Ja vast, dat dacht ik toen ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:49 schreef miss_sly het volgende:
Ja, ook, maar dat duurt hier nog heeeeeeeeel lang! Echt, heeeeeeel erg lang!
Ik draag al 15 jaar beha's met strikjes en ik erger me er nog steeds aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef PureEvil het volgende:
en na een paar keer zal je zelf ook wel denken van 'lekker belangrijk'.
Volgens mij kwam die van de Prenatal. Ben hm nog niet in de dozen tegen gekomen, maar was volgens mij maat 86/92 van Prenatal. Kyllian was toen net 2 (nog niet helemaal zindelijk, maar af en toe aan het oefenenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk die sterren, Meimeltje! Hema? H&M?
plaatjes!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Kleurdoos het volgende:
o en voor elin een lichtblauwmelange shirtje met kersen erop van name-it
Ja vorige keer hier ook met Paypal gedaan, maar zelf heb ik geen paypal gelukkigquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Claudia_x het volgende:
Paypal is your friend.Al heb ik ook een creditcard.
De prijsjes van de Zara zijn vaak heel zacht. Ik heb een broekje erbij gedaan voor 6,95 euro en ik vind in de grotere maten zelden truien die goedkoper zijn dan 10 euro.
dit weekend gaat alles op de foto, ik moet me eerst door een stapel was werkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
plaatjes!
ook van je jasje en jommetjesspul?
Die van de zeeman heb ik niet gezien. Ben er vorige week nog geweest.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef oeke het volgende:
Misschien een tip, ik ga straks een deel van zijn (te korte) joggingbroeken afknippen tot korte broeken.
Hoef je niet af te zomen, gewoon knippen en klaar. Kan je ook zelf de lengte bepalen.
Oh en bij de zeeman hadden ze hele fijne korte broekjes van T-shirt stof. In grijs, blauw en rood. Lekker een beetje wijd en kort. Voor 3 euro ofzo?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:06 schreef oeke het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af!![]()
En dan zo'n bobbel die in tweeen geklieft word door de naad, een hartvormig aanhangsel.
jullie groeien nog es aan elkaar vastquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Vlindur het volgende:
Claudia, ik vind het ook een stomme vervelende site, ik laat McLaura bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |