heb je ook die jongen gezien die zijn billen aan het opwarmen was bij dat vuur?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Drakire het volgende:
Hier dat campvuurtje @ kings of leon brakke kwaliteit maar de sfeer zat er echt goed in.
Waar is dat Feestje? hier is dat feestje!
Vraag ik me ook af. Ik wil Bloody Beetroots en Deadmau5 ook graag terugzien.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Guitar93 het volgende:
Waarom staan niet alle optredens op 3voor12?
Heeft met o.a. rechten te maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Guitar93 het volgende:
Waarom staan niet alle optredens op 3voor12?
Die hebben geen toestemming gegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Ik wil Bloody Beetroots en Deadmau5 ook graag terugzien.
Haha nee dat heb ik dan weer gemistquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
heb je ook die jongen gezien die zijn billen aan het opwarmen was bij dat vuur?
Ook grappig dronken mensen op het festival terrein die staan te draaien en tegen iedereen opknallen soms is het gewoon knap dat ze nog kunnen blijven staanquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef theKiD het volgende:
Wat ik zo ontiegelijk gaaf vind op die camping, is het continu wisselende "stand-up-comedian"gehalteJe gaat met een paar man zitten voor je tent, en kijkt wat er langs komt..
Echt geniaal.... 2 minuten rust, niemand komt langs, ineens hoor je in de verte iets, komt er een groep van 20 man voorbij met glowlights, zingen enzo
En 10 seconde later komen er kerels voorbij in een oma-onderbroek
Echt zoooo gaaf!
Daar stond ik zowat onder. Ik wil filmpjes.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Guitar93 het volgende:
Wie heeft die gozer gezien die in met de rolstoel ging crowdsurfen, je zal zo'n ding maar op je kop krijgen.
Jaah, dat heb ik ook gezien, daar stond ik met mijn groepje niet zo ver vanaf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Guitar93 het volgende:
Wie heeft die gozer gezien die in met de rolstoel ging crowdsurfen, je zal zo'n ding maar op je kop krijgen.
wtf?! Daarom zijn wij ook VOOR 't optreden (van coldplay in dit geval) naar wc gegaan en daarna ook niks meer gedronkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jaah, dat heb ik ook gezien, daar stond ik met mijn groepje niet zo ver vanaf.
Net voor het optreden van de Kaiser Chiefs besloot een vrouw trouwens dat ze naar het toilet moest maar haar plaats niet wilde afstaan. Dus trok ze haar broek naar beneden en piste zó tegen de barriere aan. Tot woede van iedereen die om haar heen stond. En die beveiliger die er stond greep ook niet echt in![]()
Toen Madness werd gedraaid was 't facking vet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Jivis het volgende:
Die feesttent op Camping B was vooral zondagavond echt super. Jammer dat dat niet tot 4 uur door ging. Moesten we onze afterparty naar de tent verplaatsen.
haha dat doet mij denken aan die keer dat ik bij dynamo was daar stond je als man door een hek te pissen en meerdere keren stonden daar ook gewoon dames tussen die met de vinger ervoor een beetje door het hek heen spetterdenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jaah, dat heb ik ook gezien, daar stond ik met mijn groepje niet zo ver vanaf.
Net voor het optreden van de Kaiser Chiefs besloot een vrouw trouwens dat ze naar het toilet moest maar haar plaats niet wilde afstaan. Dus trok ze haar broek naar beneden en piste zó tegen de barriere aan. Tot woede van iedereen die om haar heen stond. En die beveiliger die er stond greep ook niet echt in![]()
das toch zonde? Heb je amper wat meegekregen van 't hele gebeuren! Nou jeuj!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Drakire het volgende:
[..]Ik ben trouwens de laatste dag ook hard onderuit gegaan iets teveel Jack Daniels op schijnt dat de Foo Fighters everlong nog hebben gespeeld maar ik was toen al helemaal van de kaart.
Mwah mij ging het ook om de sfeer we stonden toch redelijk achteraan later nog wel iets verder naar voren want achteraan was het echt dood mensen die gewoon stilstonden en naar voren liepen te staren echt wtf weetjequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Apotheose het volgende:
[..]
das toch zonde? Heb je amper wat meegekregen van 't hele gebeuren! Nou jeuj!
Ja echt he, soms waren ik en mijn maten ook de enige die los gingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mwah mij ging het ook om de sfeer we stonden toch redelijk achteraan later nog wel iets verder naar voren want achteraan was het echt dood mensen die gewoon stilstonden en naar voren liepen te staren echt wtf weetje.
Maar ik heb alle nummer meegemaakt die ik wilde zien alleen everlong dus niet bewust meegemaakt nou dan heb ik ik 1 of 2 nummers gemist boehoe.
No shitquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Drakire het volgende:
[..]
Mwah mij ging het ook om de sfeer we stonden toch redelijk achteraan later nog wel iets verder naar voren want achteraan was het echt dood mensen die gewoon stilstonden en naar voren liepen te staren echt wtf weetje.
Maar ik heb alle nummer meegemaakt die ik wilde zien alleen everlong dus niet bewust meegemaakt nou dan heb ik ik 1 of 2 nummers gemist boehoe.
Toen alle nummers daar werden gedraaid was het vet! Iedereen ging los!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Toen Madness werd gedraaid was 't facking vet.
die gasten draaide 24/7 Johnny Cash. En volgens mij voornamelijk ''ring of fire''quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef AppleBite het volgende:
Wat een feest was het ook bij de feesttent op Camping B, echt helemaal losgegaan, Ik kende blijkbaar als een van de weinige van mijn leeftijdsgenoten Baggy trousers, maar ook die mix van RATM was echt ziek haha ;D, of Dani California van de Peppers, echt ziek hoe daar gereageerd op werd. Voor mij volgend jaar sowieso weer Pinkpop, heb er echt van genoten, en sowieso ook weer camping B, wat een helden stonden daar op ;D
Kwamen jullie ook de hele tijd langs die tent (als je richting de Feesttent/plein liep) waar ze de heel veel Johnny Cash draaiden ;D? Dat was op camping B haha
Was ik twee tenten vandaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef AppleBite het volgende:
Wat een feest was het ook bij de feesttent op Camping B, echt helemaal losgegaan, Ik kende blijkbaar als een van de weinige van mijn leeftijdsgenoten Baggy trousers, maar ook die mix van RATM was echt ziek haha ;D, of Dani California van de Peppers, echt ziek hoe daar gereageerd op werd. Voor mij volgend jaar sowieso weer Pinkpop, heb er echt van genoten, en sowieso ook weer camping B, wat een helden stonden daar op ;D
Kwamen jullie ook de hele tijd langs die tent (als je richting de Feesttent/plein liep) waar ze de heel veel Johnny Cash draaiden ;D? Dat was op camping B haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |