quote:
4 sters duiker.quote:
De eerste wel. De tweede heb ik bij fok gewonnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:10 schreef Frankii het volgende:
Heeft iedereen hier eigenlijk de mappacks van blops gekocht?
Teveel haterade?quote:
Weet ik, ik probeer je te trollen. To obvious?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nou gaat. Dat was gewoon leuk bedoeld.
quote:
Dus wij wachten een week en kopen de game voor 10 euroquote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef SoldMayor het volgende:
Ik krijg echt helemaal kanker van BF3..
Zo gehypt wordt er op deze game. En COD kan gewoon helemaal niks meer goed doen. Al die kleine kut kindertjes die nu stoer mee lopen te doen met de hype om BF3 en de haat tegen COD zullen allemaal na 2 weken van BF3 naar COD terugstappen..omdat ze er achter komen dat BF3 te realistich, te moeilijk en langzaam voor ze is.
QFT MW3 haal ik bij de release en daarna pak ik BF3 wel op bij de gamemania 2de hands zoals een echte OG het betaamd.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef SoldMayor het volgende:
Zo gehypt wordt er op deze game. En COD kan gewoon helemaal niks meer goed doen. Al die kleine kut kindertjes die nu stoer mee lopen te doen met de hype om BF3 en de haat tegen COD zullen allemaal na 2 weken van BF3 naar COD terugstappen..omdat ze er achter komen dat BF3 te realistich, te moeilijk en langzaam voor ze is.
Dit inderdaad. De 1e week is het wss toch onspeelbaar.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus wij wachten een week en kopen de game voor 10 euro
Cod doet genoeg goed, maar waarschijnlijk doet het ook alle dingen die al fout waren nog steeds fout. Daarom koop ik hem niet meteen. Ik wacht het gewoon af.quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:56 schreef SoldMayor het volgende:
Neem aan dat IW wel wat irritante dingen verbeterd zoals OMA noobtubes. Schijnt dat OMA wel terug komt maar niet dat je je pro pipes kan aanvullen. Hopelijk leveren ze wel een afgewerkte game af want IW doet niets meer aan hun games zodra ze uitkomen in tegenstelling tot Treyarch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Cod doet genoeg goed, maar waarschijnlijk doet het ook alle dingen die al fout waren nog steeds fout. Daarom koop ik hem niet meteen. Ik wacht het gewoon af.
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat IW wel wat irritante dingen verbeterd zoals OMA noobtubes. Schijnt dat OMA wel terug komt maar niet dat je je pro pipes kan aanvullen. Hopelijk leveren ze wel een afgewerkte game af want IW doet niets meer aan hun games zodra ze uitkomen in tegenstelling tot Treyarch.
Je begrijpt het nog steeds niet hè? COD leeft van kleine kinderen die dat soort shit leuk vinden, tuurlijk halen ze dat er niet uit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dit dus.
IW had na 10 dagen van MW2 al kunnen inzien dan noobtube + danger close en killstreak die elkaar opvolgen pure kanker was.
Verder komt er in september een open beta voor BF3 dus kunnen we allemaal kijken wat het wordt. Heb zelf BF3 al een paar maanden geleden ge pre-orderd omdat hoe dan BF altijd wel vet is. 3 weken na BF3 komt MW3 dus dan wordt nog leuk tegen die tijd..![]()
Herkansing?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef dreamzk het volgende:
Mijn blijdschap voor mn vakantie is ook zojuist ingestort. Het vak dat ik zeker wist dat ik gehaald had en waarvoor ik een 4 moest halen is zojuist bekend gemaakt. Een 3.25 is mn cijfer en ik snap bij god niet hoe dat kan, ik had er zo'n goed gevoel over.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef dreamzk het volgende:
Mijn blijdschap voor mn vakantie is ook zojuist ingestort. Het vak dat ik zeker wist dat ik gehaald had en waarvoor ik een 4 moest halen is zojuist bekend gemaakt. Een 3.25 is mn cijfer en ik snap bij god niet hoe dat kan, ik had er zo'n goed gevoel over.
IW is een andere studio nu. En dat is niet iets goeds.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neem aan dat IW wel wat irritante dingen verbeterd zoals OMA noobtubes. Schijnt dat OMA wel terug komt maar niet dat je je pro pipes kan aanvullen. Hopelijk leveren ze wel een afgewerkte game af want IW doet niets meer aan hun games zodra ze uitkomen in tegenstelling tot Treyarch.
Raven werkt er toch aan mee?quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
IW is een andere studio nu. En dat is niet iets goeds.
Ach we zien het wel veel kutter dan MW2 kunnen ze het toch niet maken. Als ze die noobtube bullshit, de nuke, killstreaks die bij elkaar optellen en commando eruit halen heb je waarschijnlijk een sterke game.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:01 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben er 3 studios opgeflikkerdWaarom zouden ze dat doen?
Fixed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach we zien het wel veel kutter dan BO kunnen ze het toch niet maken. Als ze die noobtube bullshit, de nuke, killstreaks die bij elkaar optellen en commando eruit halen heb je waarschijnlijk een sterke game.
Was het meerkeuze of opdrachten etc? Dan zou ik aanvragen om de resultaten in te zien en proberen er een punt uit te slepen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:31 schreef dreamzk het volgende:
Weetje wat het is met MW2 de hoogtepunten in die game zijn ook echt vet maar de dieptepunten in die game zijn toch ook wel zo ontzettend kenser kut dat ik controllers kapot maakquote:
Maar de waardeloze networking verandert waarschijnlijk niet. Het is 2011 en ze gebruiken nog steeds oude zooi van meer dan 7 jaar oud, die alleen goed werkt met dedicated servers.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach we zien het wel veel kutter dan MW2 kunnen ze het toch niet maken. Als ze die noobtube bullshit, de nuke, killstreaks die bij elkaar optellen en commando eruit halen heb je waarschijnlijk een sterke game.
Ik heb nog steeds een heel klein beetje hoop op dedicated servers voor MW3quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Maar de waardeloze networking verandert waarschijnlijk niet. Het is 2011 en ze gebruiken nog steeds oude zooi van meer dan 7 jaar oud, die alleen goed werkt met dedicated servers.
Jammer dat het spel al afgedaan heeft, want op zich ziet dit er best netjes uit.quote:
Ga hem toch maar halen denk ik die zombie map alleen al gaat me weer 10+ uurtjes vermakenquote:
Learn toquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weetje wat het is met MW2 de hoogtepunten in die game zijn ook echt vet maar de dieptepunten in die game zijn toch ook wel zo ontzettend kenser kut dat ik controllers kapot maak
Als je ermee leert omgaan speel je juist chill. Als je je schouders erover op kan halen als je een keer op een kutte manier dood gaat speel je veel chiller.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik speel liever chill eerlijk gezegd
Jij laat graag over je heen lopen door een kutspelquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:18 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Als je ermee leert omgaan speel je juist chill. Als je je schouders erover op kan halen als je een keer op een kutte manier dood gaat speel je veel chiller.
Zonder aim assist spelen is op een console wel veel moeilijker dan met muis en keyboard...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:23 schreef KoningStoma het volgende:
Trouwens, als ze die aim assist eruit zouden halen zou er veel minder rare shit gebeuren.
Zonder aim assist raakt men minder, en komt het meer op ekte skills aan, in plaats van wie de ander eerder ziet en een betere verbinding heeft.
Dat is dan ook appels met peren vergelijkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
Dat valt ook wel weer mee. Gears heeft ook geen aim assist.
Over je heen laten lopen door een spel???quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij laat graag over je heen lopen door een kutspel
Ten minste, dat is wel de houding die je dan hebt.
quote:
quote:
Je mag mijn tentamens wel maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Frankii het volgende:
Ik heb vakantie tot september, wtf moet ik doen
BOquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Frankii het volgende:
We went streaking in the parkquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:35 schreef Parvus het volgende:
In de videoclip van Last Friday Night (Katy Perry) speelt Rebecca Black mee
Zeker doen. Bijna net zo'n goede serie als AC.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef Frankii het volgende:
Zo, AC Brotherhood ook uitgespeeld. Ik ben weer helemaal bij.![]()
Misschien de eerste Mass Effect? Die heb ik ook nog liggen, nooit aan begonnen.
Dat hele album van Kate Perry is very nice, echt fijne hitjes staan eropquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We went streaking in the park
Skinny dipping in the dark
Then had a menage a trois
Last Friday night
Dat nummer is gewoon baas.
Open vragen dus woensdag ga ik sowieso kijken of er nergens een fout is gemaakt. Maar heb maandag daarna de herkansing dus ik moet nu al beginnen met studeren ongeacht of ik hem nog haal of nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Was het meerkeuze of opdrachten etc? Dan zou ik aanvragen om de resultaten in te zien en proberen er een punt uit te slepen.
Katy perry, bijna net zo'n grote aandachtshoer als lady gaga,quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat hele album van Kate Perry is very nice, echt fijne hitjes staan erop
[..]
Open vragen dus woensdag ga ik sowieso kijken of er nergens een fout is gemaakt. Maar heb maandag daarna de herkansing dus ik moet nu al beginnen met studeren ongeacht of ik hem nog haal of niet
Werken, zuipen, werken, zuipen, en dat voor een paar maanden. Oh, geniet ook even van de zon, hossel wat chicks, zuip nog wa meer, koop een nieuwe magnetron, eet een week lang alleen magnetronhamburgers, zuip nog wat meer, ga meer roken, hossel nog wat chicks en klaar is Frank!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Frankii het volgende:
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Werken, zuipen, werken, zuipen, en dat voor een paar maanden. Oh, geniet ook even van de zon, hossel wat chicks, zuip nog wa meer, koop een nieuwe magnetron, eet een week lang alleen magnetronhamburgers, zuip nog wat meer, ga meer roken, hossel nog wat chicks en klaar is Frank!
Beter zelfsquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Zeker doen. Bijna net zo'n goede serie als AC.
Heiligschennis!quote:
ME is veel diepgaander dan AC. Er zijn zo ontzettend veel achtergrondverhalen die allemaal in elkaar verwezen zijn. Echt fantastisch, veel beter dan het verhaal van AC wat ondertussen nergens meer over gaat.quote:
Ik ga denk ik ook weer poging wagen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef Frankii het volgende:
Zo, AC Brotherhood ook uitgespeeld. Ik ben weer helemaal bij.![]()
Misschien de eerste Mass Effect? Die heb ik ook nog liggen, nooit aan begonnen.
Ben je later begonnen vandaag, of toch gewoon braaf zo vroeg?quote:
nee vandaag nog vroeg volgende week gewoon weer 0815 beginnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je later begonnen vandaag, of toch gewoon braaf zo vroeg?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We went streaking in the park
Skinny dipping in the dark
Then had a menage a trois
Last Friday night
Dat nummer is gewoon baas.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
come on get your creep on with me
quote:
Ook zonder make-up kan je er heus wel een trucje op doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Met een beetje make-up wel ja. Niet als ze echt helemaal strak staat van de plamuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |