Oja ff updaten. Ik zit nog op 0.3.21quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:44 schreef yorP het volgende:
nieuwere clients hebben iets lagere transaction fees
Ik kon gewoon updaten en had geen backup nodig.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:47 schreef Mender het volgende:
Gewoon een kwestie van wallet.dat kopieren. Alles verwijderen, 3.23 installeren en wallet.dat terug zetten?
Mijn transaction fee staat ingesteld op 0.00quote:
Wanneer verwacht je de rekening?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:36 schreef FRK1337 het volgende:
2 dagen geleden voor het eerst van het bestaan van Bitcoins gehoord en ben diezelfde dag nog begonnen met minen,
Ik probeer te achterhalen of nieuwe starters zich van te voren bedenken hoeveel het ze gaat kosten.quote:
Dat kan jij prima uitrekenen lijkt mij zo. Wat het kost.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:48 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik probeer te achterhalen of nieuwe starters zich van te voren bedenken hoeveel het ze gaat kosten.
En daarom mine ik ook nietquote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat kan jij prima uitrekenen lijkt mij zo. Wat het kost.
Dan moet je dat vragen in plaats van "wanneer komt de rekening?".quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En daarom mine ik ook niet
Ik vraag me dus af of anderen zich daarvan bewust zijn.
Jij bepaalt hoe ik mijn berichten post?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:04 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan moet je dat vragen in plaats van "wanneer komt de rekening?".
Je snapt prima wat ik bedoelquote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij bepaalt hoe ik mijn berichten post?
Ja, en daar ben ik het niet mee eensquote:
En dan krijg je als antwoord "eind van de maand", wat schiet je daar mee op?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 17:09 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, en daar ben ik het niet mee eens
Ik hoef niet alles wat ik wil zeggen letterlijk uit te schrijven. Als we dat allemaal gaan doen worden fora dodelijk saai. Dus zeg ik het lekker op mijn manier, kktnxbai
Obvious troll is obvious.quote:
Moa, ik heb naast wat cynische comments ook vrij lange stukken gepost hier met serieus onderbouwde stellingen en daarnaast regelmatig vragen van mensen beantwoord. Valt allemaall nogal mee dus.quote:
Dus je probeert een slatje te slaan uit je huurcontract. Niet geheel in lijn met het idealistische gedachtengoed achter bitcoin lijkt me, maar daarmee onderschrijf je juist mijn stelling waarom bitcoin gedoemd is te mislukkenquote:Nooit. Ik ben student en zit op kamers. Ik betaal een all-in-huur en zit niet particulier gehuurd maar bij zo'n monopolistische woningvereniging.
Ik heb vrijwel elk bitcoin artikel gelezen en al dat soort verhalen en calculators gezien. Tja, als je de stroom van iemand anders leecht, dan levert het je wat op ja, ongeacht de koers.quote:Speciaal voor jou:
http://mark.ossdl.de/2011/05/are-bitcoins-worth-your-energy/
Dat is een flame neem ik aan. De pot en de ketel...quote:Overigens, als je zo sceptisch bent over Bitcoin in het algemeen, waarom kom je hier dan lopen trollen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |