full time opleiding, na VWOquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Netjes, full time of naast je job ?
Doe je er ook wat mee ?
ik wil dat het snel 9 juli is (the pogues in de melkweg)quote:
Oh. Dat klinkt alsof je exen stuk voor stuk monsters zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ken jij mn exen niet. Maar vrijdag word wel leuk!
Niet allemaal gelukkigquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt alsof je exen stuk voor stuk monsters zijn.
Maar wel zelf betaald, of door het bedrijf ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
full time opleiding, na VWO
en alleen voor mijn vrijwilligerswerk
zelf natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar wel zelf betaald, of door het bedrijf ?
Aha op die manier.quote:
die vraag heb ik net al beantwoordquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha op die manier.
Maar breng je het nu ook in de praktijk, of doe je wat in een andere richting ?
Bepaalde veiligheidstrainingen (vooral de "updates") kunnen saai zijn. Verder heb ik geen verplichte cursussen gehad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld, ik sta er wel wat anders in denk ik.
Ik probeer alles mee te pakken en denk altijd maar : Je pakt altijd wat mee waar je wat mee kunt.
Ik ben niet duidelijk, ik bedoel in wat voor job je het in praktijk brengt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die vraag heb ik net al beantwoord
Ok, die heb ik dan weer niet dus kan ik niet over mee praten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Bepaalde veiligheidstrainingen (vooral de "updates") kunnen saai zijn. Verder heb ik geen verplichte cursussen gehad.
Niet werk dus he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ben niet duidelijk, ik bedoel in wat voor job je het in praktijk brengt.
Uhuh, maar wat voor vrijwilligerswerk doe je dan ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niet werk dus he?Vrijwilligerswerk
vraag maar op bij de kvk, 01147292quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Uhuh, maar wat voor vrijwilligerswerk doe je dan ?
Aha, I see.quote:
jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:20 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Aha, I see.
Heb je daar nou veel werk aan per week ?
Tof dat je het doet, heb er wel eens rondgekeken.quote:
Ze krijgt hem niet vastquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:27 schreef Paladijn het volgende:
En speciaal voor onze Saab liefhebber uit Joure:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |