Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkledenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?
 ...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet.
 ...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet.  Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het.
  Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het.  

Waar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
aanstaande donderdag gaat die nieuwe action open!

Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben verschillende soorten vinyl tafelkleden...of je het printje leuk gaat vinden weet ik niet want ik ken je smaak niet.
Ze liggen in de buurt van de theedoeken en dergelijk spul. Verschillende kwaliteiten van heel dun tot normale dikte.....ja, ik heb ook wat gekocht daarom weet ik het.

Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dan kan ik er in ieder geval even heen fietsen om te kijken! Dankjewel!

) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg
 ) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg  ), onkruidborstel (zonder steel
 ), onkruidborstel (zonder steel  ) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte
 ) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte  ....een BUGZER.
 ....een BUGZER.  

Een bugzer? Is dat toevallig 'iets' tegen muggen en dergelijke?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.
Weer een rondje boodschappen gedaan en ook Action bezocht en teruggekomen met de luisprekertjes van de weekaanbieding, de invrieswaterijsjes (had ik vorig jaar ook en die dingen zijn prima als tussendoortje met dit weer) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg
), onkruidborstel (zonder steel
) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte
....een BUGZER.

Ik gebruik het ding als waaier en als er toevallig een lastig insect in de buurt is dan zal ik de vliegenmepperfunctie eens uitproberen.
  Ik gebruik het ding als waaier en als er toevallig een lastig insect in de buurt is dan zal ik de vliegenmepperfunctie eens uitproberen.  

ja hoor, onlangs nog in de aanbieding (lagen bij ons bij de kassa)quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef Merel1808 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook tafelzeil/waterdichte tafelkleden met een leuk printje?
 )
 )

het plafond stoffenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Van de week o.a. een soort van verstelbare plumeau meegenomen, waarmee ik ook het plafond kan stoffen. En een beeldje van een hond (wit met zwartomrande ogen en scherpe oren)
 ik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de  stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen
 ik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de  stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen  

Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het plafond stoffenik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen

Daar werd het plafond gestoft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..

Ik bedoel ook rag..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het plafond stoffenik haal bij tijd en wijle wel eens wat rag weg met de stofzuigerslang hier en daar, maar het plafond stoffen is in mijn hele huishoudelijke carriere niet in me opgekomen

kreeg je daar cijfers voor plafondstoffen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:40 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik verlang naar de tijd waar vrouwen nog naar de huishoudschool gingen..

Baas.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb laatst toch een wereldaankoop gedaan : een draadloze deurbel.
niet voor op mijn voordeur trouwens, maar voor in de kamer van mijn zoon.
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen
ik vroeg me wel eens af wat mijn buren daarvan vonden
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.
maar zouden mijn buren nu denken dat ik mijn kind niet meer te eten geef?

quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:
die zit namelijk helemaal boven op zolder en iedere avond sta ik onder aan de trap te schreeuwen of hij komt eten. en dan nog niets horen, want televisie en/of playstation aan zodat ik alsnog naar boven kan lopen
nu heb ik dus die draadloze deurbel in zijn kamer staan en het knopje ligt in de keuken.
en het werkt als een tierelier. als ik het eten op de borden doe, druk ik op de knop en de borden staan nog niet op tafel, of hij zit al op zijn stoel.

Die speakertjes is dat iets? Komt er mooi geluid uit?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Graag gedaan, hop dat je wat kunt vinden wat aan je smaak voldoet.
Weer een rondje boodschappen gedaan en ook Action bezocht en teruggekomen met de luisprekertjes van de weekaanbieding, de invrieswaterijsjes (had ik vorig jaar ook en die dingen zijn prima als tussendoortje met dit weer) Citroendoekjes (per stuk verpakt dus perfect in de tas) een reserve computermuis, een haarkam en borstel (want ik "vreet" die dingen...altijd weg
), onkruidborstel (zonder steel
) en die pasta die ook deze week in de aanbieding was. Als laatst nog een bugzer........een watte
....een BUGZER.

Dat hadden wij vroeger ook. Maar dan met een babyfoon met extra knopje zodat we elkaar niet konden afluisteren. Als mijn ouders hadden dan de 'baby' kant beneden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:45 schreef lady-wrb het volgende:

dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:06 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Dat hadden wij vroeger ook. Maar dan met een babyfoon met extra knopje zodat we elkaar niet konden afluisteren. Als mijn ouders hadden dan de 'baby' kant beneden.
 ) maar dat was het ook niet en nu dit dus.
 ) maar dat was het ook niet en nu dit dus.

Mijn ouders hebben ook een bel gebruikt toen mijn broer en ik nog thuis woondequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroeven) maar dat was het ook niet en nu dit dus.

Wat betaalde jij voor die draadloze deurbel bij de Action?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat heb ik een jaar of 4 geleden geprobeerd, maar dat ding vrat batterijen en stoorde als een achterlijke. vervolgens hadden we ook nog de walkie talkies (van dewalt, heeft mijn vriend een paar jaar geleden gewonnen bij een wedstrijd snelschroeven) maar dat was het ook niet en nu dit dus.

3,49quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat betaalde jij voor die draadloze deurbel bij de Action?
Ik had er 1 bij de Liddl voor ¤7,-
Geweldig ding, zit zelfs een lichtje op voor als de muziek wat harder staat.
Er zitten ook verschillende beltonen op, inclusief een kerstmelodie.

Ga nou gewoon kopen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:38 schreef Qwea het volgende:
Ik wil weten of die pasta en dan met name de carbonara te vreten is

Hebben die van mij ook last van. Eentje is al gerepareerd en een andere valt ook bijna uit elkaar. Ze zijn wel van vorig jaar maar toen alleen een weekend gebruikt, nu hangen ze definitief buiten. De eerste was al na dat weekend van vorig jaar uit elkaar gevallen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:41 schreef lady-wrb het volgende:
mijn grote solarlampionnen vallen een voor een uit elkaar
zijn er meer hier die daar last van hebben?
ik heb er nu al twee waar de bodem vanaf gevallen is en 1 waarvan het bovenste deel losgelaten heeft.
ik heb ze dit jaar nieuwgekocht, dus ze hangen nog niet eens 1 seizoen.
ik ga die zooi maar weer even in elkaar lijmen voordat ze helemaal kapot gaan

ik heb ze net ook maar weer in elkaar gelijmd. en nu maar hopen dat de boel nu heel blijftquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hebben die van mij ook last van. Eentje is al gerepareerd en een andere valt ook bijna uit elkaar. Ze zijn wel van vorig jaar maar toen alleen een weekend gebruikt, nu hangen ze definitief buiten. De eerste was al na dat weekend van vorig jaar uit elkaar gevallen.

)
)

yupquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:10 schreef roos85 het volgende:
kan je bij de action stofzuigerzakken kopen?

Hubjes? Nee. Hubjes hebben ze bij de pc zaak, mediamarkt, dixons, ect.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik had het beter net kunnen vragen toen ik er was, maar ehh.. hebben ze bij de Action ook USB splitsers dat je meer USB stekkers aan je laptop kan hangen?
Of weet iemand misschien waar ze die wel hebben?

Heet dat zo ja? Haha... Thanks!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hubjes? Nee. Hubjes hebben ze bij de pc zaak, mediamarkt, dixons, ect.

Voor die 3.49 kun je je geen buil vallen. Ik vond 7 euro al zo goedkoop. Maar daar had ik er dus 2 voor kunnen kopen bij de Actionquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
3,49
incl. 1 speciale batterij (3 gewone AA batterijen moet je er nog bij kopen)
dr zitten idd 16 melodietjes op
dr zit alleen geen gebruiksaanwijzing bij, maar zelfs ik kreeg het ding aan de gang

Ik weet zeker dat ze ze wel bij de Xenos hebben, maar ik ga vanmiddag langs de Action, dus ik kan even voor je kijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:
Dan heb ik een dringende vraag.
Mijn hoerig kut tafelkleed pleurt telkens van tafel. Hebben ze van die klipjes met gewichten die je aan je kleed moet hangen?

Ik heb ze bij de Action niet zien liggen, maar toevallig 2 weken terug zelf gekocht bij de Marskramer. Deze week zijn ze bij de Kruidvat in de aanbieding (zie folder - pagina 17) "tafelkleedgewicht", 4 st. ¤ 1,99quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:
Mijn hoerig kut tafelkleed pleurt telkens van tafel. Hebben ze van die klipjes met gewichten die je aan je kleed moet hangen?

Bakstenen.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:

Ja, zeker weten! Met zeevormpjesquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:54 schreef Qwea het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |