Werken, zuipen, werken, zuipen, en dat voor een paar maanden. Oh, geniet ook even van de zon, hossel wat chicks, zuip nog wa meer, koop een nieuwe magnetron, eet een week lang alleen magnetronhamburgers, zuip nog wat meer, ga meer roken, hossel nog wat chicks en klaar is Frank!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:41 schreef Frankii het volgende:
Ik heb vakantie tot september, wtf moet ik doen
Klinkt leuk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 03:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Werken, zuipen, werken, zuipen, en dat voor een paar maanden. Oh, geniet ook even van de zon, hossel wat chicks, zuip nog wa meer, koop een nieuwe magnetron, eet een week lang alleen magnetronhamburgers, zuip nog wat meer, ga meer roken, hossel nog wat chicks en klaar is Frank!
Beter zelfsquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:43 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Zeker doen. Bijna net zo'n goede serie als AC.
Heiligschennis!quote:
ME is veel diepgaander dan AC. Er zijn zo ontzettend veel achtergrondverhalen die allemaal in elkaar verwezen zijn. Echt fantastisch, veel beter dan het verhaal van AC wat ondertussen nergens meer over gaat.quote:
Ik ga denk ik ook weer poging wagen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:38 schreef Frankii het volgende:
Zo, AC Brotherhood ook uitgespeeld. Ik ben weer helemaal bij.![]()
Misschien de eerste Mass Effect? Die heb ik ook nog liggen, nooit aan begonnen.
Ben je later begonnen vandaag, of toch gewoon braaf zo vroeg?quote:
nee vandaag nog vroeg volgende week gewoon weer 0815 beginnenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben je later begonnen vandaag, of toch gewoon braaf zo vroeg?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
We went streaking in the park
Skinny dipping in the dark
Then had a menage a trois
Last Friday night
Dat nummer is gewoon baas.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:05 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
come on get your creep on with me
quote:
Ook zonder make-up kan je er heus wel een trucje op doen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Rossdale het volgende:
Met een beetje make-up wel ja. Niet als ze echt helemaal strak staat van de plamuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |