Ik ging vooral ook twijfelen aan alles wat hij zei, want als hij daarover gelogen had, wat vertelde hij dan nog meer niet. Ik heb nog liever dat hij met iemand naar bed gaat en mij dat gewoon vertelt, dan dat ik me steeds af moet vragen of het zo is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat liegen was voor mij ook het ergst. Omdat je zo vreselijk aan jezelf gaat twijfelen.
Nah, er zijn toch altijd dingen die een apparaat niet kan maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Een relatie kan toch prima soms koffie en soms cappuccino van hetzelfde apparaat zijn?
Oh nee, ik twijfelde aan mezelf. Hij heeft het altijd namelijk ontkend. Hij zwoer zelfs op onze relatie en zijn liefde voor mij en blablabla dat hij echt trouw was ^^quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik ging vooral ook twijfelen aan alles wat hij zei, want als hij daarover gelogen had, wat vertelde hij dan nog meer niet. Ik heb nog liever dat hij met iemand naar bed gaat en mij dat gewoon vertelt, dan dat ik me steeds af moet vragen of het zo is.
Wat vervelend...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nope. Kuur lijkt niet aan te slaan. Morgen maar terug naar de huisarts.
Oh ja, bij ons kwam de aap op gegeven moment wel uit de mouw. Tot die tijd had ik gelukkig ook echt niks door. Maar ik kan me voorstellen dat het nog veel erger is als je wel het vermoeden hebt maar het niet zeker weet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh nee, ik twijfelde aan mezelf. Hij heeft het altijd namelijk ontkend. Hij zwoer zelfs op onze relatie en zijn liefde voor mij en blablabla dat hij echt trouw was ^^
^^ Dit dus!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik begrijp V1z0R wel hoor. Op dit moment heb ik helemaal niet de behoefte aan een ander koffiezetapparaat hoor, en denk voorlopig nog wel niet.
Maar wie weet hoe dat over 10 jaar is. Ik kan me best voorstellen dat ik dan eens benieuwd ben naar een koffietje uit een andere machine
Amsel ook!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb koffie op het werk, veel smaakjes
Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je elke dag koffie drinkt heb je af en toe ook wel eens behoefte aan een cappuccino toch?
Het is niet altijd het gevoel dat je verlangt naar iets beters maar soms gewoon iets anders.
Linkje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Amsel! Ik heb mn La Vialla boekje binnen! Het is ook echt een soort boekje!Met een dvdtje erbij enzo!
Ik squealde nogal hard en m'n vriendje lachte me uit![]()
Op zich mee eens, maar soms geef je toe aan een behoefte zonder na te denken over consequenties. Ik kan me best voorstellen ieder mens z'n zwakke momenten heeft. Maar in het geval 'stelselmatig & bewust' gaat dat imho niet meer op. Dat zou ik dus ook nooit door de vingers zien. Een éénmalige stommiteit in the heat of the moment... ik zou het niet leuk vinden nee, maar in dat geval is het niet direct einde verhaal. Zeg ik nu.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.
Ik snap niet in waarom je willens en wetens mensen moet pijn doen. Want als je vreemd gaat (en in mijn beleving is het vreemdgaan als de ander het dus niet weet) dan weet de persoon die dat doet wel iets en dat is dan die de andere persoon er ontzettend mee (kan) kwetsen.
Nodig? Nee. Niet doen dus.
Maar goed, slechts mijn mening.
Een you treat objects like woman verhaal. Mensen en spullen kun je niet met elkaar vergelijken.
Ik heb het meegemaakt (dat mijn partner een tweede relatie is begonnen terwijl hij met mij had, dus langdurig en bewust liegen over veel zaken etc) en heb het zelf ook wel eens gedaan (een eenmalige bed-actie).quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Mini. het volgende:
Tja, iets met korte termijn- versus lange termijn-voordelen. Op dat moment is het pijn doen een stuk minder concreet dan een stomp in je gezicht. Het is vast ook erg makkelijk om te denken dat je partner er toch nooit achter komt, als je dat maar wilt geloven.
Ik vraag me trouwens wel af of niemand hier ooit is vreemdgegaan, of dat niemand het durft toe te geven. Statistisch gezien zou je zeggen dat het tweede waarschijnlijker is.
Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Je hoeft niet altijd aan je behoeftes toe te geven. Ik heb de behoefte om dat omatje hier voor de deur een dikke stomp op haar neus te geven. Ik weet van tevoren dat dat haar pijn doet, nou weet je wat dan doe ik het toch lekker niet.
Ik snap niet in waarom je willens en wetens mensen moet pijn doen. Want als je vreemd gaat (en in mijn beleving is het vreemdgaan als de ander het dus niet weet) dan weet de persoon die dat doet wel iets en dat is dan die de andere persoon er ontzettend mee (kan) kwetsen.
Nodig? Nee. Niet doen dus.
Maar goed, slechts mijn mening.
Een you treat objects like woman verhaal. Mensen en spullen kun je niet met elkaar vergelijken.
Wel schattig als 'ie dat soort dingen niet doorheeft, en fijn dat je hem zo vertrouwt! Mijn vriendje zie ik ook niet vreemdgaan, al hebben we wel andere opvattingen over hoe mannen en vrouwen met elkaar omgaan op vriendschappelijke basis. Maar ja dat hoort er, net als het cultuurverschil., nu eenmaal bij! Vanavond gaat ie ook weer met 3 vrouwen afspreken, maar ik hoop vooral dat 'ie zich vermaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Probability het volgende:
Mijn ex zag ik wel vreemdgaan eigenlijk.
Vriendje nu praat wel vaak met andere meisjes en vind die aandacht prachtig, is ie niet gewend of zoMaar dat zijn vaak kleine niet leuke meisjes die ik totaal niet als concurrentie zie. Ik vraag mij dan eerder af wat ze eigenlijk aan elkaar te melden hebben, want dat zijn van die types waar alleen maar gegebiel uit komt. Die proberen hem ook vaak te zoenen (in het begin, toen niet iedereen er nog van wist) maar dan denk ik van ja, je trekt het ook wel zelf aan
![]()
Of dronken meisjes naar huis brengen en dan verbaasd zijn dat ze hem proberen te zoenen. Ach ja...
Maarrr ik las gister in zijn horoscoop dat stieren nooit vreemdgaan dus ik zit safe!!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Syrena het volgende:
Ik was 19 en heb 1x met een ander gezoend op vakantietoen mijn toenmalige vriendje in tranen vertelde met een meisje gezoend te hebben in dezelfde periode heb ik het ook maar verteld
En een paar maanden later heb ik het op een vrijdag met hem uitgemaakt zodat ik op zondag zonder grote gewetensbezwaren met mijn grote liefde voor de eerste keer op date kon
![]()
Wat een wijze woorden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.
Zodra je die keuze gemaakt hebt zul je altijd voor verleidingen komen te staan of je nou wilt of niet.
Ik probeer vreemdgaan dan ook niet goed te praten, ik bedoelde alleen te zeggen dat het niet altijd een geval is van meer/beter willen.
Daarnaast denk ik dat je vreemdgaan niet echt kan zien als willens en wetend iemand pijn doen, alhoewel het wel kan voorkomen natuurlijk. Het lijkt mij zelf meer een geval van achteloosheid, sleur of onvrede bij jezelf of in de relatie.
Elkaar pijn doen in een relatie gebeurt sowieso, hoe je dit te boven komt definieert pas hoe goed je relatie is.
O ik heb een keer een uur voor de date met jongen X vriendje Y opgebeld dat het uit was. Maar hij wist geloof ik al dat ik en date had met jongen X, jongens X mailde het voorstel en hij had al in mijn e-mail zitten snuffelen.. Dus ik belde eerste vriendje Y: sorry het is uit. Daarna belde ik jongen X: ja hoor over een uur is prima.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Syrena het volgende:
Ik was 19 en heb 1x met een ander gezoend op vakantietoen mijn toenmalige vriendje in tranen vertelde met een meisje gezoend te hebben in dezelfde periode heb ik het ook maar verteld
En een paar maanden later heb ik het op een vrijdag met hem uitgemaakt zodat ik op zondag zonder grote gewetensbezwaren met mijn grote liefde voor de eerste keer op date kon
![]()
Ja die hebben echt geweldige wijnen en pasta e.d.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef MarMar het volgende:
Ik squealde niet, maar ik hoorde een harde plof en toen ben ik wel snel naar de deur gerold en nu ben ik blij
Mooimooi *handenwrijf* bedankt Amsel
linkje: http://www.lavialla.it/nl/Home_NL.asp
Zou er nog eens bij moeten komen dat je zoiets expres doet om een ander te kwetsen. Dat het gebeurd snap ik ook wel maar achter de rug van iemand anders om, dat vind ik niet kunnen. En controle verliezen kan ik me ook weinig bij voorstellen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:59 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ben het wat dat betreft met Coco eens over monogamie, wat geen regel is maar een keuze.
Zodra je die keuze gemaakt hebt zul je altijd voor verleidingen komen te staan of je nou wilt of niet.
Ik probeer vreemdgaan dan ook niet goed te praten, ik bedoelde alleen te zeggen dat het niet altijd een geval is van meer/beter willen.
Daarnaast denk ik dat je vreemdgaan niet echt kan zien als willens en wetend iemand pijn doen, alhoewel het wel kan voorkomen natuurlijk. Het lijkt mij zelf meer een geval van achteloosheid, sleur of onvrede bij jezelf of in de relatie.
Elkaar pijn doen in een relatie gebeurt sowieso, hoe je dit te boven komt definieert pas hoe goed je relatie is.
Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Perruche het volgende:
Novem wat een prachtlijst weer. Ben jij trouwens een kloon van iemand? je schrijfstijl komt me op de e.o.a. manier bekend voor!
Klik was ik nog even vergeten maar ging er vanuit dat die er sowieso wel is bij iemand met wie je vreemd gaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Wat een wijze woorden.
Ik heb ook wel een paar keer meegemaakt dat ik iemand anders ontmoette waar ik gewoon zulke sterke gevoelens voor had dat ik echt geen nee had kunnen zeggen als diegene actie had ondernomen. Dat kwam niet eens voort uit sleur of onvrede of wat dan ook aan de kant van mijn relatie, maar puur uit de klik met die andere persoon. Na 8 of 9 jaar zit je met je eigen vriend nou eenmaal niet meer in die fase dat je zo verliefd bent dat je voor niemand anders meer oog hebt.
Nu denk ik ook echt niet dat het slecht voor mijn relatie zou zijn geweest als er ooit zoiets gebeurd was, omdat wat wij hebben veel dieper gaat dan dat, maar misschien geeft dat ook alleen maar aan hoe makkelijk het is om zoiets voor jezelf goed te praten.
3 cm is top en dat is toch veel belangrijker dan wat de weegschaal zegt? Zeker niet als je met sporten inmiddels ook spieren aan het opbouwen bent, mooi de centimeter erbij blijven pakken, goed bezig!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.
Ondanks de goede lijstjes en het sporten is er na anderhalve maand helaas nog steeds niets af ... ben wel 3 cm verloren in mijn taille, ik weet alleen niet of dat veel is of niet.
En nee, geen kloon!
Vind 3 cm wel goed, ik had er 4 en vond dat ook heel watquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Novem het volgende:
[..]
Thanks! Het valt me heel erg mee om me aan die lijstjes te houden, ik zit rond 1800 kcal per dag, dus het is goed te doen.
Ondanks de goede lijstjes en het sporten is er na anderhalve maand helaas nog steeds niets af ... ben wel 3 cm verloren in mijn taille, ik weet alleen niet of dat veel is of niet.
En nee, geen kloon!
dat staat er ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:28 schreef V1z0R het volgende:
Die eerste zin is net alsof je niet kan voorstellen om nooit vreemd te gaan Jagar!
Zwemmen, trimbaan, hardlopen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik wil een nieuwe sport doen, maar ben op ma, di, do pas laat thuis van mijn werk (ma en do zou ik vanaf 20,00 kunnen sporten) en alles wat ik heb gezocht begint al om 19.00![]()
Op de woensdag wil ik liever niet sporten want das de enige avond dat vriendje en ik door de weeks samen vrij zijn.
Iemand nog goede ideeen?
Ik zit te denken aan kickboksen of triathlon training (en dan 2 van de drie onderdelen, heb een hekel aan zwemmen). Of toch een teamsport en weer basketbal...? hmm..quote:
Ja, nou ja, het is onderdeel van de triathlon vereniging..quote:
Ja, daar ben ik dus mee gestoptquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja, nou ja, het is onderdeel van de triathlon vereniging..
Hoe is het met jouw triathlon vorderingen?
O dat heb ik gemist. Jammer!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus mee gestopt
De triathlon is als we al in Engeland zitten en tentamens + verhuizen slokken teveel tijd op![]()
Maar heb een triathlonvereniging in Hull gevonden waar ik lid van wil worden voor zowel sport als gezelligheid
Kickboksen is vaak opgedeeld in gedeeltes voor recreanten en wedstrijdvechters, moet je dus net geluk hebben dat het na 20.00u kan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan kickboksen of triathlon training (en dan 2 van de drie onderdelen, heb een hekel aan zwemmen). Of toch een teamsport en weer basketbal...? hmm..
Neh andere atletiek dingen vind ik stomquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kickboksen is vaak opgedeeld in gedeeltes voor recreanten en wedstrijdvechters, moet je dus net geluk hebben dat het na 20.00u kan.
En andere vormen van atletiek dan? Kun je gewoon kijken welke disciplines bij je past en daaraan meedoen op de atletiekbaan.
Voor de groepquote:
Oh, nou ja, ik frot er nog wel wat bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, we hebben een tafelmodel waar we met z'n allen gebruik van kunnen maken. Lees: hij ligt doorgaans bomvol.
heldquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
BasketbalZou ik ook graag willen doen, ben alleen bang dat m'n knie dat gewoon niet aan kan
Oh, en
[ afbeelding ]
Kan ik wel m'n brood, fruit, worteltjes en melk kwijtquote:
Thanks voor de tip, ik werk vlak bij een Bijenkorfquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef Viking84 het volgende:
Aan het teruglezen en Goodbye: bij de Bijenkorf hebben ze ook sale en ook Kuyichi.
Huldequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb afgelopen weekend onvoorbereid 150 mijl (of 240 km) gedaan en behalve een zere kont en zere knieen leverde het mij geen problemen op.
En de dag erna kon ik ook nog gewoon lopen.
Een heupmodel met extra zakken ergens in het midden. Ik weet alleen nog niet of ik hem houd. Ga hem straks even aandoen, riem om (nu zit er een soort sjaaltjequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Mini. het volgende:
Ik heb nu nog steeds zadelpijn als ik ga fietsen in de sportschool.Volgens mij is het inderdaad gewoon een kwestie van wennen. Ah, die goeie oude tijd dat ik elke dag anderhalf uur bergop en bergaf fietste.
Wat voor model broek heb je gekocht, Vik? Ik vind die chino's voor vrouwen die je nu veel ziet stiekem best leuk, al staan ze mij misschien niet.
Het is zo'n ding in de sportschool, die kunnen alleen hoger en lager en de hoogte is volgens mij wel goed. Op mijn eigen fiets had ik er trouwens ook last van, maar toen had ik ook letterlijk bijna een jaar niet op een fiets gezeten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zit het zadel dan wel goed Mini?
Ik kan me herinneren ooit van een stukje van 5 km enorme zadelpijn te hebben gekregen. Kwam omdat het zadel niet goed stond afgesteld.
Altijd leuk, zo'n meevaller. Als je hem houdt moet je natuurlijk wel pics posten hè!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een heupmodel met extra zakken ergens in het midden. Ik weet alleen nog niet of ik hem houd. Ga hem straks even aandoen, riem om (nu zit er een soort sjaaltje) en dan rondlopen en zitten etc, want ik wil niet dat je een bouwvakkersdecolleté ziet. Maar hij zit verder wel prima! (maat 38
, wel raar dat dat per merk zo kn verschillen trouwens. Bij de H&M kreeg ik die maat niet eens over m'n bovenbenen heen)
quote:
vond ik wel meevallen, maar dat kan ook aan het soort restaurant liggen waar je eet natuurlijk. Bij fastfood ketens is een kleine frisdrank al een halve liter enzo. :Squote:Op woensdag 15 juni 2011 16:12 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Huldezijn de porties daar nou echt zoveel groter eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |