Ik ging vooral ook twijfelen aan alles wat hij zei, want als hij daarover gelogen had, wat vertelde hij dan nog meer niet. Ik heb nog liever dat hij met iemand naar bed gaat en mij dat gewoon vertelt, dan dat ik me steeds af moet vragen of het zo is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat liegen was voor mij ook het ergst. Omdat je zo vreselijk aan jezelf gaat twijfelen.
Nah, er zijn toch altijd dingen die een apparaat niet kan maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een relatie kan toch prima soms koffie en soms cappuccino van hetzelfde apparaat zijn?
Oh nee, ik twijfelde aan mezelf. Hij heeft het altijd namelijk ontkend. Hij zwoer zelfs op onze relatie en zijn liefde voor mij en blablabla dat hij echt trouw was ^^quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ging vooral ook twijfelen aan alles wat hij zei, want als hij daarover gelogen had, wat vertelde hij dan nog meer niet. Ik heb nog liever dat hij met iemand naar bed gaat en mij dat gewoon vertelt, dan dat ik me steeds af moet vragen of het zo is.
Wat vervelend...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. Kuur lijkt niet aan te slaan. Morgen maar terug naar de huisarts.
Oh ja, bij ons kwam de aap op gegeven moment wel uit de mouw. Tot die tijd had ik gelukkig ook echt niks door. Maar ik kan me voorstellen dat het nog veel erger is als je wel het vermoeden hebt maar het niet zeker weet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nee, ik twijfelde aan mezelf. Hij heeft het altijd namelijk ontkend. Hij zwoer zelfs op onze relatie en zijn liefde voor mij en blablabla dat hij echt trouw was ^^
^^ Dit dus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begrijp V1z0R wel hoor. Op dit moment heb ik helemaal niet de behoefte aan een ander koffiezetapparaat hoor, en denk voorlopig nog wel niet.
Maar wie weet hoe dat over 10 jaar is. Ik kan me best voorstellen dat ik dan eens benieuwd ben naar een koffietje uit een andere machine
Amsel ook!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb koffie op het werk, veel smaakjes
Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je elke dag koffie drinkt heb je af en toe ook wel eens behoefte aan een cappuccino toch?
Het is niet altijd het gevoel dat je verlangt naar iets beters maar soms gewoon iets anders.
Linkje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Amsel! Ik heb mn La Vialla boekje binnen! Het is ook echt een soort boekje!Met een dvdtje erbij enzo!
Ik squealde nogal hard en m'n vriendje lachte me uit![]()
Op zich mee eens, maar soms geef je toe aan een behoefte zonder na te denken over consequenties. Ik kan me best voorstellen ieder mens z'n zwakke momenten heeft. Maar in het geval 'stelselmatig & bewust' gaat dat imho niet meer op. Dat zou ik dus ook nooit door de vingers zien. Een éénmalige stommiteit in the heat of the moment... ik zou het niet leuk vinden nee, maar in dat geval is het niet direct einde verhaal. Zeg ik nu.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.
Ik snap niet in waarom je willens en wetens mensen moet pijn doen. Want als je vreemd gaat (en in mijn beleving is het vreemdgaan als de ander het dus niet weet) dan weet de persoon die dat doet wel iets en dat is dan die de andere persoon er ontzettend mee (kan) kwetsen.
Nodig? Nee. Niet doen dus.
Maar goed, slechts mijn mening.
Een you treat objects like woman verhaal. Mensen en spullen kun je niet met elkaar vergelijken.
Ik heb het meegemaakt (dat mijn partner een tweede relatie is begonnen terwijl hij met mij had, dus langdurig en bewust liegen over veel zaken etc) en heb het zelf ook wel eens gedaan (een eenmalige bed-actie).quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Mini. het volgende:
Tja, iets met korte termijn- versus lange termijn-voordelen. Op dat moment is het pijn doen een stuk minder concreet dan een stomp in je gezicht. Het is vast ook erg makkelijk om te denken dat je partner er toch nooit achter komt, als je dat maar wilt geloven.
Ik vraag me trouwens wel af of niemand hier ooit is vreemdgegaan, of dat niemand het durft toe te geven. Statistisch gezien zou je zeggen dat het tweede waarschijnlijker is.
Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.
Ik snap niet in waarom je willens en wetens mensen moet pijn doen. Want als je vreemd gaat (en in mijn beleving is het vreemdgaan als de ander het dus niet weet) dan weet de persoon die dat doet wel iets en dat is dan die de andere persoon er ontzettend mee (kan) kwetsen.
Nodig? Nee. Niet doen dus.
Maar goed, slechts mijn mening.
Een you treat objects like woman verhaal. Mensen en spullen kun je niet met elkaar vergelijken.
Wel schattig als 'ie dat soort dingen niet doorheeft, en fijn dat je hem zo vertrouwt! Mijn vriendje zie ik ook niet vreemdgaan, al hebben we wel andere opvattingen over hoe mannen en vrouwen met elkaar omgaan op vriendschappelijke basis. Maar ja dat hoort er, net als het cultuurverschil., nu eenmaal bij! Vanavond gaat ie ook weer met 3 vrouwen afspreken, maar ik hoop vooral dat 'ie zich vermaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Probability het volgende:
Mijn ex zag ik wel vreemdgaan eigenlijk.
Vriendje nu praat wel vaak met andere meisjes en vind die aandacht prachtig, is ie niet gewend of zoMaar dat zijn vaak kleine niet leuke meisjes die ik totaal niet als concurrentie zie. Ik vraag mij dan eerder af wat ze eigenlijk aan elkaar te melden hebben, want dat zijn van die types waar alleen maar gegebiel uit komt. Die proberen hem ook vaak te zoenen (in het begin, toen niet iedereen er nog van wist) maar dan denk ik van ja, je trekt het ook wel zelf aan
![]()
Of dronken meisjes naar huis brengen en dan verbaasd zijn dat ze hem proberen te zoenen. Ach ja...
Maarrr ik las gister in zijn horoscoop dat stieren nooit vreemdgaan dus ik zit safe!!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Syrena het volgende:
Ik was 19 en heb 1x met een ander gezoend op vakantietoen mijn toenmalige vriendje in tranen vertelde met een meisje gezoend te hebben in dezelfde periode heb ik het ook maar verteld
En een paar maanden later heb ik het op een vrijdag met hem uitgemaakt zodat ik op zondag zonder grote gewetensbezwaren met mijn grote liefde voor de eerste keer op date kon
![]()
Wat een wijze woorden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.
Zodra je die keuze gemaakt hebt zul je altijd voor verleidingen komen te staan of je nou wilt of niet.
Ik probeer vreemdgaan dan ook niet goed te praten, ik bedoelde alleen te zeggen dat het niet altijd een geval is van meer/beter willen.
Daarnaast denk ik dat je vreemdgaan niet echt kan zien als willens en wetend iemand pijn doen, alhoewel het wel kan voorkomen natuurlijk. Het lijkt mij zelf meer een geval van achteloosheid, sleur of onvrede bij jezelf of in de relatie.
Elkaar pijn doen in een relatie gebeurt sowieso, hoe je dit te boven komt definieert pas hoe goed je relatie is.
O ik heb een keer een uur voor de date met jongen X vriendje Y opgebeld dat het uit was. Maar hij wist geloof ik al dat ik en date had met jongen X, jongens X mailde het voorstel en hij had al in mijn e-mail zitten snuffelen.. Dus ik belde eerste vriendje Y: sorry het is uit. Daarna belde ik jongen X: ja hoor over een uur is prima.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Syrena het volgende:
Ik was 19 en heb 1x met een ander gezoend op vakantietoen mijn toenmalige vriendje in tranen vertelde met een meisje gezoend te hebben in dezelfde periode heb ik het ook maar verteld
En een paar maanden later heb ik het op een vrijdag met hem uitgemaakt zodat ik op zondag zonder grote gewetensbezwaren met mijn grote liefde voor de eerste keer op date kon
![]()
Ja die hebben echt geweldige wijnen en pasta e.d.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef MarMar het volgende:
Ik squealde niet, maar ik hoorde een harde plof en toen ben ik wel snel naar de deur gerold en nu ben ik blij
Mooimooi *handenwrijf* bedankt Amsel
linkje: http://www.lavialla.it/nl/Home_NL.asp
Zou er nog eens bij moeten komen dat je zoiets expres doet om een ander te kwetsen. Dat het gebeurd snap ik ook wel maar achter de rug van iemand anders om, dat vind ik niet kunnen. En controle verliezen kan ik me ook weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.
Zodra je die keuze gemaakt hebt zul je altijd voor verleidingen komen te staan of je nou wilt of niet.
Ik probeer vreemdgaan dan ook niet goed te praten, ik bedoelde alleen te zeggen dat het niet altijd een geval is van meer/beter willen.
Daarnaast denk ik dat je vreemdgaan niet echt kan zien als willens en wetend iemand pijn doen, alhoewel het wel kan voorkomen natuurlijk. Het lijkt mij zelf meer een geval van achteloosheid, sleur of onvrede bij jezelf of in de relatie.
Elkaar pijn doen in een relatie gebeurt sowieso, hoe je dit te boven komt definieert pas hoe goed je relatie is.
Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Perruche het volgende:
Novem wat een prachtlijst weer. Ben jij trouwens een kloon van iemand? je schrijfstijl komt me op de e.o.a. manier bekend voor!
Klik was ik nog even vergeten maar ging er vanuit dat die er sowieso wel is bij iemand met wie je vreemd gaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden.
Ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat ik iemand anders ontmoette waar ik gewoon zulke sterke gevoelens voor had dat ik echt geen nee had kunnen zeggen als diegene actie had ondernomen. Dat kwam niet eens voort uit sleur of onvrede of wat dan ook aan de kant van mijn relatie, maar puur uit de klik met die andere persoon. Na 8 of 9 jaar zit je met je eigen vriend nou eenmaal niet meer in die fase dat je zo verliefd bent dat je voor niemand anders meer oog hebt.
Nu denk ik ook echt niet dat het slecht voor mijn relatie zou zijn geweest als er ooit zoiets gebeurd was, omdat wat wij hebben veel dieper gaat dan dat, maar misschien geeft dat ook alleen maar aan hoe makkelijk het is om zoiets voor jezelf goed te praten.
3 cm is top en dat is toch veel belangrijker dan wat de weegschaal zegt? Zeker niet als je met sporten inmiddels ook spieren aan het opbouwen bent, mooi de centimeter erbij blijven pakken, goed bezig!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.
Ondanks de goede lijstjes en het sporten is er na anderhalve maand helaas nog steeds niets af ... ben wel 3 cm verloren in mijn taille, ik weet alleen niet of dat veel is of niet.
En nee, geen kloon!
Vind 3 cm wel goed, ik had er 4 en vond dat ook heel watquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.
Ondanks de goede lijstjes en het sporten is er na anderhalve maand helaas nog steeds niets af ... ben wel 3 cm verloren in mijn taille, ik weet alleen niet of dat veel is of niet.
En nee, geen kloon!
dat staat er ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Die eerste zin is net alsof je niet kan voorstellen om nooit vreemd te gaan Jagar!
Zwemmen, trimbaan, hardlopen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil een nieuwe sport doen, maar ben op ma, di, do pas laat thuis van mijn werk (ma en do zou ik vanaf 20,00 kunnen sporten) en alles wat ik heb gezocht begint al om 19.00![]()
Op de woensdag wil ik liever niet sporten want das de enige avond dat vriendje en ik door de weeks samen vrij zijn.
Iemand nog goede ideeen?
Ik zit te denken aan kickboksen of triathlon training (en dan 2 van de drie onderdelen, heb een hekel aan zwemmen). Of toch een teamsport en weer basketbal...? hmm..quote:
Ja, nou ja, het is onderdeel van de triathlon vereniging..quote:
Ja, daar ben ik dus mee gestoptquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het is onderdeel van de triathlon vereniging..
Hoe is het met jouw triathlon vorderingen?
O dat heb ik gemist. Jammer!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus mee gestopt
De triathlon is als we al in Engeland zitten en tentamens + verhuizen slokken teveel tijd op![]()
Maar heb een triathlonvereniging in Hull gevonden waar ik lid van wil worden voor zowel sport als gezelligheid
Kickboksen is vaak opgedeeld in gedeeltes voor recreanten en wedstrijdvechters, moet je dus net geluk hebben dat het na 20.00u kan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan kickboksen of triathlon training (en dan 2 van de drie onderdelen, heb een hekel aan zwemmen). Of toch een teamsport en weer basketbal...? hmm..
Neh andere atletiek dingen vind ik stomquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kickboksen is vaak opgedeeld in gedeeltes voor recreanten en wedstrijdvechters, moet je dus net geluk hebben dat het na 20.00u kan.
En andere vormen van atletiek dan? Kun je gewoon kijken welke disciplines bij je past en daaraan meedoen op de atletiekbaan.
Voor de groepquote:
Oh, nou ja, ik frot er nog wel wat bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, we hebben een tafelmodel waar we met z'n allen gebruik van kunnen maken. Lees: hij ligt doorgaans bomvol.
heldquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
BasketbalZou ik ook graag willen doen, ben alleen bang dat m'n knie dat gewoon niet aan kan
Oh, en
[ afbeelding ]
Kan ik wel m'n brood, fruit, worteltjes en melk kwijtquote:
Thanks voor de tip, ik werk vlak bij een Bijenkorfquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Aan het teruglezen en Goodbye: bij de Bijenkorf hebben ze ook sale en ook Kuyichi.
Huldequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb afgelopen weekend onvoorbereid 150 mijl (of 240 km) gedaan en behalve een zere kont en zere knieen leverde het mij geen problemen op.
En de dag erna kon ik ook nog gewoon lopen.
Een heupmodel met extra zakken ergens in het midden. Ik weet alleen nog niet of ik hem houd. Ga hem straks even aandoen, riem om (nu zit er een soort sjaaltjequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Mini. het volgende:
Ik heb nu nog steeds zadelpijn als ik ga fietsen in de sportschool.Volgens mij is het inderdaad gewoon een kwestie van wennen. Ah, die goeie oude tijd dat ik elke dag anderhalf uur bergop en bergaf fietste.
Wat voor model broek heb je gekocht, Vik? Ik vind die chino's voor vrouwen die je nu veel ziet stiekem best leuk, al staan ze mij misschien niet.
Het is zo'n ding in de sportschool, die kunnen alleen hoger en lager en de hoogte is volgens mij wel goed. Op mijn eigen fiets had ik er trouwens ook last van, maar toen had ik ook letterlijk bijna een jaar niet op een fiets gezeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zit het zadel dan wel goed Mini?
Ik kan me herinneren ooit van een stukje van 5 km enorme zadelpijn te hebben gekregen. Kwam omdat het zadel niet goed stond afgesteld.
Altijd leuk, zo'n meevaller. Als je hem houdt moet je natuurlijk wel pics posten hè!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een heupmodel met extra zakken ergens in het midden. Ik weet alleen nog niet of ik hem houd. Ga hem straks even aandoen, riem om (nu zit er een soort sjaaltje) en dan rondlopen en zitten etc, want ik wil niet dat je een bouwvakkersdecolleté ziet. Maar hij zit verder wel prima! (maat 38
, wel raar dat dat per merk zo kn verschillen trouwens. Bij de H&M kreeg ik die maat niet eens over m'n bovenbenen heen)
quote:
vond ik wel meevallen, maar dat kan ook aan het soort restaurant liggen waar je eet natuurlijk. Bij fastfood ketens is een kleine frisdrank al een halve liter enzo. :Squote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Huldezijn de porties daar nou echt zoveel groter eigenlijk?
Dit lijkt me wel heel weining, Sjaapje. Tenzij je jezelf gigantisch vol gaat proppen tijdens de bbq, maar dan nog steeds eigenlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!
HPKW je bent echt wel een held!
Lijstje:
O: appel
L: 3 kleine broodjes met allerhande beleg op krans
T: bak groentjes, yogurtje, bak kwark, appel
D: groentjes met kip en noedels of bbq
Ik heb al heel veel commentaar gekregen op mijn ontbijt maar dit werkt echt het beste voor mij! Als ik meer eet heb ik echt heel de morgen honger. Maar echt HONGER! En nu maar een beetje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het vooral een zeer karig ontbijt....
Heb ik niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Je weet het he Viking, geen teen decolleté in ballerinas
Ik snap niet dat ik nog geen chino heb!!! Die dingen zijn al twee zomers 'in'quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Mini. het volgende:
Ik heb nu nog steeds zadelpijn als ik ga fietsen in de sportschool.Volgens mij is het inderdaad gewoon een kwestie van wennen. Ah, die goeie oude tijd dat ik elke dag anderhalf uur bergop en bergaf fietste.
Wat voor model broek heb je gekocht, Vik? Ik vind die chino's voor vrouwen die je nu veel ziet stiekem best leuk, al staan ze mij misschien niet.
Ik mis weer mijn kickboksles! Door tentamens/andere verplichtingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kickboksen is vaak opgedeeld in gedeeltes voor recreanten en wedstrijdvechters, moet je dus net geluk hebben dat het na 20.00u kan.
En andere vormen van atletiek dan? Kun je gewoon kijken welke disciplines bij je past en daaraan meedoen op de atletiekbaan.
En dat natuurlijk. Ik heb volgens mij geen mode-items in mijn kast! harhar. Hoe gaat het nou XM?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom je alles moet hebben alleen omdat het 'in' is. Dat interesseert me nou echt geen biet.
Als die van Mexx is, dan heb ik die gekocht laatstquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
Ik bedoel zo'n nettere broek die van boven wat wijder is en van onder smal. Zoiets:
[ afbeelding ]
Belabberd. Morgen terug naar de huisarts, tenzij er vannacht een wonder gebeurd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef Perruche het volgende:
[..]
En dat natuurlijk. Ik heb volgens mij geen mode-items in mijn kast! harhar. Hoe gaat het nou XM?
Daar gaat het ook niet om, maar dit model zag je eerst bijna nooit en nu vaak, en ik vind ze wel leuk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom je alles moet hebben alleen omdat het 'in' is. Dat interesseert me nou echt geen biet.
Vind ik alleen staan bij slanke benen en platte buik. Anders is het geen gezicht. Vind ik dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
Ik bedoel zo'n nettere broek die van boven wat wijder is en van onder smal. Zoiets:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat. Ik denk dat ik er in uit zou zien als een blob.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vind ik alleen staan bij slanke benen en platte buik. Anders is het geen gezicht. Vind ik dan.
En zijn je muffins goedgekeurd?quote:
Hangt ervan af of je je shirt/blouse in je broek stopt of eroverheen laat hangen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vind ik alleen staan bij slanke benen en platte buik. Anders is het geen gezicht. Vind ik dan.
Jij bent echt ziek!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Belabberd. Morgen terug naar de huisarts, tenzij er vannacht een wonder gebeurd.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Zou er nog eens bij moeten komen dat je zoiets expres doet om een ander te kwetsen. Dat het gebeurd snap ik ook wel maar achter de rug van iemand anders om, dat vind ik niet kunnen. En controle verliezen kan ik me ook weinig bij voorstellen.
Maar goed ik houd het maar voor gezien. Wat ik niet wil dat mij geschiedt doe ik ook een ander niet.
Sommige mensen hebben niet eens koffie (omdat koffiezetapparaten niet op Linux draaien). Tel je zegeningen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
voor XM, hopen dat de HA er iets aan kan doen.
[..]
^^ Dit dus!
En cappuccino uit een koffiezetapparaat kan wel, alleen dan moet je er dus weer andere dingen bijhalen en soms geeft het koffiezetapparaat er dan gewoon de brui aan.
Kun je nog wel gaan spoelen met azijn maar toch begint zo'n gloednieuw cappuccino apparaat toch wel aanlokkelijk te worden. Zodra het cappuccino apparaat er eenmaal is blijft het koffiezetapparaat ondanks de melkopschuimer en alles wat erbij is gekomen grotendeels verwaarloosd in de hoek staan.
Ja, bedoel meer dat er zoveel hulpstukken nodig schijnen te zijn om het vernieuwend te houden. Melkopschuimers en barista's enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef Mini. het volgende:
Met dat argument kun je dit hele topic opheffen, sommige mensen hebben niet eens eten.
Ben van zwart-wit ook grijzer gaan denken. Hoewel ik het zelf wel in alle gevallen zou willen weten, hoe grijs ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef Mini. het volgende:
Sommige mensen hebben ook de afspraak dat het wel mag maar dat ze het niet van elkaar willen weten. Maar zelfs als dat niet zo is, het recht hebben om het te weten betekent niet dat ze het van jou willen horen. In bepaalde gevallen misschien wel, maar het vertellen is niet altijd het beste.
Nouja, nodig... Het kan zonder hulpstukken ook best leuk blijven toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja, bedoel meer dat er zoveel hulpstukken nodig schijnen te zijn om het vernieuwend te houden. Melkopschuimers en barista's enzo.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Mootje, de dvd zat ook al in de brievenbus! Ze had hem opgestuurd.
Ik heb geen melkopschuimerquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Mini. het volgende:
Ik ga trouwens wel raar naar mijn melkopschuimer kijken de volgende keer dat ik hem gebruik.
Ik kwam ook geen leuke jurkjes tegenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:27 schreef loveli het volgende:
Vandaag geshopt (nou ja, alleen gekeken) en geen enkel leuk jurkje tegengekomen. Ah well, cheap.
Ik wel, alleen niet gekocht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik kwam ook geen leuke jurkjes tegen.
Steps en ook bij V&D en Dept.quote:
V&D wordt idd steeds leukerquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
You strong woman.
V&D is leuk hè? Alle merken bij elkaar.
Oh ja, naar Sting wilde ik ook nog toe, helemaal vergetenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Mini. het volgende:
Ik heb laatst 2 jurkjes gekocht in de uitverkoop bij The Sting/Lady Sting, en 1 bij Promiss (normaal vertoon ik me daar niet maar deze was wel echt leuk).
Dat laatste vind ik inderdaad honderd keer moeilijker om te bespreken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Amsel het volgende:
Oh nog even over dat vreemdgaan hè? Het gaat nou wel telkens om de lichamelijke actie die daarbij komt kijken, maar ik vind het mentale en gevoelsdeel misschien nog wel veel lastiger. Wat als je partner niks dóét, maar wel de hele dag met z'n hoofd bij een ander zit? Hoteldebotel verliefd is, maar daar niet naar handelt omdat jullie relatie hem te veel waard is en hij hoopt dat die verliefdheid overwaait? Wil je dat weten?
ik vraag me met dat soort dingen dan af of je het niet merkt. Je kan niet met iemand samenleven en constant de schone schijn ophouden, dat gaat opbreken..quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Amsel het volgende:
Oh nog even over dat vreemdgaan hè? Het gaat nou wel telkens om de lichamelijke actie die daarbij komt kijken, maar ik vind het mentale en gevoelsdeel misschien nog wel veel lastiger. Wat als je partner niks dóét, maar wel de hele dag met z'n hoofd bij een ander zit? Hoteldebotel verliefd is, maar daar niet naar handelt omdat jullie relatie hem te veel waard is en hij hoopt dat die verliefdheid overwaait? Wil je dat weten?
Ai, zo'n chino had ik gepast bij esprit laatst. Stond me flink lelijk. De rechte versie daarintegen is erg leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen overdekt zwembad in de buurt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef loveli het volgende:
Heb zin om te gaan zwemmen, maar daar is het net een beetje te koud voor.
Ik heb hem ook besteld, omdat ik wil weten waar jullie zo lyrisch over zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een mooi mooi boekje van de trattoria
Heb jij nooit zo'n verliefdheid gehad waar je echt niks tegen kon doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef loveli het volgende:
Praktijkvoorbeeld of fictief? Dat zinnetje "omdat jullie relatie hem te veel waard is" strookt niet echt met "de hele dag met je hoofd bij een ander zitten". Als je relatie je zoveel waard is, verlies je je niet in op zo'n manier in een verliefdheid.
Maar goed, wat weet ik ervan..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niet eens koffie (omdat koffiezetapparaten niet op Linux draaien). Tel je zegeningen.
*naar Senseo kijkt en handkoffiemolen op verlanglijstje zet*
Laatste opmerking gaat dus over koffie koffie.
Die hebben mijn ouders ook! Ik lust geen koffie. Misschien eens leren drinken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.manufactum.de/Kategorie/189634/Kaffee-kochen.html
Soort van praktijkvoorbeeld, je kunt raden over wie ik het hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef loveli het volgende:
Praktijkvoorbeeld of fictief? Dat zinnetje "omdat jullie relatie hem te veel waard is" strookt niet echt met "de hele dag met je hoofd bij een ander zitten". Als je relatie je zoveel waard is, verlies je je niet in op zo'n manier in een verliefdheid.
Maar goed, wat weet ik ervan..
Ik zou het sowieso meteen ok, uiteindelijk, vertellen, met het idee dat iedereen dan tenminste weet waar hij aan toe is. Maar misschien is dat wel egoïstisch en is het voor de partner veel fijner om het niet te weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vraag me met dat soort dingen dan af of je het niet merkt. Je kan niet met iemand samenleven en constant de schone schijn ophouden, dat gaat opbreken..
Lekkerquote:
Ja. Maar niet terwijl ik in een relatie zat. En je bent er toch ergens zelf bij of je (wat is het NL woord voor "indulge"?) eraan toegeeft of of dat je jezelf tegenhoudt dat laatste stukje controle op te geven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Mini. het volgende:
Heb jij nooit zo'n verliefdheid gehad waar je echt niks tegen kon doen?
Ja, 94 euro. Ik houd eBay al in de gaten voor een exemplaar beneden de 10.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.manufactum.de/Kategorie/189634/Kaffee-kochen.html
Vind het ook lastig. Misschien moet ik juist meer gaan drinken. En de liefde van m'n leven tegenkomen (moet ik eerst even die vorige van het stempel ontdoen).quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Amsel het volgende:
Misschien moet ik toch maar verstandig worden en minder gaan drinken. Maar eerst even die liefde van m'n leven tegen het lijf lopen, net als Sigme
Ja mama.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Sukkeltjes, wel goed voor jullie zelf zorgen!
Maar waar ligt dat laatste stukje dan? Je kunt natuurlijk kiezen om er niet naar te handelen, maar je gevoel laat zich soms haast niet sturen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ja. Maar niet terwijl ik in een relatie zat. En je bent er toch ergens zelf bij of je (wat is het NL woord voor "indulge"?) eraan toegeeft of of dat je jezelf tegenhoudt dat laatste stukje controle op te geven.
En je moet van alles meteen 4 ofzo doen, het gaat niet per stuk. Maar anders kun je misschien wel samen met anderen bestellen en delen? Het is echt lekker vind ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Boh ik wil allemaal dingen van La Vialla, maar het is best prijzigIk ben vooral geïntrigeerd door de ricotta mousses en de jams
Nee joh, dan krijgt de arts & auto de schuldquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:
Maar straks vinden jullie het tegenvallen en dan is het mijn schuld
Ziet er heerlijk uit Jagar! Jij eet sowieso altijd lekker en goed vind ik.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja mama.De kip staat inmiddels in de oven.
Geweldig blad. Daar heb ik m'n tofste auto aan te danken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijgt de arts & auto de schuld
Lekker!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
zo, de helft hiervan eet ik vanavond op, de andere helft morgen voor lunch..
Groente!
Dan gaan we onze kosten op jou verhalenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:
Maar straks vinden jullie het tegenvallen en dan is het mijn schuld
Ziet er heerlijk uit Jagar! Jij eet sowieso altijd lekker en goed vind ik.
Ik weet het ook niet. En veroordeel niemand erom.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Maar waar ligt dat laatste stukje dan? Je kunt natuurlijk kiezen om er niet naar te handelen, maar je gevoel laat zich soms haast niet sturen.
Prioriteitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En mn nagels lakken voor de orthopedisch chirurg.
Prioriteitenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan helaas gewoon niet, geen kwestie van niet willen
Klopt!quote:
Nog steeds zo beroerd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: bak kwark
L: 2 mini boterhammetjes (eind vh brood)
D: paar happen maaltijdsalade
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:
O: bak kwark
L: 2 mini boterhammetjes (eind vh brood)
D: paar happen maaltijdsalade
Sorry dat ik er zo over doorging, ligt nogal gevoelig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. En veroordeel niemand erom.
Hier ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Mini. het volgende:
[..]
Sorry dat ik er zo over doorging, ligt nogal gevoelig.
Ja veelal wat dingetjes om over na te denken, dus meer gedachten dan echt commentaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
MariaSenk joe for zeh CV comments
![]()
SPOILER: Reacties op het relatiegepraat van vandaagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou het niet willen weten. Feit dat ie de relatie belangrijker vindt dan een plotselinge verliefdheid geeft voor mij al aan dat het dus niet 'expres' gaat en hij me geen pijn wil doen. En mocht die verliefdheid niet overgaan, dan kan ie beter naar die ander gaan. Denk wel dat dit meer iets is wat gebeurt als je al lang samen bent en de heftige verliefdheid vervangen is voor houden van. Maar mijn mening is wat gekleurd omdat ik nog vrij duidelijk zie wie mijn type is/zou zijn en daar dan een weekje of wat tegen moet vechten om er daarna overheen te zijn. Want ik geef een lange relatie niet op voor wat kriebels richting een ander.
Fijne eerste werkdag!quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben de eerste.
En ik moet zo in de regen naar het werk![]()
. Goed begin vd dag en zulks. En ik was om half 5 al wakker
.
Oh gelukkig je kan vroeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ehm, wat voor soort stang is het?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens vizor, ik moest gisteren benchpress (heet dat zo? zeg maar liggend op je rug en dingen naar boven duwen?) doen met 12.5 kg aan elke kant...![]()
Zwaaaar!!
En toen moest ik aan jou denken
SPOILER: Olympic barbellOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25+20kg was dus je 1 rep max? Maar dan nog, pak 'm er gewoon geregeld even bij, meer spieren = meer eten
En nee, je wordt er niet onmogelijk breed van(tenzij je 20x zoveel de testosteron aanmaakt als normale vrouwen)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
*boks*quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef MarMar het volgende:
ik werd wel heel snel breed in de schouders met trainen, te breed naar mijn smaak, maar ik ben dan ook een wijf met ballen naar het schijnt![]()
^^quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef MarMar het volgende:
oh tofheid, dat is best snel gegaan dan, je optimisme heeft vast geholpen hpkw!
Eerst dit maar ff afwachten. Morgenmiddag zou het al beter moeten gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Zelf een afspraak met een specialist regelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Waar komt die pijn vandaan? (en ga je er nog een afspraakje met de leuke orthopeed mee regelen?)quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben ook al weer 6 weken uit het gips! Maar ik denk dat 6 weken volledig onbelast na de operatie wel heel veel heeft geholpen.
Nu maar hopen dat de pijn in de rest van mijn voet ook snel minder wordt!
Wat doet dat dat de amoxicilline niet doet?quote:
oh naar! heb je gezien wie of wat?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
Er probeerde net iemand m'n voordeur open te maken. Bah.
Amoxicilline maakt bacterien dood, probiotica = bacterien, zodat je darmflora die ook deels wordt afgemaakt zich wat kan herstellen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wat doet dat dat de amoxicilline niet doet?
ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef MarMar het volgende:
ik werd wel heel snel breed in de schouders met trainen, te breed naar mijn smaak, maar ik ben dan ook een wijf met ballen naar het schijnt![]()
Ik in ochtendjas, zag alleen iemand aan de andere kant van melkglas. Toen ik bedacht dat ik toch ging kijken was 'ie al weg.quote:
yep, dat zag ik, maar dat heb ik dus ook.. En trouwens het staat je goed!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef MarMar het volgende:
njah, mijn schouders zijn van zichzelf al tamelijk breed (zie fb foto) denk dat het daar ook door komt.
thxquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef progje het volgende:
[..]
yep, dat zag ik, maar dat heb ik dus ook.. En trouwens het staat je goed!
Dat komt doordat de hele boel verstijfd is geweest door 7,5 weken gips en nu ineens weer volop aan het werk wordt gezet. Maar ik heb een afspraak met de fysio vanavond, en die is gespecialiseerd in voeten, dus die kan me vast wel wat meer vertellen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Waar komt die pijn vandaan? (en ga je er nog een afspraakje met de leuke orthopeed mee regelen?)
Fixed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef progje het volgende:
[..]
yep, dat zag ik, maar dat heb ik dus ook.. En trouwens het staat je ons goed!
Voor mij hangt dat af van de rest van de vrouwbouw. Sommige vrouwen kunnen het beter hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Sterkte XM! Hopen dat deze inderdaad wel aanslaat.
't was geen jehova's getuige loveli?
Wat vinden jullie dames trouwens 'te breed' voor een vrouw? Zoals Inge de Bruin?
Die zou minder snel heben opgegeven.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:
Sterkte XM! Hopen dat deze inderdaad wel aanslaat.
't was geen jehova's getuige loveli?
Breed ligt niet alleen aan spieren, maar vooral aan bouw. Kijk maar naar Edward Norton in American Hostry X.quote:Wat vinden jullie dames trouwens 'te breed' voor een vrouw? Zoals Inge de Bruin?
Lucky youquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Muis: nee ik heb gewoon normale pillen. Geloof ik. Heb nog niet goed gekeken eigenlijk
. Maar heb de 1e gewoon zo ingenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |