quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Lekker lang lekkerquote:
En seksquote:
>>> wil je 1 of 2 beeldschermen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Iemand even een goed idee voor mij?
ik heb normaal gesproken twee beeldschermen op m'n laptop, nu heb ik alleen beeldscherm van laptop. Een programma opent hij goed, enkel als hij een popup ervan opent, doet hij dit op het niet-bestaande tweede scherm. Dus ik kan er niet bij.
Kan hem ook niet verplaatsen
iemand ideeen
Laptop uitzettenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef Cue_ het volgende:
Iemand even een goed idee voor mij?
ik heb normaal gesproken twee beeldschermen op m'n laptop, nu heb ik alleen beeldscherm van laptop. Een programma opent hij goed, enkel als hij een popup ervan opent, doet hij dit op het niet-bestaande tweede scherm. Dus ik kan er niet bij.
Kan hem ook niet verplaatsen![]()
iemand ideeen?
ik heb nu 1 beeldscherm.. maar doordat ik er normaal gesproken twee heb, opent hij een opup in de tweede (die i kdus niet heb, dus kan ik die popup niet zien)..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> wil je 1 of 2 beeldschermen?
Dat kan je via je configuratiescherm instellen (ik snap 't niet )
Dat zeg ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
Wat godtje zegt.... soms kan opnieuw opstarten de boel refreshen/rebooten blabla... en dan doet ie misschien weer wel wat je aangeeft in het configuratiescherm....
en bij mijn laptop met windows 7 heb ik ook nog een knop duplicate scherm.... daarmee kan je ook switchen tussen meer schermen etc.
Drank? zijn zat andere dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mis alleen nog de drank in die combinatie
Uhhhm jawel. Niet meer hoeven werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke ... maar aan uitzetten heeft Cue_ niks
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja we hebben niet beide de oplossing gegeven!Welke heeft gewerkt?
Die van Engelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja we hebben niet beide de oplossing gegeven!Welke heeft gewerkt?
Oe... heb ik blijkbaar toch iets geleerd op mijn werkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van Engel![]()
Beetje kloten met die fn-f4 beelschermen
Maar die van jou had ook gewerkt want dat verplaatsen met pijltjestoetsen had vast ook gewerkt
Had er idd zelf aan kunnen denken, dus tnxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... heb ik blijkbaar toch iets geleerd op mijn werkWat zullen ze trots op mij zijn
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
ook leuk, ctrl+ pijltje naar onder indrukken
bij sommige videokaartdrivers zet je dan het beeld ondersteboven
Wij gebruiken het nogal eens in infobaliesystemen waarbij je de monitor alleen ondersteboven in kan bouwen ivm de kabels.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?dat kijkt vet lastig
Bij defensie werd het gebruikt als mensen hun computer niet lockte. Dan even draaien en dan wisten de meesten niet wat er aan de hand was en gingen ze zelfs de computer opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?dat kijkt vet lastig
Weet dan ook gewoon te vermelden dat het alle kanten op kan. Links, rechts, omhoog en omlaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
ook leuk, ctrl+ pijltje naar onder indrukken
bij sommige videokaartdrivers zet je dan het beeld ondersteboven
O zo... ja dan is 't wel weer praktisch ja.... innovatief ook (naja toen het bedacht werdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij gebruiken het nogal eens in infobaliesystemen waarbij je de monitor alleen ondersteboven in kan bouwen ivm de kabels.
Als ze dat niet willen hebben moeten ze gewoon met smartcards werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij defensie werd het gebruikt als mensen hun computer niet lockte. Dan even draaien en dan wisten de meesten niet wat er aan de hand was en gingen ze zelfs de computer opnieuw opstarten
Pivot opstelling iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet dan ook gewoon te vermelden dat het alle kanten op kan. Links, rechts, omhoog en omlaag.
Van de week weer een hele afdeling gezien die met breedbeeld schermen op hun kant aan het werk waren met grote en vooral lange excel sheets ofzo.
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft een kleurtje gekregen van het voetballen....
Kom ik nou eindelijk eens een keer van die Engelse benen af?
Maar wel met rood-geel-groenquote:
Doe niet zo gemeenquote:
negerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen![]()
Vroeger werd kleine Spezza altijd zwart in de zomer....
O... als het toen was... dan nu toch ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen![]()
Vroeger werd kleine Spezza altijd zwart in de zomer....
Mja, enkele jaren amper in de zon geweest..... (ik wist vandaag overigens weer waarom....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... als het toen was... dan nu toch ook?
Is sinds ik weg ben actief gewordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ze dat niet willen hebben moeten ze gewoon met smartcards werken.
Veel effectiever
Hoezo verschrikkelijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is sinds ik weg ben actief gewordenVerschrikkelijk
Elke keer als je naar de wc gaat (als je t goed doet) dat ding erin en eruit, dus meenemen, dus in de houder aan je broek stoppen of in je broekzak. Die houder wordt losser en losser, dus raak je dat ding nog eens kwijt, net als je met je broek.quote:
Wil je geen koffie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef -Engel- het volgende:
Ik ookbraaf zijn lieve kijkbuiskinderen en tot morgen weer
nee hoor, ik ben er nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
S95Sedan komt binnen en poef.... alle dames vertrekken......
Dat zal eerder uit verveling komen omdat ik er niet wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
S95Sedan komt binnen en poef.... alle dames vertrekken......
Blijf dat vooral gelovenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal eerder uit verveling komen omdat ik er niet was
Dat hoeft niet perse verkeerd te zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]... dan is het van stuiter de stuiter in mijn bed
mja....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse verkeerd te zijn
ik ookquote:
Maar dat is engquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik vandaag op tijd kom, ja
De NS kan veel. Op tijd komen hoort daar niet bij.quote:
Wacht maar tot vanmiddagquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
De NS kan veel. Op tijd komen hoort daar niet bij.
Vandaag doen ze 't nog goed.
Doe nou nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanmiddag
Loopt vast alles weer in het honderd
In ieder geval alsnog beterschap voor dat laatste stukje. Ziek het lekker uit..quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:43 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen.
De afgelopen week ziek geweest, een dagje 'beter' en toen weer ziek. Nu is mijn koorts toch echt aan het dalen!
Echt jaren geleden dat ik zo lang aan een stuk ziek ben geweest.
Haha ja weer zo'n 'seinstoring'..quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wacht maar tot vanmiddag
Loopt vast alles weer in het honderd
Me2! heerlijk, straks even naar de ikea, nog wat schoonmaken etc.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:58 schreef Spirit82 het volgende:
Goedemorgen!! Lekker dagje thuiswerken vandaag
Ikea is leukquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Me2! heerlijk, straks even naar de ikea, nog wat schoonmaken etc.
Gaat dat dan niet zo goed? Hoe oud is zoonlief (kan me voorstellen dat vanaf een bepaalde leeftijd dit voor hem ook lastig is)?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:57 schreef missbehavin het volgende:
Zo, als ik nu mijn vleugeltjes niet verdiend heb... Net een heel gesprek met zoonlief over hoe hij toch ook zijn best moet doen als hij bij zijn vaders vriendin is enzo.
Hij is 10 en heeft het er heel moeilijk mee, zijn ouders die daten enzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:06 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Gaat dat dan niet zo goed? Hoe oud is zoonlief (kan me voorstellen dat vanaf een bepaalde leeftijd dit voor hem ook lastig is)?
Moet je nog iets speciaals halen dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
pardon?quote:
Nice.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:09 schreef Samzz het volgende:
Het ziet ernaar uit dat ik vandaag op tijd kom, ja
Netjes! Hoop voor je zoon dat het wat beter zal gaan en hij zich prettiger gaat voelen of/en wat meer aandacht krijgt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij is 10 en heeft het er heel moeilijk mee, zijn ouders die daten enzoEn het was eerst dus alleen maar 'Ik haat haar!
' en dat soort dingen. Maar nu zijn we er dus al achter dat het niet zozeer de vriendin is, als wel zijn vader die wat minder aandacht voor hem heeft. Nu met hem afgesproken dit weekend er rustig over te praten met zijn vader en hij voelt zich nu een stuk beter.
Da's beterquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eh, ik bedoel het gaat vast goed o+
Nohquote:
Ja, het is soms niet makkelijk hoor, dat geef ik wel toe. Maar goed, ik moet wel he.. voor hemquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:12 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Netjes! Hoop voor je zoon dat het wat beter zal gaan en hij zich prettiger gaat voelen of/en wat meer aandacht krijgt.
En jij uiteraard goed gedaan!
Ja maar das toch ook logisch. Wel fijn dat je zoon er ook met jou over durft te praten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, het soms niet makkelijk hoor, dat geef ik wel toe. Maar goed, ik moet wel he.. voor hem
Still busy. Beetje kutweer de afgelopen dagen dus weinig kunnen doen. Vrijdag in ieder geval naar de Intratuin om alvast wat zooi te halen (bloemen en planten).quote:
We're working on itquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:14 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ja maar das toch ook logisch. Wel fijn dat je zoon er ook met jou over durft te praten.
Geeft toch al aan dat de relatie tussen jullie i.i.g. top is
Moet je op dinsdagochtend gaan!quote:
Oke.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Still busy. Beetje kutweer de afgelopen dagen dus weinig kunnen doen. Vrijdag in ieder geval naar de Intratuin om alvast wat zooi te halen (bloemen en planten).
Ik doe dit voor mijn kind hequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ie dat zelf zo gemaakt heeft, maargoed dat hoeft niet hier he
Dat snap ik, en dat is ook goed maar de schade doe hij heeft gedaan maak je echt niet zo 123 goed.quote:
Je weet 't maar nooit met de NSquote:
Zo heerlijk relaxt he? Gewoon dagje beetje aanmodderen. Het voelt niet eens als werken, maar op de een of andere mirakuleuze manier heb je aant einde van de dag tóch alles gedaan wat je moest doen!quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, kut, woensdag middag, dan moet ik op tijd gaan. Heb nog wat planken nodig, misschien strijkplankje, andere kleine rommel dingen enz.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Moet je nog iets speciaals halen dan?
Moet zelf ook nog ff naar de ikea (lamp(en), spiegel(s), kapstok en nog wel meer dingen halen.
Het is alleen altijd zo druk..
*poof*quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo heerlijk relaxt he? Gewoon dagje beetje aanmodderen. Het voelt niet eens als werken, maar op de een of andere mirakuleuze manier heb je aant einde van de dag tóch alles gedaan wat je moest doen!
Ja, het was het allemaal net niet hè.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke.Het weer was wel kut idd... Weinig kunnen genieten van 't weekend hier, iig
![]()
Als in, van het weer en buiten zijn.
Ja, ik ook. Beetje een herhaling van vorig jaar alleen dan zonder de windhozen die alles platleggenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, het was het allemaal net niet hè.
Ik verwacht dan ook weer een typische nederlandse butt-zomer...
Gisteravond tot 23:00 uur buiten op het terras gezeten in de stad. Heerlijk weer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik verwacht dan ook weer een typische nederlandse butt-zomer...
Het was gisteren wel lekker idd, maar om 23.00 is het toch al weer koud buiten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteravond tot 23:00 uur buiten op het terras gezeten in de stad. Heerlijk weer.
Ja echt! Het voelt gewoon als een dagje vrij! Tussen de middag even naar de supermarkt, paar boodschapjes en een broodje halen. Tussendoor nog even afwassen, rustig koffie zetten, beetje op fok neuzen, facebook etc, maar om 6 uur heb je wel je hele todolist afgewerkt mbt dingen die je voor je werk vandaag moest regelenquote:
Bij mij is het pas heerlijk als ik mijn prachtige gebruinde lichaam ingeolied heb en lig te bakken in de volle zon bij 40 graden...quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteravond tot 23:00 uur buiten op het terras gezeten in de stad. Heerlijk weer.
Toen lag ik net in Kroatië in de middellandse zee te dobberen op m'n luchtbedje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Beetje een herhaling van vorig jaar alleen dan zonder de windhozen die alles platleggen
Al was dat ook wel spannend
Ik zat toen naar buiten te kijken en me te verbazen over de immense buien en overstroomde stratenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toen lag ik net in Kroatië in de middellandse zee te dobberen op m'n luchtbedje.
Damn zeg, Waarom woon je nog in Nederland?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij mij is het pas heerlijk als ik mijn prachtige gebruinde lichaam ingeolied heb en lig te bakken in de volle zon bij 40 graden...
Dat vraag ik me elke keer af als ik in een zonnig land vertoef. Kennelijk mis ik de VOC-mentaliteit...quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:30 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Damn zeg, Waarom woon je nog in Nederland?
Die kan je vast kopen bij de Actionquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vraag ik me elke keer af als ik in een zonnig land vertoef. Kennelijk mis ik de VOC-mentaliteit...
Maar we houden hoop, Samzz, we houden hoop voor deze zomer...quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat toen naar buiten te kijken en me te verbazen over de immense buien en overstroomde straten
Ze gaan het kunnen vandaagquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet 't maar nooit met de NSCan't keep my hopes up!
Ik hoop op 28 graden met zon. Niet warmer, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar we houden hoop, Samzz, we houden hoop voor deze zomer...
En nu? Stiekum mailtjes sturen zeker hequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eindelijk een Gmail account aangemaaktDapper he
Jij bent echt iemand met een geweldige fantasie he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En nu? Stiekum mailtjes sturen zeker he
Uiteraard! Fantasierijke mensen zijn er veel te weinigquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand met een geweldige fantasie he?.
Nee, daar heb ik m'n hotmail voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:46 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
En nu? Stiekum mailtjes sturen zeker he
Jij moet echt op cursus bij Spiritquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:52 schreef Spijker83 het volgende:
Uiteraard! Fantasierijke mensen zijn er veel te weinig
In het leren van herkennen van sarcasme!quote:
Wel!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop op 28 graden met zon. Niet warmer, daar kan ik niet tegen
Schatjequote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef rival het volgende:
Goedemorgen vrienden, vriendinnen en tuig!
Ah op die manier! Ik volgde het gesprek niet, zag alleen mijn naam staanquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het leren van herkennen van sarcasme!
tuigquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:56 schreef rival het volgende:
Goedemorgen vrienden, vriendinnen en tuig!
Speciaal voor jou en mij...quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ke. Maar met een speciale reden Gmail aangemaakt?
Jezus die man is echt ZO eng he! En al die jonge grietjes... brrr... Maar als man zijnde wil je al die golddiggers toch ook niet? Ik vind het maar raar..quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
Arme Hef![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)ner-neemt-benen.html
...hoe later het wordt in de kroeg, hoe warmer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het was gisteren wel lekker idd, maar om 23.00 is het toch al weer koud buiten?
Nee heb dat echt niet door hoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In het leren van herkennen van sarcasme!
Dat doe ik nog liever in een 90graden sauna dan met meer dan 30 graden buiten.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
...hoe later het wordt in de kroeg, hoe warmer.
Nog iets speciaals van plan? Of gewoon bierquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bier ohne ende!
Heb zin in volgende week vrijdag.
Nee... Da's geen lekker zweten meerquote:
Nah, niet echt. Vind Gmail mooier dan hotmail.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Ke. Maar met een speciale reden Gmail aangemaakt?
Of gewoon omdat het kan?
Op die leeftijd ga je echt niet meer op de ouderwetse manier chickies regelen in de club. Op die leeftijd koop je loyaliteit of sta je droog.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus die man is echt ZO eng he! En al die jonge grietjes... brrr... Maar als man zijnde wil je al die golddiggers toch ook niet? Ik vind het maar raar..
Waarom wachten tot vrijdag?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
Bier ohne ende!
Heb zin in volgende week vrijdag.
Feestje op de zaak.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nog iets speciaals van plan? Of gewoon bier
quote:
Mooi die feestjes. Waar de anders zo nette Daniëlle van accounting zich helemaal klem zuipt en haar ondergoed laat zien en vervolgens kotsend bij de gracht eindigt. Die kan je de maandag daarop nooit meer recht in haar ogen aankijken.quote:
quote:
Ik heb zaterdag een verjaardag. Uit etenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Netjes.. Heb ik zaterdag ook
Wordt weer ouderwets bier en activiteiten
Haha dat maak ik dan nooit mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi die feestjes. Waar de anders zo nette Daniëlle van accounting zich helemaal klem zuipt en haar ondergoed laat zien en vervolgens kotsend bij de gracht eindigt. Die kan je de maandag daarop nooit meer recht in haar ogen aankijken.
Gmail is alleen zwaar irritant vooral als je gaat synchroniseren met androidquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee... Da's geen lekker zweten meer
[..]
Nah, niet echt. Vind Gmail mooier dan hotmail.
Oh, daar heb ik geen last van nogquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gmail is alleen zwaar irritant vooral als je gaat synchroniseren met android
Leuk man! Weet je al waar je heen gaat uit eten?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een verjaardag. Uit eten
Ik hoop dat 't goed weer wordt
* Proestquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
Vriend van me had laatst een feestje met collega's, één collega mee naar huis genomen, blijven slapen. 's Nachts wilde ze naar het toilet maar kon zijn slaapkamer niet meer vinden. Eerste slaapkamer die ze vond is ze maar gaan liggen. Bleek de slaapkamer van zijn vader te zijn, waar zijn vader gewoon lag te slapen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
Vriend van me had laatst een feestje met collega's, één collega mee naar huis genomen, blijven slapen. 's Nachts wilde ze naar het toilet maar kon zijn slaapkamer niet meer vinden. Eerste slaapkamer die ze vond is ze maar gaan liggen. Bleek de slaapkamer van zijn vader te zijn, waar zijn vader gewoon lag te slapen
quote:
Geniaalquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:09 schreef Nouk84 het volgende:
Shhht jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Dingen onthouden gaat inderdaad steeds lastiger.
Nee, weet niet precies. Ben wel benieuwd, is een restaurant met een tuin erbij. Dus als het goed weer is, lekker buiten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Leuk man! Weet je al waar je heen gaat uit eten?
Weer komt vast goed. Vrijdag wordt wel minder, dacht ik..
Merk je hierbij een relatie i.c.m drank?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is vreemd iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inmiddels onder controle dat wel maar staat toch wat raar 3 keer dezelfde contacten erin![]()
Kan ook zn voordelen hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook een goed idee voor een bedrijfsfeestje. Dan kunnen we de anders zo nette Daniëlle van accounting zeker niet meer aankijken.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook een goed idee voor een bedrijfsfeestje. Dan kunnen we de anders zo nette Daniëlle van accounting zeker niet meer aankijken.
Voorspelling beloofd niet veel goedsquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, weet niet precies. Ben wel benieuwd, is een restaurant met een tuin erbij. Dus als het goed weer is, lekker buiten.
Pics?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook een goed idee voor een bedrijfsfeestje. Dan kunnen we de anders zo nette Daniëlle van accounting zeker niet meer aankijken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk het licht gezien, dankzij100% Tukker
...
Bollywood dansen? Waarom kan ik me hier niks bij voorstellen..quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:18 schreef Mystikvm het volgende:
Ik heb morgen trouwens weer een bedrijfsuitje. De vorige keer ging men Bollywood dansenMisschien moet ik mijn ziekteverlof met een dagje verlengen.
Google is je vriend. Stel je vervolgens meerdere uitgezakte veertigers voor die hetzelfde doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bollywood dansen? Waarom kan ik me hier niks bij voorstellen..
Ahquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk het licht gezien, dankzij100% Tukker
...
Meh, het betrekt hier wat momenteel... We gaan 't zien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Voorspelling beloofd niet veel goeds
Maar die was gisteren ook verkeerd
Nu durf ik helemaal niet meer te googlen? (is dat nu correct NL??)quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Google is je vriend. Stel je vervolgens meerdere uitgezakte veertigers voor die hetzelfde doen.
het is altijd nog beter dan naar bukakke googlenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:24 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nu durf ik helemaal niet meer te googlen? (is dat nu correct NL??)
Dan zie ik direct die 40'ers voor me.
Alsof jij daar naar moest googlenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
het is altijd nog beter dan naar bukakke googlen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
het is altijd nog beter dan naar bukakke googlen
Zeg je nu dat ik uitgezakt ben?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:22 schreef Mystikvm het volgende:
Stel je vervolgens meerdere uitgezakte veertigers voor die hetzelfde doen.
Nee, het wordt gewoon droog ja!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Meh, het betrekt hier wat momenteel... We gaan 't zien.
Bof ik even dat ik dat even kon meepikkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef Kreator het volgende:
Nou, dat was de maandelijkse singles-quota weer. Adios.
ssshhttttquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alsof jij daar naar moest googlen
Ik zeg niks.quote:
Over pikken gesproken...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef missbehavin het volgende:
Bof ik even dat ik dat even kon meepikken
quote:
Hou er rekening meequote:Jong ontmaagd, jong gescheiden AMSTERDAM - Heb jij op jonge leeftijd voor het eerst seks gehad? Dan heb je meer kans om ook op jonge leeftijd te scheiden.
Maagd tot 18 jaar
Meiden die voor hun achttiende ontmaagd zijn, hebben 31 procent kans om binnen vijf jaar te scheiden en 47 procent kans om binnen tien jaar te scheiden. Meiden die pas na hun achttiende voor de eerste keer vrijen, hebben 15 procent kans binnen vijf jaar niet meer getrouwd te zijn en 27 procent binnen tien jaar.
Getrouwde vrouwen
Dit blijkt uit onderzoek van de University of Iowa onder 3793 getrouwde en gescheiden vrouwen Een kanttekening: het gaat hier niet alleen om de meiden die vrijwillig seks hadden, maar ook om gedwongen seks.
Waar blijven die fotos nouquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
![]()
Nu is mijn MI van de anders zo nette Daniëlle van accounting vervangen door de ietwat zwaarlijvige Albert van facility
Da's wel een aardig slappe bak pleur die je me voorschotelt, Krea...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:28 schreef Kreator het volgende:
Nou, dat was de maandelijkse singles-quota weer. Adios.
Dat mag ik hopen, aangezien ik volgende week bij haar logeer.quote:
Met facebook bedoel jequote:Op woensdag 15 juni 2011 10:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar ze heeft het nogal druk met haar nieuw baan.
Bemoei jij je ff lekker met je eigen zaken en doe niet of je mij zo goed kent en van de situatie op de hoogte bent grote kinder vriend..quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat snap ik, en dat is ook goed maar de schade doe hij heeft gedaan maak je echt niet zo 123 goed.
Jij bent ook zo naïefquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, ik baseer me op wat ze hier vertelde he.
Oh jezus, moet dit?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Bemoei jij je ff lekker met je eigen zaken en doe niet of je mij zo goed kent en van de situatie op de hoogte bent grote kinder vriend..
Oh, jij ook? Gezellig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, aangezien ik volgende week bij haar logeer.
Wat wat wat.. wie is dit? Wat gaat er gebeuren? Spaning en sensatie? Moet ik opletten? Ik heb nu een contracttraining en verveel me dood..quote:
quote:
Volgende week de spannende ontknoping..quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat wat wat.. wie is dit? Wat gaat er gebeuren? Spaning en sensatie? Moet ik opletten? Ik heb nu een contracttraining en verveel me dood..
That'll be the dayquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:45 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Volgende week de spannende ontknoping..
Niks.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat wat wat.. wie is dit? Wat gaat er gebeuren? Spaning en sensatie? Moet ik opletten? Ik heb nu een contracttraining en verveel me dood..
Ik wil nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niks.Je kan doorgaan met je saaie contracttraining
Je moet!quote:
Dit klinkt eng uit jouw mondquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
Of moeten we dit met de mantel der liefde bedekken?
het is het best om het even te negeren, daar doe je iemand een groot plezier meequote:Op woensdag 15 juni 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
Je moet wel een heel erg gebrek aan zelfvertrouwen hebben als je je op een homoforum als dit moet verdedigen, terwijl je eigenlijk nooit post.
Ik heb medelijden. Of nee, toch nietquote:
Hier nog nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, hier regent het inmiddels al
No shit, Sherlock.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
het is het best om het even te negeren, daar doe je iemand een groot plezier mee
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Nee lekker medelevend weer hier
Straks staat er een station en heeft ie een labrador.quote:
The end is nearquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks staat er een station en heeft ie een labrador.
Een mantel van zaad past beter in deze geile topicreeks...quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:48 schreef Kreator het volgende:
Ik blijf eeuwig jong natuurlijkquote:
Wat is er mis met een labrador? Sowieso honden (mits ongeveer zo groot als/groter dan labrador)quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straks staat er een station en heeft ie een labrador.
Dit is 1 grote DNA-verstrengeling, deze reeks. Alle zaad is al over alle hoofdjes verspreid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een mantel van zaad past beter in deze geile topicreeks...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Die labrador van jou ziet er ook al zo vaag uit.
Oh, ja! Stomme vraag ook. Het is de factor 50 he?quote:
Ik vind ze niksquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een labrador? Sowieso honden (mits ongeveer zo groot als/groter dan labrador)
Nee, biggel natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef missbehavin het volgende:
Is dat weer zo'n rare seksuele verwijzing die ik niet snap?
ze stinken, kwijlen. verliezen haar en schijten je huis vol....quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:54 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een labrador? Sowieso honden (mits ongeveer zo groot/groter als/dan labrador)
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is 1 grote DNA-verstrengeling, deze reeks. Alle zaad is al over alle hoofdjes verspreid.
Ja doe is.. Snap je punt nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef rival het volgende:
[..]
ze stinken, kwijlen. verliezen haar en schijten je huis vol....
je moet ze verzorgen, je moet ze uitlaten, dure doktersrekeningen als er wat met ze is.
moet ik doorgaan?
Bukkake, maar dan andersquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ja! Stomme vraag ook. Het is de factor 50 he?
Ben je lekker aan het roeren, roer je eigenlijk door de spritz van je haatmatties op het forum. Beetje jammer wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |