abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:44:28 #176
164755 Mss
kutHOEr
pi_98313849
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Tip: als je rode vlekken in je gezicht hebt, nooit rode oogschaduw of andere producten rond je ogen gebruiken en heel erg oppassen met rode lipstick en blush. De vlekken lijken dan veel erger.
En tegen de rode vlekken helpt een laagje foundation enorm goed :Y

Welke Maybelline mascara heb je gebruikt?

Oh ja, laatste commentaar van mij :P (niet dat ik alles weet hoor, verre van!). Ik denk dat het erg mooi staat als je je wenkbrauwen wat strakker epileert. Dus iets meer de "losstaande" haren aan de buitenkant wegplukken. Dan komen je ogen er veel meer uit als je make-up op doet en das mooi!
Ik ben niet zo'n fan van foundation, mijn gezicht voelt natuurlijk gewoon veel beter. En ik heb die vlekken toevallig vandaag, lang niet altijd. Ik heb trouwens wel mouse foundation, misschien dat ik daardoor sneller een plamuur gevoel krijg.

Het is de Colossal Volume, die gele.

En grappig dat je dat zegt, ik had bij de vorige foto's gezegd dat ik net volgende week een afspraak heb staan om mijn wenkbrauwen te harsen, omdat ze een beetje in het wild aan het groeien zijn ;)

Wel bedankt voor je reactie!
Aids.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:16:46 #177
149959 SQ
snelle trees
pi_98315566
mss, ik zou liquid foundation gebruiken. Ik had hetzelfde met mousse, maar nu ik liquid gebruik merk ik er niets meer van! Ik heb wel een fijne nu, second skin van max factor, heb meerdere geprobeerd maar deze is echt top!
disclaimer
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:17:33 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_98315618
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
O ja ik wou nog even de look van vandaag; van mij; posten :) (hoop dat je het wat kan zien :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruikt:
Catrice - Go green, take me
you'sa babe!
disclaimer
pi_98315792
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:08 schreef Assiej het volgende:

[..]

Weinig tijd voor, kheb visagie als avondopleiding gedaan naast mijn dagelijkse opleiding. En dat doe ik nu weer met mijn nagels en nieuwe dagopleiding waar ik nog 2jr moet.. ;(
ah want MAC is geweldig maar als ik op Nederlandse events werk is het toch meestal L'Oreal wat ik zie.. :/
pi_98316214
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:21 schreef linpunt het volgende:

[..]

ah want MAC is geweldig maar als ik op Nederlandse events werk is het toch meestal L'Oreal wat ik zie.. :/
Ik raak steeds meer geinteresseerd in de visagieopleidingen die sommige hier doen / hebben gedaan. Vertel eens wat meer. Welke opleiding, hoe lang duurde die, wat doe je er nu nog mee, etc.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 23:49:17 #181
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_98317372
Visagieopleiding:

Ik ben bijna klaar. Ik heb een opleiding gedaan van 26 weken, 3u op dinsdagmiddag bij Micky Jooren. (www.visagie-opleidingen.nl). Ik heb volgende week mijn beoordelingsles (spannend!) en ik wil ergens in september nog het landelijk examen gaan doen, zodat ik ook een diploma heb.
Verder heb ik nu af en toe een opdracht via de opleiding en ben ik nu bezig een portfolio op te bouwen. Een opleiding is niet goedkoop, maar wel superleuk!! En ik heb ook wel veel geleerd dat ik nog niet wist :)
Meer vragen? Stel maar!

@Mss: Rood kun je prima hebben!!

@Priem: Tof!! Heb je mooi gedaan chick O+

Oh, en de vraag over de pro-card van MAC: moet je inderdaad voor naar de store in A'dam. En dan moet je ook de factuur van de opleiding meenemen, of een inschrijvingsbewijs o.i.d. :)
Don't come closer, I might hurt you
  zaterdag 18 juni 2011 @ 00:16:23 #182
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98318993
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:44 schreef Mss het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n fan van foundation, mijn gezicht voelt natuurlijk gewoon veel beter. En ik heb die vlekken toevallig vandaag, lang niet altijd. Ik heb trouwens wel mouse foundation, misschien dat ik daardoor sneller een plamuur gevoel krijg.
Kan me voorstellen hoor, en als het niet "nodig" is moet je het ook vooral niet doen ;)
Ik vind moussefoundation veel meer plamuren dan vloeibare. Nog fijner is als je je foundation met een vochtige (stippling)brush aanbrengt.

quote:
Het is de Colossal Volume, die gele.
Die heb ik eens van een vriendin geprobeerd, maar ik heb er te priegelige ogen voor en ben te onhandig, dus eindigde met een mega pandaoog :P

quote:
En grappig dat je dat zegt, ik had bij de vorige foto's gezegd dat ik net volgende week een afspraak heb staan om mijn wenkbrauwen te harsen, omdat ze een beetje in het wild aan het groeien zijn ;)

Wel bedankt voor je reactie!
Oeps! Sorry! Heb even over het hoofd gezien dat jij dat was. Sorry, ben een beetje een haar-freak. Ik ont-Bert ook een aantal mannelijke collega's op mijn werk in de koffiepauze enzo :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 01:07:46 #183
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_98321262
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 23:28 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik raak steeds meer geinteresseerd in de visagieopleidingen die sommige hier doen / hebben gedaan. Vertel eens wat meer. Welke opleiding, hoe lang duurde die, wat doe je er nu nog mee, etc.
Ik heb de nederlandse versie van de (helaas overleden) franse MUA Jean Pierre Fleurimon gevolgd, was een half jaar elke dinsdagavond les en daarnaast nog opdrachten, workshops en stages.

Tegenwoordig heb ik een eigen bedrijf, een webshop en doe ik af en toe opdrachten als fotoshoots, bellypaints, bruidjes en films.

Ik vind het een super leuk vak, maar een erg lastig wereldje. Heb er daarom ook nog een parttime baan naast en nu dus de webshop.
KuikenGuppy
pi_98329058
Thx meiden O+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:26:59 #185
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98329214
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:47 schreef deadly_kiss het volgende:
whaaaaaaaaaaaaaa :o respect voor haar dat ze dat durft zeg!!!
ik kreeg het alleen wel benauwd toen ik zag hoe dik die foundationlagen zijn :@
Haha ja.. Zou ook niks voor mij zijn. Magoed, ik heb dan ook niet zulke acne. :{
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
Zooo hallokiedokie ! Die zag ik ook niet aankomen nee :o

Maar mag er niet aan denken dat ik elke ochtend dat moet doen voor ik 'toonbaar' de deur uitga *is extreem dankbaar voor haar best gave huid na het zien van het filmpje :o *
Nou he. :o :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 15:15 schreef deadly_kiss het volgende:

;( wel even afkijken ja :'(
XD
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:21 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wooooooooooooooooooooooooow! Thanx for sharing!
Ik heb 'm ook een aantal keer moeten kijken om het te geloven.
Yw! :D
Ha, ben dus niet de enige :P XD
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Wth :o
Wel echt..3 lagen foundation en 3 of 4 lagen poeder..maarja, als dat iemand zich goed laat voelen!
Wat ik wel ongelofelijk vond is dat ze echt elke week/maand een nieuwe foundation uitzoekt..
Haha ja idd... Ik heb mijn catrice nu minstens 2 maanden volgens mij en hij is nu bijna op de helft :P En dan meng ik 'm ook nog een beetje zelfs.
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:18 schreef PriemGirl het volgende:
O ja ik wou nog even de look van vandaag; van mij; posten :) (hoop dat je het wat kan zien :@ )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruikt:
Catrice - Go green, take me
Mooi! O+
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:26 schreef Beije het volgende:
Jongens jongens, wat gaan jullie snel! Voordat ik het weet is er weer een topic vol gepraat! ;)

@Mss: ik vind je prachtig!
@Priemgirl: mooie look!

En dan nu een vraag: gebruiken jullie primer en zo ja: welke? Ik heb nu de illuminating base van Chanel gekocht, maar ik geloof dat ik niet echt super tevreden ben. Misschien moet ik het nog een paar dagen geven, maar tot nu toe is mijn huid echt überglimmend aan het einde van de dag. Tot nu toe gebruikte ik de primer van Too Faced en daar krijg ik geen glim gezicht van. Iemand tips?
Ik moet zeggen dat ik voor mn foundation helemaal geen primer gebruik.. Heb wel een tijdje die van Gosh gebruikt, maar siliconen lijken mijn huid meer af te sluiten dan ik leuk vind ;( Dus doe nu gewoon mn dagcreme, SPF eroverheen, en dan gelijk mn foundation :) Ik poeder 'm wel af, maar dan blijft ie echt perfect zitten de hele dag O+
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Kan me voorstellen hoor, en als het niet "nodig" is moet je het ook vooral niet doen ;)
Ik vind moussefoundation veel meer plamuren dan vloeibare. Nog fijner is als je je foundation met een vochtige (stippling)brush aanbrengt.

[..]

Die heb ik eens van een vriendin geprobeerd, maar ik heb er te priegelige ogen voor en ben te onhandig, dus eindigde met een mega pandaoog :P

[..]

Oeps! Sorry! Heb even over het hoofd gezien dat jij dat was. Sorry, ben een beetje een haar-freak. Ik ont-Bert ook een aantal mannelijke collega's op mijn werk in de koffiepauze enzo :D
:D _O-
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb de nederlandse versie van de (helaas overleden) franse MUA Jean Pierre Fleurimon gevolgd, was een half jaar elke dinsdagavond les en daarnaast nog opdrachten, workshops en stages.

Tegenwoordig heb ik een eigen bedrijf, een webshop en doe ik af en toe opdrachten als fotoshoots, bellypaints, bruidjes en films.

Ik vind het een super leuk vak, maar een erg lastig wereldje. Heb er daarom ook nog een parttime baan naast en nu dus de webshop.
Wat is er lastig aan dat wereldje?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:38:21 #186
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98329504
Oh ja, ik gebruik eigenlijk ook nooit gezichtsprimers. Ik heb niet het idee dat het heel erg veel verschil maakt qua houdbaarheid van mijn foundation. Het zou meer helpen als ik niet zoveel aan mijn gezicht zou frunniken tijdens het kletsen, daardoor slijt de foundation het snelst denk ik bij mij ;)
En ik heb geen super vettige huid die gaat glimmen of grote poriën, dus daar hoeft het allemaal ook niet voor.

Ik heb de afgelopen week gezichtscreme (o.a. met siliconen) gebruikt i.p.v. mijn gezichtsolie, maar heb nu allemaal pukkeltjes en uiteraard precies vandaag een reünie whehehehe....

@Enfermera:
Als Hagenees zijnde vind ik je ondertitel echt helemaal geweldig :D



;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:55:40 #187
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98329991
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh ja, ik gebruik eigenlijk ook nooit gezichtsprimers. Ik heb niet het idee dat het heel erg veel verschil maakt qua houdbaarheid van mijn foundation. Het zou meer helpen als ik niet zoveel aan mijn gezicht zou frunniken tijdens het kletsen, daardoor slijt de foundation het snelst denk ik bij mij ;)
En ik heb geen super vettige huid die gaat glimmen of grote poriën, dus daar hoeft het allemaal ook niet voor.

Ik heb de afgelopen week gezichtscreme (o.a. met siliconen) gebruikt i.p.v. mijn gezichtsolie, maar heb nu allemaal pukkeltjes en uiteraard precies vandaag een reünie whehehehe....

@Enfermera:
Als Hagenees zijnde vind ik je ondertitel echt helemaal geweldig :D

[ afbeelding ]

;)
Haha :D Ik frunnik er juist minder aan als ik mn foundation op heb O+ :D
Ohhh echt! :o ;( Haha maar iig wel bewijs dat die olie dus veul beter werkt! :Y Jammer van de reünie idd :') -O-

Hihi thanks! :D Cool he O+ Ik heb de poster van De Tegenpartij op de wc hangen, echt geweldig. Zoiets is nog steeds actueel nu! XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 12:59:40 #188
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98330097
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:55 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha :D Ik frunnik er juist minder aan als ik mn foundation op heb O+ :D
Ohhh echt! :o ;( Haha maar iig wel bewijs dat die olie dus veul beter werkt! :Y Jammer van de reünie idd :') -O-

Hihi thanks! :D Cool he O+ Ik heb de poster van De Tegenpartij op de wc hangen, echt geweldig. Zoiets is nog steeds actueel nu! XD
Ah joh, boeiend van die reünie. Ik ben immers toch GEWELDIG dus die paar puistjes boeien dan ook niet eigenlijk ;)

Ik gebruik bij het opleiden van stagiairs altijd de lesmethode die Van Kooten en De Bie ook gebruiken in "Rijles" (te zien op YouTube, echt een aanrader!) :P
Wel goed idee, ik ga er ook eens een poster van maken, erg gaaf. past goed bij mijn bordje "A clean house is a sign of a wasted life" wat al in de gang hangt :P
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:20:07 #189
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_98330770
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 12:59 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Ah joh, boeiend van die reünie. Ik ben immers toch GEWELDIG dus die paar puistjes boeien dan ook niet eigenlijk ;)

Ik gebruik bij het opleiden van stagiairs altijd de lesmethode die Van Kooten en De Bie ook gebruiken in "Rijles" (te zien op YouTube, echt een aanrader!) :P
Wel goed idee, ik ga er ook eens een poster van maken, erg gaaf. past goed bij mijn bordje "A clean house is a sign of a wasted life" wat al in de gang hangt :P
Zo is het :D *O*
Hahaha geweldig, heb 'm ff zitten kijken XD _O- Nog steeds leuk om te kijken O+
Ja, moet je doen! :D

Ohja, hieronder mijn poging tot smokey eye :') :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: ja mn haar is pluizig :( en ik heb natuurlijk wel mijn wenkbrauwen bijgetekend maar dat is weer totaal niet te zien op de foto :6 ;(
Geloof het of niet, maar dit is al aardig donker voor mij XD :P :+ Ik heb mn Naked Palette gebruikt; Buck op mn ooglid, Toasted in mn crease, Virgin als highliter en Smog onder mn onderste wimperrand. :) Ohja, en eyeliner in Roach ook nog :D Zowat alles van UD vandaag :')
Ohja, en ik MOET ook echt een pencil brush.. Het lastige is gewoon dat ik zoveel huid heb om mee te werken op mn oog -O- Ik moet echt mn oog openhouden om die kleur in mn crease aan te bregen, of nouja, een crease te creeeren omdat als ik mn oog dicht heb die kleur gewoon wegvalt als ik mn ogen opendoe -O- En omdat al dat vel bijna tot op mn wimpers hangt zie je ook niet zoveel van die kleur op mn ooglid.... -O- Nouja. :+
Ooglidcorrecties FTW *O* :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_98331286
Sorry, geen tijd om nu het hele topic door te lezen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil morgen wel ff bij de mac counter in eindhoven vragen, ik werk daar 300 meter vandaan :)
Heb je dat nog gevraagd Stormqueen? :)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:49:23 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_98331738
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:34 schreef Sylvana het volgende:
Sorry, geen tijd om nu het hele topic door te lezen.

[..]

Heb je dat nog gevraagd Stormqueen? :)
nee ben er helaas niet aan toegekomen, wegens regen en vergaderingen. Maandag nieuwe kans! Ga het zeker doen!
disclaimer
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:51:11 #192
149959 SQ
snelle trees
pi_98331792
net op evilbay een TFSI gekocht, ben erg benieuwd. Ik gebruik nu altijd Paint Pot en dat werkt prima, maar het wordt er heel mat van en ook het creasen gebeurt soms sneller dan de bedoeling is. Ik heb ook een primer van Zoeva maar die is drie keer ruk.
disclaimer
pi_98333160
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee ben er helaas niet aan toegekomen, wegens regen en vergaderingen. Maandag nieuwe kans! Ga het zeker doen!
Oké, heeft geen haast hoor :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 18 juni 2011 @ 15:09:28 #194
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_98334528
Jullie kennen haar waarschijnlijk al, maar ik vind d'r zo lief he met d'r make-upjes., :@ .


[ Bericht 29% gewijzigd door ChipsZak. op 18-06-2011 15:25:43 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_98335011
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Jullie kennen waarschijnlijk al, maar ik vind d'r zo lief he met d'r make-upjes., :@ .
WHAHAHA geweldig al die filmpjes van haar O+ O+ O+ O+
pi_98335270
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 15:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Jullie kennen haar waarschijnlijk al, maar ik vind d'r zo lief he met d'r make-upjes., :@ .
Zij is echt lief ja O+ O+ O+ O+ O+
pi_98338621
Ik heb de gel liner van Catrice gekocht en hij is inderdaad best makkelijk op te brengen. Alleen krijg ik het er nauwelijks af! Ik gebruik oogreinigingsmelk van Dr. van der Hoog omdat ik van anderen altijd irritaties etc krijg, maar nu blijft het een beetje tussen m'n wimpers zitten. :(

Wat kan ik daar het beste voor gebruiken?
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  zaterdag 18 juni 2011 @ 17:56:42 #198
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_98340272
Oliereinigers FTW *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 18 juni 2011 @ 18:23:26 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_98341047
dat kiendje O+
disclaimer
pi_98341968
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 17:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Oliereinigers FTW *O*
Hou je dan niet zo'n vies laagje op je ogen? :(
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')