Dat is inderdaad denk ik alleen bij de AH XL. Die meisjesvariant heeft vorige week in de folder gestaan, was echt schattig!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Stiemie het volgende:
huh ondergoed bij ah? Zeker alleen bij de xl-versies?
Nope, gewoon bij de standaard AH, ik ken geen XL hier in de buurt.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Stiemie het volgende:
huh ondergoed bij ah? Zeker alleen bij de xl-versies?
Binnenkort eens kijken dan al heb ik net 2 setjes besteld bij little label.![]()
Thx voor de tip. Zo hebben wij idd nu ook hemden. Gewoon mouwloze shirtjes van oa de H&M.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is inderdaad denk ik alleen bij de AH XL. Die meisjesvariant heeft vorige week in de folder gestaan, was echt schattig!
Ik heb er ook een leuke set vandaan met 3 boxers, 1 met autootjes,1 gestreepte en 1 effen.
P_iglet, misschien nog een kleine tip voor als je wel leuke onderbroekjes/boxers ziet maar dan zonder hemd erbij: ik heb laatst gewoon simpele zwarte tops zonder mouw gekocht (Scapino had ze met 70% korting vanaf 86/92 en waren toen nog maar 1euro nogwat, H&M heeft ze ook altijd wel), die kleur staat netjes boven vrijwel alle kleur onderbroekjes.
zien!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:12 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb net een maxicosi met vliegtuigjes gekocht voor Polle
ach, t gaat om de bekleding toch?quote:
hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 12:43 schreef Kleurdoos het volgende:
voor hem hè voor hem
maxicosi telt niet
oh!quote:Op maandag 20 juni 2011 12:34 schreef Kleurdoos het volgende:
oja en huup, die zwarte ribbroek zit werkelijk waar heerlijkwat n opluchting
Ik vind het nou net bij uitstek een jurkje voor een bruiloftquote:Op maandag 20 juni 2011 14:07 schreef Stiemie het volgende:
Ah kijk daar zit ik dus mee. Ik hou van zulke jurkjes maar die zijn niet bruiloftswaardig. Nu gaat ze alleen ringen geven, ze is geen echt bruidsmeisje.
Karin volgens mij heeft Meike wel van die feestjurken gehad of niet? Hebbie tips?![]()
Deze is dus volgens mijn vriend te grijs en bruiloftsongeschikt
[ afbeelding ]
Ohhh ja karin die bedoelde ikquote:Op maandag 20 juni 2011 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik vind www.dejurkjes.nl altijd wel leuk (en niet zo duur)
Wij hebben toen een bruiloft gehad, toen heeft mijn schoonmoeder zelf een jurkje genaaid.
Mag ik nog een keer????
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |