Mooi! Prachtige kleur haar ookquote:Op zondag 19 juni 2011 19:18 schreef Lindytje het volgende:
FOTD:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik lijk wel errug bleek, is irl niet zo... mijn blush valt volledig weg, net als alle kleur in mijn gezicht
Jaaaaaaaaaa heb je 'm ??? Liefde op het eerste gezicht hequote:
Ik ben zelf geen visagiste hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mwa, er zijn ook wel producten van MAC die ze niet op de markt hadden moeten brengen.
Ik heb nu 2 'lash-' producten van MAC en het zijn beiden tegenvallers, die werden mij aangeraden door de artists zelf.
Er zijn genoeg merken zoals INGLOT wat ook super goed is wat ik zie aan reviews en pigmentatie en Ben Nye, daar heb ik wat oogschaduwen van opgestuurd gekregen van een Youtube-guru uit US.. Dat is echt nice
Wel beetje jammer dat ze meestal dan L'Oreal gebruiken..
Wat voor een Events heb je allemaal gedaan?
Erm, in Amsterdam zit er bij de prinsengracht, vlakbij Daryl van Wouw, iig een hele goeie..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik raak steeds meer geinteresseerd in de visagieopleidingen die sommige hier doen / hebben gedaan. Vertel eens wat meer. Welke opleiding, hoe lang duurde die, wat doe je er nu nog mee, etc.
ik hoor ook bijna alleen slechte dingen over MAC mascara's, maar nu heb ik opulash en die valt me echt heel erg mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mwa, er zijn ook wel producten van MAC die ze niet op de markt hadden moeten brengen.
Ik heb nu 2 'lash-' producten van MAC en het zijn beiden tegenvallers, die werden mij aangeraden door de artists zelf.
Er zijn genoeg merken zoals INGLOT wat ook super goed is wat ik zie aan reviews en pigmentatie en Ben Nye, daar heb ik wat oogschaduwen van opgestuurd gekregen van een Youtube-guru uit US.. Dat is echt nice
Wel beetje jammer dat ze meestal dan L'Oreal gebruiken..
Wat voor een Events heb je allemaal gedaan?
It's so pweeeettyquote:Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa heb je 'm ??? Liefde op het eerste gezicht he![]()
![]()
Jaaaa hequote:Op maandag 20 juni 2011 20:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
It's so pweeeetty
Mijn collega's keken me echt aan van "![]()
"
Ik vind em geweldigquote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap die enorme fuss over dat naked palet eigenlijk niet zo goed... 't is een paletje met nude kleurtjes en wat donkere accentkleuren. Waarom is het de heilige graal?
Perfecte kleuren gewoon, superpigment. Ik raak met 3 haren van mn kwast de oogschaduw aan, en er zit al teveel op mn kwast, mn hele oog is zwart, bij wijze vanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
ik snap die enorme fuss over dat naked palet eigenlijk niet zo goed... 't is een paletje met nude kleurtjes en wat donkere accentkleuren. Waarom is het de heilige graal?
Datquote:Op maandag 20 juni 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em geweldigPigment.. Mooie kleuren.. En ik heb geen 'warme/nude' palette; dus deze leek mij wel ideaal.
Hij was alleen een hele tijd niet meer via internet te krijgen waarbij ik nogal baalde
Heilige graal zou ik het niet noemenMaar vind em wel stoer
(net als mijn sigma brushes... @Lin: Eeuweige dankbaarheid voor je tip)
Ook jaquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind 'm vooral zwaar hendig omdat 'ie goed meesleepbaar is en mooie kleurtjes heeft. En in verhouding vind ik 'm ook best mooi geprijsd.
Ik was eerst ook op jacht naar dat ding maar toen ik 'm zag heb ik 'm toch laten liggen. Mooie kleuren maar toch een hoop die ik niet zou gebruiken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
Sleeks zijn ook awesome!!! Het jammere vind ik alleen dat ze meestal nogal korrelig zijn. Other than that zijn ze zeker tof!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
okee dan
Ik hou het toch even bij mijn Sleekjes... zijn wat prijsvriendelijker
Ja ze zijn echt fantastischquote:Op maandag 20 juni 2011 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sleeks zijn ook awesome!!! Het jammere vind ik alleen dat ze meestal nogal korrelig zijn. Other than that zijn ze zeker tof!
@priem: Ha, mooi dat ze zo goed bevallenIk hou er ook van!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |