Tetokoujobzzzquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:46 schreef daankes het volgende:
Uitsluitend bij Timmehhhhh werd trouwens ook vaak "They took our jobsss" gebruikt.
elbow heeft al 5 platen gemaakt...kennerquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Elbow heeft een goede cd en een kut cd gemaakt. Dan krijg je een gemiddeld optreden.
Oh ja in het programmboekje stond dat White Lies in de schemer speelde.
Dan lag je bij ons in de buurt. Wij hadden een witte en een oranje partytent aan elkaar vastgebonden, aan de bosrand.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
In het stukje bos waar wij stonden waren een aantal gasten de hele nacht bezig met lachgaspatronen te gebruiken. De hele tijd zo'n *psjoew* geluid. Vrij irritant als je wil gaan slapen en het lijkt alsof er elke 10 seconden een luchtbed wordt leeggelatenTevens ook degene met die grote blauwe partytent op hetzelfde stuk. Het was net een huis
camping C is ook de chillcampingquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:39 schreef Neraice het volgende:
Timmeh was onze schuld haha. Bij die partytent op zon hoek bij camping C. Was de Tim Knol fanclub namelijk. Dag daarna Kees de Olifant, echt geniaal. Was trouwens echt rustig op C eerste avond, bijna iedereen die we een biertje aanboden liep door, en de verstopte wafel is ook nooit gevonden.
Dan vreet je teveelquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:37 schreef Guitar93 het volgende:
trouwens het eten was wel belachelijk duur zeg.
150 euro aan bonnen gekocht, per dag 4 bonnen aan eten de rest voor bier.
wie gaan er volgend jaar weer? laten we gewoon als Fok! leden tent bij elkaar zetten
280 euroquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dan vreet je teveel
60,- aan bonnen hier. Maar ik ga niet aan de zuip en eten (ontbijten) doe ik thuis.
Volgend jaarw eer, maar wel als de line-up goed is. Klinkt misschien heel slecht, maar dat bepaalt voor mij grotendeels de sfeer
Ik ben grafisch ontwerper ik zou die bonnen in 10 minuten na kunnen maken inclusief juiste papiersoort en randjes maar goed zo ver wil ik niet gaanquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb ook nog bonnen van vorig jaar ingeleverdGewoon met de groene kant met het Brand logo naar boven aangeven
Dat is echt heel erg triest.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:25 schreef Drakire het volgende:
Wij doen elk jaar een scam (niet verder vertellen) maar dan gaan we bijvoorbeeld wokken da's dan als je met zn 4en bent 4x5 = 20 bonnetjes als je ze losscheurt en er dan 16 ofzo geeft ipv 20 bespaar je 10 euro gaan ze toch niet tellen en anders doe je gewoon alsof je het niet wist.
Nee maar wokken was dus even duur @ de kalm aan laan, gooien ze verdomme nog eens hete saus overheen ookquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn er ook nog idioten die 12.50 voor kebab hebben betaald?
Wel een tientje aan de linkerkant op het festivalterein. Maar dat was iig een goed broodje, in tegenstelling tot de meeste troep (bv die pizza (deegpunt) @ f'terein voor 5.00. Verder boeit geld me op zo'n festival helemaal geen donder. Zijn van die dagen dat je d'r maar niet aan denken moet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:35 schreef gewoonfaye het volgende:
Zijn er ook nog idioten die 12.50 voor kebab hebben betaald?
niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:28 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik ben grafisch ontwerper ik zou die bonnen in 10 minuten na kunnen maken inclusief juiste papiersoort en randjes maar goed zo ver wil ik niet gaan.
4 bonnen voor nasi met sate en satesausquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:37 schreef Drakire het volgende:
[..]
Nee maar wokken was dus even duur @ de kalm aan laan, gooien ze verdomme nog eens hete saus overheen ook.
Ik zat vol van 1 pizzapuntquote:Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Wel een tientje aan de linkerkant op het festivalterein. Maar dat was iig een goed broodje, in tegenstelling tot de meeste troep (bv die pizza (deegpunt) @ f'terein voor 5.00. Verder boeit geld me op zo'n festival helemaal geen donder. Zijn van die dagen dat je d'r maar niet aan denken moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |