Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Wil straks nog wel een liedje zingen om mee te eindigen
Jij wint tochquote:
Lust er ook nog wel 1quote:
Ik heb geen reguliere Grolsch, wel Kanonquote:
Ik heb het zelf gewoon allemaal opgenomen hoor ;-)quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:11 schreef Viro het volgende:
Heb toch iets kunnen opnemen van KnetterHawk Show in de nacht
Jij slaapt je roes ook snel uitquote:
* Stiffler1988 neemt het aan, en proostquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb geen reguliere Grolsch, wel Kanon.
* Stokstaart hands over Stiffler een koude rakker en trekt er zelf ook een open.
Zo.
Dat heb ik mijn nieuwe casa nog niet gekocht. Bier. Maargoed, drink dat soberso alleen als er anderen bij zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb geen reguliere Grolsch, wel Kanon.
* Stokstaart hands over Stiffler een koude rakker en trekt er zelf ook een open.
Zo.
== gaat niet lukken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:12 schreef Viro het volgende:
leuk is dat, moet guppie aanzetten staat teamviewer uit bij outpost
Outpost wakker bellenquote:
Knetter is toch bij je nuquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn nieuwe casa nog niet gekocht. Bier. Maargoed, drink dat soberso alleen als er anderen bij zijn.
Ik durf niet meerquote:
quote:
Zal die leuk vindenquote:
quote:
Wattan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Laat ik dat ook in mn huidige toestand maar niet meer doen
quote:
Netjesquote:
Heb je wel de goede kant ?quote:
jah gloof het wel. volgens mij heb teveel aan die plakrand lopen zeveren waardoor ie nie meer plaktquote:
Ja school en zo, maar dat viel allemaal iets eerder uit dan gepland. Toen maar even naar het cafè geweest, en later thuis maar doorgezetquote:
Doe dat dan maarquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:15 schreef Viro het volgende:
ik kan anders ook wel mijn pc aanzetten met random shuffle. Alleen krijgen jullie dan GOA en Metallica te horen. Ben hele muziek dir aan het aanpassen voor Verzoekmachine
Nieuw vloeitje doet wonderenquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:17 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah gloof het wel. volgens mij heb teveel aan die plakrand lopen zeveren waardoor ie nie meer plakt
Of gewoon klare sigaretten rokenquote:
Mn vaste zijn op. das juist het probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of gewoon klare sigaretten roken
Zware Van Nelle en bierquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mn vaste zijn op. dat juist het probleem
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:20 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mn vast zijn op. dat juist het probleem
Javaanse Jongens 3/4quote:
Ook lekkerquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter en Webhawk een kind dan noemen ze hem Rob Stenders
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heerlijk. Maar jullie snappen wel dat knetter en ik vanaf nu iedere uitzending die ze samen doen afsluiten met Modern Talking?
Verleid hem terwijl je K3 opzet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een kind.. wtf.. ik had akkoord gegeven voor radio doen.. niet van seks achtige dingen doen.
MAMA HELLUPPPPPP
Condoom scheurdequote:
maar kwil um heul niet verleiden eigenlijksquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verleid hem terwijl je K3 opzet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verleid hem terwijl je K3 opzet.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar kwil um heul niet verleiden eigenlijks
Als dat geen nieuw record isquote:
maar voor 3.27uur is het best veelquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als dat geen nieuw record is
Alhoewel het zaterdag ook erg druk (en gezellig) was
ik was toen op het bruiloft van mijn neefquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als dat geen nieuw record is
Alhoewel het zaterdag ook erg druk (en gezellig) was
Slaap lekker dudequote:Op woensdag 15 juni 2011 03:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er ook weer vandoor
Slaap lekker voor straks
trustequote:Op woensdag 15 juni 2011 03:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat er ook weer vandoor
Slaap lekker voor straks
Maandag is gewoon al 2 weken op rij de drukste dag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik was toen op het bruiloft van mijn neef
Heb je hem gesmst? of dm gestuurd? dan kan hij guppy aanzetten als hij wakker wordt tegen 9 uur half 10quote:Op woensdag 15 juni 2011 03:31 schreef Viro het volgende:
outpost is te druk bezig in dromenland dan laten we de muziekbot invallen voor guppie.
Helaas geen verzoekjes met muziekbot, maar wel muziek
gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb je hem gesmst? of dm gestuurd? dan kan hij guppy aanzetten als hij wakker wordt tegen 9 uur half 10
Oh, coolquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker en kan zo wel even wat plaatjes er doorheen jaggen!
Niet dus. Viro's reservegup draait, maar volgens mij houdt die vanzelf op als er een DJ inlogt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, coolIk weet alleen niet op Gup aanstaat...
Oh, da's mooiquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Niet dus. Viro's reservegup draait, maar volgens mij houdt die vanzelf op als er een DJ inlogt.
Ok. Even invoeren, 1 minuut dan ben ik onlinequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, da's mooiKan jij de gegevens sturen? Ik heb ze niet op de telefoon...
Tofjesquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ok. Even invoeren, 1 minuut dan ben ik online
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:06 schreef robdriessen het volgende:
THE RETURN OF MONOPOLY!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:06 schreef robdriessen het volgende:
THE RETURN OF MONOPOLY!
[ afbeelding ]
Het is immers nog vroegquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:10 schreef Samzz het volgende:
Nee, nog niet.Maar ik denk niet dat het er veel zijn momenteel
Ja, dat.quote:
ik herken het, alleen heb ik het met familiequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:19 schreef charmed_angel het volgende:
mijn collega is soms zoooooooooooo dom
Gaat goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]Lekkere ochtend muziek ipv het normale beukwerk van mijzelf
ik wil rustquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:20 schreef Viro het volgende:
[..]
ik herken het, alleen heb ik het met familie
En toen heb je koffie in haar gezicht gesmeten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil rust
Gaat ze allemaal dingen vragen... ik moet nog wakker worden
bordje neerzetten: Geen koffie, geen antwoordenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wil rust
Gaat ze allemaal dingen vragen... ik moet nog wakker worden
Ik zei: je hebt het toch al een keer gedaan? Gewoon zo en zo doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En toen heb je koffie in haar gezicht gesmeten?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Dit programma wordt medemogelijk gemaakt door bier en GHB
Nee, schat. Aardbeien kunnen geen computer bedienenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:26 schreef Monopoly het volgende:
De volgende plaat is speciaal voor Viro
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, schat. Aardbeien kunnen geen computer bedienen
Juh, maar da's niet het antwoord op wie er draaitquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:28 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat jij ze mij zou voeren
Sund. Doeiquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet jullie helaas verlaten, fok doet raar hier op me werk
Hee chick, zou je me van 1300 tot 1400 op het rooster willen zetten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, schat. Aardbeien kunnen geen computer bedienen
DM me alle info en ik zorg dat 't gebeurt zodra ik een computer hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hee chick, zou je me van 1300 tot 1400 op het rooster willen zetten?![]()
![]()
FLUFFEEEEEH!!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:30 schreef Samzz het volgende:
Meh, ik moet m'n pootjes weer scheren merk ik
Ik heb wel een toffe zonnebril en tof haar![]()
Je toetsenbord doet ook raarquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet jullie helaas verlaten, fok doet raar hier op me werk
ah, dan doe ik het even zodra ik uit bed benquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
DM me alle info en ik zorg dat 't gebeurt zodra ik een computer heb![]()
Wat zijn dat voor prio's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:43 schreef robdriessen het volgende:
En ondertussen lees ik mee in het forum terwijl hier Sky Radio aanstaat op het werk......
heb je toevallig Jimi Hendrix?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:41 schreef Monopoly het volgende:
En toch een fijn hardstyle plaatje hoor! Even beukend wakker worden voor de liefhebbers
Het heet 'de lieve vrede bewaren op kantoor'. En helaas kan ik ook geen koptelefoon op zetten.quote:
Zondequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het heet 'de lieve vrede bewaren op kantoor'. En helaas kan ik ook geen koptelefoon op zetten.
Ik doe alleen maar mooie showtjes, jeweetog.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zonde![]()
Wanneer ga jij een mooi showtje doen?
jij mag de drank en hapjes rond brengen in een leuke uniformquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:43 schreef Samzz het volgende:
Het lijkt mij zo tof als een aantal DJ's eens samen een show doen
Geboortekostuumquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:49 schreef Viro het volgende:
[..]
jij mag de drank en hapjes rond brengen in een leuke uniform
De vraag is, wanneerquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar mooie showtjes, jeweetog.
Wat schuift dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:49 schreef Viro het volgende:
[..]
jij mag de drank en hapjes rond brengen in een leuke uniform
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:53 schreef robdriessen het volgende:
Nou vooruit, wie zet me vanavond van 19 tot 20.30 op de agenda? Ik doe de Viro Pre-Party Show wel (mainstream)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je toetsenbord doet ook raarverandert mijn zomaar in me
Dat ga ik zo voor je doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:53 schreef robdriessen het volgende:
Nou vooruit, wie zet me vanavond van 19 tot 20.30 op de agenda? Ik doe de Viro Pre-Party Show wel (mainstream)
Wat een prijzen mensen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:57 schreef robdriessen het volgende:
En, even onder ons gezegd en gezwegen, er valt vanavond weer een kraslot te winnen!!! 25.000 euri misschien voor jou?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat een prijzen mensen!
Heb vannacht uit pure nostalgie Devil May Cry weer eens gespeeld, wat een heldengame blijft dat toch
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is begin 40 en nog maagd
Dat zegt genoeg toch
Daar heb jij geen pic voor nodig
Aiquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze is begin 40 en nog maagd
Dat zegt genoeg toch
Daar heb jij geen pic voor nodig
nee, deze keer loop je niet hopeloos achterquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mono hierOf loop ik weer hopeloos achter?
maybe she likes youquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en ze verlangt er nog geen eens naar
(nou ja naar een man niet....)
Homoquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:14 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, deze keer loop je niet hopeloos achter
Je blijft van mijn zusje afquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het doet pijn man
Dan maar met Faye trouwen
Maken we er een triootje vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het doet pijn man
Wel eentje waar een dikke prijs op staatquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:17 schreef robdriessen het volgende:
Strooi ik met prijzen? 1 Kraslot maar hoor. Ben natuurlijk wel aan budget gebonden
*Trekt wenkbrauw op en kijkt vragendquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het doet pijn man
Pinkpop enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Je blijft van mijn zusje af![]()
Over haar gesproken: waar is ze? heb haar niet gezien en gesproken de afgelopen week
Da's wel liefquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoor het alweerquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik beloof ook teveelMannenkwaaltje
Jij mag best spoilers gebruiken bij dat soort plaatjesquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Viro op 15-06-2011 09:36:01 ]
Nah, ik vraag Viro wel of hij me aardbeien voertquote:
Topquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik draai tot ongeveer 10 uur door, dan moet ik de stad in om te solliciteren en sigaretten halen enzo
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:28 schreef Viro het volgende:
[..]Ik begin te twijfelen aan je geaardheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofnee, ik weet gewoon zeker dat je gay bent![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen aan je geaardheid.
Ofnee, ik weet gewoon zeker dat je gay bent
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vraag Viro wel of hij me aardbeien voertIets met tweede keus en zo
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:28 schreef Viro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Monopo!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:27 schreef Monopoly het volgende:
Ik draai tot ongeveer 10 uur door, dan moet ik de stad in om te solliciteren en sigaretten halen enzo
Bij mij is iedereen 1ste keusquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, ik vraag Viro wel of hij me aardbeien voertIets met tweede keus en zo
Eerstequote:
Ja, verdommequote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerste
[..]
Ja, verdommeMinnares dan maar?
Ik moest heel hard lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk, ik heb een pokemon van je![]()
http://alexonsager.net/pokemon/?one=7&two=31
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kijk, ik heb een pokemon van je![]()
http://alexonsager.net/pokemon/?one=7&two=31
Ik schrokquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:32 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wou het je besparen maar ik kon het niet laten
Viro met hardcore/turn up the bass..quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie het rooster niet? Werk blokt de boel weer
Wie draait er rond 21:00 uur? En wat
Want dan ben ik weer thuis ongeveer
oeee Nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Viro met hardcore/turn up the bass..
Jaquote:
Ik ben aan het werken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga werken![]()
Je had me allang antwoord kunnen geven
Ik zat even goed te lezen, maar ze is dus akelig om te zien? En veul te oudquote:
Ze heeft al een oma buikquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zat even goed te lezen, maar ze is dus akelig om te zien? En veul te oud
mijn collegaquote:
Spoiler! In Godsnaam!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn collega
Heel haar lichaam is slank, behalve die Buik. Je weet wel die omaatjes, die krijgen op een gegeven moment een Buik
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan vrouwelijk
Ik lul weer vaag geloof ik
Vast te veel cholesterol of lever problemen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mijn collega
Heel haar lichaam is slank, behalve die Buik. Je weet wel die omaatjes, die krijgen op een gegeven moment een Buik
[ afbeelding ]
Zoiets alleen dan vrouwelijk
Ik lul weer vaag geloof ik
En dan zeggen dat ze 68 kilo isquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Vast te veel cholesterol of lever problemen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:33 schreef -Datdus- het volgende:
timing!Ik scrolde dit topic door langs die papzak. Browser blijft hangen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Er is nu niemand meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
Kibbelingen om 10:50 uur is niet raar toch
Stond net om 07:30 uur iemand aan mijn bureau die al hevig naar jenever rook. Alcoholist.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
Kibbelingen om 10:50 uur is niet raar toch
Goeie vergelijking ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stond net om 07:30 uur iemand aan mijn bureau die al hevig naar jenever rook. Alcoholist.
Een echte ventquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:45 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stond net om 07:30 uur iemand aan mijn bureau die al hevig naar jenever rook. Alcoholist.
Relaxed. Nog 2 dagen en dan kan ik dat ook weer doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat ook wel, kom net weer pas m'n nest uit rollen!
Nog niet gezien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of Samzz er is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |