quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Myraela het volgende:
Met C_A erbij moet ik wel even flink wat drank gaan regelen.
Moeders die terugbelt, waarom je zo'n haast had.quote:
Heatwave, maar of hij ook naar een ONZ-meet wil...quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je nog wat vaste meeters altijd wel in zijn voor een meet?
Neuh, kameraad van me.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Moeders die terugbelt, waarom je zo'n haast had.
En daarbij, eentje in Rotterdam..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heatwave, maar of hij ook naar een ONZ-meet wil...
Ik betwijfel het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heatwave, maar of hij ook naar een ONZ-meet wil...
Ja, daarom wilde ezechiel ookal niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En daarbij, eentje in Rotterdam..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kiss moet de link dan wel zijn lijkt me.. Band Kiss, Kiss the rain..
ja de vaste meeters die ik ken zijn patje, gras, Benny, Patrique, Kally n Bella. Maar of die naar een ONZ meet willen komen? Geen ideequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Weet je nog wat vaste meeters altijd wel in zijn voor een meet?
Next Judas Kiss van metallica en Kiss me Six pence none the richer?quote:
De zeikwijvenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde ezechiel ookal niet.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | [b]Wat is X-Raydio?[/b] X-Raydio, tot op het bot voor en door fokkers gemaakt. Vanaf 1 juni 2011 zijn we on air en op deze nu al epische dag is er binnen een paar uur een heel nieuw radiostation uit de grond gestampt. Net vers van de pers kunnen we nog niet alle uren vullen, dus zolder en kelder DJ’s, doe je ding en ga draaien! [b]Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?[/b] Aanmelden voor het rooster kan door een DM of PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream. [b]LET OP:[/b] DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven! [b]En nu? Nog eisen?[/b] Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! [b]Luisteren in een media player?[/b] Dat kan, klik [b][url=http://listen.radionomy.com/x-raydio.m3u]hier[/url][/b] om in je media player te luisteren Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's. [b]Statistieken[/b] http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16 [url=http://x-raydio.playtheradio.com/][img]http://i51.tinypic.com/9hnpr9.jpg[/img][/url][url=https://www.google.com/calendar/embed?src=fnlc7g9ocdbuoi9t7rj193khig%40group.calendar.google.com&ctz=Europe/Amsterdam/][img]http://i55.tinypic.com/13yhr44.jpg[/img][/url][url=http://62.45.178.112/][img]http://i52.tinypic.com/10xrhx5.jpg[/img][/url][img]http://www.webhawk.nl/xraydio/luisteraars_img.php[/img] |
Oh, komt nog eentje bij dan!_O-quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Next Judas Kiss van metallica en Kiss me Six pence none the richer?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ben effe aan het sporten nu
Hard trainen met iPhone is bijna onmogelijk en iedereen kijkt me aan hier in de sportschool
Die afbeeldingen moeten kleiner, of er moet na die laatste nog wat komen, zo ziet het er wat raar uit. Verder wel handig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Viro het volgende:
Myra kan je de OP vervangen door het volgende?
Kleine updates in de OP met dank aan Webhawk![]()
[ code verwijderd ]
Lolquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ben effe aan het sporten nu
Hard trainen met iPhone is bijna onmogelijk en iedereen kijkt me aan hier in de sportschool
idd, ben er druk mee bezigquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die afbeeldingen moeten kleiner, of er moet na die laatste nog wat komen, zo ziet het er wat raar uit. Verder wel handig.
Hmm, ik zal patje en graseter sowieso even vragen, Ik denk dat de rest weinig met ONZ heeft, zullen niet willen denk ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja de vaste meeters die ik ken zijn patje, gras, Benny, Patrique, Kally n Bella. Maar of die naar een ONZ meet willen komen? Geen idee
Mono? Als je dat aandurftquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, ik zal patje en graseter sowieso even vragen, Ik denk dat de rest weinig met ONZ heeft, zullen niet willen denk ik.
Jij komt natuurlijk ook wel naar een meet in Rotterdam he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef robdriessen het volgende:
Oeeeehhh, er in komen met Prince. Het kan slechter
Rob wel.... die wil geen bbq missen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij komt natuurlijk ook wel naar een meet in Rotterdam he.
Moet beetje lijnen, dus voor mij kipsateetje zonder saus en wat saladequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Rob wel.... die wil geen bbq missen.
Crap!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Euhm.. ToT je faalt
Deze had je al gedraaid!
Bella misschien, komt meestal met patje en gras meequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, ik zal patje en graseter sowieso even vragen, Ik denk dat de rest weinig met ONZ heeft, zullen niet willen denk ik.
Het wordt een bbq Amerikaanse stijl. Dus zelf wat meebrengen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet beetje lijnen, dus voor mij kipsateetje zonder saus en wat salade
Komen joh, ik zal je sowieso even op de PM lijst zetten, misschien open ik er nog een topic over, maar daar komt toch alleen maar gebash.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:26 schreef Zokunen het volgende:
Ik zal er eens over nadenken, ben niet zo van het meeten, maar lijkt wel een "apart" gezelschap te worden zo
Wie komen er dan van ver? Mits trein kan ik wel voor taxi spelen vanaf Station naar Myraquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef Samzz het volgende:
Oeh, oeh, oeh, misschien kunnen we met een aantal mensen carpoolen
Ik zou geen topic doen nee..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komen joh, ik zal je sowieso even op de PM lijst zetten, misschien open ik er nog een topic over, maar daar komt toch alleen maar gebash.
Neem je de bus mee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie komen er dan van ver? Mits trein kan ik wel voor taxi spelen vanaf Station naar Myra
Zou ik inderdaad niet doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Komen joh, ik zal je sowieso even op de PM lijst zetten, misschien open ik er nog een topic over, maar daar komt toch alleen maar gebash.
Die kan ik niet bij Myra kwijt, wel kan ik 8 pers busje regelen..quote:
Dan vraag ik eerst of die willen komen en daarna gooi ik het gewoon in TAL. Als er dan 3 bekende komen komt de rest misschien ook wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bella misschien, komt meestal met patje en gras mee
Geen idee wie er allemaal komen. Maar goed, eerst de datum afwachtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wie komen er dan van ver? Mits trein kan ik wel voor taxi spelen vanaf Station naar Myra
Maar niet iedereen heeft elkaar als vriend op FB!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
Iedereen heeft Facebook? Maak een evenement aan
Hebben wij ook gedaan in tal
Zaterdag is wel het gunstigste ja..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht zelf aan een zaterdag. Ik denk dat dat voor iedereen het makkelijkste is?
als de organisator iedereen op facebook heeft dan welquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft elkaar als vriend op FB!
Waar kom je weg? Als er iemand met OV-kaart meereist heb je korting.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef Zokunen het volgende:
Hmm Rotterdam centraal is wel 2 uur onderweg zijn en bijna 20 euro, dat kak OV wordt echt ziekelijk duur.
Gratis taxi van Jofu scheelt dan weerquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:31 schreef Zokunen het volgende:
Hmm Rotterdam centraal is wel 2 uur onderweg zijn en bijna 20 euro, dat kak OV wordt echt ziekelijk duur.
Ik kan meestal op zaterdag makkelijker vrij krijgen dan door de weeksquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef charmed_angel het volgende:
Mij maakt het niet uit, vrijdag of zaterdag
Beige.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zit trouwens met een schoenendilemma. Witte jurk, knalroze of zachtroze vest. Welke kleur schoenen?
Blauw, beige, bruin of army green?
Blauw. Ik houd van de contrasten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
Ik zit trouwens met een schoenendilemma. Witte jurk, knalroze of zachtroze vest. Welke kleur schoenen?
Beige past overal bij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
moet je vooral hier vragen, allemaal mannenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
Maar Samzz moet wel via Utrecht dan zegmaar.. En meer van die kant..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Zokunen het volgende:
Heb wel een OV kaart, maar geen studenten OV meer
Nadeel als de 3e studie die je begint de 1e wordt die je afmaakt
En er komt verder niemand uit Apeldoorn
Ik kom door Apeldoorn en ik heb een studenten OVquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Zokunen het volgende:
Heb wel een OV kaart, maar geen studenten OV meer
Nadeel als de 3e studie die je begint de 1e wordt die je afmaakt
En er komt verder niemand uit Apeldoorn
Hmm die onthouden we danquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom door Apeldoorn en ik heb een studenten OV
Ja, ik ook. Ik neigde die kant al op, vooral omdat 't zomerse schoentjes zijn en ik een ketting met blauwe accenten om heb.quote:
veel plezierquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb je wat materiaal ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef robdriessen het volgende:
Ik zeg: Hold Me Kill Me KISS Me Thrill Me.
meeting?!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
En 30 juli kan ik sowieso niet btw, maar houd daar verder maar geen rekening mee
Hehehe dat zou ook een goeie geweest zijn, maar het eerste nummer van het setje was Kiss - I was made for loving you.quote:
Zoals ik al zei, elke dag zo'n spel horen op 3Fm maakt je best alertquote:
Rob tunede pas in bij Prince, dat wist hij dus nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat zou ook een goeie geweest zijn, maar het eerste nummer van het setje was Kiss - I was made for loving you.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe dat zou ook een goeie geweest zijn, maar het eerste nummer van het setje was Kiss - I was made for loving you.
ik ook niet dan heb ik al een andere meetquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
En 30 juli kan ik sowieso niet btw, maar houd daar verder maar geen rekening mee
Pics?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
Een drukke trein heeft zo z'n voordelen... Hotty naast me
en jij bent aan het fokkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
Jij draait echt idioot veelquote:
picsquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
dan doe je toch iets verkeerd als je post op fok ipv hem onder soptquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
Dat kan niet, ik trein niet atm.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
Hij is aan het facebooken en luistert muziekquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en jij bent aan het fokken
Klopt!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij draait echt idioot veel
Waar kan ik verzoekjens indienen!?
voeg em toe op facebookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is aan het facebooken en luistert muziek
Ik sop niet in een drukke treinquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef Viro het volgende:
[..]
dan doe je toch iets verkeerd als je post op fok ipv hem onder sopt
Bob marley & the wailers - Stir it upquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt!Tja als er niemand draait, doe ik het wel ff!
Ja roep maar wat!
Dit dus, vind busta een puike rapper maar kom opquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is dit voor verkrachting van Iron man? Jezus
Jah vind ik ook wel errug!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat is dit voor verkrachting van Iron man? Jezus
Ook niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Bob marley & the wailers - Stir it up
Komt hierna wss de Black Sabbath cover van Break Ya Neckquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Dit dus, vind busta een puike rapper maar kom op
Nee, echt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dit is geen iron maiden :")
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Komt hierna wss de Black Sabbath cover van Break Ya Neck
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef Viro het volgende:
brb in 7 minuten, ff nieuwe image maken van windows partitie.
Heb ik ook niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Om op je thema te blijven ToT:
Judas Priest - Hot for Love, Turbo Lover of Love me To Death
Wel al die Duitse meuk hebben maar die niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb ik ook niet!Maar ik draai zo wel weer ff wat love nummers!
Nog niet, dat is wel een goede, die vraag ik ook even.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
Echt, kledders in 't OV zouden verboden moeten worden!
Oh, Myra, heb je Watertornado ook gevraagd?
Mee eens!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:46 schreef Samzz het volgende:
Echt, kledders in 't OV zouden verboden moeten worden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik eerst een facebook account aanmakenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
http://www.facebook.com/event.php?eid=229861413691918
Kunnen jullie je aanmelden of moet ik iedereen uitnodigen?
kan er een uitleg bij? is dit van x-raydio of van heel ONZ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
Ook weer lekker als iedereen op vakantie is!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Myraela het volgende:
Heel ONZ, ofja, eigenlijk gewoon toffe mensen die zin hebben, tot nu toe vooral x-ray.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan er een uitleg bij? is dit van x-raydio of van heel ONZ?
Ik doe het bewust als mijn ouders op vakantie zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ook weer lekker als iedereen op vakantie is!
Dat is je eigen schuldquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ook weer lekker als iedereen op vakantie is!
Echt he!quote:
hihi, weten je ouders dat je 10> mensen uitnodigt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe het bewust als mijn ouders op vakantie zijn.Dus ja, wel in de vakantietijd.
Ja handig inddquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
Zou iedereen wel zijn username willen posten, ofiets, want anders weet ik nu al dat ik niet meer weet wie wie is.
Als je mij vergeet nou..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
Zou iedereen wel zijn username willen posten, ofiets, want anders weet ik nu al dat ik niet meer weet wie wie is.
Tuurlijk, die vinden dat niet erg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
hihi, weten je ouders dat je 10> mensen uitnodigt?
goed idee, ik zou sowieso eens met hem een biertje doen dus dat komt uitquote:
Met Faye?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Naatje moet om 7 uur in bed liggen.
Bedoeling was eigenlijk 18+, gezien mijn verantwoordelijkheid en alles. Maar ik wil voor hun wel een uitzondering maken.quote:
Ik vind tussen jou en Faye weinig verschil zitten qua mentale volwassenheid, en ik kan het wetenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedoeling was eigenlijk 18+, gezien mijn verantwoordelijkheid en alles. Maar ik wil voor hun wel een uitzondering maken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind tussen jou en Faye weinig verschil zitten qua mentale volwassenheid, en ik kan het weten
Niet negatief bedoeld tegenover Myra trouwens.. Maar Faye heeft al veel gezien en meegemaakt, net als Myraquote:
Iets met instantrimshot enzulks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind tussen jou en Faye weinig verschil zitten qua mentale volwassenheid, en ik kan het weten
Zo bedoel ik het niet hoor, maar met drank en alles en zeker met naatjes ouders, vind ik dat gewoon eng.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, Naatje zal ws toch niet komen, Faye wilde nog een excuus om nog een keer naar Rotterdam te kunnen, haar ouders zijn veel relaxter met drank.. Anders had ze ook niet naar Pinkpop gemogenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet hoor, maar met drank en alles en zeker met naatjes ouders, vind ik dat gewoon eng.
zijn die zo erg danquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet hoor, maar met drank en alles en zeker met naatjes ouders, vind ik dat gewoon eng.
13? WIE?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier meetings van een website bij mij thuis gehad waar er mensen van 13 t/m 50 bij waren.
ja joh, gezellig toch!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier meetings van een website bij mij thuis gehad waar er mensen van 13 t/m 50 bij waren.
13 zou ik zeker niet doen. Ik ben zelf 18, dus iemand van 16 die lekker in de groep ligt zou ik niet erg vinden, maar jonger dan dat wil ik gewoon hier niet hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
hij is toch 18 ofzo, ik weet wel dat hij christenlijk is maar niet dat hij een soort uncle phil als vader zou hebben...:Dquote:
LOL Niet hier van Fok hoor!quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij, ToT, heeft niemand echt meer animo om te raden
moeder ging uren in de auto wachtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Niet hier van Fok hoor!
Enne...van die van 13 bleef moeders in haar auto voor de deur zitten wachten!
Er waren ook 2 lui van 14 bij die gewoon zo mochten komen.
Klopt, daarom dat de volgende geen link in de titel heeft!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef robdriessen het volgende:
Er is ook weinig kunst aan als de titels van de liedjes in mijn VLC player verschijnen
Sure!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ode to my car.. Wil je die ajb Zippy'en?
Lijkt me geen leuk feestje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Niet hier van Fok hoor!
Enne...van die van 13 bleef moeders in haar auto voor de deur zitten wachten!
Er waren ook 2 lui van 14 bij die gewoon zo mochten komen.
17.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is toch 18 ofzo, ik weet wel dat hij christenlijk is maar niet dat hij een soort uncle phil als vader zou hebben...:D
Eerste forummeeting was ik 15 volgens mij
Ja ik heb haar op een gegeven moment toch maar binnen uitgenodigd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moeder ging uren in de auto wachten?????
Heb je meer van dat soort nummers? Of is dit de enige over auto's?quote:
Ik heb nog wel wat over auto's, maar niet zo humor of zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je meer van dat soort nummers? Of is dit de enige over auto's?
Ik zou zeggen maak er een setje vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat over auto's, maar niet zo humor of zo.
Als het deze keer lekker gaat, dan wil ik het best nog wel een keer doen, mijn ouders vinden het niet erg om dan een weekendje in een hotel te gaan zitten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:08 schreef -Datdus- het volgende:
Myr! doe je dan ook een bbq in het najaar?
hoedatquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
Dit gaat mijn eerste forummeeting worden en ik knijp 'm
Niks engs aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
Je hebt niks leuks om aan te trekken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
Neuh, het waren Ode to my family, en daarna Ode to my car!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
eh, xtc en wartaal van het vorige nummer?
er is bier...quote:
M'n zwarte jurk. Ik zie er stunning uit in m'n zwarte jurkquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt niks leuks om aan te trekken?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er is bier...
[ afbeelding ]
ik ben de rechter btw. check jullie bij de meet.
ik vind het ook altijd weer spannendquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:09 schreef Samzz het volgende:
AP, maikuuul en junkiesietsequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nu nog spannender omdat het in mijn huis is. En ik echt ga huilen als er uiteindelijk maar 3 mensen komen opdagen.
Dit wordt de eerste keer waarbij ik daadwerkelijk niemand kenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het ook altijd weer spannend
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
AP, maikuuul en junkiesietse
Tuurlijk die vraag ik ook nog, ik houd dit topic gewoon in de gaten en vraag het iedereen wel. Iemand nog mensen-suggesties van buiten dit topic?quote:
Lotusss?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk die vraag ik ook nog, ik houd dit topic gewoon in de gaten en vraag het iedereen wel. Iemand nog mensen-suggesties van buiten dit topic?
Ik drink en ben gezellig voor tienquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het nu nog spannender omdat het in mijn huis is. En ik echt ga huilen als er uiteindelijk maar 3 mensen komen opdagen.
ik ga echt niet naar een meet met oud en nieuwquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef -Datdus- het volgende:
Weetje wat me vet lijkt een oud en nieuw meet.
quote:
Klopt: het is een cover van een nummer van Elvis!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Elvis was ook eeeevviillll in zijn begin tijd volgens huismoeders
ik heb alleen myr wel eens gezienquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste keer waarbij ik daadwerkelijk niemand ken
Goffer ik wilde t net zeggen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt: het is een cover van een nummer van Elvis!
Psst, waarom staat er Amy Winehouse bij? Ik weet dat het Danzig is.. maar dat staat er ook..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
ah...quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
jammerzquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, jammerz!Good luck met het volgende setje!
Myr, Knetter, Carool.. euh..verder mensen buiten X-raydio..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb alleen myr wel eens gezienvoor de rest ken ik ook niemand
*eng*
kebab na de BBQquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
Ik woon wel 5 huizen naast een kebabzaak en 2 minuten van de avondwinkel.Altijd handig.
kapsalonquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
Ik woon wel 5 huizen naast een kebabzaak en 2 minuten van de avondwinkel.Altijd handig.
Daar zit je altijd vlak bij in Rotterdam.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:17 schreef Myraela het volgende:
Dat is niet de link!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
WTF, ik blijf Winehouse lezen voor de officiele ttiell..
En tis Wild Roses..
Vraag Myraquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ook maar niemand reageert. Ze willen ons er niet bij denk ik
quote:
Bij mij thuis. Rotterdam dus. Amerikaanse BBQ. En drank. Ik houd van drank. Nice. Oh maar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik ook maar niemand reageert. Ze willen ons er niet bij denk ik
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik droomde wel vannacht dat ik bij webhawkjuh thuis zat met knetter
en dat ik een hamer meenam van hem en er buiten pas achterkwam, maar ik durfde niet meer naar binnen
ik droom over FOK
Dankjewel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Trouwens, mooie naam heb je Myraela
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Bij mij thuis. Rotterdam dus. Amerikaanse BBQ. En drank. Ik houd van drank. Nice. Oh maar.
Kom.
Denk idd ook dat dat de flauwe link isquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
Klein meisje? Geily Minoque is ook klein.
Je zit in de richting....quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:23 schreef Outpost76 het volgende:
Klein meisje? Geily Minoque is ook klein.
ik heb geen facebookquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Bij mij thuis. Rotterdam dus. Amerikaanse BBQ. En drank. Ik houd van drank. Nice. Oh maar.
Kom.
Nee de flauwe link komt hierna. Let eens goed op de tekst.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk idd ook dat dat de flauwe link is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |