quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit zijn gewoon de beste GSM telefoons ooit gemaakt
[ afbeelding ]
En iedereen die geen smartphone nodig heeft is een opa?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:42 schreef Agentperry het volgende:
[..]
want iedereen met een smartphone is een autist...![]()
denk eens na voordat je iets typt.
Ach ik hoef gewoon niet 24/7 bereikbaar te zijn, vind dat zo jammer als er van die mensen zijn die je spastisch aankijken zodra je naast ze gaat zitten in de trein oidquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je moet begrijpen dat hoe sociaal vaardig jij ook bent, anderen in je omgeving wel gebruik maken van elektronische contactmethoden, wat weer ten koste kan gaan van jouw socialiteit.
Praktisch voorbeeld: Joep geeft een tentamenfeest en stuurt een uitnodiging per mail naar zijn vrienden, maar omdat Dirk weigert een e-mailadres aan te maken, krijgt hij de uitnodiging nooit.
Jij verdedigt toch ook de smartphone ?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:09 schreef HipHopDesk het volgende:
Ik snap niet waarom mensen met een oude telefoon zichzelf willen verdedigen. Met een smartphone kan je ook bellen en sms'en plus nog meer dingen. Dus wie wint?
Waarom? Nou, heel simpel: omdat die ouderwetse mobieltjes niet gevoelig zijn voor storingen, ik heb met mijn Nokia 3310 altijd erg goed bereik en daarbij kunnen ze ook nog eens tegen een stootje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef alexmeijer het volgende:
ik zit nu in de bus naar eindhoven airport
wat me opvalt is dat veel mensen echt een goedkope telefoon uit het jaar 0 hebben!
waarom zou je dat willen???
Omdat die dingen niet vastlopen door al die crap apps en social media bullshit die je foon doen oververhitten? Rot op met die smartphones. Bouwkwaliteit van een kaartenhuis voor de prijs van een goede brommer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef alexmeijer het volgende:
ik zit nu in de bus naar eindhoven airport
wat me opvalt is dat veel mensen echt een goedkope telefoon uit het jaar 0 hebben!
waarom zou je dat willen???
beste telefoons ooitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef o.us het volgende:
Als je dit haat verdien je simpelweg gewoon het leven niet.
[ afbeelding ]
Ja, precies. Ik had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 08:49 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
Omdat die dingen niet vastlopen door al die crap apps en social media bullshit die je foon doen oververhitten? Rot op met die smartphones. Bouwkwaliteit van een kaartenhuis voor de prijs van een goede brommer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |