ja dat weet ik wel...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het laten.
jep, maar nu even nietquote:
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:54 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ja, af en toe snap je echt niet waar ze het laten.
Ja, en dan die neger zo van ha ha haquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!
er kan nog meer bij!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan vrotten ze er halverwege nog een tweede negersnikkel bij, in de kont!
Je gaat me toch niet vertellen dat jji daar een harde snikkel van krijgt he...quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
er kan nog meer bij!
Zag er laatst eentje die speelde met 4 VIER FIER negers verstoppertje!
zag er niet zo comfortabel uit
nee maar ik hou wel van een tikkeltje geil en pervers tegelijkertijd..quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jji daar een harde snikkel van krijgt he...
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succesquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
je gaat ook mee boerenpaintballen?
Gentlemen, we have a victim
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
er kan nog meer bij!
Zag er laatst eentje die speelde met 4 VIER FIER negers verstoppertje!
zag er niet zo comfortabel uit
Goed bezig!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succes
wij hebben verfgranaten jonguhquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels 14kg minder massief...succes
wrong pc, i look it up!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
vier negers in 1 fragiel bleek vrouwtje?![]()
![]()
linkje?![]()
kill it.quote:
ik denk fallussen en ja.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
waren het ook goeie negers? Van die brede m'buntoes met kolossale fallussen? Of moet ik dan falli zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |