Ik haal op de terugweg over het algemeen minimaal 20 auto's rechts in, ik maak er meestal niet eens meer een gebaar aan vuil, soms blijf ik er even naast rijden en steek ik mijn duim op.. soms gaan ze daarna naar rechts, soms ook niet.. maakt mij niet uit, da's dan achter mequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:43 schreef Anne het volgende:
Ik zag achter een Pool die maar links bleef rijden en op vage momenten op de rem trapte (of dat deed ie om mij te irriteren). Uiteindelijk maar rechts ingehaald, met mijn handen naar hem gevloekt en naar rechts gewezen en er hard vandoor gereden.
Bah.
Dan doe je het niet goed, ik heb dat zelden of nooit eigenlijk.. en ik piep standaard bijna overal voor, behalve als we samen rijden, of als het licht op groen gaat voor ik de boel ga inhalen. Als je er net een beetje voor gaat staan kúnnen ze niet anders als wachten tot jij oprijdt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:42 schreef daNpy het volgende:
Waarom vinden mensen het leuk om door rood te gaan rijden als er motor vooraan komt staan bij het stoplicht? Zijn die helemaal achterlijk ofzo?
Gefeli, stuudjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Chill, kreeg net een mailtje dat ik al mijn toetsen heb gehaald![]()
.. Alles boven de 8
Idd, je móet er wel voor gaan staan anders rijden ze je gewoon voor je flikker door het rood(!)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan doe je het niet goed, ik heb dat zelden of nooit eigenlijk.. en ik piep standaard bijna overal voor, behalve als we samen rijden, of als het licht op groen gaat voor ik de boel ga inhalen. Als je er net een beetje voor gaat staan kúnnen ze niet anders als wachten tot jij oprijdt.
Alleen nog een praktijktoets maandag en dan heb ik dit jaar afgerondquote:
Ik heb het echt nooit, misschien ligt het wel aan dat klimrek wat er om mijn brommertje heen zitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Idd, je móet er wel voor gaan staan anders rijden ze je gewoon voor je flikker door het rood(!)
Ik doe dat uit beschaafdheid meestal niet (of als het niet kan ivm stoplichten te dichtbij oid) maar ik vind het gewoon dom van de bestuurder dat ie iemand moedwillig wil laten verongelukken met kans op schade aan eigen voertuig
Naais, maar je zegt 'dit jaar' er volgt er dus nog eentje? of meer?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alleen nog een praktijktoets maandag en dan heb ik dit jaar afgerond
Nou, nog een keer gefeliciteerd danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
Chill, kreeg net een mailtje dat ik al mijn toetsen heb gehaald![]()
.. Alles boven de 8
Dat links rijden was dus niet het enige, daar haal ik er ook wel meer van in en ik moet een behoorlijk stukkie korter dan jij.. Dat remmen was irritanter.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik haal op de terugweg over het algemeen minimaal 20 auto's rechts in, ik maak er meestal niet eens meer een gebaar aan vuil, soms blijf ik er even naast rijden en steek ik mijn duim op.. soms gaan ze daarna naar rechts, soms ook niet.. maakt mij niet uit, da's dan achter me
Ik jat graag.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:46 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom heb je Dangels avatar gejat, Anne?
Elke keer dat 'ie remt ff groot licht in zijn spiegel, maak er een gezellige conversatie vanquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat links rijden was dus niet het enige, daar haal ik er ook wel meer van in en ik moet een behoorlijk stukkie korter dan jij.. Dat remmen was irritanter.
Zijn hele auto zat volgestouwd, dus binnenspiegel ging niet en ik reed braaf rechts van hem, maar ik zag hem niet echt in de spiegel kijken dus dat had denk ik weinig indruk gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Elke keer dat 'ie remt ff groot licht in zijn spiegel, maak er een gezellige conversatie van
SD houdt van strafquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wilde je voor straf 100 euro geven, maar dan niet
Dan moet ik daarna mijn straf delen zeker?quote:
Volgen nog 3 jaar hiernaquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Naais, maar je zegt 'dit jaar' er volgt er dus nog eentje? of meer?
Praktijktoetsen zijn meestal een makkie toch?
Moet ook wel met een Citroenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgen nog 3 jaar hierna.
Praktijktoets maak ik me wel een beetje druk om. Deel is diagnose stellen en daar ben ik niet zo heel goed in net als uitlijnen. Andere deel is elektronica, dat is meer mijn sterke punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |