En compleet uitverkochtquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:55 schreef borisz het volgende:
CaS.. Het feestje van Blof wat niet bereikbaar is vanuit de normale wereld.
Kan Anouk haar profiel niet op slot gooien?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:52 schreef Pino112 het volgende:
Anouk![]()
![]()
Al je tweets verwijderen omdat er aandacht aan is geschonken[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef 3rdRock het volgende:
als ik de twitter van Roos goed lees gaat zij samen met Domien Blof in de zee doen.....ik hoop op een herhaling van 1953....
Dit hele concert is eigenlijk een uitvloeisel van 1953. Als toen die overstromingen niet waren geweest was er geen Brouwersdam geweest, en dus geen locatie voor het concert en was Zeeland nog lekker onbereikbaar geweest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:41 schreef 3rdRock het volgende:
als ik de twitter van Roos goed lees gaat zij samen met Domien Blof in de zee doen.....ik hoop op een herhaling van 1953....
Niet haten op Zeeland he :(quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit hele concert is eigenlijk een uitvloeisel van 1953. Als toen die overstromingen niet waren geweest was er geen Brouwersdam geweest, en dus geen locatie voor het concert en was Zeeland nog lekker onbereikbaar geweest.
Eigenlijk is de ramp van 1953 dus nog veel groter dan we tot nu toe dachten.
ik ben gek op Zeeland, alleen jammer van Blof.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet haten op Zeeland he :(
Haten op Bloff mag wel
feli!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |