Deze inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:27 schreef Plastic_Power het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0388888/
THe Shaggsquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 08:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit is een hele leuke docu over the shaggs
http://www.bbc.co.uk/programmes/p00gtsj3
Hey kek, dat album vind ik tof, ik wist niet dat er een documentaire over was.quote:Op maandag 8 augustus 2011 15:07 schreef Bosbeetle het volgende:
On | Off the record - a documentary
over het maken van het album neon golden door the notwist is ook erg cool om te zien echt een kijkje in de keuken van het onstaansproces van die plaat.
Zat als bonus DVD bij het album toen ik hem eindelijk eens kocht!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 21:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey kek, dat album vind ik tof, ik wist niet dat er een documentaire over was.
Kek, die kende ik nog niet, en Fishbone is tof dus zal eens gaan kieken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:52 schreef Bookie65 het volgende:
N.a.v. een verzoek van de topicstarter via het topic:
Who brought the funk to punk?
Een documentaire over de meest onderschatte band aller tijden (ook maar een mening)
http://www.fishbonedocumentary.com/
Nog niet gezien, maar staat erg hoog op mijn watchlist!quote:This captivating documentary is the product of five years of obsessive filming of live concert footage, exclusive interviews, and historic documentation focusing on three fiercely independent music labels and their bands.
Featuring Neurosis, ISIS, Godspeed You! Black Emperor, Pelican, Oxbow, Evangelista, Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra, Cave In, and many others whose music and art found ideal homes in the artist-run record labels of Hydra Head, Neurot, and Constellation.
These labels combine hard-to-define, heavy music with a visual aesthetic that has enraptured worldwide fans, without the need for radio or corporate media outlets. They uphold the legacy of treating music as an art form, not as a product.
This film is an answer to those who question where the spirit of punk rock is today.
Over 20 bands and visual artists.
3 record labels.
1 philosophy.
hij is idd wel interessant, over o.a. de echte ideologieën achter de muziek (en dat die eerst kerk-verbranders helemaal geen satanistische motieven hadden) en staat gewoon op youtube:quote:Op maandag 5 september 2011 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Until the Light Takes Us, als Black metal je iets boeit of je er wat over wil weten.
Hij is dan ook al genoemdquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:16 schreef starla het volgende:
Meer een biografie dan een documentaire, maar toch noemenswaardig:
A skin too few over de muziek en leven van Nick Drake, prachtig...
Die kan niet vaak genoeg genoemd worden.quote:
ja idd, achja dat spreekt de emo's aan he, ook een doelgroep voor hun natuurlijkquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Vooral dat laatste stuk waar die gast in zichzelf gaat zitten snijden voor een performance
quote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef Drakire het volgende:
Nu op uitzendinggemist: Classic albums: Nirvana - Nevermind
Grunge rock.
Is dit die registratie van dat Paradiso concert? Die zou ook uitgezonden worden namelijkquote:Op zondag 25 september 2011 01:03 schreef Drakire het volgende:
Nu op uitzendinggemist: Classic albums: Nirvana - Nevermind
Grunge rock.
quote:Op zondag 25 september 2011 01:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dit die registratie van dat Paradiso concert? Die zou ook uitgezonden worden namelijk
Ik zit nu ook die docu te kijken. En die bassist haha, zou zomaar een burgelijke boekhouder kunnen zijn tegenwoordigquote:
Hij is ook met politiek bezig.quote:Op zondag 25 september 2011 01:35 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik zit nu ook die docu te kijken. En die bassist haha, zou zomaar een burgelijke boekhouder kunnen zijn tegenwoordig
En een betere graag dan Don't Stop The Show uit 2000. Mijn god, dat eerste uur met alleen maar interviews met drummers uit de Golden Earrings periode. Pas zodra de heren zelf aan het woord kwamen begon het leuk te worden, maar dat was jammer genoeg maar een half uurtje ofzo.quote:Op zondag 4 september 2011 23:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Nu maar hopen op een documentaire over Golden Earring Nederlands oudste rock&roll band al 50 jaar..![]()
![]()
Dat heb ik nooit gezienquote:Op zondag 25 september 2011 11:01 schreef PimD het volgende:
En een betere graag dan Don't Stop The Show uit 2000. Mijn god, dat eerste uur met alleen maar interviews met drummers uit de Golden Earrings periode. Pas zodra de heren zelf aan het woord kwamen begon het leuk te worden, maar dat was jammer genoeg maar een half uurtje ofzo.
Ik vond 'm incompleet. Had graag het verhaal gehoord achter de okselscheten bij het intro van On a Plain.quote:
http://3voor12.vpro.nl/tv/ tadaaquote:Op zondag 25 september 2011 01:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is dit die registratie van dat Paradiso concert? Die zou ook uitgezonden worden namelijk
Heb net een 10 min van dezelfde gekekenquote:Op woensdag 23 november 2011 18:55 schreef On het volgende:
Ik kijk nu die van the Smiths. Prima docu!
oeh dat wordt kijken vanavondquote:
Youtube app op de xbox=grote tv en goed geluidquote:
Leuke docu wel, alleen een vrij hoog 'kijk ons eens niet bij 'the industry' horen' gehalte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |