Tja.... Minicooper's zijn nou eenmaal traag.quote:
ECHT NIET!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tja.... Minicooper's zijn nou eenmaal traag.
Ga jij nou maar lekker fietsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Tja.... Minicooper's zijn nou eenmaal traag.
Zijn gewoon goede kwaliteit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
Zijn die solar lampjes wat? Of flikkeren die van ellende uit elkaar?
Mooi zo. Wilde eerst bij Jysk halen... 5 voor 5 euro. Maar dat zijn kleine kut lampjes.quote:
Welke bedoel je precies?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mooi zo. Wilde eerst bij Jysk halen... 5 voor 5 euro. Maar dat zijn kleine kut lampjes.
Die van de action waren mooi groot
Ik bedoel deze soort :quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies?
Want de Action heeft verschillende
Je hebt van die hele kleine van die langere en nog andere soorten zoals de tulp.
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoel deze soort :
[ afbeelding ]
1,99 p/s
Aan jou heb ik ook geen fuckquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook geen fuck
En de poncho's van 36 cent? Kan dat er mee door voor een festival?
Poncho's zijn prima voor 1 keertjequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aan jou heb ik ook geen fuck
En de poncho's van 36 cent? Kan dat er mee door voor een festival?
Haske mooi! Hoef ik niet naakt te lopenquote:
Welk festival?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haske mooi! Hoef ik niet naakt te lopen
Mehehe.
Mijn Amsterdamse Action pakt ook alles voor je in, ze zouden ook echt geen plek gehad hebben voor luxe kassa's met loopbandjes enzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:41 schreef Miendientje het volgende:
De 3 actions waar ik kom 2x een loopband en dan daarna zelf inpakken en 1x een toonbank waar je je mandje opzet en de caissière de spullen zo in het zakje stopt. Eerste is een stad en tweede een dorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |