abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98198605

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
pi_98198663
*burp*
Ja doei.
pi_98198750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dat liegen was voor mij ook het ergst. Omdat je zo vreselijk aan jezelf gaat twijfelen.
Ik ging vooral ook twijfelen aan alles wat hij zei, want als hij daarover gelogen had, wat vertelde hij dan nog meer niet. Ik heb nog liever dat hij met iemand naar bed gaat en mij dat gewoon vertelt, dan dat ik me steeds af moet vragen of het zo is.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef MarMar het volgende:

[..]

Een relatie kan toch prima soms koffie en soms cappuccino van hetzelfde apparaat zijn?
Nah, er zijn toch altijd dingen die een apparaat niet kan maken. :D
Know that while you sleep
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:26:16 #4
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98198757
Meh.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98198764
Ik begrijp V1z0R wel hoor. Op dit moment heb ik helemaal niet de behoefte aan een ander koffiezetapparaat hoor, en denk voorlopig nog wel niet.

Maar wie weet hoe dat over 10 jaar is. Ik kan me best voorstellen dat ik dan eens benieuwd ben naar een koffietje uit een andere machine :P
pi_98198771
Nog niet over XM?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98198790
Goh, ik krijg ineens zin in koffie... c_/
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:27:05 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98198791
Nope. Kuur lijkt niet aan te slaan. Morgen maar terug naar de huisarts.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98198808
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik ging vooral ook twijfelen aan alles wat hij zei, want als hij daarover gelogen had, wat vertelde hij dan nog meer niet. Ik heb nog liever dat hij met iemand naar bed gaat en mij dat gewoon vertelt, dan dat ik me steeds af moet vragen of het zo is.

Oh nee, ik twijfelde aan mezelf. Hij heeft het altijd namelijk ontkend. Hij zwoer zelfs op onze relatie en zijn liefde voor mij en blablabla dat hij echt trouw was ^^
pi_98198833
quote:
9s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. Kuur lijkt niet aan te slaan. Morgen maar terug naar de huisarts.
Wat vervelend... :*
Everything has changed
pi_98198842
Plaatje 1 deed niet wat ik wilde, deze wel :)

Tsjah, de "koffie" was 10 jaar geleden belangrijker dan nu geloof ik.. als je samen een leven opbouwt, een gezin, meer van dat, zijn er zoveel nieuwe belangrijke dingen die je samen maakt/beleeft.. niet dat ik zonder koffie kan of wil, maar er zijn grotere belangrijkere dingen die ons samenzijn defninieren.
pi_98198883
he bah vervelend XM hopelijk weet dok iets wat sneller helpt!
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:30:17 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98198926
Eerst maar eens zien of de oorspronkelijke diagnose wel de juiste was.. Ga niet zomaar rücksichtslos weer andere pillen slikken.
pi_98198958
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh nee, ik twijfelde aan mezelf. Hij heeft het altijd namelijk ontkend. Hij zwoer zelfs op onze relatie en zijn liefde voor mij en blablabla dat hij echt trouw was ^^
Oh ja, bij ons kwam de aap op gegeven moment wel uit de mouw. Tot die tijd had ik gelukkig ook echt niks door. Maar ik kan me voorstellen dat het nog veel erger is als je wel het vermoeden hebt maar het niet zeker weet.
Dan kun je het er nog beter gewoon over hebben als één van de twee die behoefte krijgt, dan kun je er misschien nog wel samen uit komen. Als je dingen achter elkaars rug om gaat doen is er pas echt iets mis met je relatie. Wat dat betreft ben ik wel blij dat mijn vriend en ik werkelijk over alles kunnen praten, en ook geen dingen opkroppen om elkaar te sparen ofzo.

Ik had het trouwens wel over echte koffie net hè! :o
Everything has changed
pi_98199034
:* voor XM, hopen dat de HA er iets aan kan doen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begrijp V1z0R wel hoor. Op dit moment heb ik helemaal niet de behoefte aan een ander koffiezetapparaat hoor, en denk voorlopig nog wel niet.

Maar wie weet hoe dat over 10 jaar is. Ik kan me best voorstellen dat ik dan eens benieuwd ben naar een koffietje uit een andere machine :P
^^ Dit dus!

En cappuccino uit een koffiezetapparaat kan wel, alleen dan moet je er dus weer andere dingen bijhalen en soms geeft het koffiezetapparaat er dan gewoon de brui aan.
Kun je nog wel gaan spoelen met azijn maar toch begint zo'n gloednieuw cappuccino apparaat toch wel aanlokkelijk te worden. Zodra het cappuccino apparaat er eenmaal is blijft het koffiezetapparaat ondanks de melkopschuimer en alles wat erbij is gekomen grotendeels verwaarloosd in de hoek staan.

:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:34:15 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98199093
Ik heb koffie op het werk, veel smaakjes :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98199104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb koffie op het werk, veel smaakjes :')
Amsel ook! :D
pi_98199160
_O- V1z0R!

En dan willen sommige mensen ook nog weleens thee! :o :+
Everything has changed
pi_98199248
XM, beterschap <3

Mini, jij zou mijn ex trouwens best wel eens kunnen kennen :D

Ik ga je PM'en :)
pi_98199257
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je elke dag koffie drinkt heb je af en toe ook wel eens behoefte aan een cappuccino toch?
Het is niet altijd het gevoel dat je verlangt naar iets beters maar soms gewoon iets anders.
Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.

Ik snap niet in waarom je willens en wetens mensen moet pijn doen. Want als je vreemd gaat (en in mijn beleving is het vreemdgaan als de ander het dus niet weet) dan weet de persoon die dat doet wel iets en dat is dan die de andere persoon er ontzettend mee (kan) kwetsen.

Nodig? Nee. Niet doen dus.

Maar goed, slechts mijn mening.

Een you treat objects like woman verhaal. Mensen en spullen kun je niet met elkaar vergelijken.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_98199761
Oh en nu zie ik dat ik steeds dwars door een discussie heen post :@ oO< . Sorry!

Ik heb gelukkig geen ervaring met vreemdgaan. Afhankelijk van de situatie zou ik ermee kunnen leven, maar erover liegen is echt not done :N .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98199917
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Amsel! Ik heb mn La Vialla boekje binnen! Het is ook echt een soort boekje! O+ Met een dvdtje erbij enzo!

Ik squealde nogal hard en m'n vriendje lachte me uit :') _O-
Linkje?
Worry is a misuse of imagination
pi_98199931
Lijstje om even on topic te gaan enzo!

O: sojamelk, muesli, peer
T: mineola, 4 kerstomaatjes, notenreep
L: quiche, spinazie, 5 aardappelkroketjes met beetje mayo
T: stukje taart, 200 gr rauwkost
B: 2 x 20 minuten fietsen
D: iets kleins, denk gewoon boterham *iets*
S: OF bodypump OF buikspieren/miniworkout/roeien
pi_98200049
Ik squealde niet, maar ik hoorde een harde plof en toen ben ik wel snel naar de deur gerold en nu ben ik blij O+

Mooimooi *handenwrijf* bedankt Amsel

linkje: http://www.lavialla.it/nl/Home_NL.asp
pi_98200067
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.

Ik snap niet in waarom je willens en wetens mensen moet pijn doen. Want als je vreemd gaat (en in mijn beleving is het vreemdgaan als de ander het dus niet weet) dan weet de persoon die dat doet wel iets en dat is dan die de andere persoon er ontzettend mee (kan) kwetsen.

Een you treat objects like woman verhaal. Mensen en spullen kun je niet met elkaar vergelijken.
Op zich mee eens, maar soms geef je toe aan een behoefte zonder na te denken over consequenties. Ik kan me best voorstellen ieder mens z'n zwakke momenten heeft. Maar in het geval 'stelselmatig & bewust' gaat dat imho niet meer op. Dat zou ik dus ook nooit door de vingers zien. Een éénmalige stommiteit in the heat of the moment... ik zou het niet leuk vinden nee, maar in dat geval is het niet direct einde verhaal. Zeg ik nu.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98200098
Mijn ex zag ik wel vreemdgaan eigenlijk.

Vriendje nu praat wel vaak met andere meisjes en vind die aandacht prachtig, is ie niet gewend of zo :') Maar dat zijn vaak kleine niet leuke meisjes die ik totaal niet als concurrentie zie. Ik vraag mij dan eerder af wat ze eigenlijk aan elkaar te melden hebben, want dat zijn van die types waar alleen maar gegebiel uit komt. Die proberen hem ook vaak te zoenen (in het begin, toen niet iedereen er nog van wist) maar dan denk ik van ja, je trekt het ook wel zelf aan :')
Of dronken meisjes naar huis brengen en dan verbaasd zijn dat ze hem proberen te zoenen. Ach ja...

Maarrr ik las gister in zijn horoscoop dat stieren nooit vreemdgaan dus ik zit safe :')!!
pi_98200125
Tja, iets met korte termijn- versus lange termijn-voordelen. Op dat moment is het pijn doen een stuk minder concreet dan een stomp in je gezicht. Het is vast ook erg makkelijk om te denken dat je partner er toch nooit achter komt, als je dat maar wilt geloven.

Ik vraag me trouwens wel af of niemand hier ooit is vreemdgegaan, of dat niemand het durft toe te geven. Statistisch gezien zou je zeggen dat het tweede waarschijnlijker is. :P
Everything has changed
pi_98200153
Beterschap XM!

Ik vind dat er groot verschil zit tussen een langdurige scharrel/tientallen leugens en je op een avond mee laten slepen en in bed belanden met een ander.
Beiden is vreemdgaan, maar toch zit er naar mijn mening een verschil tussen.
Ik zou het heel erg vinden als mijn vriend er een tweede relatie op na zou houden, zou liegen over zijn dagelijkse bezigheden etc., dan zou het voor mij helemaal klaar zijn, maar als hij in een stomme/geile bui seks heeft met een ander..hm, dat is het echt niet waard om onze relatie voor op te geven.
Ik zou zelf nooit een affaire aangaan, als ik een relatie met een ander wil maak ik het wel uit, maar ik kan echt niet garanderen dat ik nooit een slippertje zou maken.
(Niet dat ik dat van plan ben en mijn vriend hopelijk ook niet, het blijft kwetsend)

Lijstje:

O - 2 piepkleine vk boterhammen met pindakaas, 1 kleine banaan, 150 ml volle yoghurt
T - appel
L - 3 bth, 1 hummus, 1 vlees, 1 kaas. Tomaat en komkommer
T - 150 ml yoghurt, handje ongezouten amandelen
S - 45 minuten krachttraining
D - salade van krieltjes in schil, bietjes, spek, geroosterde tomaten met knoflook, boel verse kruiden
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:59:15 #29
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_98200197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Mini. het volgende:
Tja, iets met korte termijn- versus lange termijn-voordelen. Op dat moment is het pijn doen een stuk minder concreet dan een stomp in je gezicht. Het is vast ook erg makkelijk om te denken dat je partner er toch nooit achter komt, als je dat maar wilt geloven.

Ik vraag me trouwens wel af of niemand hier ooit is vreemdgegaan, of dat niemand het durft toe te geven. Statistisch gezien zou je zeggen dat het tweede waarschijnlijker is. :P
Ik heb het meegemaakt (dat mijn partner een tweede relatie is begonnen terwijl hij met mij had, dus langdurig en bewust liegen over veel zaken etc) en heb het zelf ook wel eens gedaan (een eenmalige bed-actie).
Toen was ik 18, jong en wild :7
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_98200215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.
Zodra je die keuze gemaakt hebt zul je altijd voor verleidingen komen te staan of je nou wilt of niet.
Ik probeer vreemdgaan dan ook niet goed te praten, ik bedoelde alleen te zeggen dat het niet altijd een geval is van meer/beter willen.

Daarnaast denk ik dat je vreemdgaan niet echt kan zien als willens en wetend iemand pijn doen, alhoewel het wel kan voorkomen natuurlijk. Het lijkt mij zelf meer een geval van achteloosheid, sleur of onvrede bij jezelf of in de relatie.
Elkaar pijn doen in een relatie gebeurt sowieso, hoe je dit te boven komt definieert pas hoe goed je relatie is.
pi_98200216
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Probability het volgende:
Mijn ex zag ik wel vreemdgaan eigenlijk.

Vriendje nu praat wel vaak met andere meisjes en vind die aandacht prachtig, is ie niet gewend of zo :') Maar dat zijn vaak kleine niet leuke meisjes die ik totaal niet als concurrentie zie. Ik vraag mij dan eerder af wat ze eigenlijk aan elkaar te melden hebben, want dat zijn van die types waar alleen maar gegebiel uit komt. Die proberen hem ook vaak te zoenen (in het begin, toen niet iedereen er nog van wist) maar dan denk ik van ja, je trekt het ook wel zelf aan :')
Of dronken meisjes naar huis brengen en dan verbaasd zijn dat ze hem proberen te zoenen. Ach ja...

Maarrr ik las gister in zijn horoscoop dat stieren nooit vreemdgaan dus ik zit safe :')!!
Wel schattig als 'ie dat soort dingen niet doorheeft, en fijn dat je hem zo vertrouwt! Mijn vriendje zie ik ook niet vreemdgaan, al hebben we wel andere opvattingen over hoe mannen en vrouwen met elkaar omgaan op vriendschappelijke basis. Maar ja dat hoort er, net als het cultuurverschil., nu eenmaal bij! Vanavond gaat ie ook weer met 3 vrouwen afspreken, maar ik hoop vooral dat 'ie zich vermaakt :)

(en soms ben ik ook wat minder meegaand maar dat weten jullie wel ;) )
pi_98200350
Novem wat een prachtlijst weer. Ben jij trouwens een kloon van iemand? je schrijfstijl komt me op de e.o.a. manier bekend voor!

Ik ben wel eens vreemdgegaan, maar alleen zoenen. Om verschillende redenen. Vooral omdat jong & wild, wat Coco al zei :P maar ja.
pi_98200357
Ik was 19 en heb 1x met een ander gezoend op vakantie oO< toen mijn toenmalige vriendje in tranen vertelde met een meisje gezoend te hebben in dezelfde periode heb ik het ook maar verteld :') En een paar maanden later heb ik het op een vrijdag met hem uitgemaakt zodat ik op zondag zonder grote gewetensbezwaren met mijn grote liefde voor de eerste keer op date kon :@ :')
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98200423
En dat vind ik nog steeds een rotstreek van mezelf, ondanks dat ie al jaren getrouwd is en bijna 3 kids heeft (vrouw nu zwanger van tweeling).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98200476
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Syrena het volgende:
Ik was 19 en heb 1x met een ander gezoend op vakantie oO< toen mijn toenmalige vriendje in tranen vertelde met een meisje gezoend te hebben in dezelfde periode heb ik het ook maar verteld :') En een paar maanden later heb ik het op een vrijdag met hem uitgemaakt zodat ik op zondag zonder grote gewetensbezwaren met mijn grote liefde voor de eerste keer op date kon :@ :')
O+ kalverliefde.

Mijn ex stond een keer voor de deur toen er een ander manspersoon op bezoek was :@ . Maar goed, de ex wist het en wilde me een grote bos met rozen komen brengen om zijn eigen stomme gedrag goed te maken... huhu. Maar goed dat het uit is, dat was echt zo mijn type niet!!
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:05:39 #36
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98200493
Ik ben vreemdgegaan toen ik 15 (of net 16) was :@ :P. Ik was verliefd geworden op een jongen (mijn laatste ex). Op een dag zoenden we, die avond heb ik het uitgemaakt met mijn toenmalige vriendje en die jongen waarop ik verliefd was geworden is daarna 4,5 jaar mijn vriendje geweest.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_98200499
Ik zou hem denk ik uitlachen als hij met een klein niet leuk meisje zou zoenen en het een beetje gênant vinden. Om vervolgens met een heel knap meisje te zoenen. Nee dat ook weer niet, ik zou denk ik vooral denken van :') waarom in hemelsnaam :') ?

Bij een lekker wijf is dat natuurlijk een ander verhaal, maar die trekt hij eigenlijk nooit echt aan.. Al komt hij wel uit het niets ex-en tegen waar hij dan heel diep in gesprek mee is/vurige ruzie mee heeft. Dan denk ik goh volgens mij waren wij samen uit. Maar dan vermaak ik mij 100 keer beter, met wildvreemden, die het wel grappig vinden ('hij stelt mij niet eens voor, hoe vind je die :D')
Ik ga dan echt niet aan zijn arm hangen als een jaloers vriendinnetje, maar hij moet ook niet verwachten dat hij meteen weer aandacht krijgt op het moment dat hij klaar is en aandacht wil 8-)
pi_98200523
Nu ik erover nadenk ben ik best een kreng als het op mannen aankomt. Maar ja. Vroegah he.
pi_98200527
Ik denk dat regel of afspraak per persoon anders is en dan ook nog per periode voor eenzelfde persoon..
Het zou voor mij nu absoluut niet natuurlijk voelen om met iemand anders om te frunniken, moet er niet aan denken. Vroeger kon ik prima lust en liefde scheiden, maar nu eenmaal die liefde er zo diep zit niet meer en wil ik dat ook niet meer.
pi_98200647
@coco: je post uit het vorige topic betreffende monogamie enzo, zo denk ik er ook over. En mijn man trouwens ook :)
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98200655
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.
Zodra je die keuze gemaakt hebt zul je altijd voor verleidingen komen te staan of je nou wilt of niet.
Ik probeer vreemdgaan dan ook niet goed te praten, ik bedoelde alleen te zeggen dat het niet altijd een geval is van meer/beter willen.

Daarnaast denk ik dat je vreemdgaan niet echt kan zien als willens en wetend iemand pijn doen, alhoewel het wel kan voorkomen natuurlijk. Het lijkt mij zelf meer een geval van achteloosheid, sleur of onvrede bij jezelf of in de relatie.
Elkaar pijn doen in een relatie gebeurt sowieso, hoe je dit te boven komt definieert pas hoe goed je relatie is.
Wat een wijze woorden. :)

Ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat ik iemand anders ontmoette waar ik gewoon zulke sterke gevoelens voor had dat ik echt geen nee had kunnen zeggen als diegene actie had ondernomen. Dat kwam niet eens voort uit sleur of onvrede of wat dan ook aan de kant van mijn relatie, maar puur uit de klik met die andere persoon. Na 8 of 9 jaar zit je met je eigen vriend nou eenmaal niet meer in die fase dat je zo verliefd bent dat je voor niemand anders meer oog hebt.
Nu denk ik ook echt niet dat het slecht voor mijn relatie zou zijn geweest als er ooit zoiets gebeurd was, omdat wat wij hebben veel dieper gaat dan dat, maar misschien geeft dat ook alleen maar aan hoe makkelijk het is om zoiets voor jezelf goed te praten.
Everything has changed
pi_98200685
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Syrena het volgende:
O ik heb een keer een uur voor de date met jongen X vriendje Y opgebeld dat het uit was. Maar hij wist geloof ik al dat ik en date had met jongen X, jongens X mailde het voorstel en hij had al in mijn e-mail zitten snuffelen.. Dus ik belde eerste vriendje Y: sorry het is uit. Daarna belde ik jongen X: ja hoor over een uur is prima.

Eigenlijk best erg :') Jongen X heb ik uiteindelijk nog lulliger aan de kant gezet. Nu ben ik wel lief en volwassen :7
pi_98200687
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef MarMar het volgende:
Ik squealde niet, maar ik hoorde een harde plof en toen ben ik wel snel naar de deur gerold en nu ben ik blij O+

Mooimooi *handenwrijf* bedankt Amsel

linkje: http://www.lavialla.it/nl/Home_NL.asp
Ja die hebben echt geweldige wijnen en pasta e.d. :9
pi_98200803
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zou er nog eens bij moeten komen dat je zoiets expres doet om een ander te kwetsen. Dat het gebeurd snap ik ook wel maar achter de rug van iemand anders om, dat vind ik niet kunnen. En controle verliezen kan ik me ook weinig bij voorstellen.

Maar goed ik houd het maar voor gezien. Wat ik niet wil dat mij geschiedt doe ik ook een ander niet.
pi_98201069
oeh. Ik ben nog nooit vreemdgegaan. Hoop het ook nooit te doen, zie van dichtbij wat voor schade het aanricht (bij een gezin). En ik wil het absoluut mijn vriend niet aan doen. Dan is de relatie gelijk over...

Wij kunnen opzich wel wat van elkaar hebben qua jaloezie. Maar de laatste tijd mijn vriend wat minder..

Opzich, kunnen wij vrij praten met iedereen, ik ga niet gelijk naar hem toe rennen als ik zie dat hij met een meisje staat te praten. (hoewel dat in een relatie wel gebeurd van vrienden haha)

ow en het gaat kut vandaag. Trage laptop ineens. Vaderdag kado mee bezig, duurt 10 dagen levertijd... sja, dat wordt dus een late vaderdag ;)
~ Bonito La Risa ~
pi_98201222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Perruche het volgende:
Novem wat een prachtlijst weer. Ben jij trouwens een kloon van iemand? je schrijfstijl komt me op de e.o.a. manier bekend voor!
Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.
Ondanks de goede lijstjes en het sporten is er na anderhalve maand helaas nog steeds niets af ... ben wel 3 cm verloren in mijn taille, ik weet alleen niet of dat veel is of niet.

En nee, geen kloon! :)
pi_98201283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:09 schreef Mini. het volgende:

[..]

Wat een wijze woorden. :)

Ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat ik iemand anders ontmoette waar ik gewoon zulke sterke gevoelens voor had dat ik echt geen nee had kunnen zeggen als diegene actie had ondernomen. Dat kwam niet eens voort uit sleur of onvrede of wat dan ook aan de kant van mijn relatie, maar puur uit de klik met die andere persoon. Na 8 of 9 jaar zit je met je eigen vriend nou eenmaal niet meer in die fase dat je zo verliefd bent dat je voor niemand anders meer oog hebt.
Nu denk ik ook echt niet dat het slecht voor mijn relatie zou zijn geweest als er ooit zoiets gebeurd was, omdat wat wij hebben veel dieper gaat dan dat, maar misschien geeft dat ook alleen maar aan hoe makkelijk het is om zoiets voor jezelf goed te praten.
Klik was ik nog even vergeten maar ging er vanuit dat die er sowieso wel is bij iemand met wie je vreemd gaat :D
Trouwens, andersom kan het ook, dat je dan juist bedenkt dat je totaal niet in een goede relatie zit... :X

uks, ben wel met je eens dat achter iemands rug om niet kan alleen soms doe je dingen waar je later spijt van krijgt.

Novem niet denken in kilo's! En ja, 3cm is een boel ^O^
pi_98201331
Met vreemdgaan heb ik gelukkig geen ervaring.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_98201354
Ik ben nooit vreemdgegaan, en kan me ook niet voorstellen dat niet te doen. Maar goed, zeg nooit nooit. Een beginnend vriendje is ooit vreemdgegaan, terwijl we een week daarvoor het gesprek hadden gehad over met andere mensen zoenen/seks hebben, etc. Dat is dus nooit meer dan een beginnend vriendje geworden...

En ik ben absoluut niet jaloers. En de Duutser gelukkig ook niet, vond het fijn dat hij het geen probleem vond dat ik 4 dagen weg ging met een vriend, enzo..
pi_98201416
Die van mij is wel (een beetje) jaloers hoor, maar ik vind het wel schattig/aandoenlijk.
pi_98201470
:D Die eerste zin is net alsof je niet kan voorstellen om nooit vreemd te gaan Jagar! :P
pi_98201509
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Novem het volgende:

[..]

Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.
Ondanks de goede lijstjes en het sporten is er na anderhalve maand helaas nog steeds niets af ... ben wel 3 cm verloren in mijn taille, ik weet alleen niet of dat veel is of niet.

3 cm is top en dat is toch veel belangrijker dan wat de weegschaal zegt? Zeker niet als je met sporten inmiddels ook spieren aan het opbouwen bent, mooi de centimeter erbij blijven pakken, goed bezig!
pi_98201530
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Novem het volgende:

[..]

Vind 3 cm wel goed, ik had er 4 en vond dat ook heel wat :P
pi_98201545
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef V1z0R het volgende:
:D Die eerste zin is net alsof je niet kan voorstellen om nooit vreemd te gaan Jagar! :P
dat staat er ook. 8)7

Ik ben nooit vreemdgegaan, en kan me niet voorstellen dat ooit te doen, zou er moeten staan.
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:34:12 #55
277802 _Calimero_
pi_98201696
Ik wil een nieuwe sport doen, maar ben op ma, di, do pas laat thuis van mijn werk (ma en do zou ik vanaf 20,00 kunnen sporten) en alles wat ik heb gezocht begint al om 19.00 }:|
Op de woensdag wil ik liever niet sporten want das de enige avond dat vriendje en ik door de weeks samen vrij zijn.

Iemand nog goede ideeen? O-)
pi_98201981
Ik gooi er even een lijstje in.
O: tosti van 2 sneetjes brood en geitenkaas
T: koffie met melk
L: nog zo'n tosti met geitenkaas
T: nog meer koffie met melk
T: yoghurt met cruesli
D: chili met veel groente, guacamole en een paar tortillachips

Dilemma, eigenlijk wilde ik vandaag gaan sporten omdat ik anders niet meer twee keer kan gaan deze week (in het weekend zijn we weg), maar ik wil eigenlijk ook door met mijn scriptie. Ik ben zo slecht in keuzes maken...
Everything has changed
pi_98202018
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil een nieuwe sport doen, maar ben op ma, di, do pas laat thuis van mijn werk (ma en do zou ik vanaf 20,00 kunnen sporten) en alles wat ik heb gezocht begint al om 19.00 }:|
Op de woensdag wil ik liever niet sporten want das de enige avond dat vriendje en ik door de weeks samen vrij zijn.

Iemand nog goede ideeen? O-)
Zwemmen, trimbaan, hardlopen?
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:42:57 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98202041
Lijstje:

bakje yoghurt

Eetlust is foetsie :')
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:48:57 #59
277802 _Calimero_
pi_98202278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zwemmen, trimbaan, hardlopen?
Ik zit te denken aan kickboksen of triathlon training (en dan 2 van de drie onderdelen, heb een hekel aan zwemmen). Of toch een teamsport en weer basketbal...? hmm..
pi_98202307
Duathlon dus ;) :P
Ja doei.
pi_98202371
Darts
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:57:55 #62
277802 _Calimero_
pi_98202674
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Duathlon dus ;) :P
Ja, nou ja, het is onderdeel van de triathlon vereniging..

Hoe is het met jouw triathlon vorderingen?
pi_98202935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ja, nou ja, het is onderdeel van de triathlon vereniging..

Hoe is het met jouw triathlon vorderingen?
Ja, daar ben ik dus mee gestopt -O-

De triathlon is als we al in Engeland zitten en tentamens + verhuizen slokken teveel tijd op ;( -O-

Maar heb een triathlonvereniging in Hull gevonden waar ik lid van wil worden voor zowel sport als gezelligheid
Ja doei.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:04:38 #64
277802 _Calimero_
pi_98202983
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik dus mee gestopt -O-

De triathlon is als we al in Engeland zitten en tentamens + verhuizen slokken teveel tijd op ;( -O-

Maar heb een triathlonvereniging in Hull gevonden waar ik lid van wil worden voor zowel sport als gezelligheid
O dat heb ik gemist. Jammer!
pi_98203059
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik zit te denken aan kickboksen of triathlon training (en dan 2 van de drie onderdelen, heb een hekel aan zwemmen). Of toch een teamsport en weer basketbal...? hmm..
Kickboksen is vaak opgedeeld in gedeeltes voor recreanten en wedstrijdvechters, moet je dus net geluk hebben dat het na 20.00u kan. :{

En andere vormen van atletiek dan? Kun je gewoon kijken welke disciplines bij je past en daaraan meedoen op de atletiekbaan.
pi_98203187
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

O dat heb ik gemist. Jammer!
ja -O- ;( want het was zó leuk -O- ;(
Ja doei.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:09:14 #67
277802 _Calimero_
pi_98203199
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kickboksen is vaak opgedeeld in gedeeltes voor recreanten en wedstrijdvechters, moet je dus net geluk hebben dat het na 20.00u kan. :{

En andere vormen van atletiek dan? Kun je gewoon kijken welke disciplines bij je past en daaraan meedoen op de atletiekbaan.
Neh andere atletiek dingen vind ik stom :P
Ik heb jaren gebasketbald. bak er geen hout van en ging om de haverklap door mijn enkel, maar vond het wel erg leuk :Y En een teamsport heetf als voordeel het sociale contact en de stok achter de deur dat je echt gaat oO<
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:09:47 #68
277802 _Calimero_
pi_98203230
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja -O- ;( want het was zó leuk -O- ;(
Wat vond je er zo leuk aan?
pi_98203406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat vond je er zo leuk aan?
Voor de groep O+ en dan elkaar aanmoedigen, iedereen was wel ergens anders goed / beter in.
Ik zoog in hardlopen, fietsen ging wel goed, maar zwemmen was écht mijn ding; kon ik tips geven.
En ik kreeg van de ander weer hardloop- en fietstips O+

en de afwisseling van sporten, maar vooral dat groepsgevoel zonder een teamsport te doen :) O+
Ja doei.
pi_98203626
Ik vind vreemdgaan maar een moeilijk onderwerp, maar dat was volgens mij wel duidelijk.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:22:57 #71
277802 _Calimero_
pi_98203812
Ik heb een sportschool gevonden bij vriendjes huis waar ze op vrijdagavond bokszak trainingen voor vrouwen geven ^O^ ga ik dat in de zomer even uitproberen en als dat niks is, ga ik denk ik basketballen.

Triathlon kost véél tijd en hardlopen is niet echt mijn sport. Dus dan blijft alleen het fietsen over :') dat doe ik wel gewoon met mijn eigen fietsvriendjes :Y
pi_98204043
Basketbal O+ Zou ik ook graag willen doen, ben alleen bang dat m'n knie dat gewoon niet aan kan :{

Oh, en :D
pi_98204099
Bij teamsporten moeten er toch meer mensen te vinden zijn die pas na 8 uur kunnen, zou je zeggen. Maar goed, ik heb verder geen verstand van sporten dus geen tips hier, sorry.
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:31:20 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98204220
O hai!

Ik ben weer terug.

De buit:

- twee hemdjes van H&M
- kakikleurige broek van Mexx
- teenslippers van stof met een leuk patroontje (in de stijl die Amsel eens postte, en Goodbye ook volgens mij, alleen dan goedkoper :P)
- dofzwarte ballerina's die XM ws lelijk vindt, want er zit een roos bovenop :P

Niet zo geslaagd als ik had gehoopt, met het oog op de sale en omdat ik nog wat bovenkleding wilde, maar goed, het moet maar even zo :P. Kom wel weer eens wat leuks tegen :).

En ik heb niet geluncht, dus dat moet ik nog even doen! Heb ook nog eens trek, gek genoeg, dus was het nog bijna vergeten ook.

XM, hebben jullie eigenlijk een koelkast op het werk?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:34:25 #75
277802 _Calimero_
pi_98204368
Ik ga de stad nu even in, los je we even af Vik :7
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:34:37 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98204375
Domper vd dag was wel dat ik niet ben uitgenodigd voor een gesprek bij M's bedrijf ;(. Kreeg wel pas laat een reactie, omdat ze eerst even wilden kijken wat de eerste selectie opleverde en ik kreeg een compliment voor m'n brief, maar verder geen vervolg dus, want er zat genoeg potentie in de eerste selectie. Wel apart, want mijn brief was veel beter dan de vorige keer en toen werd ik wel uitgenodigd. Maar goed, miss zitten er nu betere sollicitanten tussen? Naja, het zal wel zo moeten zijn :). Gelukkig ben ik de komende tijd al onder de pannen en intussen solliciteer ik lekker door :).
Niet meer actief op Fok!
pi_98204656
Goed dat je het zo positief oppakt, Vik. :)

Ik ben lekker bezig met mijn scriptie dus ik denk dat ik het sporten maar een keertje oversla. Beetje jammer van mijn abonnementsgeld, maar dat moet dan maar. Ik kan echt niet wachten tot hij af is.
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:42:50 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98204763
Vik, we hebben een tafelmodel waar we met z'n allen gebruik van kunnen maken. Lees: hij ligt doorgaans bomvol :').
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:44:26 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98204855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, we hebben een tafelmodel waar we met z'n allen gebruik van kunnen maken. Lees: hij ligt doorgaans bomvol :').
Oh, nou ja, ik frot er nog wel wat bij :P. Geen zin om m'n fruithapje en m'n boterhammen met kaas in m'n tas te laten walmen. En jij bent er de komende dagen niet, dus is er heul veul ruimte in de koelkast, uhuh ;) :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_98204937
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Basketbal O+ Zou ik ook graag willen doen, ben alleen bang dat m'n knie dat gewoon niet aan kan :{

Oh, en :D
[ afbeelding ]
held _O_ O+ waar is dat? _O_
Ja doei.
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:46:32 #81
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98204943
Ik leg er bijna nooit wat in :').
pi_98205043
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

held _O_ O+ waar is dat? _O_
Wales!

@ Vik,
  woensdag 15 juni 2011 @ 15:50:32 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98205139
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Wales!

@ Vik,
[ link | afbeelding ]
Kan ik wel m'n brood, fruit, worteltjes en melk kwijt :'). Maar ze zien me aankomen _O-.

[ Bericht 7% gewijzigd door Viking84 op 15-06-2011 16:00:16 ]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:00:43 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98205628
Aan het teruglezen en Goodbye: bij de Bijenkorf hebben ze ook sale en ook Kuyichi.
Niet meer actief op Fok!
pi_98205640
Is fietsen eigenlijk ook nog wat op te bouwen Calimero? Gewoon telkens langer/meer fietsen of wat? Vriend van me is nu terug van stage en daar wilde ik nog wel mee fietsen vroeger naar verre terrasjes enzo maar dat is al een hele poos terug dus m'n ass zou er sowieso aan moeten wennen.
pi_98205696
Ik heb afgelopen weekend onvoorbereid 150 mijl (of 240 km) gedaan en behalve een zere kont en zere knieen leverde het mij geen problemen op.
En de dag erna kon ik ook nog gewoon lopen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:02:46 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98205745
Had het wel grappig gevonden als Coco aanstaande zaterdag al bij Phaidra voor de deur had staan. Gaat de bel, doet Phaidra open in pyjama en verwarde haren en Coco dan: "Hier ben ik dan :D Heeft de rest zich verstopt ofzo? :o" :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98205993
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Aan het teruglezen en Goodbye: bij de Bijenkorf hebben ze ook sale en ook Kuyichi.
Thanks voor de tip, ik werk vlak bij een Bijenkorf 8-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98206082
Ik heb nu nog steeds zadelpijn als ik ga fietsen in de sportschool. :') Volgens mij is het inderdaad gewoon een kwestie van wennen. Ah, die goeie oude tijd dat ik elke dag anderhalf uur bergop en bergaf fietste.

Wat voor model broek heb je gekocht, Vik? Ik vind die chino's voor vrouwen die je nu veel ziet stiekem best leuk, al staan ze mij misschien niet.
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:11:48 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98206180
Henk, je bent een held
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98206193
Zit het zadel dan wel goed Mini?
Ik kan me herinneren ooit van een stukje van 5 km enorme zadelpijn te hebben gekregen. Kwam omdat het zadel niet goed stond afgesteld. :D
Doe wat je niet durft.
pi_98206226
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb afgelopen weekend onvoorbereid 150 mijl (of 240 km) gedaan en behalve een zere kont en zere knieen leverde het mij geen problemen op.
En de dag erna kon ik ook nog gewoon lopen. :P
Hulde ^O^ zijn de porties daar nou echt zoveel groter eigenlijk?
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:13:17 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98206242
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Mini. het volgende:
Ik heb nu nog steeds zadelpijn als ik ga fietsen in de sportschool. :') Volgens mij is het inderdaad gewoon een kwestie van wennen. Ah, die goeie oude tijd dat ik elke dag anderhalf uur bergop en bergaf fietste.

Wat voor model broek heb je gekocht, Vik? Ik vind die chino's voor vrouwen die je nu veel ziet stiekem best leuk, al staan ze mij misschien niet.
Een heupmodel met extra zakken ergens in het midden. Ik weet alleen nog niet of ik hem houd. Ga hem straks even aandoen, riem om (nu zit er een soort sjaaltje :P) en dan rondlopen en zitten etc, want ik wil niet dat je een bouwvakkersdecolleté ziet. Maar hij zit verder wel prima! (maat 38 *O*, wel raar dat dat per merk zo kn verschillen trouwens. Bij de H&M kreeg ik die maat niet eens over m'n bovenbenen heen)
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:14:51 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98206311
Ik ga trouwens per week uitbetaald krijgen. Ergens is dat leuk, maar anderzijds ook verwarrend. Als je een keer per maand uitbetaald krijgt en op dat moment ook je vaste lasten worden afgetrokken, is het iig nog lekker overzichtelijk. Naja, het went wel :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98206449
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zit het zadel dan wel goed Mini?
Ik kan me herinneren ooit van een stukje van 5 km enorme zadelpijn te hebben gekregen. Kwam omdat het zadel niet goed stond afgesteld. :D
Het is zo'n ding in de sportschool, die kunnen alleen hoger en lager en de hoogte is volgens mij wel goed. Op mijn eigen fiets had ik er trouwens ook last van, maar toen had ik ook letterlijk bijna een jaar niet op een fiets gezeten. :@
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een heupmodel met extra zakken ergens in het midden. Ik weet alleen nog niet of ik hem houd. Ga hem straks even aandoen, riem om (nu zit er een soort sjaaltje :P) en dan rondlopen en zitten etc, want ik wil niet dat je een bouwvakkersdecolleté ziet. Maar hij zit verder wel prima! (maat 38 *O*, wel raar dat dat per merk zo kn verschillen trouwens. Bij de H&M kreeg ik die maat niet eens over m'n bovenbenen heen)
Altijd leuk, zo'n meevaller. Als je hem houdt moet je natuurlijk wel pics posten hè! :P
Everything has changed
pi_98206648
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Henk, je bent een held
:D Dank je!
Andere mensen noemen me gewoon een idioot trouwens. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Hulde ^O^ zijn de porties daar nou echt zoveel groter eigenlijk?
vond ik wel meevallen, maar dat kan ook aan het soort restaurant liggen waar je eet natuurlijk. Bij fastfood ketens is een kleine frisdrank al een halve liter enzo. :S :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:26:47 #97
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98206903
Hoi!

HPKW je bent echt wel een held!

Lijstje:
O: appel
L: 3 kleine broodjes met allerhande beleg op krans
T: bak groentjes, yogurtje, bak kwark, appel
D: groentjes met kip en noedels of bbq
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98206920
Sommige dingen mogen wel in de krant, tofffffffffffff ^O^
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:28:02 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98206966
Hier iig de schoenen:

Broek post ik miss sws wel ff als ik twijfel, dan kunnen jullie mee-beoordelen. Ik ben atm een beetje dikker dan normaal, moet de Pinksterdagenkilo's er weer even af krijgen de komende dagen :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98207040
Je weet het he Viking, geen teen decolleté in ballerinas
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:29:30 #101
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98207044
Mooie schoenen! Ik heb dringend ook nieuwe ballerina's nodig, er zit een gat in. En altijd gaan werken op + 7 cm hakken is niet zo aan te raden.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_98207223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:26 schreef Sjaapje het volgende:
Hoi!

HPKW je bent echt wel een held!

Lijstje:
O: appel
L: 3 kleine broodjes met allerhande beleg op krans
T: bak groentjes, yogurtje, bak kwark, appel
D: groentjes met kip en noedels of bbq
Dit lijkt me wel heel weining, Sjaapje. Tenzij je jezelf gigantisch vol gaat proppen tijdens de bbq, maar dan nog steeds eigenlijk.

Iedereen bedankt voor de comments trouwens, 3 cm is een goed begin lijkt me, ik merk het in ieder geval al aan mijn broeken :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:34:30 #103
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98207302
Ik vind het vooral een zeer karig ontbijt....
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:36:32 #104
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_98207406
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:34 schreef Ewelina het volgende:
Ik vind het vooral een zeer karig ontbijt....
Ik heb al heel veel commentaar gekregen op mijn ontbijt maar dit werkt echt het beste voor mij! Als ik meer eet heb ik echt heel de morgen honger. Maar echt HONGER! En nu maar een beetje.
Broodjes waren wel nog veel.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:38:05 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98207494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:29 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Je weet het he Viking, geen teen decolleté in ballerinas
Heb ik niet!
Niet meer actief op Fok!
pi_98207686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Mini. het volgende:

Ik snap niet dat ik nog geen chino heb!!! Die dingen zijn al twee zomers 'in'
pi_98207839
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik mis weer mijn kickboksles! Door tentamens/andere verplichtingen :(!
pi_98207990
Een chino is toch "gewoon" een broek...? :@ ik niet snap wat is zo speciaal aan.... :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:48:20 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98208050
Ik snap ook niet helemaal wat er speciaal is aan een chino. En ik weet ook niet of mijn broek er 1 is! Maak straks ff foto.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:50:37 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98208185
Ik snap niet waarom je alles moet hebben alleen omdat het 'in' is. Dat interesseert me nou echt geen biet :D.
pi_98208244
Ik bedoel zo'n nettere broek die van boven wat wijder is en van onder smal. Zoiets:
Everything has changed
pi_98208276
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap niet waarom je alles moet hebben alleen omdat het 'in' is. Dat interesseert me nou echt geen biet :D.
En dat natuurlijk. Ik heb volgens mij geen mode-items in mijn kast! harhar. Hoe gaat het nou XM?
pi_98208311
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:51 schreef Mini. het volgende:
Ik bedoel zo'n nettere broek die van boven wat wijder is en van onder smal. Zoiets:
[ afbeelding ]
Als die van Mexx is, dan heb ik die gekocht laatst :P staat sexy hoor met die dikke billen van mij!
pi_98208363
Kleding moet vooral lekker zitten en goed staan. Maar dat is soms al moeilijk genoeg om te vinden. :{

Weinig gekocht overigens in de VS. Niets paste goed. Sta je daar lekker met je creditcard in de aanslag! :D
Doe wat je niet durft.
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:55:01 #115
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98208440
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:52 schreef Perruche het volgende:

[..]

En dat natuurlijk. Ik heb volgens mij geen mode-items in mijn kast! harhar. Hoe gaat het nou XM?
Belabberd. Morgen terug naar de huisarts, tenzij er vannacht een wonder gebeurd.
pi_98208478
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar gaat het ook niet om, maar dit model zag je eerst bijna nooit en nu vaak, en ik vind ze wel leuk.
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:55:39 #117
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98208479
quote:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vind ik alleen staan bij slanke benen en platte buik. Anders is het geen gezicht. Vind ik dan.
pi_98208712
Laatste post vanaf 't werk O+ ;( :W
Ja doei.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:02:11 #119
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98208844
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Vind ik alleen staan bij slanke benen en platte buik. Anders is het geen gezicht. Vind ik dan.
Dat. Ik denk dat ik er in uit zou zien als een blob.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:02:27 #120
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98208859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
Laatste post vanaf 't werk O+ ;( :W
En zijn je muffins goedgekeurd?
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:05:45 #121
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98209040
quote:

[..]

Hangt ervan af of je je shirt/blouse in je broek stopt of eroverheen laat hangen.

Ik heb in deze broek wel iets dikkere billen, maar soit :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:06:24 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98209085
quote:

[..]

Belabberd. Morgen terug naar de huisarts, tenzij er vannacht een wonder gebeurd.
Jij bent echt ziek! :o.

En ik heb nog steeds niet geluncht en laat nu ook maar, want ik ga zo alweer avondeten klaarmaken.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:07:57 #123
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98209163
*schouders ophaalt

Frankly dear, at this moment, I don't give a damn om spelfouten :').
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:14:19 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98209459
Mootje, de dvd zat ook al in de brievenbus! Ze had hem opgestuurd.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 17:20:16 #125
70532 loveli
N
pi_98209758
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 14:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Zou er nog eens bij moeten komen dat je zoiets expres doet om een ander te kwetsen. Dat het gebeurd snap ik ook wel maar achter de rug van iemand anders om, dat vind ik niet kunnen. En controle verliezen kan ik me ook weinig bij voorstellen.

Maar goed ik houd het maar voor gezien. Wat ik niet wil dat mij geschiedt doe ik ook een ander niet.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 17:27:42 #126
70532 loveli
N
pi_98210105
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef V1z0R het volgende:
:* voor XM, hopen dat de HA er iets aan kan doen.

[..]

^^ Dit dus!

En cappuccino uit een koffiezetapparaat kan wel, alleen dan moet je er dus weer andere dingen bijhalen en soms geeft het koffiezetapparaat er dan gewoon de brui aan.
Kun je nog wel gaan spoelen met azijn maar toch begint zo'n gloednieuw cappuccino apparaat toch wel aanlokkelijk te worden. Zodra het cappuccino apparaat er eenmaal is blijft het koffiezetapparaat ondanks de melkopschuimer en alles wat erbij is gekomen grotendeels verwaarloosd in de hoek staan.

Sommige mensen hebben niet eens koffie (omdat koffiezetapparaten niet op Linux draaien). Tel je zegeningen.

*naar Senseo kijkt en handkoffiemolen op verlanglijstje zet*
Laatste opmerking gaat dus over koffie koffie.
crap in = crap out
pi_98210315
Met dat argument kun je dit hele topic opheffen, sommige mensen hebben niet eens eten. :P
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 17:37:21 #128
70532 loveli
N
pi_98210517
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef Mini. het volgende:
Met dat argument kun je dit hele topic opheffen, sommige mensen hebben niet eens eten. :P
Ja, bedoel meer dat er zoveel hulpstukken nodig schijnen te zijn om het vernieuwend te houden. Melkopschuimers en barista's enzo.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef Mini. het volgende:
Sommige mensen hebben ook de afspraak dat het wel mag maar dat ze het niet van elkaar willen weten. Maar zelfs als dat niet zo is, het recht hebben om het te weten betekent niet dat ze het van jou willen horen. In bepaalde gevallen misschien wel, maar het vertellen is niet altijd het beste.
Ben van zwart-wit ook grijzer gaan denken. Hoewel ik het zelf wel in alle gevallen zou willen weten, hoe grijs ook.
crap in = crap out
pi_98211052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, bedoel meer dat er zoveel hulpstukken nodig schijnen te zijn om het vernieuwend te houden. Melkopschuimers en barista's enzo.
Nouja, nodig... Het kan zonder hulpstukken ook best leuk blijven toch. :) Als dat niet meer zo is lijkt vreemdgaan (al dan niet met toestemming) me juist een slecht idee.
Everything has changed
pi_98211217
Ik ga trouwens wel raar naar mijn melkopschuimer kijken de volgende keer dat ik hem gebruik.
Everything has changed
pi_98211295
quote:
2s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En zijn je muffins goedgekeurd?
yup! O+
Ja doei.
pi_98211319
@henkpietklaaswimjankorneel: hulde!! _O_

@XM :*

@vik like!!
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:55:52 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98211361
Die slippers lopen zó lekker! Echt heel anders dan die met plastic tussenschotje. Ik hoef ook niet te klemmen met m'n tenen.
Niet meer actief op Fok!
pi_98211588
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Viking84 het volgende:
Mootje, de dvd zat ook al in de brievenbus! Ze had hem opgestuurd.
^O^
Ja doei.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:09:14 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98211889
Leuke slippers, Vik! Ben benieuwd naar je broek!

Ik kom net ook uit de stad en WOEIIII ik heb laarzen gevonden zoals die die in Engeland gesneuveld waren O+ !! Die zijn echt ideaal, relatief netjes én best plat, dus kan er de hele dag op lopen :9 En als het goed is gaan deze langer mee want geen C&A :+ En ze waren in de ausverkauf met korting, dus maar 45 euro :7

*blij*

Oh en mangoscrub en een zo'n poofy douche-dinges (pluff?) oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 18:14:40 #136
70532 loveli
N
pi_98212100
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Mini. het volgende:
Ik ga trouwens wel raar naar mijn melkopschuimer kijken de volgende keer dat ik hem gebruik.
Ik heb geen melkopschuimer :')
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 18:27:53 #137
70532 loveli
N
pi_98212658
Vandaag geshopt (nou ja, alleen gekeken) en geen enkel leuk jurkje tegengekomen. Ah well, cheap.
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:28:37 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98212683
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:27 schreef loveli het volgende:
Vandaag geshopt (nou ja, alleen gekeken) en geen enkel leuk jurkje tegengekomen. Ah well, cheap.
Ik kwam ook geen leuke jurkjes tegen ;(.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:30:28 #139
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98212768
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik kwam ook geen leuke jurkjes tegen ;(.
Ik wel, alleen niet gekocht.
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 18:31:00 #140
70532 loveli
N
pi_98212788
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:30 schreef Ewelina het volgende:
Waar vind je die?
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:32:18 #141
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98212840
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar vind je die?
Steps en ook bij V&D en Dept.

Ik ben alleen aan het uitvogelen hoe ik minder kan gaan werken. Dus even zuinig aan.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:34:03 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98212916
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:30 schreef Ewelina het volgende:

[..]

You strong woman :P.

V&D is leuk hè? Alle merken bij elkaar O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:34:49 #143
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98212942
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

You strong woman :P.

V&D is leuk hè? Alle merken bij elkaar O+.
V&D wordt idd steeds leuker :Y

Mwah, even flink wat rekeningen betaald. :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:35:19 #144
344469 Amsel
zonder t
pi_98212963
Oh nog even over dat vreemdgaan hè? Het gaat nou wel telkens om de lichamelijke actie die daarbij komt kijken, maar ik vind het mentale en gevoelsdeel misschien nog wel veel lastiger. Wat als je partner niks dóét, maar wel de hele dag met z'n hoofd bij een ander zit? Hoteldebotel verliefd is, maar daar niet naar handelt omdat jullie relatie hem te veel waard is en hij hoopt dat die verliefdheid overwaait? Wil je dat weten?
pi_98212984
Ik heb laatst 2 jurkjes gekocht in de uitverkoop bij The Sting/Lady Sting, en 1 bij Promiss (normaal vertoon ik me daar niet maar deze was wel echt leuk).
Everything has changed
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 18:37:28 #146
70532 loveli
N
pi_98213043
Steps vind ik niks, te duur voor te weinig kwaliteit (en het past me nooit). Geloof dat ik binnenkort een grotere stad moet opzoeken voor leuk spul.
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:41:00 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98213182
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Mini. het volgende:
Ik heb laatst 2 jurkjes gekocht in de uitverkoop bij The Sting/Lady Sting, en 1 bij Promiss (normaal vertoon ik me daar niet maar deze was wel echt leuk).
Oh ja, naar Sting wilde ik ook nog toe, helemaal vergeten :'). Naja, zaterdag gaan we een nieuwe jas shoppen voor M en een nieuwe stofzuiger, dus dat kan dan nog wel :P.

Ik ben ook niet zo weg van Steps, to be honest.

Benetton vind ik trouwens ook een keistom merk op de eoa manier.
Niet meer actief op Fok!
pi_98213232
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Amsel het volgende:
Oh nog even over dat vreemdgaan hè? Het gaat nou wel telkens om de lichamelijke actie die daarbij komt kijken, maar ik vind het mentale en gevoelsdeel misschien nog wel veel lastiger. Wat als je partner niks dóét, maar wel de hele dag met z'n hoofd bij een ander zit? Hoteldebotel verliefd is, maar daar niet naar handelt omdat jullie relatie hem te veel waard is en hij hoopt dat die verliefdheid overwaait? Wil je dat weten?
Dat laatste vind ik inderdaad honderd keer moeilijker om te bespreken.
Everything has changed
pi_98213278
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef Amsel het volgende:
ik vraag me met dat soort dingen dan af of je het niet merkt. Je kan niet met iemand samenleven en constant de schone schijn ophouden, dat gaat opbreken..
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 18:47:56 #150
70532 loveli
N
pi_98213441
Praktijkvoorbeeld of fictief? Dat zinnetje "omdat jullie relatie hem te veel waard is" strookt niet echt met "de hele dag met je hoofd bij een ander zitten". Als je relatie je zoveel waard is, verlies je je niet in op zo'n manier in een verliefdheid.

Maar goed, wat weet ik ervan..
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 18:49:37 #151
70532 loveli
N
pi_98213503
Heb zin om te gaan zwemmen, maar daar is het net een beetje te koud voor.
crap in = crap out
pi_98213664
buh, hardlopen ging niet zo lekker,wat last van m'n buik...denk dat de mirena protesteerde...

4 km. gelopen in 25 minuten...ook niet zo best dus.
pi_98213670
quote:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ai, zo'n chino had ik gepast bij esprit laatst. Stond me flink lelijk. De rechte versie daarintegen is erg leuk :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:53:52 #154
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98213677
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef loveli het volgende:
Heb zin om te gaan zwemmen, maar daar is het net een beetje te koud voor.
Geen overdekt zwembad in de buurt?
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 18:56:00 #155
70532 loveli
N
pi_98213766
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Geen overdekt zwembad in de buurt?
Jawel, maar ik zwem liever chloorloos. En gratis. En samen met eendjes.
crap in = crap out
pi_98213914
eendjes... O+

Ik heb afgelopen vrijdag ook in een meer gezwommen. Lekker!
pi_98215072
Wat een mooi mooi boekje van de trattoria O+
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:23:38 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98215203
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een mooi mooi boekje van de trattoria O+
Ik heb hem ook besteld, omdat ik wil weten waar jullie zo lyrisch over zijn :')
Niet meer actief op Fok!
pi_98215223
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef loveli het volgende:
Praktijkvoorbeeld of fictief? Dat zinnetje "omdat jullie relatie hem te veel waard is" strookt niet echt met "de hele dag met je hoofd bij een ander zitten". Als je relatie je zoveel waard is, verlies je je niet in op zo'n manier in een verliefdheid.

Heb jij nooit zo'n verliefdheid gehad waar je echt niks tegen kon doen?
Everything has changed
pi_98215544
Hey, mn autorefresh ding is weg en ik kan niet quoten... en adblock staat uit...
pi_98215609
Tegenwoordig ben ik natuurlijk al een jaar of 17 ofzo bij mijn liefste en hoewel ik wel eens wat stoms doe, ga ik maar niet vreemd.

Vroeger, toen ik 17 wás, had ik een vast vriendje (jaar of 3 verkering mee gehad) en deed ik achter z'n rug werkelijk vanalles met euh een aantal anderen, waaronder 1 vaste. Dat was niet fraai van me, maar ik denk eigenlijk niet dat iemand eronder geleden heeft.
Als ik toen al verstandig was geweest had ik het niet gedaan, en ook heel veel minder gedronken :'). En een studie afgemaakt bijvoorbeeld. Maar dat was wel saai geweest, en bovendien zou ik dan vast niet mijn allerliefste tegen het lijf gelopen zijn. Dus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98215636
:W

O: 2 boterhammen sandwichspread
T: 2 rijstwafels
L: 2 boterhammen serranoham
T: banaan
D: burritos uit de oven (dat was al om 17.20)
S: uurtje fitness
T: bak bulgaarse yoghurt met muesli, appel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98215726
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben niet eens koffie (omdat koffiezetapparaten niet op Linux draaien). Tel je zegeningen.

*naar Senseo kijkt en handkoffiemolen op verlanglijstje zet*
Laatste opmerking gaat dus over koffie koffie.

http://www.manufactum.de/Kategorie/189634/Kaffee-kochen.html
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:36:46 #164
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98215825
quote:
Die hebben mijn ouders ook! Ik lust geen koffie. Misschien eens leren drinken.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_98215931
We hebben geen van beiden puf om boodschappen te doen, dus in plaats van chili wordt mijn D tortellini met vissticks en een nader te bepalen groente. :') Ik denk bloemkool.
Everything has changed
pi_98215941
Ik ben zo blij met onze koffie machine O+

Zo'n ding wat voor elk kopje bonen gaat malen O+
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:50:10 #167
344469 Amsel
zonder t
pi_98216513
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef loveli het volgende:

Soort van praktijkvoorbeeld, je kunt raden over wie ik het heb ;) Maar de beweegredenen zijn fictief, hoe hij over zijn relatie denkt weet ik niet zo tot in detail. We doen niks verkeerds, maar zijn vriendin zou niet gelukkig zijn als ze wist hoe hij over me denkt. Vind het lastig hoor.

Sowieso een lastig punt. Ik ken alle kanten van het vreemdgaan: ik ben vaak genoeg bedrogen, maar heb het zelf ook wel eens gedaan en er wordt ook best wel eens overspel met mij gepleegd. Ik heb er gewoon niet zo'n oordeel over, of het verschilt van geval tot geval.

Misschien moet ik toch maar verstandig worden en minder gaan drinken. Maar eerst even die liefde van m'n leven tegen het lijf lopen, net als Sigme O+
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:55:33 #168
344469 Amsel
zonder t
pi_98216751
Zo, pizza besteld, honger :@
pi_98216780
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:43 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik vraag me met dat soort dingen dan af of je het niet merkt. Je kan niet met iemand samenleven en constant de schone schijn ophouden, dat gaat opbreken..
Ik zou het sowieso meteen ok, uiteindelijk, vertellen, met het idee dat iedereen dan tenminste weet waar hij aan toe is. Maar misschien is dat wel egoïstisch en is het voor de partner veel fijner om het niet te weten.
Everything has changed
pi_98216893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:55 schreef Amsel het volgende:
Zo, pizza besteld, honger :@
Lekker :9
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:01:39 #171
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98217058
Oja, eten. :@
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:02:22 #172
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_98217113
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Ewelina het volgende:
Oja, eten. :@
Kwak
pi_98217202
Sukkeltjes, wel goed voor jullie zelf zorgen!
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 20:04:32 #174
70532 loveli
N
pi_98217210
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:24 schreef Mini. het volgende:
Heb jij nooit zo'n verliefdheid gehad waar je echt niks tegen kon doen?
Ja. Maar niet terwijl ik in een relatie zat. En je bent er toch ergens zelf bij of je (wat is het NL woord voor "indulge"?) eraan toegeeft of of dat je jezelf tegenhoudt dat laatste stukje controle op te geven.
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:05:20 #175
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98217249
Eten al lang weer achter de kiezen:
Roergebakken spinazie met ui en knoflook, bietjes, aardappelkroketten en zelfgepanneerde schnitzels met ui en champignons.
Heerlijk was het!
Net nog 400 gr kwark met zoetstof op en wat sinaasappelyoghurt.
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 20:05:43 #176
70532 loveli
N
pi_98217267
quote:
Ja, 94 euro. Ik houd eBay al in de gaten voor een exemplaar beneden de 10.
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:08:58 #177
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98217431
Ben een getalletjesmonster aan het worden :')
Vanaf 1-1-2-11

Gewandeld: 537km
Hardgelopen: 170km
Gefietst (buiten, zonder hometrainer) : 85km
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 20:09:05 #178
70532 loveli
N
pi_98217438
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Amsel het volgende:
Misschien moet ik toch maar verstandig worden en minder gaan drinken. Maar eerst even die liefde van m'n leven tegen het lijf lopen, net als Sigme O+
Vind het ook lastig. Misschien moet ik juist meer gaan drinken. En de liefde van m'n leven tegenkomen (moet ik eerst even die vorige van het stempel ontdoen).
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:09:30 #179
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98217471
quote:
99s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Sukkeltjes, wel goed voor jullie zelf zorgen!
Ja mama. :@ De kip staat inmiddels in de oven.
pi_98217521
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja. Maar niet terwijl ik in een relatie zat. En je bent er toch ergens zelf bij of je (wat is het NL woord voor "indulge"?) eraan toegeeft of of dat je jezelf tegenhoudt dat laatste stukje controle op te geven.
Maar waar ligt dat laatste stukje dan? Je kunt natuurlijk kiezen om er niet naar te handelen, maar je gevoel laat zich soms haast niet sturen.
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:11:24 #181
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98217577
Nog 9 uur en dan mag ik weer een bak kwark met vla :9
Nu eerst douchen en lekker tegen aanstaande aanliggen, ben zo huilerig en zie zo tegen de komende week op :') Niks bijzonders hoor, drukte
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:11:54 #182
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98217603
Lovely loveli O+ :*

Ik wens jullie allemaal manskerels (of vrouwmenschen :+ ) op witte vierbenigen toe, dat ze maar eens haast mogen maken :Y

Boh ik wil allemaal dingen van La Vialla, maar het is best prijzig _O- Ik ben vooral geïntrigeerd door de ricotta mousses en de jams :9
pi_98217850
De paprika- of auberginesaus lijkt me ook het proberen waard!
balsamico is ook veel lekkerder van goede kwaliteit :)
wel grote pakken... Misschien één bestelling doen van ieders wensen om te proberen?
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:17:32 #184
344469 Amsel
zonder t
pi_98217910
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:11 schreef MariaEtcetera het volgende:

Boh ik wil allemaal dingen van La Vialla, maar het is best prijzig _O- Ik ben vooral geïntrigeerd door de ricotta mousses en de jams :9
En je moet van alles meteen 4 ofzo doen, het gaat niet per stuk. Maar anders kun je misschien wel samen met anderen bestellen en delen? Het is echt lekker vind ik :9
pi_98217923

zo, de helft hiervan eet ik vanavond op, de andere helft morgen voor lunch..

Groente! O+
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:18:58 #186
344469 Amsel
zonder t
pi_98218002
GMTA Puff!

Ik ben in ieder geval fan van de peperotta en de peperonata :9
pi_98218149
Als ik straks de gids binnen heb wil ik wel meebestellen!

Slankie groeps-order? :D
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:21:18 #188
344469 Amsel
zonder t
pi_98218189
Maar straks vinden jullie het tegenvallen en dan is het mijn schuld :@

Ziet er heerlijk uit Jagar! Jij eet sowieso altijd lekker en goed vind ik.
pi_98218231
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:

Nee joh, dan krijgt de arts & auto de schuld :P
pi_98218252
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja mama. :@ De kip staat inmiddels in de oven.
:D ^O^
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 20:23:46 #191
70532 loveli
N
pi_98218359
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nee joh, dan krijgt de arts & auto de schuld :P
Geweldig blad. Daar heb ik m'n tofste auto aan te danken.
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:24:43 #192
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98218419
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

zo, de helft hiervan eet ik vanavond op, de andere helft morgen voor lunch..

Groente! O+
Lekker!
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:24:56 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98218437
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:21 schreef Amsel het volgende:

Dan gaan we onze kosten op jou verhalen >:) .

En ik wacht even af tot ik het boekje heb, miss wil ik ook wel meedoen dan :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 20:26:40 #194
70532 loveli
N
pi_98218568
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Maar waar ligt dat laatste stukje dan? Je kunt natuurlijk kiezen om er niet naar te handelen, maar je gevoel laat zich soms haast niet sturen.
Ik weet het ook niet. En veroordeel niemand erom.
crap in = crap out
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:27:01 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98218600
Oe interessant! Moeten we wel een goed plan hebben voor de logistiek :+
pi_98218704
Logistiek kan onder het genot van een wijntje bespreken over 2 weken :P
pi_98218807
Maar dan ben ik er niet! ;(
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:30:39 #198
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98218838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Reden om alsnog te komen :P.

Perruche komt toch ook niet naar de meet?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:31:16 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98218865
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik waarschijnlijk ook nie!
pi_98218892
Ja, hoe zit dat met die meet? :)
Ik mis info volgens mij. :D

Nog niet ingestort hier trouwens. Wel net de brochure van La Vialla besteld. B-)
En ik ga even een nieuwe lensdop kopen, want die ben ik ergens verloren.
En mn nagels lakken voor de orthopedisch chirurg.

Jemig, best druk zo'n eerste dag weer in NL. :D
Doe wat je niet durft.
pi_98218899
Ik kan helaas gewoon niet, geen kwestie van niet willen :P
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 20:42:23 #202
70532 loveli
N
pi_98219546
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En mn nagels lakken voor de orthopedisch chirurg.
Prioriteiten :Y
crap in = crap out
pi_98219671
Sporten... geen zin maar ga toch!

Ciao :W
pi_98219719
Ik kom sowieso niet ^O^
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:46:58 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98219817
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik kan helaas gewoon niet, geen kwestie van niet willen :P
Prioriteiten :6.
Niet meer actief op Fok!
pi_98220049
Het boekje gaat dus mee volgende week :)
pi_98220635
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Prioriteiten :6.
Klopt! :P
pi_98222887
Neem het boekje maar mee idd, want ik wil denk ik ook meebestellen :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98223092
Jippie, m'n kleine zusje komt woensdag naar Bremen als ik daar ben! Leuk! Heb haar al sinds kerst niet gezien...
pi_98223363
Lijst
• beesten
• muesli & yoghurt
• 3 boterhammen, 4 krekkers & beleg
• 1 kuub versgekloofd hout versjouwen
• 1 nepmagnum & 1 glas ranje
• 1 glas ranja en een reuzecanneloni (zelfgemaakte pasta gevuld met snijmoes)
• 1 pils
• avondeten: spinaziesaus met boursin, gemalen kaas en wat tomaatjes
• toe: ijsje
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:46:26 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98223527
Eindstand:

O: bak kwark
L: 2 mini boterhammetjes (eind vh brood)
D: paar happen maaltijdsalade
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:56:05 #212
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98224260
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:

Nog steeds zo beroerd? :* Morgen zsm naar de dokter gaan.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:56:41 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98224305
8 uur hang ik aan de lijn, don't worry.
pi_98224994
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eindstand:

:*

Klote voor je ;(
pi_98225354
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet. En veroordeel niemand erom.
Sorry dat ik er zo over doorging, ligt nogal gevoelig. :@
Everything has changed
pi_98225583
Nieuwe UI <3

Met dank aan Maria *;
pi_98225591
Rot XM, beterschap. :*
Everything has changed
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:18:14 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98225899
Thnx. Bedtijd nu..
pi_98226170
Cool Jagar!
  Vis een optie? woensdag 15 juni 2011 @ 22:42:46 #220
70532 loveli
N
pi_98227552
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Sorry dat ik er zo over doorging, ligt nogal gevoelig. :@
Hier ook :*
crap in = crap out
pi_98227761
XM :*
Jagar *O*
Per wb :W

en ik ga hier dood van frustratie en ergernis over een tentamen/take home exam dat veel meer werk blijkt te zijn dan meneer had gezegd:

• 4 in plaats van 3 essays
• waarvan 1 essay van 1000 woorden (met daarin 3 onderwerpen die je moet bespreken :')! )
• waarvan 3 van 500 woorden waarin ook téveel moet worden besproken terwijl het ook nog een duidelijke inleiding en een conclusie in gepropt moeten worden.
• waarvan er eerst werd gezegd dat je zelf je manier van antwoorden kon bepalen en dat de vragen zouden varieren van vragen waar je genoeg had aan 30 woorden en vragen waar er iets meer (dus die 500) gevraagd werd..
• met een restrictie op bronnen die stuk voor stuk onoverzichtelijk, outdated of gewoon compleet ruk zijn en het verbod om met eigen externe bronnen te komen om je punt te maken
• dit alles moet dinsdag al ingeleverd worden terwijl ik, verrassing verrassing, ook nog andere vakken dan dit vak volg.
• etc.

Ik ben furieus en ben in staat om te weigeren en via de examencommissie in Engeland een vervangend vak te gaan volgen om deze minor aan te vullen. :( aan de andere kant: als ik voor alle essays een magere 6 haal heb ik alsnog een 6,8 als eindcijfer.

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 15-06-2011 22:51:35 ]
Ja doei.
pi_98228132
Hoi!

Balen Mo. Morgen even kijken wat je ermee gaat doen?

Terug van de sportschool met nieuw schema! Meer krachttraining *O* me likes!
pi_98228280
Ik heb echt overal wel een mening over en vind het leuk om die te ventileren ( :')! understatement), maar op deze ontzettend ingebonden manier halen ze echt alle motivatie en plezier weg. Bah!

En nu ga ik lekker slapen, zie morgen wel wat ik ga doen.
Ja doei.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:53:29 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98228330
*pat Mo* (harhar ik type Mop :'))

Coco :D Mangoooooooooooooooooo *; Hij is epic als icon! O+

Ik ben nu de ruim 9 minuten lange versie van aurum aan het luisteren O+

XMert :*

Jätje, jeuh! Gezellig :7
pi_98228499
Maria O+ Senk joe for zeh CV comments O+ :*
Ja doei.
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:58:07 #226
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98228640
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Maria O+ Senk joe for zeh CV comments O+ :*
Ja veelal wat dingetjes om over na te denken, dus meer gedachten dan echt commentaar :Y Kijk maar wat je eraan hebt! Zal morgen nog even met een fris hoofd kijken :9
pi_98228718
Beterschap XM :*

Zhe cuteness O+

http://www.dumpert.nl/med(...)by_wordt_geaaid.html

niet kijken als je niet tegen kinderen kan
pi_98228873
Lijstje vandaag:
O: dubbele boterham jam
T: mandarijntje
D: dubbele boterham geitenkaas, koolsalade en tomaat, champignonsoep
T: appel
T: 2 plakken roggebrood
D: spinazie a la creme, kipfilet
T: frambozennectarinevla
T: handje kersen
pi_98231833
:W Amsel dat Italiaanse boek :9 O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98231834
Ah XM beterschap :*. Hopelijk komen ze er morgen achter waarom het niet gewerkt heeft en beter nog, weten ze iets waarmee de pijn weggaat.

Ik heb een mening maar het onderwerp is al een beetje afgesloten lijkt het :+ dus maar even een spoiler.
SPOILER: Reacties op het relatiegepraat van vandaag
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het niet willen weten. Feit dat ie de relatie belangrijker vindt dan een plotselinge verliefdheid geeft voor mij al aan dat het dus niet 'expres' gaat en hij me geen pijn wil doen. En mocht die verliefdheid niet overgaan, dan kan ie beter naar die ander gaan. Denk wel dat dit meer iets is wat gebeurt als je al lang samen bent en de heftige verliefdheid vervangen is voor houden van. Maar mijn mening is wat gekleurd omdat ik nog vrij duidelijk zie wie mijn type is/zou zijn en daar dan een weekje of wat tegen moet vechten om er daarna overheen te zijn. Want ik geef een lange relatie niet op voor wat kriebels richting een ander.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Vodafone aanbiedingenANWB VerzekeringenZoek je mobiel op gsmweb
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:56:45 #231
52646 progje
Blub
pi_98234342
Pffft, net nog een skype call gehad met een bedrijf in Panama en vanavond de hele avond zitten programmeren *nerd*

nu ben ik het wel zat...

Beterschap XM, wat super vervelend zeg...

En Mo wat balen, ik zou ook pissig zijn :r Succes
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:18:37 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98236639
Goeiemorgen :W.

Ik ben de eerste *).

En ik moet zo in de regen naar het werk ;( :'). Goed begin vd dag en zulks. En ik was om half 5 al wakker :D.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:25:56 #233
223828 Phaidra
pi_98236669
:D Succes Vik!!

HPKW, er is een meettopic! 25 juni is de datum. Veel plezier bij de chirurg vandaag ;) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:26:27 #234
231020 MevrouwPuff
pi_98236674
Goedemorgen, vanuit de tram. Wat een stom weer.
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen :W.

Ik ben de eerste *).

En ik moet zo in de regen naar het werk ;( :'). Goed begin vd dag en zulks. En ik was om half 5 al wakker :D.
Fijne eerste werkdag!
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:48:05 #235
216210 Ml-etje
pi_98236810
Succes Vik!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:57:43 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98236912
Nog 3 minuten en dan kan ik bellen. *aftelt
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:03:08 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98236975
9:10 afspraak.
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:10:06 #238
171890 Chicolate
Chemicals
pi_98237044
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
9:10 afspraak.
Oh gelukkig je kan vroeg.

Wat een weer zeg he. En ik ben te slaperig om me te haasten zodat ik met de bus kan. Gelukkig heb ik hele toffe laarzen (met stippels!) dus regenpak here I come ;( .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:34:31 #239
265927 HenkPietKlaasWim
pi_98237320
Ik ga zo eens zoeken phaidra!
En succes zo bij de huisarts xm! Hoop dat het snel beter gaat!
Doe wat je niet durft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:35:57 #240
265927 HenkPietKlaasWim
pi_98237344
En succes met je eerste dag vik!
Doe wat je niet durft.
Hoesjes? Casetify!Vattenfall cadeauBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:53:21 #241
117113 Perruche
Muffin!
pi_98237629
Morning :)

Wat een begin van de dag weer :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:57:58 #242
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_98237701
Fijne eerste dag vik! En succes bij de dokter, XM!

Ik werk tot havlerwege de middag, en dan ga ik richting duitsland! *O* *O* *O* *O* 10 hele dagen....
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:03:45 #243
100341 MarMar
pi_98237793
goedemorgen!
Vik succes met je 1e dag ;)

XM fijn dat je zo al terecht kan (je zal dit wel niet meer lezen voordat je er weer vandaan bent denk ik) sterkte en beterschap!

Vandaag druk dagje, koekjes bakken en hapjes voorbereiden, maar eerst nog even een ochtend op mijn billen op de bank met de laptop.
Vanochtend was ik alweer netjes 70 kg, dus de schade van het afgelopen weekend is nihil :) ik denk dat de stukjes taart van het komende weekend daardoor een stuk lekkerder gaan smaken :Y)

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: cappuccino, aardbeien
L: boterham kipfilet, beschuitje kaas, bouillon, karnemelk
T: appel en een van de smartiekoekjes die ik ga bakken (voor traktatie jongste morgen), moet toch voorproeven O+
D: lasagna van de traiteur, salade
T: een paar glaasjes wijn (2 of 3) en wat kaas.

Morgen:
O: yoghurt met muesli
T: appel
L: boterham kaas, rauwkost
T: zelfgebakken koekje (gaan we ook doen met het kinderfeestje morgenmiddag)
D: spinazie, tomaatjes, feta, tartaartje
T: kiwi

Weekend: ontbijt tot lunch als altijd, daarna iets met zalmrolletjes, tomaatjes, komkommers, kaasjes, wijn, zelfgemaakte soep, zelfgemaakte creme brulee als het me lukt en een lekker stuk taart bij de koffie.
Mwah, dat valt eigenlijk best nog heel erg mee als ik het zo opschrijf :) Ik zorg er expres ook voor dat ik komkommer en wortel en tomaatjes tussen de hapjes doe zodat ik wel mee kan doen, maar niet per sé de ongezonde snackjes hoef.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:05:07 #244
231020 MevrouwPuff
pi_98237812
Bah. Juist toen ik de tram uitstapte een ENORME hoosbui. Zit nu in verpleegkleren. Jeetje wat oncharmant.
Meteen het nadeel ontdekt van voorgevormde bh's: het schuim maakt dat je er verregend uit ziet als een verse moeder die haar baby hoort huilen :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:06:45 #245
117113 Perruche
Muffin!
pi_98237843
Klinkt goed MarMar!

En vik succes natuurlijk!

Werkgezeik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:07:55 #246
43653 sigme
Veraan
pi_98237855
Mogge!
Hier is het gewoon mooi weer. De ochtend begonnen met (na brinta & beesten) en rondje hardlopen:
7 km | 11,2 km/u
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:08:46 #247
223828 Phaidra
pi_98237867
Perr, ik zou het aankaarten bij je leidinggevende. Gewoon bovenstaande situatie schetsen en vragen of je hier zelf wat aan kan doen.

*duimt voor XM*
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:10:27 #248
93603 V1z0R
Hoi
pi_98237903
Mogguh!

Succes Vik! *O* Spannund! :P

Ondanks dat jij wat minder mag hebben MarMar, vind ik toch dat je altijd heerlijke lijstjes hebt. :9

Ahw Perr :{, wat Phaidra al zegt, gewoon even aankaarten bij je baas.

Netjes weer hoor Sigme! ^O^
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:13:11 #249
117113 Perruche
Muffin!
pi_98237963

@ viz & phaidra:
SPOILER
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:15:25 #250
117113 Perruche
Muffin!
pi_98238005
Oh trouwens vizor, ik moest gisteren benchpress (heet dat zo? zeg maar liggend op je rug en dingen naar boven duwen?) doen met 12.5 kg aan elke kant... :%

Zwaaaar!!

En toen moest ik aan jou denken :P
Knab - Jouw online bankAliExpress - die hebben ALLES!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:19:11 #251
223810 _aurum_
pi_98238066
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:15 schreef Perruche het volgende:
Oh trouwens vizor, ik moest gisteren benchpress (heet dat zo? zeg maar liggend op je rug en dingen naar boven duwen?) doen met 12.5 kg aan elke kant... :%

Zwaaaar!!

En toen moest ik aan jou denken :P
ehm, wat voor soort stang is het?

Want als het een olympische stang is, dan zit je op je gemak 45 kg weg te duwen :%
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:19:35 #252
93603 V1z0R
Hoi
pi_98238078
Perr, zou sowieso zorgen dat er voor dat gesprek inderdaad wat meer duidelijkheid komt. Gaat vast goed komen ^O^

:D Yup, da's benchpress! Netjes hoor, zijn niet veel dames die 12.5 per kant doen _O_
Was het in de smith of met losse stang?
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:21:27 #253
223828 Phaidra
pi_98238113
sigme wat goed weer! _O_

Ik kan pas morgen weer hardlopen. Het skaten van dinsdag was toch belastender voor mijn schenen dan ik dacht. Dus nu even rust tot morgen. Vanavond heb ik een etentje met wijnproeverij, hopelijk gaat rennen morgen wel lukken :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:26:41 #254
117113 Perruche
Muffin!
pi_98238225
LOL @ aurum en vaizor! ik weet niet wat voor stang. Gewoon een in mijn sportschool :P . Het was om te kijken hoe sterk ik ben in mijn armen/schouders zodat ze een schema konden maken. Maar ik ga niet echt 12.5 doen want dat was echt net iets te veel! Maar ik was wel blij met al die aandacht van zo'n net-echt personal trainer, haha. Volgende maand weer!
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:27:42 #255
100341 MarMar
pi_98238244
Powerrrrperruche :)

@ Phaidra, gewoon veel water drinken tusendoor, dan komt het heus goed ;)
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:37:41 #256
93603 V1z0R
Hoi
pi_98238442
Zo een?
SPOILER: Olympic barbell
25+20kg was dus je 1 rep max? Maar dan nog, pak 'm er gewoon geregeld even bij, meer spieren = meer eten :9
En nee, je wordt er niet onmogelijk breed van :P (tenzij je 20x zoveel de testosteron aanmaakt als normale vrouwen)
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:39:04 #257
100341 MarMar
pi_98238477
ik werd wel heel snel breed in de schouders met trainen, te breed naar mijn smaak, maar ik ben dan ook een wijf met ballen naar het schijnt :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:45:02 #258
265927 HenkPietKlaasWim
pi_98238644
Ik geloof dat ik nu alle ortopedisch chirurgen van het ziekenhuis heb gezien! Helaas weer niet die leuke. :{
Maar ik mag wel weer beginnen met hardlopen! Vanavond maar even een plan maken met de fysio. *O*
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 09:46:28 #259
70532 loveli
N
pi_98238675
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef MarMar het volgende:
ik werd wel heel snel breed in de schouders met trainen, te breed naar mijn smaak, maar ik ben dan ook een wijf met ballen naar het schijnt :')
*boks*
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:46:41 #260
100341 MarMar
pi_98238680
oh tofheid, dat is best snel gegaan dan, je optimisme heeft vast geholpen hpkw!
ANWB VerzekeringenANWB VerzekeringenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:47:22 #261
223828 Phaidra
pi_98238698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef MarMar het volgende:
oh tofheid, dat is best snel gegaan dan, je optimisme heeft vast geholpen hpkw!
^^ ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:49:49 #262
265927 HenkPietKlaasWim
pi_98238763
Ik ben ook al weer 6 weken uit het gips! Maar ik denk dat 6 weken volledig onbelast na de operatie wel heel veel heeft geholpen. :)
Nu maar hopen dat de pijn in de rest van mijn voet ook snel minder wordt! :D
Doe wat je niet durft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:54:18 #263
231020 MevrouwPuff
pi_98238882
*wachten op de droger* :')
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:56:02 #264
265927 HenkPietKlaasWim
pi_98238927
Ik voel met je mee puff!
Doe wat je niet durft.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:03:40 #265
332853 Probability
pi_98239105
Ik heb ontdekt dat ik een vak heel erg leuk vind en er zitten geen sommetjes in, wist niet dat dat kon :D

Ik hoop dat ik hem moet herkansen omdat ik nog niet genoeg heb kunnen leren haha
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:11:58 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98239318
Nieuwe kuur, nieuwe kansen.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:12:21 #267
70532 loveli
N
pi_98239330
quote:
9s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nieuwe kuur, nieuwe kansen.
Zelf een afspraak met een specialist regelen?
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:16:08 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98239438
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef loveli het volgende:

[..]

Zelf een afspraak met een specialist regelen?
Eerst dit maar ff afwachten. Morgenmiddag zou het al beter moeten gaan.

SPOILER
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:19:11 #269
70532 loveli
N
pi_98239517
*duimt voor verbetering*
Probiotica?
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:25:11 #270
345229 Novem
pi_98239707
Morgen!

Lijstje:

O - 2 vk crackers met pindakaas, halve banaan, 150 ml yoghurt
T - appel
L - 3 bth, 1 met hummus, 1 kaas, 1 vlees. Tomaat en komkommer
T - 150 ml yoghurt, handje ongezouten amandelen
S - 45 minuten harldopen/flink doorwandelen
D - beetje penne met flink veel tomaten/rundergehaktsaus met prei, champignons, wortels, paprika, ui en knof en veel kruiden
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker

Hopelijk is het droog vanavond als we gaan rennen!
Bunq - bank of the freeHoesjes? Casetify!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:25:47 #271
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98239722
Aww XMert! Hopelijk snel minder last :*

En ik zag een sportieve Perruche en goed nieuws voor Henk 8-)

En goeie 1e werkdag gewenst, Vik!

Mijn vriendje moet altijd vroeg op en heeft vanochtend de trenchcoat die ik wilde proberen uit de webshop van H&M getrokken voor me :D O+ Deze! Ben heel benieuwd hoe ie zit en of ie past!
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:27:13 #272
342877 Mini.
pi_98239769
Good morning!

Ik duim ook dat deze wel aanslaat XM!

Fijn dat je weer kunt beginnen HPKW. :)
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:28:46 #273
70532 loveli
N
pi_98239808
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben ook al weer 6 weken uit het gips! Maar ik denk dat 6 weken volledig onbelast na de operatie wel heel veel heeft geholpen. :)
Nu maar hopen dat de pijn in de rest van mijn voet ook snel minder wordt! :D
Waar komt die pijn vandaan? (en ga je er nog een afspraakje met de leuke orthopeed mee regelen?)
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:29:19 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98239828
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:19 schreef loveli het volgende:
*duimt voor verbetering*
Probiotica?
Wat doet dat dat de amoxicilline niet doet? :')
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:30:16 #275
70532 loveli
N
pi_98239847
Er probeerde net iemand m'n voordeur open te maken. Bah.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:30:35 #276
100341 MarMar
pi_98239858
amoxi zou het moeten kunnen fiksen.. sterkte maar weer meis, hopelijk voel je je morgenmiddag echt een stukje beter en ben je volgende week weer heemaal fris en fruitig.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:30:58 #277
100341 MarMar
pi_98239872
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef loveli het volgende:
Er probeerde net iemand m'n voordeur open te maken. Bah.
oh naar! heb je gezien wie of wat?
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:31:37 #278
117113 Perruche
Muffin!
pi_98239885
Arme XM :* hopelijk gaat het snel beter!
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:32:26 #279
70532 loveli
N
pi_98239913
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat doet dat dat de amoxicilline niet doet? :')
Amoxicilline maakt bacterien dood, probiotica = bacterien, zodat je darmflora die ook deels wordt afgemaakt zich wat kan herstellen.

Bepaalde bacterien zijn goed voor je.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:32:49 #280
52646 progje
Blub
pi_98239921
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 09:39 schreef MarMar het volgende:
ik heb hetzelfde probleem :D

1 van de reden waarom ik gestopt ben met wedstrijdzwemmen.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoBoek je safari bij Beekse BergenDe beste bordspellen vind je bij 999 Games
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:33:11 #281
70532 loveli
N
pi_98239930
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:30 schreef MarMar het volgende:

[..]

oh naar! heb je gezien wie of wat?
Ik in ochtendjas, zag alleen iemand aan de andere kant van melkglas. Toen ik bedacht dat ik toch ging kijken was 'ie al weg.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:33:34 #282
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98239944
Hm. Dat is niet fijn loveli!
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:34:27 #283
342877 Mini.
pi_98239976
Brrr loveli, wat eng. :o

Neem je trouwens ook vitaminepillen ofzo XM? Als je geen zin hebt in echt eten helpt dat misschien zodat je immuunsysteem in elk geval op peil blijft.
Niet dat ik er verstand van heb ofzo maar ik heb zelf altijd het idee/de illusie dat veel fruit en groente toch helpt.
Everything has changed
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:34:42 #284
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_98239985
:@ net pas uit bed, beide :')

wekker stond half 9... maar we waren/zijn nog zoóóóó moe ;(
Ja doei.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:34:47 #285
52646 progje
Blub
pi_98239987
bah Loveli eng zoiets :{
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:35:10 #286
70532 loveli
N
pi_98240001
Ik gok (hoop) op verkeerde deur...
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:36:19 #287
100341 MarMar
pi_98240040
njah, mijn schouders zijn van zichzelf al tamelijk breed (zie fb foto) denk dat het daar ook door komt.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:36:59 #288
52646 progje
Blub
pi_98240068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef MarMar het volgende:
njah, mijn schouders zijn van zichzelf al tamelijk breed (zie fb foto) denk dat het daar ook door komt.
yep, dat zag ik, maar dat heb ik dus ook.. En trouwens het staat je goed!
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:37:11 #289
100341 MarMar
pi_98240075
Dat kan prima loveli :*
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:37:27 #290
100341 MarMar
pi_98240085
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef progje het volgende:

[..]

yep, dat zag ik, maar dat heb ik dus ook.. En trouwens het staat je goed!
thx :D
AliExpress - die hebben ALLES!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:37:36 #291
265927 HenkPietKlaasWim
pi_98240096
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Waar komt die pijn vandaan? (en ga je er nog een afspraakje met de leuke orthopeed mee regelen?)
Dat komt doordat de hele boel verstijfd is geweest door 7,5 weken gips en nu ineens weer volop aan het werk wordt gezet. Maar ik heb een afspraak met de fysio vanavond, en die is gespecialiseerd in voeten, dus die kan me vast wel wat meer vertellen. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:38:14 #292
70532 loveli
N
pi_98240123
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:36 schreef progje het volgende:

[..]

yep, dat zag ik, maar dat heb ik dus ook.. En trouwens het staat je ons goed!
Fixed.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:38:29 #293
93603 V1z0R
Hoi
pi_98240132
Sterkte XM! Hopen dat deze inderdaad wel aanslaat.

't was geen jehova's getuige loveli? :P

Wat vinden jullie dames trouwens 'te breed' voor een vrouw? Zoals Inge de Bruin?
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:38:31 #294
342877 Mini.
pi_98240135
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:35 schreef loveli het volgende:
Ik gok (hoop) op verkeerde deur...
Oja, dat kan natuurlijk ook gewoon.
Everything has changed
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:40:08 #295
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98240185
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:

Wat vinden jullie dames trouwens 'te breed' voor een vrouw? Zoals Inge de Bruin?
Voor mij hangt dat af van de rest van de vrouwbouw. Sommige vrouwen kunnen het beter hebben.

Beterschap XM! :*

Heb jij ook van die fijne *kuch* amoxi-bruistabletten?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:40:10 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98240187
Anders zo even buiten kijken of er iets raars te zien is aan je slot, loveli! :o
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:41:23 #297
117113 Perruche
Muffin!
pi_98240220
Leuke jas maria! Niet mijn kleur maar bij jou donkere haar staat het vast goed :Y
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:41:43 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98240230
@Muis: nee ik heb gewoon normale pillen. Geloof ik :'). Heb nog niet goed gekeken eigenlijk _O-. Maar heb de 1e gewoon zo ingenomen.
  Vis een optie? donderdag 16 juni 2011 @ 10:42:19 #299
70532 loveli
N
pi_98240254
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:38 schreef V1z0R het volgende:

Die zou minder snel heben opgegeven.
quote:
Breed ligt niet alleen aan spieren, maar vooral aan bouw. Kijk maar naar Edward Norton in American Hostry X.
crap in = crap out
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:42:27 #300
148689 Muis006
pi_98240259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Muis: nee ik heb gewoon normale pillen. Geloof ik :'). Heb nog niet goed gekeken eigenlijk _O-. Maar heb de 1e gewoon zo ingenomen.
Lucky you :') ik hoop in ieder geval dat het voor je aanslaat.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBekijk het streamingaanbod van PrimevideoBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:43:21 #301
148689 Muis006
pi_98240284
Vol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')