quote:Dat zeggen ze allemaal...
Zelfs als het echt zo is, dan vraag ik me af....Do you have a death wish?
Je weet dat t slecht voor je is...je weet dat t verslavend werkt....en toch ga je roken....
Tuurlijk....quote:Dat zeggen ze allemaal...
Zelfs als het echt zo is, dan vraag ik me af....Do you have a death wish?
Je weet dat t slecht voor je is...je weet dat t verslavend werkt....en toch ga je roken....
Dat de gezondheidsproblemen zich voornamelijk pas na langere tijd openbaren is niet voldoende afschrikwekkend?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:05 schreef Bredemug het volgende:
In mijn omgeving zijn er mensen die al JAREN zonder enkele problemen roken, dus wat is in GODSNAAM je punt TS? er zijn mensen die dood zijn gegaan door GLUTEN, is iedereen die brood eet een JUNK?
Je hebt een zwart/wit denkwijze TS.
Je komt over als iemand die probeert te stoppen, klopt dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:05 schreef Bredemug het volgende:
In mijn omgeving zijn er mensen die al JAREN zonder enkele problemen roken, dus wat is in GODSNAAM je punt TS? er zijn mensen die dood zijn gegaan door GLUTEN, is iedereen die brood eet een JUNK?
Je hebt een zwart/wit denkwijze TS.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanne-Louise_Calmentquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onlangs is iemand in haar "directe" omgeving overleden aan longkanker. Die persoon was rond de 50 jaar en rookte stevig (een pakje per dag) en had het dus duidelijk uitgelokt/aan zichzelf te danken.
Ik ben juist begonnen VANWEGE de voordelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Thory het volgende:
[..]
Je komt over als iemand die probeert te stoppen, klopt dat?
Dat geldt voor alles in het leven, inclusief supermarkt voedsel, dus wat is je punt? Tenzij je een paleodiet neemt, leven op puur vlees en groenten in het wild.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat de gezondheidsproblemen zich voornamelijk pas na langere tijd openbaren is niet voldoende afschrikwekkend?
Jouw rookverslaving is een statement tegen de verdrukkende veeleisendheid van de maatschappij? Die ken ik nog niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik ben juist begonnen VANWEGE de voordelen.
Ja, jij wil beweren dat brood eten op lange termijn net zo slecht voor je is als roken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:11 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles in het leven, inclusief supermarkt voedsel, dus wat is je punt? Tenzij je een paleodiet neemt, leven op puur vlees en groenten in het wild.
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ja, jij wil beweren dat brood eten op lange termijn net zo slecht voor je is als roken?
De maatschappij is ook een kudde schappen die alles wat ze lezen en zien geloven zonder zich erin te verdiepen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef Thory het volgende:
[..]
Jouw rookverslaving is een statement tegen de verdrukkende veeleisendheid van de maatschappij? Die ken ik nog niet.
Dus roken kan geen kwaad? Roken is goed voor je? Dan ben je verkeert geinformeerd. Sorry dat ik je dat nieuws moet vertellenquote:
Nee ik troll niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:14 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gewoon aan het trollen bent.
Als je wist wat er tegenwoordig allemaal (voornamelijk vanwege economische redenen) in brood zit zou je enkel en alleen in zo'n pak nog een sneetje brood vastpakt:quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:13 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ja, jij wil beweren dat brood eten op lange termijn net zo slecht voor je is als roken?
Ja het kan kwaad tenzij je additieve vrije tabak rookt, dan niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dus roken kan geen kwaad? Roken is goed voor je? Dan ben je verkeert geinformeerd. Sorry dat ik je dat nieuws moet vertellen
![]()
![]()
Maar (pure) chocolade is juist gezond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:04 schreef Thory het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik dat ook met chocolade.
25 kilo ervan in je mik schuiven weer niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar (pure) chocolade is juist gezond.
Bah.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar (pure) chocolade is juist gezond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |