Ik zag gisteren de mocca versiequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
Die chocomelk heb ik nog niet in de Action gezien, zal eens goed gaan speuren volgende week![]()
Action begon als een klein winkeltje in Enkhuizen. Na de begintijd (1993) werden er in Nederland en België steeds meer filialen geopend, en was er een winkelketen ontstaan. In juli 2008 bestond het bedrijf 15 jaar. Op 7 april 2011 opende het bedrijf zijn 250ste winkel. In 2009 werd het eerste filiaal in Duitsland geopend.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef Mercer het volgende:
Wie zit er eigenlijk achter de Action? Wie is begonnen met de eerste winkels? Is dat een bestaand bedrijf geweest die die formule heeft opgezet? Of wat? Namen zijn welkom.
Thanks!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
ja volgens mij heb ik ze gezien,ze hebben zeker van die kniebeschermers die je aan moet trekken,die had ik vanmorgen nog in mijn handen
De Action waar ik kom vraagt altijd aan de klanten of ze het zelf in de tasjes willen doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Mijn Amsterdamse Action pakt ook alles voor je in, ze zouden ook echt geen plek gehad hebben voor luxe kassa's met loopbandjes enzo
Ik weet niet of het zo is, maar volgens mij komt de Action in de buurt van de Aldi. Lage prijzen en vooral lekker primitief met dingenquote:
Bedankt, sowieso is het heel slim en simpel aangepakt. Gewoon een Aldi/ Lidl principe, maar dan non food.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Action begon als een klein winkeltje in Enkhuizen. Na de begintijd (1993) werden er in Nederland en België steeds meer filialen geopend, en was er een winkelketen ontstaan. In juli 2008 bestond het bedrijf 15 jaar. Op 7 april 2011 opende het bedrijf zijn 250ste winkel. In 2009 werd het eerste filiaal in Duitsland geopend.
Zie verder Wikipedia
Het is niet makkelijk om namen te vinden bij Action non-food B.V., maar misschien heb je hier wat aan: http://www.linkedin.com/company/action-non-food-bvquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:39 schreef Mercer het volgende:
[..]
Bedankt, sowieso is het heel slim en simpel aangepakt. Gewoon een Aldi/ Lidl principe, maar dan non food.
Maar er staat niet wie de oprichter(s) zijn. Iemand die weet wie de Action hebben opgericht, en in welke handen het nu is? Wel interessant om te weten bij wie al die centjes van onze lieve Fokkertjes uiteindelijk terechtkomen. Want dat er bakken met geld binnenkomen mag wel duidelijk zijn.![]()
Net even gebeld: "Waarom wilt u dat weten meneer?"quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om namen te vinden bij Action non-food B.V., maar misschien heb je hier wat aan: http://www.linkedin.com/company/action-non-food-bv
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:06 schreef Mercer het volgende:
[..]
Net even gebeld: "Waarom wilt u dat weten meneer?"![]()
Eigenaar is de familie Deen. "Zij zijn eigenaar, en hebben het ook opgezet." Ik zei meteen: "oh, van Deen Supermarkten"? "Nee, niet van Deen supermarkten."(waarom de telefoniste dat laatste ontkende is me niet duidelijk)
Maar, het kan bijna niet anders dan dat het wel de familie Deen is. Geschat vermogen: ¤301 miljoen![]()
Met wat meer info is het nu wel een stuk makkelijker zoeken.quote:
Xenos heeft zequote:Op donderdag 16 juni 2011 02:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heeft er iemand ooit een houder voor Nespresso capsules gespot bij Action? Ben opzoek naar een goedkope houder, want de originele zijn hufterig duur.
Dan weet ik waar ik maandag ben , Thanksquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor die koffieliefhebbers: komende week in de aanbieding......
Ben gisteren weer gezwicht voor de restpootjes, pak heb ik maar meteen leeggegeten.
Volgens mij heb ik die weleens zien liggen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:12 schreef Aventura het volgende:
Weet iemand of ze ook nachtlampjes hebben? Die je in het stopcontact steekt?
hier ligt een pak te 'wachten' tot er een bokkenpootjestaart van gemaakt gaat worden volgend weekend. Hoop dat ze het overleven tot dan. Anders maar weer verplicht een nieuwe halenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor die koffieliefhebbers: komende week in de aanbieding......
Ben gisteren weer gezwicht voor de restpootjes, pak heb ik maar meteen leeggegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |