abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98208610
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Drakire het volgende:
Hier dat campvuurtje @ kings of leon brakke kwaliteit maar de sfeer zat er echt goed in.

Waar is dat Feestje? hier is dat feestje!
heb je ook die jongen gezien die zijn billen aan het opwarmen was bij dat vuur? :')
Anonimity is a bliss
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:58:32 #202
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_98208654
Waarom staan niet alle optredens op 3voor12?
U mad bro? U jelly?
pi_98208676
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Guitar93 het volgende:
Vraag ik me ook af. Ik wil Bloody Beetroots en Deadmau5 ook graag terugzien.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:00:47 #204
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_98208773
Wat ik zo ontiegelijk gaaf vind op die camping, is het continu wisselende "stand-up-comedian"gehalte _O_ Je gaat met een paar man zitten voor je tent, en kijkt wat er langs komt.. _O- Echt geniaal.... 2 minuten rust, niemand komt langs, ineens hoor je in de verte iets, komt er een groep van 20 man voorbij met glowlights, zingen enzo _O_ En 10 seconde later komen er kerels voorbij in een oma-onderbroek :') Echt zoooo gaaf!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_98208826
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Guitar93 het volgende:
Heeft met o.a. rechten te maken.

Platenmaatschappijen en managers die het niet willen, artiesten die eerst graag terug willen kijken voor de uitzending (prodigy) of artiesten die een show hebben en wanneer die show bekend is, men bang is voor teruglopende bezoekersaantallen en de show op tv natuurlijk niet zo goed overkomt als in het echt. (deadmau5).

Die vraag komt ieder jaar weer terug.
pi_98208848
quote:
11s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:58 schreef Gitaarmat het volgende:

[..]

Vraag ik me ook af. Ik wil Bloody Beetroots en Deadmau5 ook graag terugzien.
Die hebben geen toestemming gegeven. :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:07:23 #207
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_98209135
quote:
17s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

heb je ook die jongen gezien die zijn billen aan het opwarmen was bij dat vuur? :')
Haha nee dat heb ik dan weer gemist :P, 2 jaar geleden was er trouwens een gast die met zn rolstoel door het vuur ging zo van "ja m'n benen zijn toch al kapot :')"

quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:00 schreef theKiD het volgende:
Wat ik zo ontiegelijk gaaf vind op die camping, is het continu wisselende "stand-up-comedian"gehalte _O_ Je gaat met een paar man zitten voor je tent, en kijkt wat er langs komt.. _O- Echt geniaal.... 2 minuten rust, niemand komt langs, ineens hoor je in de verte iets, komt er een groep van 20 man voorbij met glowlights, zingen enzo _O_ En 10 seconde later komen er kerels voorbij in een oma-onderbroek :') Echt zoooo gaaf!
Ook grappig dronken mensen op het festival terrein die staan te draaien en tegen iedereen opknallen soms is het gewoon knap dat ze nog kunnen blijven staan :').
Ik ben trouwens de laatste dag ook hard onderuit gegaan iets teveel Jack Daniels op schijnt dat de Foo Fighters everlong nog hebben gespeeld maar ik was toen al helemaal van de kaart :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Drakire op 15-06-2011 17:13:32 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:14:16 #208
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_98209450
Wie heeft die gozer gezien die in met de rolstoel ging crowdsurfen, je zal zo'n ding maar op je kop krijgen.
U mad bro? U jelly?
pi_98209499
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Guitar93 het volgende:
Wie heeft die gozer gezien die in met de rolstoel ging crowdsurfen, je zal zo'n ding maar op je kop krijgen.
Daar stond ik zowat onder. Ik wil filmpjes. :9
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:16:39 #210
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_98209556
Ik zit nu thuis gewoon weer naar versaemerge te luisteren, ja dat optreden was kut maar op het album klinkt het gewoon prima vooral mindreader en fixed at zero.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:19:49 #211
133369 Jivis
Critikut
pi_98209732
Die feesttent op Camping B was vooral zondagavond echt super. Jammer dat dat niet tot 4 uur door ging. Moesten we onze afterparty naar de tent verplaatsen ;(.
Amen.
pi_98210137
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef Guitar93 het volgende:
Jaah, dat heb ik ook gezien, daar stond ik met mijn groepje niet zo ver vanaf.

Net voor het optreden van de Kaiser Chiefs besloot een vrouw trouwens dat ze naar het toilet moest maar haar plaats niet wilde afstaan. Dus trok ze haar broek naar beneden en piste zó tegen de barriere aan. Tot woede van iedereen die om haar heen stond. En die beveiliger die er stond greep ook niet echt in _O- 8)7
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_98210369
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Net voor het optreden van de Kaiser Chiefs besloot een vrouw trouwens dat ze naar het toilet moest maar haar plaats niet wilde afstaan. Dus trok ze haar broek naar beneden en piste zó tegen de barriere aan. Tot woede van iedereen die om haar heen stond. En die beveiliger die er stond greep ook niet echt in _O- 8)7
wtf?! Daarom zijn wij ook VOOR 't optreden (van coldplay in dit geval) naar wc gegaan en daarna ook niks meer gedronken :D
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_98210681
quote:
14s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Jivis het volgende:
Die feesttent op Camping B was vooral zondagavond echt super. Jammer dat dat niet tot 4 uur door ging. Moesten we onze afterparty naar de tent verplaatsen ;(.
Toen Madness werd gedraaid was 't facking vet. O+
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 17:43:11 #215
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_98210779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:28 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

haha dat doet mij denken aan die keer dat ik bij dynamo was daar stond je als man door een hek te pissen en meerdere keren stonden daar ook gewoon dames tussen die met de vinger ervoor een beetje door het hek heen spetterden :') rare punkers :')
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_98210816
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:07 schreef Drakire het volgende:

[..]Ik ben trouwens de laatste dag ook hard onderuit gegaan iets teveel Jack Daniels op schijnt dat de Foo Fighters everlong nog hebben gespeeld maar ik was toen al helemaal van de kaart :').
das toch zonde? Heb je amper wat meegekregen van 't hele gebeuren! Nou jeuj! :N
just give a second thought
what if we don't get caught...
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:50:49 #217
59269 Drakire
May Lyssa aid you
pi_98211141
quote:
1s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Apotheose het volgende:

[..]

das toch zonde? Heb je amper wat meegekregen van 't hele gebeuren! Nou jeuj! :N
Mwah mij ging het ook om de sfeer we stonden toch redelijk achteraan later nog wel iets verder naar voren want achteraan was het echt dood mensen die gewoon stilstonden en naar voren liepen te staren echt wtf weetje :').

Maar ik heb alle nummer meegemaakt die ik wilde zien alleen everlong dus niet bewust meegemaakt nou dan heb ik ik 1 of 2 nummers gemist boehoe :P.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:03:12 #218
315510 Guitar93
Vis een optie?
pi_98211668
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Drakire het volgende:

[..]

Mwah mij ging het ook om de sfeer we stonden toch redelijk achteraan later nog wel iets verder naar voren want achteraan was het echt dood mensen die gewoon stilstonden en naar voren liepen te staren echt wtf weetje :').

Maar ik heb alle nummer meegemaakt die ik wilde zien alleen everlong dus niet bewust meegemaakt nou dan heb ik ik 1 of 2 nummers gemist boehoe :P.
Ja echt he, soms waren ik en mijn maten ook de enige die los gingen
U mad bro? U jelly?
pi_98211834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Drakire het volgende:

[..]

No shit :') Dat ga je krijgen als je achteraan staat
pi_98211838
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:41 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

Toen Madness werd gedraaid was 't facking vet. O+
Toen alle nummers daar werden gedraaid was het vet! Iedereen ging los!
pi_98215121
Wat een feest was het ook bij de feesttent op Camping B, echt helemaal losgegaan :D, Ik kende blijkbaar als een van de weinige van mijn leeftijdsgenoten Baggy trousers, maar ook die mix van RATM was echt ziek haha ;D, of Dani California van de Peppers, echt ziek hoe daar gereageerd op werd. Voor mij volgend jaar sowieso weer Pinkpop, heb er echt van genoten, en sowieso ook weer camping B, wat een helden stonden daar op ;D
Kwamen jullie ook de hele tijd langs die tent (als je richting de Feesttent/plein liep) waar ze de heel veel Johnny Cash draaiden ;D? Dat was op camping B haha
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:28:26 #222
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_98215437
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef AppleBite het volgende:
Wat een feest was het ook bij de feesttent op Camping B, echt helemaal losgegaan :D, Ik kende blijkbaar als een van de weinige van mijn leeftijdsgenoten Baggy trousers, maar ook die mix van RATM was echt ziek haha ;D, of Dani California van de Peppers, echt ziek hoe daar gereageerd op werd. Voor mij volgend jaar sowieso weer Pinkpop, heb er echt van genoten, en sowieso ook weer camping B, wat een helden stonden daar op ;D
Kwamen jullie ook de hele tijd langs die tent (als je richting de Feesttent/plein liep) waar ze de heel veel Johnny Cash draaiden ;D? Dat was op camping B haha
die gasten draaide 24/7 Johnny Cash. En volgens mij voornamelijk ''ring of fire'' :P
pi_98215532
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef AppleBite het volgende:
Was ik twee tenten vandaan. :D
pi_98215828
Kutfilmpke, maar we hebben iets:

woensdag 15 juni 2011 @ 19:37:04 #225
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_98215838
Wat ik wél jammer vond, was dat de FF geen vuurwerk in hun show hadden verwerkt.

Maar dat is een persoonlijke kwestie.
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')