abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98197713
OP is van andere FOKKER, dit is gewoon 2e deel...had laatste post.

Zo typisch vind ik dat. Rokers zijn echt beroepsverslaafden volgens mij. Ze wijken vaak voor niets als het om hun verslaving gaat en trekken zich vrij weinig van anderen aan. Toch zou je denken dat als een roker een beetje verstand heeft, dat die dan zouden stoppen met roken...

Een vriendin van mij is een vrij zware roker (ik denk een pakje of twee/drie per week). Onlangs is iemand in haar "directe" omgeving overleden aan longkanker. Die persoon was rond de 50 jaar en rookte stevig (een pakje per dag) en had het dus duidelijk uitgelokt/aan zichzelf te danken. Die persoon heeft lang geleden voordat de uitzaaiingen fataal werden.

Als iemand in mijn omgeving zo zou doodgaan zou ik van pure schrik stoppen met roken. En toch rookt die vriendin van mij stug door? Ben ik nou zo wereldvreemd of zijn rokers gewoon junks?

Laatste post :

quote:
Dat zeggen ze allemaal...

Zelfs als het echt zo is, dan vraag ik me af....Do you have a death wish?
Je weet dat t slecht voor je is...je weet dat t verslavend werkt....en toch ga je roken....

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2011 13:03:59 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:03:57 #2
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_98197803
Ja, rokers zijn inderdaad zwaar verslaafd.
The remedy is the experience.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:04:01 #3
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_98197807
Om eerlijk te zijn heb ik dat ook met chocolade. :{
En wat slecht voor je is.
pi_98197881
In mijn omgeving zijn er mensen die al JAREN zonder enkele problemen roken, dus wat is in GODSNAAM je punt TS? er zijn mensen die dood zijn gegaan door GLUTEN, is iedereen die brood eet een JUNK?

Je hebt een zwart/wit denkwijze TS.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_98197928
quote:
Dat zeggen ze allemaal...

Zelfs als het echt zo is, dan vraag ik me af....Do you have a death wish?
Je weet dat t slecht voor je is...je weet dat t verslavend werkt....en toch ga je roken....
Tuurlijk.... _O- _O-
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_98198003
Als je het niet begrijpt is dat dan niet een goeie reden om er geen mening/oordelen over te hebben?
Kijk eens om je heen en vraag je af; wat voor probleem heb je hier en nu werkelijk?
Kan iemand jou het gevoel geven dat je een boom bent? Geloof dan ook niet dat een ander je het gevoel kan geven dat je niet goed bent zoals je bent.
pi_98198046
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:05 schreef Bredemug het volgende:
In mijn omgeving zijn er mensen die al JAREN zonder enkele problemen roken, dus wat is in GODSNAAM je punt TS? er zijn mensen die dood zijn gegaan door GLUTEN, is iedereen die brood eet een JUNK?

Dat de gezondheidsproblemen zich voornamelijk pas na langere tijd openbaren is niet voldoende afschrikwekkend?
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:09:19 #8
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_98198052
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:05 schreef Bredemug het volgende:

Je komt over als iemand die probeert te stoppen, klopt dat?
pi_98198060
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onlangs is iemand in haar "directe" omgeving overleden aan longkanker. Die persoon was rond de 50 jaar en rookte stevig (een pakje per dag) en had het dus duidelijk uitgelokt/aan zichzelf te danken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanne-Louise_Calment

Het opmerkelijkst is nog dat ze tot 5 jaar voor haar dood gerookt heeft. Haar gezondheid en relatief jonge voorkomen schreef ze zelf toe aan een dieet van olijfolie, port en een kilo chocola per week

:')
pi_98198069
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Thory het volgende:

[..]

Je komt over als iemand die probeert te stoppen, klopt dat?
Ik ben juist begonnen VANWEGE de voordelen.
pi_98198146
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Dat de gezondheidsproblemen zich voornamelijk pas na langere tijd openbaren is niet voldoende afschrikwekkend?
Dat geldt voor alles in het leven, inclusief supermarkt voedsel, dus wat is je punt? Tenzij je een paleodiet neemt, leven op puur vlees en groenten in het wild.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:12:57 #12
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_98198206
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ik ben juist begonnen VANWEGE de voordelen.
Jouw rookverslaving is een statement tegen de verdrukkende veeleisendheid van de maatschappij? Die ken ik nog niet. :o
pi_98198213
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:11 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Dat geldt voor alles in het leven, inclusief supermarkt voedsel, dus wat is je punt? Tenzij je een paleodiet neemt, leven op puur vlees en groenten in het wild.
Ja, jij wil beweren dat brood eten op lange termijn net zo slecht voor je is als roken?
pi_98198228
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Ja, jij wil beweren dat brood eten op lange termijn net zo slecht voor je is als roken?
Je moest eens weten.
pi_98198273
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Je moest eens weten.
:') Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent.
pi_98198291
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef Thory het volgende:

[..]

Jouw rookverslaving is een statement tegen de verdrukkende veeleisendheid van de maatschappij? Die ken ik nog niet. :o
De maatschappij is ook een kudde schappen die alles wat ze lezen en zien geloven zonder zich erin te verdiepen.
pi_98198394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Tuurlijk.... _O- _O-
Dus roken kan geen kwaad? Roken is goed voor je? Dan ben je verkeert geinformeerd. Sorry dat ik je dat nieuws moet vertellen :(

:') :') :')
pi_98198401
quote:
3s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:14 schreef Superlam het volgende:

[..]

:') Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent.
Nee ik troll niet.

1. http://www.greenmedinfo.c(...)intolerance-sayer-ji
2. http://www.sott.net/artic(...)nd-Wheat-Intolerance

Goed begin in celiac disease en causaal verband met BROOD (Gluten)
pi_98198431
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Slacentrifuge het volgende:

[..]

Als je wist wat er tegenwoordig allemaal (voornamelijk vanwege economische redenen) in brood zit zou je enkel en alleen in zo'n pak nog een sneetje brood vastpakt:

woensdag 15 juni 2011 @ 13:19:33 #20
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_98198473
Maar alle gekheid op een stokje. Ik vind roken stinken. En rokers stinken zelf ook. Je ruikt het gelijk wanneer een roker de ruimte binnenkomt. Slaat op de keel.
pi_98198516
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dus roken kan geen kwaad? Roken is goed voor je? Dan ben je verkeert geinformeerd. Sorry dat ik je dat nieuws moet vertellen :(

:') :') :')
Ja het kan kwaad tenzij je additieve vrije tabak rookt, dan niet.
pi_98198533
In het eerste deel al gepost over het roken.
Lijkt een beetje het Microsoft/Apple gebeuren te worden.

Laat de gene gewoon roken die willen roken, laat de gene die bier drinken gewoon bier drinken.
Zolang anderen er geen last van hebben is het oke, roken mag al op steeds minder plaatsen en het lijkt erop dat sommigen gewoon wat moeten hebben te zeuren om te zeuren.

En ja, ik rook, alleen wel netjes, zorg dat anderen er geen last van hebben.uit
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:25:44 #23
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_98198723
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:04 schreef Thory het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik dat ook met chocolade. :{
Maar (pure) chocolade is juist gezond. :9
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_98198838
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

25 kilo ervan in je mik schuiven weer niet.
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:33:35 #25
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_98199067
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]

Bah.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties