Ik neem ook altijd een shitload aan eten en drinken mee. Vooral drinken voor als we bij de tent zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Maar bijvoorbeeld dat eten, dat neem je toch niet allemaal mee?
Drinken had ik vorig jaar de limiet van mee. Dat ga ik nu niet meer doen. Een flesje sterke drank, een blik of 10 voor de reis er naartoe en dan vind ik het wel weer prachtig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik neem ook altijd een shitload aan eten en drinken mee. Vooral drinken voor als we bij de tent zitten.
Ik bedoelde in dit geval ook meer non-alcoholische dranken, zoals water en dubbelfris. Wat ik qua alcohol mee ga nemen weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Drinken had ik vorig jaar de limiet van mee. Dat ga ik nu niet meer doen. Een flesje sterke drank, een blik of 10 voor de reis er naartoe en dan vind ik het wel weer prachtig.
Water kan je tappenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik bedoelde in dit geval ook meer non-alcoholische dranken, zoals water en dubbelfris. Wat ik qua alcohol mee ga nemen weet ik nog niet.
Klopt, je zou dus ook een jerrycan ofzo mee kunnen nemen (met zo'n tapje eraan) zodat je water bij je tent hebt, ook makkelijk om je tanden te poetsen. Of om je zelf even op te frissen, scheelt je weer wachten bij de wastafels.quote:
Of je neemt een emmer, water er in en dan bier koel houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Klopt, je zou dus ook een jerrycan ofzo mee kunnen nemen (met zo'n tapje eraan) zodat je water bij je tent hebt, ook makkelijk om je tanden te poetsen. Of om je zelf even op te frissen, scheelt je weer wachten bij de wastafels.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:13 schreef broccolitaart het volgende:
Ik zag een idiote meeneemLIJST......... niet doen!!!!!!
Je neemt een rugzak, prop je tshirts, sokken, onderbroeken (van elk 3 stuks). Deo, tandenborstel/pasta, evt een trui. Vochtige doekjes (en als je vrouw bent ook doekjes voor je intieme streek.) 1 oogpotlood voor als je een vrouw bent.
Een tent, eentje die niet lekt, eentje die niet idioot zwaar is, en een slaapzak is voldoende voor een perfecte nacht. (zuip genoeg!!!)
Vergeet niet de maximale aan drank mee te nemen. 2x6 bier + 1 petfles vol vodka.
Je doet aan: een fijne broek met goede zakken, goed zittende ondergoed, goed tshirt. Afhankelijk van (voorspelde) weer doe je een trui en regenjas o.i.d aan.
Een paar zeer goede schoenen, bij voorkeur waterdicht, waar je hele dagen op kan staan/lopen.. maar geen kisten want daarmee kun je niet echt goed springen.
In je broekzakken doe je geld en ticket.
Je zult je bescheuren om de mensen die aan het sjouwen zijn..... dat deed ik ook als LLn00b in 2005, daarna ben ik gewoon altijd met een rugzakje of een backpack zijn met alles wat ik heb opgenoemd er in.
Hoef je niet 100x te lopen, handig voor OV..
Checkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef PiRANiA het volgende:
/url])
Algemeen
• Tent (+ zeil voor onder je tent)
• Slaapzak
• Kussen
• Matje
• Condooms
• ID-kaart / paspoort
• Je vrienden
• Mogelijk een partytent
• Luchtbed
• Duct tape
• Oordopen tegen het lawaai
• klapstoeltje
• fototoestel
• Extra tas voor vieze spullen
Hygiene
• Deo
• Handoek
• Zonnebrand
• Wegwerp washandjes
• Tandenborstel en tandpasta
• Zeep
• Wcpapier
• Paracetamol
• Pleisters
Kleren
• Zwembroek of korte(re) broek
• Poncho's
• Genoeg sokken
High times:
• Vloei / Shag / Rookwaar / Tip
• Jointjes en voorgedraaide jointjes
• wiet/hasj
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef joran666 het volgende:
Er staat ook geen stoeltje tussen. Erg aangenaam als je donderdag al gaat
en ik maar denken dat pirania altijd zo zorgvuldig wasquote:
Wel boel slepen. Heb een mooi LL-stoeltje, paar jaar geleden gekocht op LL maar die laat ik thuis, ga nl met het OV, anders sleep ik me een ongeluk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:17 schreef joran666 het volgende:
Er staat ook geen stoeltje tussen. Erg aangenaam als je donderdag al gaat
Het zijn maar tipsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tjongejonge, wat een lijst..
Ik lijk wel een holbewoner vergeleken met wat Pirania blijkbaar meeneemt
bril + brillenkokerquote:
Vrienden van me had een setje over, ik had ze nog nooit gebruikt, maar ik heb nog nooit zo goed geslapen op LL!quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
Ik was mijn slaapoordoppen vergeten.
Volgend jaar zoiets voor over je ogen mee om te slapen. Ik legde dit jaar een handdoek over mijn hoofd. Ik was net een papegaai met een doek er over.
Als je ze hebt zijn ze heel prettig jaquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Vrienden van me had een setje over, ik had ze nog nooit gebruikt, maar ik heb nog nooit zo goed geslapen op LL!
Jij bent een mongool.quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:04 schreef JanKort het volgende:
Dat kwam natuurlijk niet door de drugs. Klote tassen ook.
als je je ogen dicht doet,dan is t toch donker??quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:42 schreef PiRANiA het volgende:
Ik was mijn slaapoordoppen vergeten.
Volgend jaar zoiets voor over je ogen mee om te slapen. Ik legde dit jaar een handdoek over mijn hoofd. Ik was net een papegaai met een doek er over.
Keyconcepts zijn, robuuste wieltjes, en je moet het alleen kunnen tillen.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:01 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe zeulen jullie alles mee de camping op? Hoor verhalen van een kliko en boodschappenkarretjes, maar een flinke tas is toch ook goed?
Zo'n grote backpack. Alles aan hangen en gaan met de peer.quote:Op zondag 8 juli 2012 22:01 schreef TheFastOne het volgende:
Hoe zeulen jullie alles mee de camping op? Hoor verhalen van een kliko en boodschappenkarretjes, maar een flinke tas is toch ook goed?
Geen tent?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:56 schreef Nest het volgende:
Kaartje
Pinpas
ID kaart
3 tank-tops
3 broeken
3 paar sokken
3 onderbroeken
Condooms
1 gram mdma
6 liter vodka redbull
3 verse pakken shag
2 gram wiet
3 aquarius
Slaapzak
Stoeltje
Matje
Kussen
Babydoekjes
Deo
Kauwgum
Zonnebril
Gaan![]()
12:00? Dat betwijfel ik ernstig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:33 schreef TheFastOne het volgende:
Rijden er op donderdag al bussen van station naar terrein?
Edit: Ja dus, vanaf 12:00 uur.
Gewoon niet meenemen, nergens voor nodigquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:26 schreef Mirel het volgende:
Hoe XTC naar binnen meenemen? Onderbroek capriolen, wordt je tas gecontroleerd?
Je hebt gelijk: 14:00 uur.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
12:00? Dat betwijfel ik ernstig.
Dat zeg jij. De lowlands-ervaring is niet compleet zonder 1 dagje spacen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon niet meenemen, nergens voor nodig
Hele kleine kans dus. Wil je de kans helemaal 0,0 maken, stop het dan in je boxer.quote:1 op de 50~100 tassen wordt gecontroleerd. At random.
En vergeet niet om teschenken indien je sterke drank meeneemt! Glas mag niet mee naar binnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het nou met de hoeveelheid drank? 8liter is behoorlijk weinig namelijk
Als je alleen je eigen drank drinkt heel misschien. Op het terrein kun je gewoon drank halen. En wees blij met 8 liter. Het was jarenlang 1 liter.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:44 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe zit het nou met de hoeveelheid drank? 8liter is behoorlijk weinig namelijk
Het verbaast je misschien, maar niet iedereen is het eens met je 'feit'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Dat zeg jij. De lowlands-ervaring is niet compleet zonder 1 dagje spacen.
okquote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verbaast je misschien, maar niet iedereen is het eens met je 'feit'.
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 07:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het verbaast je misschien, maar niet iedereen is het eens met je 'feit'.
Goeie tip. En dan wel goeie oordoppen.quote:
alpine music doppenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goeie tip. En dan wel goeie oordoppen.
edit: zeg ik nadat ik op de zwarte cross rechts een piep heb opgelopen en die nog steeds heb
aldus de man met whiskey in een pet fles. nergens voor nodig toch ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 13:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewoon niet meenemen, nergens voor nodig
1 op de 50~100 tassen wordt gecontroleerd. At random.
Whiskey? Berenburg!quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 15:01 schreef LatonOne het volgende:
[..]
aldus de man met whiskey in een pet fles. nergens voor nodig toch ?
mhhh worst, check.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:33 schreef Perquisite het volgende:
Gedroogde Franse worst deed het vorig jaar ook goed haha
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:27 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hele kleine kans dus. Wil je de kans helemaal 0,0 maken, stop het dan in je boxer.
Naar de poolcirkel moet ik ook mijn eigen beerenburg meenemen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:06 schreef fathank het volgende:
Jezus wat een lijsten.
Je gaat geen 4 weken rondtrekken rond de poolcirkel
Jee, ga je een overlevingstocht door de Amazone houden ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 00:29 schreef kesselman het volgende:
Dag eerder
gsm opladen
camerabatterij opladen
scheerapparaat opladen
koelelementen vriezer
drank in koelkast
Tas 1,Rugzak Patrick:
alles in plastic zak
entreetickets
beursje
lollies
zonnebril
oordopjes
drugs + zakjes (x+coke)
scheerapparaat
tie-raps
poncho’s
flesjeshouder
tentlamp + batterijen
rugzakje voor festivalterrein
regenjasje + broek
zweetbandje
wc papier
zaklamp+batterijen+knijpkat
petje
zakmes
kauwgom/frisk/smint
camera + extra batterij
geld
gsm+extra batterij+oplader
huissleutels
pinpas
pen,papier markeerstift
blokkenschema
Tas 2,Rugzak Anja:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes/regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 2a(in tas 2)
aftershave gel
antibacteriële gel
borstel
condooms
deo
douchespullen
elastiek (haar)
flos
shaper
make-up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 3,
tent
grondzeil
hamer + haringen (extra)
scheerlijnen
herkenningsitem tent
Tas 4,
alles in plastic zakken
luchtbed + overtrek
kussens
slaapzak
extra deken
pomp
Tas 5,
bacardi
chips
cola
koelelement/koeltas
mosterd
wijn
worst
bellenblaas
stoeltjes
Tas 6,Terug: (voor als je smerig of doorweekt bent,ff wat frisse kleding aan!)
shirt
trainingspak
sokken
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
hdd programmeren
drinken voor in auto
is voor mij en mijn meisje!
Jaaaaaaaaaaaaaaa Lovin itquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:08 schreef Flavio1984 het volgende:
en natuurlijk het beste festival voedsel ooit: bifi-rolls
Met een goeie koelbox zijn je koelelementen op zondagochtend pas ontdooid. Niet zo'n hard plastic ding, maar 10cm tempexquote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:33 schreef Oosten het volgende:
Koel elementen... die gaan het toch nooit langer vol houden dan de eerste avond? Ik drink mn grolsch wel lauw. Staat dat grolsch omruil punt er weer dit jaar denken jullie?
Als je met groepje vrienden gaat is het goed te doen, om de beurt dragen of samen doen of of..quote:Op zaterdag 26 juli 2014 13:57 schreef Oosten het volgende:
Lijkt me vrij zwaar om te verslepen. Moet met het OV komen dit jaar dus geen optie :p
watjesquote:Op maandag 28 juli 2014 11:03 schreef wouterk het volgende:
Grappig om te zien dat toen ik de brug op ging iedereen hem wilde lenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |