quote:
Moa, ik heb naast wat cynische comments ook vrij lange stukken gepost hier met serieus onderbouwde stellingen en daarnaast regelmatig vragen van mensen beantwoord. Valt allemaall nogal mee dus.
quote:
Nooit. Ik ben student en zit op kamers. Ik betaal een all-in-huur en zit niet particulier gehuurd maar bij zo'n monopolistische woningvereniging.
Dus je probeert een slatje te slaan uit je huurcontract. Niet geheel in lijn met het idealistische gedachtengoed achter bitcoin lijkt me, maar daarmee onderschrijf je juist mijn stelling waarom bitcoin gedoemd is te mislukken

quote:
Ik heb vrijwel elk bitcoin artikel gelezen en al dat soort verhalen en calculators gezien. Tja, als je de stroom van iemand anders leecht, dan levert het je wat op ja, ongeacht de koers.
De rest draait mijns inziens uiteindelijk verlies.
quote:
Overigens, als je zo sceptisch bent over Bitcoin in het algemeen, waarom kom je hier dan lopen trollen ?
Dat is een flame neem ik aan. De pot en de ketel...
Anyway, als je echt mijn posts had gelezen had je het antwoord al geweten. En aangezien jij net als ik zeer geinteresseerd bent in het principe achter bitcoin en de ideologie dan heb je er uiteraard geen moeite mee om even wat topics terug te lezen

Daarnaast zijn topics niet alleen toegankelijk voor vóórstanders van het onderwerp, ook tegenstanders ervan mogen meepraten. En tot slot ben ik geen tegenstander van bitcoin, maar een tegenstander van de manier waarop het verkracht wordt door mensen die alleen winst proberen te maken en schijt hebben aan het idee achter bitcoin
En ja, dat was ook een flame ja.[ Bericht 4% gewijzigd door Whuzz op 18-06-2011 19:22:57 ]