Ja, alleen die waren godver hier gisteren nog niet bijgevult. Vandaag nog maar es kijken. 36 cent p/squote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:35 schreef Koningin het volgende:
Hebben ze bij de Action ook regenponcho's?
voor morgen bij Guus Meeuwis

Zijn die nog steeds aan te vragenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:45 schreef loecje het volgende:
hier trouwens gratis sample van de aromettes

Hier waren ze ook allemaal opquote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, alleen die waren godver hier gisteren nog niet bijgevult. Vandaag nog maar es kijken. 36 cent p/s

Niet gezien maar de Wibra heeft ze wel, grijs met wit strikje voor 1 euroquote:Op zondag 19 juni 2011 16:34 schreef GimmeGore het volgende:
Hebben ze eigenlijk douchemutsen ofzo bij de Action?
Tis om over haar dat in de verf staat heen te zetten, dus het mogen ook van die hotelachtige wegwerpdingen zijn.

quote:Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet gezien maar de Wibra heeft ze we, grijs met wit strikje voor 1 euro....wel even de gordijnen dichtdoen als je uit de douche komt.
.

Gewoon een strak hoofd trekken en net doen of het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:35 schreef GimmeGore het volgende:
Ik moet er een paar uur mee op mijn hoofd zitten, dus tja, ik denk dat er wel wat voorbijgangers het gaan zien

Volgens mij wel jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
Ze hebben er toch ook elektrische luchtpompen?

quote:

Zwaagdijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:10 schreef Aventura het volgende:
Ik weet alleen dat het in Hoorn is opgericht (waar ik vandaan kom).

jup. Bij de kampeerspullenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
Ze hebben er toch ook elektrische luchtpompen?

quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon een strak hoofd trekken en net doen of het de normaalste zaak van de wereld is.![]()
Je zal je partner toch maar thuis zo aantreffen onder de douchequote:

quote:EINDHOVEN - In de Kerkstraat in Eindhoven heeft afgelopen nacht een felle brand gewoed.
De brand brak rond 1:00 uit in een filiaal van de Action. Ondanks inzet van 80 brandweerlieden, moet het pand als verloren worden beschouwd.
Rond 5:00 was de brand meester. De totale schade wordt geraamd op 18 euro.

En daar stopte ik met lezen en wist dat dit nep was..quote:In de Kerkstraat in Eindhoven heeft afgelopen nacht een felle brand gewoed.
De brand brak rond 1:00 uit in een filiaal van de Action

Jeuj, het kraakpand gaat weg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:49 schreef NicoleM het volgende:
Ik heb niet alles terug kunnen lezen, dus als het er al staat: excuus
![]()
![]()
Er komt een Action in Arnhem Zuid op de woonboulevard
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Action op de Steenstraat in Arnhem Noord gaat weg
![]()
![]()
![]()
Geen idee per wanneer, het staat niet op de site.

mijn lampionnen zijn ook wit en 9 van de 10 keer doen ze het niet,ja ook als de zon schijnt overdag...mijn tulpen doen het wel goed maar ook die zijn wit aan het wordenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:12 schreef lady-wrb het volgende:
er is een lampion stukgewaaiden wat verkleuren die dingen ontzettend zeg!
alleen de gele zijn nog geel, de rest is gewoon nagenoeg wit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |