hier ook; verwassen idd; en wil weer alles netjes hebben haha...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef PM-girl het volgende:
BJ, ik moest ook aan jou denken, het zal je inderdaad flashbacks opleveren.
Poppedein, wat is het beleid met 34 weken? 'Gewoon' gaan bevallen met longrijping? Of scheelt dat per ziekenhuis/patiënt? Ik dacht dat een vriendin met 34 weken nog remmers kreeg na de gebroken vliezen (maar die hielpen niet), maar misschien was ze 33+5 ofzo.
En washandjes! Die moet ik nog halen! Die we al hebben zijn te vies inmiddels, met ons zandmonster.

Je kunt het echt hoor!!
 Je kunt het echt hoor!!

Hoe bedoel je dit? Ik neem aan dat de weeën die ze heeft, gelijk zijn aan weeën bij 40 weken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef octopussy het volgende:
Oh Isis, wat een schrik zeg! Heb je wel iets van een ultimatum wat betreft ontsluiting? Want je kan natuurlijk niet eeuwig weeën hebben, dan ga je kapot.
Heerlijk, geniet van het delen!!quote:Dank allen voor de echocomplimenten
Nu mogen onze vrienden/familie/collega's het ook allemaal weten, dus dat is wel fijn.

Hoelang duurt het voordat je bij zo'n persoon terecht kan? Bij ons op werk is er geen beleid voor bekend, we zijn ook pas een half jaar nu bij Arboned aangesloten. Allemaal heel vaag dus. Ik heb geen zin om nog 2 weken te moeten wachten om een richtlijn te hebben. Maar voel me ook te bbezwaard om me echt ziek te gaan melden. Vind het maar moeilijk...quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:15 schreef octopussy het volgende:
Wickie, goed dat je aan de bel hebt getrokken. Arboarts moet inderdaad het advies van de gyn opvolgen van je gyn/vlos. De uren die je dan minder gaat werken zijn bij het UWV dan zwangerschapsgerelateerde ziekteuren, waarvoor je baas een uitkering krijgt.

Nou dat weet ik dus niet. Bij een voldragen kind ga je er van uit dat de bevalling begonnen is bij weeën. In het geval van Isis kunnen de weeën toch ook weer stoppen? Zoiets dacht ik op te kunnen maken uit haar posts.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Ik neem aan dat de weeën die ze heeft, gelijk zijn aan weeën bij 40 weken?
Mijn werkgever heeft z'n eigen arboarts en die kon ik een week later spreken. Zij deed toen wel moeilijk over werktijdverkorting (ik was met 12 weken al zwaar oververmoeid), maar omdat er wel een wettelijke regeling voor is (extra pauzes dan) is ze akkoord gegaan met een uurtje per dag minder werken. Dat is helaas het nadeel van detachering: je moet zoveel mogelijk uren declarabel zijn, want anders kost je te veel geld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:21 schreef wickie het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat je bij zo'n persoon terecht kan? Bij ons op werk is er geen beleid voor bekend, we zijn ook pas een half jaar nu bij Arboned aangesloten. Allemaal heel vaag dus. Ik heb geen zin om nog 2 weken te moeten wachten om een richtlijn te hebben. Maar voel me ook te bbezwaard om me echt ziek te gaan melden. Vind het maar moeilijk...

Nu snap ik je redenering.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:35 schreef octopussy het volgende:
[..]
Nou dat weet ik dus niet. Bij een voldragen kind ga je er van uit dat de bevalling begonnen is bij weeën. In het geval van Isis kunnen de weeën toch ook weer stoppen? Zoiets dacht ik op te kunnen maken uit haar post.

Isis ze is er gewoon, je meisje!
 Isis ze is er gewoon, je meisje!  En wat een prachtige naam! Wat fijn dat ze het zo goed doet, hopelijk voel jij je ook goed! Geniet van je gezinnetje!
 En wat een prachtige naam! Wat fijn dat ze het zo goed doet, hopelijk voel jij je ook goed! Geniet van je gezinnetje! 

Van harte met jullie mooie meis! Mooie naam! En zo te horen doet ze het goed en geboren in een stuit?! Petje af voor jou dus!
  Van harte met jullie mooie meis! Mooie naam! En zo te horen doet ze het goed en geboren in een stuit?! Petje af voor jou dus!   Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag
 Ik hoop dat ze snel mee naar huis mag   

proficiat mama en papa! En die naam
  proficiat mama en papa! En die naam  dat is er een voor een vechtertje!  Geniet van jullie meisje
 dat is er een voor een vechtertje!  Geniet van jullie meisje  

ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!
 ik hoop dat jullie snel naar huis mogen!

Isis, ze is er, jullie meisje!
 Isis, ze is er, jullie meisje! 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:01 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:07 schreef miss-jones25 het volgende:
Wut, ga je je kind BarbieQ noemen????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa

of eigenlijk jou nick
  of eigenlijk jou nick 

Maar dat gaan we vanzelf wel meemaken, toch?
 Maar dat gaan we vanzelf wel meemaken, toch? 

Zeg, PM eens?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:09 schreef miss-jones25 het volgende:
tap, ja dat is de naam die ik altijd al in gedachten had whahaof eigenlijk jou nick
Ja hier in Z&G Vlindur.

quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef meissie1595 het volgende:
ben nu opweg naar het ziekenhuis voor de echo!

Hoe hoog was hij nu? Hopelijk zakt hij inderdaad vanzelf!quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:58 schreef Kyara het volgende:
Helemaal waar PM-girl. En extra controle is nooit weg natuurlijk maar hoop toch dat over 2 weken mijn bloeddruk gewoon onder de grens zit (en dat het dan ook in 1 keer gemeten kan worden in plaats van in 4 x).

. Fijn dat ze het goed doet. Kom lekker bij van deze onverwachte wending en geniet lekker samen!
 . Fijn dat ze het goed doet. Kom lekker bij van deze onverwachte wending en geniet lekker samen!  

dan zal ik maar niet vertellen wat ik gisteren gedaan heb.quote:

Vertel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Popples het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet vertellen wat ik gisteren gedaan heb.
vooral wat ik al maanden doe.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |