3,49quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat betaalde jij voor die draadloze deurbel bij de Action?
Ik had er 1 bij de Liddl voor ¤7,-
Geweldig ding, zit zelfs een lichtje op voor als de muziek wat harder staat.
Er zitten ook verschillende beltonen op, inclusief een kerstmelodie.
Ga nou gewoon kopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ik wil weten of die pasta en dan met name de carbonara te vreten is
Hebben die van mij ook last van. Eentje is al gerepareerd en een andere valt ook bijna uit elkaar. Ze zijn wel van vorig jaar maar toen alleen een weekend gebruikt, nu hangen ze definitief buiten. De eerste was al na dat weekend van vorig jaar uit elkaar gevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
mijn grote solarlampionnen vallen een voor een uit elkaar
zijn er meer hier die daar last van hebben?
ik heb er nu al twee waar de bodem vanaf gevallen is en 1 waarvan het bovenste deel losgelaten heeft.
ik heb ze dit jaar nieuwgekocht, dus ze hangen nog niet eens 1 seizoen.
ik ga die zooi maar weer even in elkaar lijmen voordat ze helemaal kapot gaan
ik heb ze net ook maar weer in elkaar gelijmd. en nu maar hopen dat de boel nu heel blijftquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hebben die van mij ook last van. Eentje is al gerepareerd en een andere valt ook bijna uit elkaar. Ze zijn wel van vorig jaar maar toen alleen een weekend gebruikt, nu hangen ze definitief buiten. De eerste was al na dat weekend van vorig jaar uit elkaar gevallen.
yupquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef roos85 het volgende:
kan je bij de action stofzuigerzakken kopen?
Hubjes? Nee. Hubjes hebben ze bij de pc zaak, mediamarkt, dixons, ect.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik had het beter net kunnen vragen toen ik er was, maar ehh.. hebben ze bij de Action ook USB splitsers dat je meer USB stekkers aan je laptop kan hangen?
Of weet iemand misschien waar ze die wel hebben?
Heet dat zo ja? Haha... Thanks!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hubjes? Nee. Hubjes hebben ze bij de pc zaak, mediamarkt, dixons, ect.
Voor die 3.49 kun je je geen buil vallen. Ik vond 7 euro al zo goedkoop. Maar daar had ik er dus 2 voor kunnen kopen bij de Actionquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
3,49
incl. 1 speciale batterij (3 gewone AA batterijen moet je er nog bij kopen)
dr zitten idd 16 melodietjes op
dr zit alleen geen gebruiksaanwijzing bij, maar zelfs ik kreeg het ding aan de gang
Ik weet zeker dat ze ze wel bij de Xenos hebben, maar ik ga vanmiddag langs de Action, dus ik kan even voor je kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:
Dan heb ik een dringende vraag.
Mijn hoerig kut tafelkleed pleurt telkens van tafel. Hebben ze van die klipjes met gewichten die je aan je kleed moet hangen?
Ik heb ze bij de Action niet zien liggen, maar toevallig 2 weken terug zelf gekocht bij de Marskramer. Deze week zijn ze bij de Kruidvat in de aanbieding (zie folder - pagina 17) "tafelkleedgewicht", 4 st. ¤ 1,99quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:
Mijn hoerig kut tafelkleed pleurt telkens van tafel. Hebben ze van die klipjes met gewichten die je aan je kleed moet hangen?
Bakstenen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:
Ja, zeker weten! Met zeevormpjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |