quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Lekker lang lekkerquote:
En seksquote:
>>> wil je 1 of 2 beeldschermen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Iemand even een goed idee voor mij?
ik heb normaal gesproken twee beeldschermen op m'n laptop, nu heb ik alleen beeldscherm van laptop. Een programma opent hij goed, enkel als hij een popup ervan opent, doet hij dit op het niet-bestaande tweede scherm. Dus ik kan er niet bij.
Kan hem ook niet verplaatsen
iemand ideeen
Laptop uitzettenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef Cue_ het volgende:
Iemand even een goed idee voor mij?
ik heb normaal gesproken twee beeldschermen op m'n laptop, nu heb ik alleen beeldscherm van laptop. Een programma opent hij goed, enkel als hij een popup ervan opent, doet hij dit op het niet-bestaande tweede scherm. Dus ik kan er niet bij.
Kan hem ook niet verplaatsen![]()
iemand ideeen?
ik heb nu 1 beeldscherm.. maar doordat ik er normaal gesproken twee heb, opent hij een opup in de tweede (die i kdus niet heb, dus kan ik die popup niet zien)..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
>>> wil je 1 of 2 beeldschermen?
Dat kan je via je configuratiescherm instellen (ik snap 't niet )
Dat zeg ik dus niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
Wat godtje zegt.... soms kan opnieuw opstarten de boel refreshen/rebooten blabla... en dan doet ie misschien weer wel wat je aangeeft in het configuratiescherm....
en bij mijn laptop met windows 7 heb ik ook nog een knop duplicate scherm.... daarmee kan je ook switchen tussen meer schermen etc.
Drank? zijn zat andere dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mis alleen nog de drank in die combinatie
Uhhhm jawel. Niet meer hoeven werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke ... maar aan uitzetten heeft Cue_ niks
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja we hebben niet beide de oplossing gegeven!Welke heeft gewerkt?
Die van Engelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja we hebben niet beide de oplossing gegeven!Welke heeft gewerkt?
Oe... heb ik blijkbaar toch iets geleerd op mijn werkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die van Engel![]()
Beetje kloten met die fn-f4 beelschermen
Maar die van jou had ook gewerkt want dat verplaatsen met pijltjestoetsen had vast ook gewerkt
Had er idd zelf aan kunnen denken, dus tnxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe... heb ik blijkbaar toch iets geleerd op mijn werkWat zullen ze trots op mij zijn
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
ook leuk, ctrl+ pijltje naar onder indrukken
bij sommige videokaartdrivers zet je dan het beeld ondersteboven
Wij gebruiken het nogal eens in infobaliesystemen waarbij je de monitor alleen ondersteboven in kan bouwen ivm de kabels.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?dat kijkt vet lastig
Bij defensie werd het gebruikt als mensen hun computer niet lockte. Dan even draaien en dan wisten de meesten niet wat er aan de hand was en gingen ze zelfs de computer opnieuw opstartenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?dat kijkt vet lastig
Weet dan ook gewoon te vermelden dat het alle kanten op kan. Links, rechts, omhoog en omlaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef ArTiC het volgende:
ook leuk, ctrl+ pijltje naar onder indrukken
bij sommige videokaartdrivers zet je dan het beeld ondersteboven
O zo... ja dan is 't wel weer praktisch ja.... innovatief ook (naja toen het bedacht werdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij gebruiken het nogal eens in infobaliesystemen waarbij je de monitor alleen ondersteboven in kan bouwen ivm de kabels.
Als ze dat niet willen hebben moeten ze gewoon met smartcards werken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij defensie werd het gebruikt als mensen hun computer niet lockte. Dan even draaien en dan wisten de meesten niet wat er aan de hand was en gingen ze zelfs de computer opnieuw opstarten
Pivot opstelling iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Weet dan ook gewoon te vermelden dat het alle kanten op kan. Links, rechts, omhoog en omlaag.
Van de week weer een hele afdeling gezien die met breedbeeld schermen op hun kant aan het werk waren met grote en vooral lange excel sheets ofzo.
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft een kleurtje gekregen van het voetballen....
Kom ik nou eindelijk eens een keer van die Engelse benen af?
Maar wel met rood-geel-groenquote:
Doe niet zo gemeenquote:
negerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen![]()
Vroeger werd kleine Spezza altijd zwart in de zomer....
O... als het toen was... dan nu toch ook?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Doe niet zo gemeen![]()
Vroeger werd kleine Spezza altijd zwart in de zomer....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |