perfect matched qua tint!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
en dan niet aankomen met NARS en MAC gaarne, want als ik het niks vind vind ik dat zonde
Die van Sephora zijn ook fijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan misschien toch !!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, de uitslag!
De MAC counter in Eindhoven heeft op 29 julij (vrijdag) een workshop. Van 14:00-16:00 of van 18:00-20:00. Kosten zijn 35 euro, maar je moet je wel van tevoren inschrijven en betalen. Je mag twee dingen kiezen, uit huid, ogen en lippen en dan doen de MAC-pro's jou adviseren. Naderhand mag je voor 35 euro uitzoeken.
Ik wil het best op me nemen om inschrijvingen te doen, onder de voorwaarde dat iedereen die mee wil doen mij van tevoren betaalt. Ik ga sowieso voor de 18:00-20:00 sessie.
Je hebt mensen die het zo opsmeren:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:08 schreef GotC het volgende:
Mmm Eindhoven doe ik denk niet aan mee! Zou wel willen, dolgraag zelfs, maar ik werk tot minstens 17:00..en om dan nog vanuit Den Haag naar Eindhoven te gaan... Volgende keer weer!
Blush..ik gebruikte t nooit, tot de MAC counter t me aansmeerdeOmdat ik al best volle wangen heb, zeiden ze van joh, ipv dar nog meer focus op te leggen, doe het vanaf de zijkant vd appeltjes van je wangen, schuin naar boven tot max ter hoogte van de onderkant van je ogen (snappen jullie t nog?
).
Ik breng het op met zo'n stippling brush (want het is creme blush), daarna nog wat poeder eroverheen om het natuurlijker eruit te laten zien. Bijkomend voordeel is dat het langer blijft zitten.
XDquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
dat hoofd van die onderste tekening is best eng trouwens
Ik ben sowieso niet zo van de shimmers, ook niet in mijn oogschaduw.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:35 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het HOE moet ik nog gaan oefenen iddmaar zal toch maar voor matte gaan, die shimmertjes trekken me altijd erg aan maar zo midden in je smoel is dat denk ik wat too much
Iedereen van de poeders dan? Ik ben meer van de crčme blush (van Une bijvoorbeeld, 11 euro). Dat 'glijdt' wat makkelijker op z'n plaats.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
Damn, ik kan niet. Ik ga denk ik 2 maanden later, als iemand tegen die tijd zin heeft om mee te gaan?![]()
BBQ-kip, wanneer ga je trouwens trouwen? Is 29 juli nog voor je bruiloft?
[..]
Echt heel erg.. maar ik gebruik H&M Bronzing powder.. omdat hij vreemdgenoeg perfect matched qua tint!
[ afbeelding ]
Net Cruella de Villequote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
dat hoofd van die onderste tekening is best eng trouwens
Ik heb eigenlijk ook bijna nooit shimmerproducten, staat gewoon niet mooi bij mij vind ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:48 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de shimmers, ook niet in mijn oogschaduw.
Oh behalve; in de zomer soms, als ik toch al sunkissed ben
Nice!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:45 schreef GotC het volgende:
Ben trouwens weer een aantal 'nieuwe' producten rijker
MAC Studio Sculpt NW20, was op
MAC Prep+Prime Skin. Gebruikte altijd die van Sephora, maar huid werd erg snel weer vettig..dus dan maar deze proberen)
MAC Paint Pot - Bare Study. Primer van Too Faced was ook al op, en de paint pots..tsja
. Mooi glimmertje erin, maar wel nude kleur. Fijn!
Ik heb poeders, cream blushes, mousse, stains, gels, you name itquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:57 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Iedereen van de poeders dan? Ik ben meer van de crčme blush (van Une bijvoorbeeld, 11 euro). Dat 'glijdt' wat makkelijker op z'n plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |