naabquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was bezig met hele tijd op invoeren drukken op enter tot ie ging posten.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
PINK FLOYDKeihard nog meegeblèrd in een karaoke bar @Albufeira
[..]
Ook te doen, weegt natuurlijk nooit op tegen Pink Floyd. En zo in deze begrafenisperiode heb ik ook maar alvast een paar nummers in een mapje gegooid mocht ik opeens het loodje leggen:
Naaldangst en ik moet een splinter weghalenquote:
Awhquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Naaldangst en ik moet een splinter weghalen
Ding zit er al 3 weken
Ja, dat zegt dus echt helemaal niets. De similar artists slaan meestal helemaal nergens op.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef ThaTim het volgende:
Maar even serieus.
Als je Nickelback luistert mag je best dood.
Vanwege Pink Floyd post daar ver boven. Ik mag eigenlijk geen Goden in een adem noemen met een indie-hipster-bandje. True that.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoezo vergelijk je ze met Pink Floyd?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Vanwege Pink Floyd post daar ver boven. Ik mag eigenlijk geen Goden in een adem noemen met een indie-hipster-bandje. True that.
Vaak genoeg terecht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mensen die anderen gaan afzeiken om de muziek die ze luisteren
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mensen die anderen gaan afzeiken om de muziek die ze luisteren
Heel soms maar. In extreem vergaande gevallen.quote:
Sittardquote:
je bedoelt die Nederlandse volkszanger?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef ThaTim het volgende:
Gisteren waren er mensen die Jimi Hendrix niet konden plaatsen.
Dan ben je best een minderwaardig mens.
TDG en Nickelback niet enigzins gelijk vindenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, dat zegt dus echt helemaal niets. De similar artists slaan meestal helemaal nergens op.
Ik heb hem al onder de kraanquote:
Fortunaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Sittard
Gister naar eerste training Fortuna gegaan?
Jij bent toch een eckte Fortunees?quote:
wat wiequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef ThaTim het volgende:
Gisteren waren er mensen die Jimi Hendrix niet konden plaatsen.
Dan ben je best een minderwaardig mens.
quote:
volgens mij Flitskikkerquote:
Jij komt uit Sittard, dan ben je een Fortunees.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan het niet bijhouden eigenlijk en het is ook oninteressant
Ik bedoel Jimiquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
volgens mij Flitskikker
terwijl hij normaal wel een baas is
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Jij komt uit Sittard, dan ben je een Fortunees.
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet alleen dat Jimi Hendrix een van de artiesten was die tegen de Vietnam-oorlog was en dat ook uitte. Verder ken ik geen muziek van hem of zo.
Ik zou het wel doen. Gegarandeerd lachen.quote:
Die hoop is allang opgegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ALS JE UIT ZITTERD KOMP DAN BEN JE VOOR FORTUNA
vandaar dat je er niets van snaptquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die linker gaf mij Biologie les vroegahhhh
Kut kunstgeschiedenisquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik weet alleen dat Jimi Hendrix een van de artiesten was die tegen de Vietnam-oorlog was en dat ook uitte. Verder ken ik geen muziek van hem of zo.
Ja dat zal het zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
vandaar dat je er niets van snapt![]()
![]()
Alleen in de keuken he! Verder mag je niet komen. Ow... Stofzuigen? Dat mag je overal, ga zo door.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Water123 het volgende:
Wat 'n gelul allemaal! Ik ga stofzuigen
HAHAquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die linker gaf mij Biologie les vroegahhhh
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het klinkt wel logisch.
Hij was zo tofquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
HAHADat nummer is wel baas tijdens uitgaan hoor.
quote:
Memory Lanequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Tevnens mag Netsky wel naar LL komen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lekker met je bips gaan bonkeeeeeeh
Niks mis mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
lekker met je bips gaan bonkeeeeeeh
Ik vraag me af hoeveel mensen die zin de eerste keer wél goed verstonden.quote:
ik versta ophyben ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel mensen die zin de eerste keer wél goed verstonden.
Ik sprak mn leraar nog op examengala, zei dat we het allemaal 'heel goed hadden gemaakt'quote:
Dat is altijd. Wij hadden een kutbeoordelaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ik sprak mn leraar nog op examengala, zei dat we het allemaal 'heel goed hadden gemaakt'![]()
Verdomme, iedereen dacht zwaar onvoldoende.
quote:
Het is pas de 10e keer ofzo dat ik 'm plaats.quote:
Ik lees jouw posts bijna nooit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Het is pas de 10e keer ofzo dat ik 'm plaats.
Ik die van jou ook nooit!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts bijna nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Terecht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik lees jouw posts bijna nooit.
Ik luister m zo.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ik die van jou ook nooit!Ja, dat zeg ik toch ook over jouwe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
² ! ^ 10^99
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euro's in m'n zakken daarom loop ik traag.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euro's in m'n zakken daarom loop ik traag.
Kaartschuddende bluffende valsspelende stekers.quote:
mooi lied heb je die op mp3 ja? grquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kaartschuddende bluffende valsspelende stekers.
Ja die heb ik op mp3 gr.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mooi lied heb je die op mp3 ja? gr
stuur dan grquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja die heb ik op mp3 gr.
gr grquote:
hij is te dik en vervuilt het straatbeeld of wat dan?quote:
hehe, jij las mijn post!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
hehe, jij las mijn post!ja ik dacht even tim aardig doen tegen hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee zij deed nog langer geleden examens dan ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet het gr gr. Ik heb jou hier nog nooit eerder gezien. Deed je ook examen?![]()
![]()
Oh..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee zij deed nog langer geleden examens dan ik![]()
I knuw.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
KRUIMELTJE.
[..]
Dat is inderdaad al een tijdje geleden.
R_R is thuis, beter breng je snel een biertje anders droogt die nigger uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
happen naar de baas happen naar de baas happen naar de baassss
Ik vind 'm geniaal.quote:
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:18 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft iemand hier ooit een laptop oid bij wehkamp.nl besteld?
BCC.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:18 schreef Kaasrol het volgende:
Heeft iemand hier ooit een laptop oid bij wehkamp.nl besteld?
Ach nee jo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:19 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zit te twijfelen, hij is 45 euro goedkoper daar maar volgens mij is het echt een baggerwinkel voor dat soort spullen
als je laptop heel blijft dan is er geen probleem, maar als je een acer hebt besteld dan zou ik hem maar ergens anders bestellenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef Kaasrol het volgende:
Moet je die reacties hier eens zien dan
http://tweakers.net/shopreview/2398/wehkamp-punt-nl.html
Gaat hem niet worden denk ik
Voor mij was die TV daar dan ook zo'n ¤100 goedkoperquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zat ook al te denken aan Redcoon idd, maar die levering duurt 3 dagen. Bij internetshop.nl 24 uur, denk dat ik hem daar dan maar bestel
Nee, ik ga voor een Asus en onderhoud kan ik denk ik wel zelfquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
als je laptop heel blijft dan is er geen probleem, maar als je een acer hebt besteld dan zou ik hem maar ergens anders bestellen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen zeggen deze is oud
Je MOEDER is toch ook oud daar luister je toch ook naar?
zohapo 4 dagen geleden 77[ afbeelding ]
Neequote:
Skere neger beter blijf je weg, skere neger beter blijf je weg.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Skere neger beter blijf je weg, skere neger beter blijf je weg.
Haten op Kaasrol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Skere neger beter blijf je weg, skere neger beter blijf je weg.
Hij haat op de Jeugd van Tegenwoordig. Dan volgen represailles.quote:
Kaasrol is cool. Hij is onze Kruimeltje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij haat op de Jeugd van Tegenwoordig. Dan volgen represailles.
Nee. Jeugd van Tegenwoordigquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij haat op de Jeugd van Tegenwoordig. Dan volgen represailles.
Cool zijn én haten op De Jeugd van Tegenwoordig, dat gaat niet samen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kaasrol is cool. Hij is onze Kruimeltje.
Jawel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cool zijn én haten op De Jeugd van Tegenwoordig, dat gaat niet samen.
Je ziet het toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Cool zijn én haten op De Jeugd van Tegenwoordig, dat gaat niet samen.
Klopt geen reet van, maar oke, als jij dat wil geloven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je ziet het toch.
Jeugd van tegenwoordig is wat 12jarige nickelsonjochies op hun blackberry hebben staan
Ik zie het toch zelf altijd...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Klopt geen reet van, maar oke, als jij dat wil geloven.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh eh a mattie seg je nu dat ik een 12 jarig nickelsonjochie ben met blackbarry kom vegte dan kom dan a zemmel tfoe in je gat
Dan woon je waarschijnlijk ergens waar het pauper is, hier geen last van.quote:
Sent from my BlackBerry®quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Eh eh a mattie seg je nu dat ik een 12 jarig nickelsonjochie ben met blackbarry kom vegte dan kom dan a zemmel tfoe in je gat
Zeg dat nou niet!quote:
Goudaquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan woon je waarschijnlijk ergens waar het pauper is, hier geen last van.
quote:
Dan ligt het daar waarschijnlijk aan ja.quote:
Gelijk heb jequote:
Android.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben 19, vrouw, heb een android telefoon.
SO METEEN STEREOTYPEREN DIT DAT
Dommelen_______!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gouda, Rotterdam, Volendam, allemaal kut.
quote:
Je hebt het nog nooit gedronken, lieve schat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dommelen_______!Kutbier oook.
[..]
Alleen BB en WP7quote:
Omdat het vies isquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit gedronken, lieve schat.
Kun je niet weten als je het nog nooit hebt gedronken.quote:
Jammer, dan gaat de date ook wel niet meer door dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
Klinkerbotsing, je verliest met de minuut mijn respect.
HET STINKT NAAR PIS JEETJE KREETJE.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kun je niet weten als je het nog nooit hebt gedronken.
Hoezo niet? We kunnen toch wel daten zonder respect?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer, dan gaat de date ook wel niet meer door dan.
quote:
In Volendam misschien, maar daar is bier dialect voor pis.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HET STINKT NAAR PIS JEETJE KREETJE.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo niet? We kunnen toch wel daten zonder respect?
Helegaar niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Volendam misschien, maar daar is bier dialect voor pis.
Ik weet niet wat ze jou ooit hebben geprobeerd te voeren, maar bier ruikt niet naar pis. Dan is er ergens toch iets heel erg fout gegaan.quote:
Soms ben ik zo moe dat ik wartaal uit ga slaan.quote:
Niet je grenzen kennenquote:
Kratten bier die vallen in de supermarkt, zo vaak meegemaakt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze jou ooit hebben geprobeerd te voeren, maar bier ruikt niet naar pis. Dan is er ergens toch iets heel erg fout gegaan.
je slaat altijd wartaal uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms ben ik zo moe dat ik wartaal uit ga slaan.Dan denken sommige mensen dat ik dronken ben dit dat.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niet je grenzen kennen
"zuipen"
HJ lentebock in het avondzonnetje
De meeste mensen denken dan tegelijk dat ik van mijn ouders niet mag drinken of zoiets. Sukkels.quote:
Onhandige palingboeren ook altijd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kratten bier die vallen in de supermarkt, zo vaak meegemaakt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dan tegelijk dat ik van mijn ouders niet mag drinken of zoiets. Sukkels.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol is gewoon geen reet aan. Je kan het ook gezellig hebben zonder.
Mensen die 20 losse blikken euroshopper bier kopen om 12 uurquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kratten bier die vallen in de supermarkt, zo vaak meegemaakt.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Soms ben ik zo moe dat ik wartaal uit ga slaan.Dan denken sommige mensen dat ik dronken ben dit dat.
We kunnen prima zonder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alcohol is gewoon geen reet aan. Je kan het ook gezellig hebben zonder.
lukt je nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
Ik moet heel veel moeite doen om Klinkerzusje te negeren.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mensen die 20 losse blikken euroshopper bier kopen om 12 uur
Hehehequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
Ik moet heel veel moeite doen om Klinkerzusje te negeren.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar, nee goed dat je het even zegt KB, dan ga ik in ieder geval geen pils kopen in Volendam en omstreken, als het daar naar pis ruikt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Duitsers drinken bier bij hun ontbijt. Duitsers.
Hoi ik ben klinkahhh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA HALLO HOE ZOU JE HET VINDEN ALS WE JOU KLINKEBOTSING NOEMDEN?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef yosander het volgende:
Dacht om vier uur: ga een paar minuten op bed liggen...kwart over zes werd ik wakker omdat 't eten klaar was.
Hehehe, ik ben jaloers.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef yosander het volgende:
Dacht om vier uur: ga een paar minuten op bed liggen...kwart over zes werd ik wakker omdat 't eten klaar was.
Rellendahhhh_Rotscholiaahhh, aangenaam.quote:
Dat gebeurt mij zo vaakquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef yosander het volgende:
Hoezo niet goed?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn mentrix vond mn verslagen niet zo goed. Nu kan ik opnieuw beginnen. Fijn.
Minder FOK!kenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kon een glimlach niet onderdrukken, sorry.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat kut voor jequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik was écht moe. Morgen maar goed uit slapen want donderdag en vrijdag is 't alweer feestquote:
Wat een zeiksnol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi KaaBee
Ik heb je LBF van techniek gelezen. Ik heb de volgende opmerkingen:
- Wil je deze les met de hele groep doen? Zoals ik het uit je formulier begrijp wel.
Is dit verstandig? Hoe schat je de ontwikkeling in van de allerjongsten kleuters? Fijne motoriek, inzicht, vouwtechniek, concentratie ect.?
- Weten de kinderen hoe ze een bootje moeten vouwen of welke vouwtechnieken bied jij ze aan?
-Je activeert wel voorkennis van de kinderen, maar mis de technische voorkennis. Wanneer zinkt een boot? Hoe kan je er voor zorgen
dat een boot niet zink? Waar is een boot meestal van gemaakt?
- Het verhaal van de kabouters vind ik erg ver gezocht en ook wel wat ingewikkeld. Ik zou van de herfstavond
een lenteavond maken.
-Je praat in je les bij "instrueren" erg in een verhaaltje. Let hierop. Jouw voorbereiding is geen verhaaltje!
Dit heb ik al eerder bij je aangegeven.
- Ik mis je kijkvraag.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi KaaBee
- Wil je deze les met de hele groep doen? Zoals ik het uit je formulier begrijp wel.
Is dit verstandig? Hoe schat je de ontwikkeling in van de allerjongsten kleuters? Fijne motoriek, inzicht, vouwtechniek, concentratie ect.?
- Weten de kinderen hoe ze een bootje moeten vouwen of welke vouwtechnieken bied jij ze aan?
-Je activeert wel voorkennis van de kinderen, maar mis de technische voorkennis. Wanneer zinkt een boot? Hoe kan je er voor zorgen
- Het verhaal van de kabouters vind ik erg ver gezocht en ook wel wat ingewikkeld. Ik zou van de herfstavond
een lenteavond maken.
-Je praat in je les bij "instrueren" erg in een verhaaltje. Let hierop. Jouw voorbereiding is geen verhaaltje!
- Ik mis je kijkvraag.
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef yosander het volgende:
Wel heerlijk om even te kunnen slapen trouwensquote:
Met?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:54 schreef Water123 het volgende:
Ik heb zoo zin in een kaasfondue met zww
Tot je vanavond niet meer kan slapen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Wel heerlijk om even te kunnen slapen trouwens
Wat is zww..?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:54 schreef Water123 het volgende:
Ik heb zoo zin in een kaasfondue met zww
Dat is het gevaar ja, maar denk dat het vanavond wel zal lukken. Alhoewel, heb nog wel een vakantieritmequote:
Hihih boefjequote:
Dit terugmailen:quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi KaaBee
een lenteavond maken.
- Ik mis je kijkvraag.
Neem dan een tussendoortje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef Water123 het volgende:
Ik heb godverdomme hongermoet nog wachten tot half 9, omdat mama per se moet winkelen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit terugmailen:
Nee, ik wil het helemaal alleen doen.
Dat is heel verstandig, dan kunnen er geen mensen gewond raken. De ontwikkelingen van de kinderen schat ik heel laag in, want het is eigenlijk gewoon een kutschool. Kan gebeuren.
De kinderen weten vast wel hoe ze een bootje moeten vouwen en anders hebben ze pech. Ik blijf niet bezig.
Een boot zinkt als een kindje op het dek gaat staan, dat lijkt me logisch.
Ik vind jouw mail ook vergezocht. Waarom een lenteavond? IK WIL GODVERDOMME EEN WINTERAVOND GODVERDOMME.
Waarom mag het geen verhaaltje zijn? Daar ben ik erg goed in.
Voor mijn kijkvraag moet je beter kijken.
Gr gr KaaBee.
Dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit terugmailen:
Dat is heel verstandig, dan kunnen er geen mensen gewond raken. De ontwikkelingen van de kinderen schat ik heel laag in, want het is eigenlijk gewoon een kutschool. Kan gebeuren.
De kinderen weten vast wel hoe ze een bootje moeten vouwen en anders hebben ze pech. Ik blijf niet bezig.
Ik vind jouw mail ook vergezocht. Waarom een lenteavond? IK WIL GODVERDOMME EEN WINTERAVOND GODVERDOMME.
Gr gr KaaBee.
Die zijn met minder zout tegenwoordig, niet aan beginnenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
We hebben niet echt tussendoortjes momenteel, alleen naturelribbelchips
Ook eetbaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Water123 het volgende:
[..]
We hebben niet echt tussendoortjes momenteel, alleen naturelribbelchips
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit terugmailen:
Gr gr KaaBee.
Jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Wel heerlijk om even te kunnen slapen trouwens
Schande.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die heb ik al zo lang niet meer gegeten.
Ja dat staat er idd op maar ik vind ze toch lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:58 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die zijn met minder zout tegenwoordig, niet aan beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |