quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef SP22 het volgende:
[..]
Wat geweldig!!![]()
![]()
je hebt er ook heel hard voor gewerkt!! Dan heb je het ook verdiend!
Soms denken mensen niet heel goed na wanneer ze beelden spiegelen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef problematiQue het volgende:
Gefliciteerd Kano
Rara wat klopt hier niet? (8 uur journaal van gisteren):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Superquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaaaa hahaha
een 5.5 ook echten mijn ene begleider me al opgegeven
alleen ik wil nu nog steeds een tussenjaar, da's een beetje kut.
Wie weet wat ze nog meer spiegelen daar bij de NOS. Niet meer te vertrouwen zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef Omniej het volgende:
Soms denken mensen niet heel goed na wanneer ze beelden spiegelen...
HTC Sensationquote:
Jij hebt toch ook een Sensation? Hoe kun je al die apps sluiten? (ik heb inmiddels een app killer gedl, maar dat is ook een btje omslachtig)quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dear Bart H,
We are looking forward to seeing you at the Rock Werchter 2011 Festival this year.
Altijd prettig zulke mailtjes
taakbeheer - alles sluiten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef SP22 het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een Sensation? Hoe kun je al die apps sluiten? (ik heb inmiddels een app killer gedl, maar dat is ook een btje omslachtig)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Kano, speciaal voor jou presenteer ik: Kaartspel Kater.
Bedankt!quote:
Het feit dat ik een ouwe lul ben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Kano, al weet ik niet waarvoor... maar toch gefeliciteerd!
Wiehoe! Zeiden we het niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb het gewoon gehaald en zit nu half te janken
Bedankt dan maarquote:
Bedankt, en ja. Nu ben ik weer een jaar ouderquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik begin ook maar meteen met feliciteren want.
Ik neem aan dat Kano jarig is: Gefeliciteerd.
En Mexicaan een een voldoende heeft gehaald: Gefeliciteerd!
En verder iedereen: Een goede avond
Vanmorgen ook een bizar ongeluk gezien op weg naar mijn werk. Ik had mijn camera bij me maar ik was iets te laat. Een normale weg waar je 50 mag midden in de stad met een stuk gras en een stoeprand tussen beide wegen en toch zijn er 2 frontaal op elkaar gereden. Waarschijnlijk in slaap gevallen neem ik maar aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:34 schreef Timmos het volgende:
Even Apeldoorn bellen..
http://twitpic.com/5bx4mj
De vriendin van een maat van mij was tijdens het parkeren door een muur gereden. Het is een automaat en ze dacht dat ie zijn achteruit stond. Die auto had ie net gekochtquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb een keer een vrachtwagen vol zand gezien die langzaam achteruit reed, zo tegen een muur aan. Muur was flink kapot
Ik had trouwens eens voor mijn examen Nederlands een 5.4. Kon ik herexamanen doen vanwege 0.1 punt. Daarna wel gehaald gelukkig anders moest ik een jaar over doen. Maar dat is inmiddels alweer 10 jaar gelden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
jaaaaa hahaha
een 5.5 ook echten mijn ene begleider me al opgegeven
alleen ik wil nu nog steeds een tussenjaar, da's een beetje kut.
Ik ben jarig, mexicaantje heeft een voldoende. Dat was het.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:55 schreef taxibabe het volgende:
Zo, 2 zware dagen gehad, maar weer thuis!
Maar valt me wel van jullie tegen dat ik niet eens een volle SC heb gemist![]()
Ik heb alleen geen zin om alles terug te lezen, dus heb ik nog wat gemist?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben jarig, mexicaantje heeft een voldoende. Dat was het.
Oja, de brommer van IDZ doet het nog steeds niet
Ik heb er even doorheen geskipped maar zie wel wat ie bedoelt. Bizar wat sommige mensen allemaal bedenken. Ziet er wel erg vet uit iig. Vooral die autolichten die naar pacman vijanden veranderen vond ik erg leuk.quote:
Tnx!quote:
Tnx!quote:
Dat was de eerste lens die ik kocht. En gebruik hem nog altijd regelmatig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:23 schreef tubacloud het volgende:
helllo! en kano, feli, en mexi, ook feli!
nog steeds ziekjes, maar heb vandaag de 17-40 aangeschaft, dus mijn dag is weer goed
Zeker niet nee!quote:
Wanneer vlieg je weer terug? Dan weer eens biertje doen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef freud het volgende:
@Xil; hier weinig tijd voor mezelf helaas, maar goed, daarvoor ben ik ook niet hier. Ben wel gek op de veelzijdigheid van de sx30 trouwens! Wat een zoombereik!
Dat is tegenwoordig sowieso een hele onderneming met nieuwere auto's. Alles is zo compact onder die motorkap gebouwd dat je bijna nergens meer goed bij kan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:31 schreef Xilantof het volgende:
En potver, hier ruzie met m'n Aygo!
M'n koplamp-lampje links heb ik al 2 keer moeiteloos vervangen. Nu is een keer m'n rechter koplamp-lampje kapot en dan krijg ik de springveer niet los... Straks poging 2 doen.
Op de motor heb ik ook altijd ruzie met aygo's.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:31 schreef Xilantof het volgende:
En potver, hier ruzie met m'n Aygo!
M'n koplamp-lampje links heb ik al 2 keer moeiteloos vervangen. Nu is een keer m'n rechter koplamp-lampje kapot en dan krijg ik de springveer niet los... Straks poging 2 doen.
Welke motor?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de motor heb ik ook altijd ruzie met aygo's.
Die presteren het IEDERE keer om voor een set leuke bochten op te duiken waardoor ik er niet meer op snelheid doorheen kan.
Ik werd er gisteren door 1tje bijna ondersteboven gereden..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op de motor heb ik ook altijd ruzie met aygo's.
Die presteren het IEDERE keer om voor een set leuke bochten op te duiken waardoor ik er niet meer op snelheid doorheen kan.
Merk je niks van, die dingen wegen toch niksquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:47 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik werd er gisteren door 1tje bijna ondersteboven gereden..
Dat dus... Alles is te krap om even met m'n hand kracht te zetten. En het is helemaal te krijg om er ook maar een leatherman tussen te proppen...quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig sowieso een hele onderneming met nieuwere auto's. Alles is zo compact onder die motorkap gebouwd dat je bijna nergens meer goed bij kan.
Ik weet dat nog wel met mijn Peugeot 106 toen mijn koplamp kapt ging. Je handen goed openhalen was het enige wat wel goed ging.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat dus... Alles is te krap om even met m'n hand kracht te zetten. En het is helemaal te krijg om er ook maar een leatherman tussen te proppen...
Morgen nog een poging wagen ga me nu maar zitten ergeren aan dat ding.
Anders ff langs de garage.
Jepquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik weet dat nog wel met mijn Peugeot 106 toen mijn koplamp kapt ging. Je handen goed openhalen was het enige wat wel goed ging.
Ps. Heb je als Flickr conact toegevoegd. Leuke foto's van wat ik zo even snel gezien heb.
Het gevaarlijkste was dus nog dat ik uitweek de weg op (auto kwam uit uitrit).quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Merk je niks van, die dingen wegen toch niks.
Een transformer met een virus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
het ziet er een beetje uit als een mislukte robot
Voorjekijkendoorlopen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dat wilde ik ook over jou zeggen.Maar wat moet iik doen dannnn
Dit is wel een gave foto! Fiat waterbed.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef Timmos het volgende:
[..]
Voorjekijkendoorlopen.
Dat fiatje is wel af te schrijven trouwens
[ afbeelding ]
Met andere woorden. Je vind hem leuk maar je weet niet precies hoe je hem wil benaderen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik wil een gozer sms'en maar ik weet niet wat en het slaat niet echt ergens op.
Dan heb jij waarschijnlijk ook een goed gebit zonder zo goed als geen gaatjes? Mijn gebit is dan wel niet wit maar ik houd gewoon niet van koek en snoep waardoor ik maar 1 vulling heb. Eingelijk 2 maar dat was in een melktand dus die is niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik houd niet van zoet.
Behalve tijdens / na sporten.
Welke 70-300?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef Chinless het volgende:
Ik heb een Canon SLR 1000D met kitlens, Canon 70-300 objectief en Speedlite 430EX II flitser.
Camera is 2 jaar oud en de flitser 1 jaar. Bijna in nieuwstaat en weinig gebruikt.
Wat is een mooi bedrag om hiervoor te vragen als ik het wil verkopen?
thnx voor t antwoord
Ik ga er geen moeite voor doen denk ik.. 't Is dan donker en mm's heb ik niet om 't leuk op de foto te zetten..quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
Maar ehh ik ga maar eens kijken of die maansverduistering een beetje aardig is.
mm's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:14 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik ga er geen moeite voor doen denk ik.. 't Is dan donker en mm's heb ik niet om 't leuk op de foto te zetten..
euhm jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met andere woorden. Je vind hem leuk maar je weet niet precies hoe je hem wil benaderen?
Millimeters, D'OH.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
mm's?
Ik word serieus soms gek van al die onofficiële afkortingen die normaal blijken te zijn maar waar ik geen kont uit kan halen.
Als je iemand niet zo goed snapt is het sowieso tijd om diegenen beter te leren kennen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
euhm ja
maar ik heb ook al shizzle met hem gedaan in berlijn maaruhm maaruhm ja ik snap hem niet zo goed
ja dat vind ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als je iemand niet zo goed snapt is het sowieso tijd om diegenen beter te leren kennen.
Heb je enig idee wat hij van jou vind buiten de shizzle om?quote:
Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat hij van jou vind buiten de shizzle om?
EDIT
joh, gewoon batsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
euhm ja
maar ik heb ook al shizzle met hem gedaan in berlijn maaruhm maaruhm ja ik snap hem niet zo goed
Engelse termen hou je niet van in een Nederlands gesprek! Die post kan ik nog terug halenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
NeeDaarom ik snap geen fuck van hem. Ene keer sms't ie en dan weer niet en wtf. Hij is niet consequent and I can't handle it.
Zou willen dat ik die eer had.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:37 schreef Ynske het volgende:
leuk he, exposeren
passe-partouts zijn gesneden, achterplaten zijn klaar, foto's zitten erop
nu nog inlijsten.
ben er pas 3 uur mee bezig,en dat voor 4 lijsten
gevoel loslaten en dan batsenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Niet als er aan 1 kant met gevoel gebats wordt en aan de andere kant niet
k ben er ook ontzettend trots opquote:
Dat weet ik ook niet hoor maar daar ga ik van uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
gevoel loslaten en dan batsen
klote dat de andere kant geen gevoel heeft, maar echt, probeer t los te laten, je maakt jezelf er alleen kapot mee als je blijft hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |