Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Even een dipje qua priveleven.quote:
Helaas, om 13.00 heb ik elders afspraken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
Zeg, ToT. Kan jij niet volmaken tot 13:00 uur? Dan heb ik een doorlopend rooster
Ik ben wel wakker, alleen ik ben niet thuisquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef robdriessen het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen wakker die bewegende UI's kunnen maken? En er ééntje voor mij willen doen? Heb al de animated gif, moet alleen nog naar 60x60 verkleind.
Volgens mij heb je daar een achterlijk uitgebreide versie van Photoshop voor nodig. Ikzelf heb die niet. Vroeger kon het gewoon standaard met Photoshop, maar tegenwoordig moet er uiteraard weer fiks extra voor betaald worden!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:16 schreef robdriessen het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen wakker die bewegende UI's kunnen maken? En er ééntje voor mij willen doen? Heb al de animated gif, moet alleen nog naar 60x60 verkleind.
nee joh geen uitgebreide versiequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar een achterlijk uitgebreide versie van Photoshop voor nodig. Ikzelf heb die niet. Vroeger kon het gewoon standaard met Photoshop, maar tegenwoordig moet er uiteraard weer fiks extra voor betaald worden!
Okee dan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh geen uitgebreide versie
Animation Shop Pro
Hee gozer, alles fijn?quote:
Omdat er doorgaans niet echt stroom op 't spoor staatquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom worden die lui nou niet eens wat vaker geëlektrocuteerd???
Meer als voor ijzer..quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel krijg je voor koper dan???
5 nogwat per kilo dacht ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht iets van 5 - 6 euro per kilo of zo.Als ze een paar honderd meter jatten, hebben ze toch aardig wat kilootjes bij elkaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Ow dat is wel lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 5 - 6 euro per kilo of zo.Als ze een paar honderd meter jatten, hebben ze toch aardig wat kilootjes bij elkaar.
Dan doen ze dan ook niet officieel bij de koperboerquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ow dat is wel lekker
Maar dat valt toch op als je het gaat inleveren?
Ach word er soms een beetje moe van dat iemand denkt dat hij alles zo goed weet enzo.....verder alles o.kquote:
Nope. Op koper zit geen identificatie mark en als het er wel op zit, heb je dat er zo af. Maak er een mooi pakketje van en je kan cashen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ow dat is wel lekker
Maar dat valt toch op als je het gaat inleveren?
Jawel. Die merken daar niks van.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan doen ze dan ook niet officieel bij de koperboer
Ow okquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan doen ze dan ook niet officieel bij de koperboer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow okJe hebt ook een vrachtwagentje uit 1990 met een kraantje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die met die rooie broek
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
Koper kost 5,68 euro de kilo. Ongeveer evenveel als kipfilet. Kunnen die eikels dan niet beter kipfilets gaan stelen?....
http://beurz.com/koperprijs-per-kilo/
collega is weg, ik zet hem even aan, als het werktquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:58 schreef ToT het volgende:
Vinden jullie de muziek nog een beetje te verteren, of is het typisch een gevalletje van?
Goed gesprek gehad! over stage.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil ook blij zijn
Waarom ben je blij
Probeer jij maar eens 120 kilo kip te slijten, dan doe ik dat met 120 kilo koperquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef robdriessen het volgende:
Koper kost 5,68 euro de kilo. Ongeveer evenveel als kipfilet. Kunnen die eikels dan niet beter kipfilets gaan stelen?....
http://beurz.com/koperprijs-per-kilo/
...en te verkopen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 120 kilo kip te slijten, dan doe ik dat met 120 kilo koper
Tofjes!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:12 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit in februari waarschijnlijk bij myraela op school.
Kip-filet is ook niet altijd houdbaar een koper wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens 120 kilo kip te slijten, dan doe ik dat met 120 kilo koper
Myraelaquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:12 schreef -Datdus- het volgende:
Ik zit in februari waarschijnlijk bij myraela op school.
Daar gaat 't niet omquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kip-filet is ook niet altijd houdbaar een koper wel.
Sorry, ik las stelen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik met slijten bedoel?
Zou kip beter verkopen in Afrika?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar gaat 't niet omNaar kip is geen grote vraag, naar koper blijkbaar wel
Ssst....quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh jij was het met die snijbrander vannacht!
Als je betaalt wilt worden in kamelen en geitenquote:
Skull Candy misschien?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
Hoe heet dat merk ook weer die van die machtige koptelefoons verkoopt... Met leuke printjes en zo
Ja, die weet ik, maar er was er nog eentje dacht ik... Kan 't ook mis hebben, though.quote:
heb je maar 1 computer?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Of doe maar een uurtje later, m'n broer zit nu achter de kompjoeter
Toe maar danquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Of doe maar een uurtje later, m'n broer zit nu achter de kompjoeter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Last minute wijzigingen FTW!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kut ik wil nog even eten, maar ik moet zo draaien
Kan ik een half uurtje later?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
Deze:Schattig hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, 3quote:
Dat denkt hij ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:47 schreef -Datdus- het volgende:
ik vermoed dat mijn collega een fok!ker is.
Zij, het is een zij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat denkt hij ook waarschijnlijk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
In gedrag lijkt ze precies op iemand van fok!![]()
okquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Niet relevant, Ik heb 'r al een tijdje niet zien posten ook.![]()
Fartappquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Zijn hier mensen die via een Android foon mobiel naar Xraydio luisteren? Zoja, via welke app?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
Niet goed voor mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
bldadamkfdgnwsfjkwrngfjargserjgnrejgnjargjernjgaergvdferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laatst zei yvonne nog "Jij mod? Heb je je notes wel eens gezien._!".
![]()
Bij 100 notes wil ik het wel eens een keertje zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oei
Ik wil het stiekem ook wel weten, maar om er nou voor te betalen...
Dat is idd wel een mooi moment, al zal dat nog wel even durenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Bij 100 notes wil ik het wel eens een keertje zien.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2011 13:11:33 ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben braaf![]()
13 Usernotes per 08-06-2011 13:08
Waarvan 4 notes 2005 en nog verder terug
En 8 notes in okt/nov 2010
En 1 postieve note uit juni 2010
En de leukste note was nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb ik wel een paar erg negatieve notes
Soms ben ik wel een vervelend mannetje![]()
een aantal notes slaan nergens opquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel een paar erg negatieve notes
Soms ben ik wel een vervelend mannetje
Sjonge, dat is wel stom jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een aantal notes slaan nergens op
Maar eigenlijk komt dat omdat ik meedeed met baggeren, samen met Patje1987 en Graseter
In nachtbagger
Aaaawwquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets nachtBAGGER toch
Gedver nog 4,5 uurIk wou dat ik rijk was.....
En ik het braafste meisjequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef robdriessen het volgende:
0 notes hier. Braafste jongetje van de klas.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik het braafste meisje
Ik wil een SkullcandyVerdomme
Whoooo, wat kost die?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een fluffeeeh skullcandy voor jou
En jij gaat me niet vertellen dan je met bijna 70,000 83,000 posts nog 0 notes hebt?
Geen idee, ik ging naar google afbeeldingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whoooo, wat kost die?!
En ik heb geen enkele note
Die isquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een fluffeeeh skullcandy voor jou
En jij gaat me niet vertellen dan je met bijna 70,000 83,000 posts nog 0 notes hebt?
Administratief, van alles en nog wat. Ow en fokkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aaaaww [ afbeelding ]
Wat moet je allemaal voor interessants doen?
Terwijl je aan het fokken bent?
Ik ben lekker braver. Ik heb ook 0 notes maar zit wel langer dan jou op fokquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:21 schreef robdriessen het volgende:
0 notes hier. Braafste jongetje van de klas.
Ik vind van wel. Ik wil een knalroze koptelefoonquote:
Begint het nu al?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef -Datdus- het volgende:
http://twitter.com/#!/search?q=%23geslaagt Oh lol.
"Gefeliciteerd voor allen die vandaag zijn geslaagd. Voor degenen die menen te zijn geslaagt hoop ik dat ze geslagen worden. Echt."quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef -Datdus- het volgende:
Zo eentje zou ik meteen het diploma weer afpakken. Schandalig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:40 schreef -Datdus- het volgende:
Xiia Live!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:59 schreef robdriessen het volgende:
Zijn hier mensen die via een Android foon mobiel naar Xraydio luisteren? Zoja, via welke app?
Welke stream heb je daar ingevoerd?quote:
Pricelessquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef WebHawkjuh het volgende:
Trends · Netherlands · change
#geslaagt
#gezakd
Ohnee?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de jingles gemaakt door koelkast mochten toch net meer gebruikt worden
listen.radionomy.com/x-raydioquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Welke stream heb je daar ingevoerd?
Gaf ie geen toestemming voor nee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de jingles gemaakt door koelkast mochten toch net meer gebruikt worden
Niet schrikken hequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
Het spijt me zeer ik ga Fearfm luisteren.
Neu doe gewoon teveel tegelijk dus sloomquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ohnee?
Niks over gehoord
Kwam je daar na 2 minuten achter ofzo?
Te makkelijk..quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Neu doe gewoon teveel tegelijk dus sloom
Post picsquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn collega is nog steeds gratis af te halen
Ik word zoooo moe van der
Als ik de beschrijving lees dan WIL ik het nieteens zien!quote:
En wat draait u?quote:
Van alles, beetje classic rockquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat draait u?
Want ik wil wel een beetje relaxed wakker worden..
Kijk eens in de OP, daat staat een M3U te downloaden, miss kun je daar het adres uit vissen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat is het streamadres eigenlijk? Want die gekke radionomyplayer zegt fu.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:03 schreef -Datdus- het volgende:
Lol Fear draait tegenwoordig ook dubstep.
Ze is 40 en maagd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijken mag toch wel?
Of ben jij d'r collega
nee dan had ik een leuke collega gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijken mag toch wel?
Of ben jij d'r collega
quote:
PM hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef charmed_angel het volgende:
Alleen via pm een foto te verkrijgen
hulde voor een jochie wat nog niet eens met seks bezig hoort te zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jochie (13) heeft seks met hulpjuf in klaslokaal
Hulde voor dat knaapje![]()
Volgens mij heb ik 'm nu ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, daat staat een M3U te downloaden, miss kun je daar het adres uit vissen?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
PM het
Ik ben toch nieuwsgierig
fml
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jochie (13) heeft seks met hulpjuf in klaslokaal
Hulde voor dat knaapje![]()
Daarom ook dequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hulde voor een jochie wat nog niet eens met seks bezig hoort te zijn
uhm nee
Zulke mensen zie ik dagelijks als ik aan het werk ben in de supermarkt, dus ik zal er geen nachtmerries over krijgen hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Now you wish you never asked do ya?
Arme jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zulke mensen zie ik dagelijks als ik aan het werk ben in de supermarkt, dus ik zal er geen nachtmerries over krijgen hoor
Al eens op http://www.peopleofwalmart.com/ geweest?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zulke mensen zie ik dagelijks als ik aan het werk ben in de supermarkt, dus ik zal er geen nachtmerries over krijgen hoor
Maar daartegenover komen er ook wel eens mooier vrouwelijk schoon
Ik klikte, maar wil ik ook kijken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Al eens op http://www.peopleofwalmart.com/ geweest?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
7 luisteraars. Ik kan het zien en jullie binnenkort ook
Behringer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik heb advies nodig over een goede, niet al te dure, all-ear hoofdtelefoon
Wie o wie?
Klinkt duurquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt duur
Amai, die zijn lelijk. Die kan ik als vrouw niet op
Voor een man vind ik ze prima. Maar ik ben een vrouw. Als ik iets lomps op m'n hoofd wil, dan wel in een leuk kleurtjequote:
Ga je ermee over straat lopen dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt duur
Amai, die zijn lelijk. Die kan ik als vrouw niet op
Dat is geijlquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ok deze foto heb ik in Londen genomen
[ afbeelding ]
Dit is een meisje begin 20
Het enige wat ik me afvroeg was: WAAROM![]()
Juhuhquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga je ermee over straat lopen dan?
Spoilers, womanquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het de benen van een gast warenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Je was niet de enige hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat het de benen van een gast waren
Waarom denk je dat ik die Behringer niet op wil?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet ie wel sexy zijn ja
Ze waren gelukkig wel geschorenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat het de benen van een gast waren
Het was een bevestigingquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik die Behringer niet op wil?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het was een bevestiging
Neem anders deze, deze is wel sexyNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze dan?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze dan?Leuk truitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen als je het hebben kan, natuurlijk..quote:
Die bewaart ze voor de gewaagde fotoshootquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als je het hebben kan, natuurlijk..
Jouw collega kan dat ding echt niet aan!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die bewaart ze voor de gewaagde fotoshoot
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Deze dan?Meh, ik vind de zwarte dingen niet bepaald sexy...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik vindquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, ik vind de zwarte dingen niet bepaald sexy...
Ik welquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als je het hebben kan, natuurlijk..
Jouw collega kan dat ding echt niet aan!
Daar hebben ze die wat ik wil niet meer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
http://eu.skullcandy.com/(...)hones.html?limit=all
Ja, nergens meer te krijgenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat ik vind
Via google afbeeldingen
Skullcandy TI Chick Pink
ja maar ik heb dat truitje nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jamaar das niet met zo'n truitje!
Dan zal het lastig zijn ze nog te vinden ben ik bangquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hebben ze die wat ik wil niet meer.
??quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
SSB staat met z'n grap trouwens op de FP
Mja, liever nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan zal het lastig zijn ze nog te vinden ben ik bang
Ebay misschien, of marktplaats.. dan zijn ze alleen wel gebruikt..
Omgquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
FOK!ker vult huis met 2200 ballonnen
Zie bovenstaand plaatje!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Luistert er eigenlijk nog wel iemand?
quote:
Dat doet mij deugtquote:
Dit doet mij minder deugtquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:52 schreef Samzz het volgende:
Ik luister niet, want op werk. Mag niet ivm Buma/Stemra
Die is nog best awesomequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, Samzz: http://www.retrorush.com/(...)on-basic-p-2500.html
[ afbeelding ]
Oh, god. Neequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, Samzz: http://www.retrorush.com/(...)on-basic-p-2500.html
[ afbeelding ]
Je bedoelt dus: http://www.retrorush.com/(...)ne-basic-p-2501.htmlquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, god. NeeIk wil iets met roze
Alhoewel, als die oordingen nu roze waren
Dies totaal anders...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je bedoelt dus: http://www.retrorush.com/(...)ne-basic-p-2501.html
Nee, die is veel tequote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in het paarsquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Bekijk meer Hello Kitty productenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is tofNiet zo tof als Skull Candy, maar die is niet te koop
Nu vraag ik me alleen af of bovenstaande ook ergens anders op kan dan alleen de iPhone
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
Dan heeft ie gewoon een 2,5 mm plug, dus kan overal inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is tofNiet zo tof als Skull Candy, maar die is niet te koop
Nu vraag ik me alleen af of bovenstaande ook ergens anders op kan dan alleen de iPhone
![]()
Nee, is 3,5 m. Is ook niet alleen voor de iPhone.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan heeft ie gewoon een 2,5 mm plug, dus kan overal in [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
Die is leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is tofNiet zo tof als Skull Candy, maar die is niet te koop
Al ben ik meer van het paars
Ik heb wel een roze headset overigens![]()
Koop eerst een fatsoenlijke telefoon danquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, is 3,5 m. Is ook niet alleen voor de iPhone.
Ik wil dat ie in m'n BB past
Nee. Ik wil 'm voor m'n MP3 speler en eventueel de telefoon.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Koop eerst een fatsoenlijke telefoon dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga voor deze.Skull Candy lowider pink.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
Hij is wel tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga voor deze.Skull Candy lowider pink.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Die is wel gaaf, lekker hard-rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga voor deze.Skull Candy lowider pink.
![]()
Hangt heel erg van de prijs af. Doorgaans zijn goede ook wel echt duur.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:18 schreef _Fanta het volgende:
Zijn draadloze koptelefoons een beetje goed? Of kan ik toch beter 1tje met kabeltje nemen?
Die is niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga voor deze.Skull Candy lowider pink.
![]()
Ik wil hem eigenlijk voornamelijk gebruiken om Radio mee te luisteren. Dus echt een hele professionele hoeft het niet te zijn. Weet jij er 1tje die beetje goed is om Radio te luisteren?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hangt heel erg van de prijs af. Doorgaans zijn goede ook wel echt duur.
quote:
quote:
Middagquote:
Ken geen specefieke types helaas. Jabra heeft wel leuk speelgoed met bluetooth. Wellicht ook op je computer aan te sluiten!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik wil hem eigenlijk voornamelijk gebruiken om Radio mee te luisteren. Dus echt een hele professionele hoeft het niet te zijn. Weet jij er 1tje die beetje goed is om Radio te luisteren?
Ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ToTjeee, heb je net m'n nieuwe jingle gemist
Fraai nog eens dan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
ToTjeee, heb je net m'n nieuwe jingle gemist
Oh ik wil zo ook wel weer hoor, maar als jij langer wil doordraaien vind ik het ook best!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, kweenie![]()
Tot iemand anders wil denk ik
Ik heb bluetooth op mijn laptop. Werkt dat dan zonder zo'n ontvanger?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ken geen specefieke types helaas. Jabra heeft wel leuk speelgoed met bluetooth. Wellicht ook op je computer aan te sluiten!
quote:
Maakt niet uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hij klinkt lang niet zo hard en duidelijk als je oude
asdlijvblkdweklrquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef ToT het volgende:
Trouwens, kun je de microfoon iets van achteruit je strot weghalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |