Ja daar wacht ik dus ook op. Ik had geen mobiel meer waar ik filmpjes mee kon maken na 3 dagen Pinkpopquote:
Dat is misschien wel zo, maar de laatste paar jaren waren RATM, Greenday, Rammstein, Metallica, etc ook niet echt goedkoop.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:07 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Voorheen werd het geld beter verdeeld. Coldplay was het geld bij lange na niet waard.
Ik ben bang dat ze dat nummer dit jaar voor de festivals geschrapt hebben. Vind ik persoonlijk ook heel jammer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef daankes het volgende:
Weet iemand trouwens of gaslight anthem het nummer "here's looking at you, kid" gespeeld heeft?
Kan er niks van vinden en ben dus bang dat hij niet gespeeld is.
Haha ik heb daar een filmpje van zal zo wel ff uploaden, op camping D ging dat trouwens de hele nacht door hahah.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft bij kol dat vuur meegemaakt waar iedereen omheen ging dansen en die telkens uit werd gemaakt?
'Waar is dat feestje? HIER IS DAT FEESTJE!'
Inderdaad niet gespeeld, jammer want het is een van mn favoriete nummers van hen. Maargoed, ik stond redelijk vooraan en verder hebben ze weer een fantastische show neergezet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef daankes het volgende:
Weet iemand trouwens of gaslight anthem het nummer "here's looking at you, kid" gespeeld heeft?
Selah Suequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:15 schreef .aeon het volgende:
Waarom vond iedereen Selah Sue zo slecht? Ik vond het juist heel leuk
Ik had mn tent op een mierenhoop staan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef wise het volgende:
wat waren trouwens die gore vliegbeesten 's avonds¿
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:39 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik had mn tent op een mierenhoop staan.![]()
Mijn tent stond op camping D, ik sliep alleen op Bquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef Drakire het volgende:
[..]
Haha ik heb daar een filmpje van zal zo wel ff uploaden, op camping D ging dat trouwens de hele nacht door hahah.
ja dat kan niet hequote:Op woensdag 15 juni 2011 16:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn tent stond op camping D, ik sliep alleen op B
Meikeversquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:37 schreef wise het volgende:
wat waren trouwens die gore vliegbeesten 's avonds¿
holy fuckquote:
Dan was het vast een junikever!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:44 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ja dat kan niet he, het is al juni!
Nee, die deden ze niet maar in plaats daarvan een andere (mindere) ballad. Vond ik wel teleurstellendquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef daankes het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:53 schreef Drakire het volgende:
Hier dat campvuurtje @ kings of leon brakke kwaliteit maar de sfeer zat er echt goed in.
Waar is dat Feestje? hier is dat feestje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |