abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 juni 2011 @ 18:19:12 #26
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_98302259
quote:
3s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 17:55 schreef andreas612 het volgende:

[..]

hoeveel kbs is die kwaliteit van die muziek?
Ik gok de beste kwaliteit die de samensteller kon vinden, aangezien ik de nummers van 128 tm 320 kbps tegenkom op de eerste mixtape in deze serie.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 17-06-2011 18:24:48 ]
pi_98303381
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik gok de beste kwaliteit die de samensteller kon vinden, aangezien ik de nummers van 128 tm 320 kbps tegenkom op de eerste mixtape in deze serie.
ok, want ik heb echt haat aan alles onder de 256
pi_98304621
Wat lees ik? Gare rapper Lil B gaat komen met een album genaamd I'm Gay. Dit word interessant xD



Hij ziet er ook gay uit, zoek hem eens op op Google.

Waar gaat commercieel Hiphop toch naartoe :|W.

Ff een ille track posten!

pi_98304942
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:23 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat lees ik? Gare rapper Lil B gaat komen met een album genaamd I'm Gay. Dit word interessant xD

[ afbeelding ]

Hij ziet er ook gay uit, zoek hem eens op op Google.

Waar gaat commercieel Hiphop toch naartoe :|W.

Ff een ille track posten!

Gay = Frans voor Blij = Happy > Im gay > Im happy

Desalniettemin mag Lil B van mij gewoon verdwijnen.
Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_98305237
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:30 schreef da_unfuckwithable het volgende:

[..]

Gay = Frans voor Blij = Happy > Im gay > Im happy

Desalniettemin mag Lil B van mij gewoon verdwijnen.
Ja, maar je moet begrijpen dat zijn fans het niet gaan waarderen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:52:50 #32
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_98305814
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 16:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het niveau van dit topic verbaasd me, de track van Nas klinkt in z'n geheel goed maar de lyrics gaan werkelijk nergens over..
Ach, de beats zijn gewoon goed. En lekker oldschool. En wanneer heb je voor het laatst cuts gehoord in nieuwe hiphop? Zoiets stijgt dan al gauw mijlen ver boven al die vreselijke crap hier in dat topic uit.
pi_98306043
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:52 schreef cosmick het volgende:

[..]

Ach, de beats zijn gewoon goed. En lekker oldschool. En wanneer heb je voor het laatst cuts gehoord in nieuwe hiphop? Zoiets stijgt dan al gauw mijlen ver boven al die vreselijke crap hier in dat topic uit.
Ja dat misschien wel maar er worden vergelijkingen gemaakt dat het weer lekker oldskool is terwijl de lyrics duidelijk niet oldskool zijn maar gewoon net zoals de "crap" van nu.

Zoals ik al zei, de track klinkt in z'n geheel goed maar meer niet.
If not now, then when.
pi_98306520
Domme vraag misschien, maar wat zijn cuts?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:16:58 #35
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_98306748
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 20:12 schreef Saind het volgende:
Domme vraag misschien, maar wat zijn cuts?
wiki:

quote:
In African American music, a cut "overtly insists on the repetitive nature of the music, by abruptly skipping it back to another beginning which we have already heard. Moreover, the greater the insistence on the pure beauty and value of repetition, the greater the awareness must also be that repetition takes place not on the level of musical development or progression, but on the purest tonal and timbric level" (Snead 1984, p.69, drawing on Chernoff 1979).
David Brackett (2000, p.118) describes the cut, repetition on the level of the beat, ostinato, and the harmonic sequence, as what makes improvisation possible. In a cut repetition is not considered accumulation. "Progress in the sense of 'avoidance of repetition' would at once sabotage such an effort" (Snead 1984, p.68).
Brackett (ibid) finds the cut in all African American folk and popular music "from ring to rap" and lists the blues (AAB), "Rhythm" changes in jazz, the AABA form of bebop, the ostinato vamps at the end of gospel songs allowing improvisation and a rise in energy, short ostinatos of funk which spread that intensity throughout the song, samples in rap, the last of which cuts on two levels, the repetition of the sample itself and its intertexual repetition.
The cuts of African American music are not to be confused with those of traditional Irish music, especially on the instrument of the tin whistle, or to give it its true title, an feadóg stáin. "Cuts and rolls" are used as a form of ornamentation in Irish traditional, and sometimes Scottish tunes.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:57:52 #36
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98308548
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:23 schreef HipHopDesk het volgende:
Wat lees ik? Gare rapper Lil B gaat komen met een album genaamd I'm Gay. Dit word interessant xD

[ afbeelding ]

Hij ziet er ook gay uit, zoek hem eens op op Google.

Waar gaat commercieel Hiphop toch naartoe :|W.

Ff een ille track posten!

De sound is er, maar de lyrics niet.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:08:24 #37
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98309060
Mag ik hier trouwens even een klacht deponeren? Die Snoop Dogg, waar the fuck is hij mee bezig?
Wat een kutmuziek maakt hij tegenwoordig zeg.
Eminem met recovery trouwens ook, maar I need a doctor was dan weer iets beter... Hoop dat Shady en Dogg wat meer terug zouden gaan naar hun oude albums, maar dat zit er niet in denk ik.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:12:26 #38
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_98309306
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef tuut-chips het volgende:
Mag ik hier trouwens even een klacht deponeren? Die Snoop Dogg, waar the fuck is hij mee bezig?
Wat een kutmuziek maakt hij tegenwoordig zeg.
Eminem met recovery trouwens ook, maar I need a doctor was dan weer iets beter... Hoop dat Shady en Dogg wat meer terug zouden gaan naar hun oude albums, maar dat zit er niet in denk ik.
Naar mijn mening heeft Snoop na Doggfather al geen redelijke plaat meer uit gebracht, maar zn flow doet het op een of ander manier(en evt met behulp van alcohol en drugs). Eminem heb ik nooit echt goed gevonden(afgezien van een incidenteel nummer).
pi_98309410
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:08 schreef tuut-chips het volgende:
Mag ik hier trouwens even een klacht deponeren? Die Snoop Dogg, waar the fuck is hij mee bezig?
Wat een kutmuziek maakt hij tegenwoordig zeg.
Eminem met recovery trouwens ook, maar I need a doctor was dan weer iets beter... Hoop dat Shady en Dogg wat meer terug zouden gaan naar hun oude albums, maar dat zit er niet in denk ik.
Haha I need a doctor was allemaal prut man.
If not now, then when.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:17:44 #40
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98309566
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Naar mijn mening heeft Snoop na Doggfather al geen redelijke plaat meer uit gebracht, maar zn flow doet het op een of ander manier(en evt met behulp van alcohol en drugs). Eminem heb ik nooit echt goed gevonden(afgezien van een incidenteel nummer).
Ik doel dan ook vooral op wet, sweat en kush. Wat is dat voor bullshit?

En Eminen? Vind ik qua lyrics echt nog de beste MC ooit. Recovery was dan misschien niet zo goed, maar the Slim Shady en vooral the Marshal Mathers LP zijn echt briljant en daar kun je ook echt 10x op een dag naar luisteren.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:18:55 #41
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98309611
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha I need a doctor was allemaal prut man.
Ja, was echt een kutnummer, maar het was iig een stuk beter dan Recovery...
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:26:38 #42
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_98310006
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Ik doel dan ook vooral op wet, sweat en kush. Wat is dat voor bullshit?

En Eminen? Vind ik qua lyrics echt nog de beste MC ooit. Recovery was dan misschien niet zo goed, maar the Slim Shady en vooral the Marshal Mathers LP zijn echt briljant en daar kun je ook echt 10x op een dag naar luisteren.
In het geval van Eminem heeft het behalve dat ik zn stem echt niet trek, ook nog te maken met de beats waar hij overheen flowt en die combinatie maakt dat ik maar weinig van zn nummers kan afluisteren,ongeacht de teksten die hij zo nu en dan probeert aan te smeren.
pi_98310070
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:17 schreef tuut-chips het volgende:

[..]

Ik doel dan ook vooral op wet, sweat en kush. Wat is dat voor bullshit?

En Eminen? Vind ik qua lyrics echt nog de beste MC ooit. Recovery was dan misschien niet zo goed, maar the Slim Shady en vooral the Marshal Mathers LP zijn echt briljant en daar kun je ook echt 10x op een dag naar luisteren.
Eminems muziek heb ik nooit gemogen, maar ik zou het niet erg vinden als je hem de beste rapper noemt. Zijn lyrics zijn zeer goed. En wat betreft zijn flow, dat betreft smaak.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:48:20 #44
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_98311068
Faack! Kom die nr van nas op zijn nieuwe album? :9~
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:49:09 #45
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_98311104
Hmm, begrijp wel wat je bedoelt. Zn stem is erg scherp vergeleken met bijvoorbeeld een dr dre of een nas, maar puur als MC met een ongelofelijke vocabulary en de skill om die teksten op een briljante manier aan elkaar te rijgen ben ik de laatste tijd steeds meer waardering voor zijn oude tracks gaan krijgen.
Vind inderdaad wel dat hij af en toe nogal wat schel en schreeuwerig is, maar zijn lyrics maken een hoop goed.
pi_98330175
Eminem vind ik vooral hinderlijk door zijn stem. The Eminem Show heb ik wel helemaal blauw gedraaid.

Oh en dan Big Sean album. Heeeeeeeerlijk zomer album :)

Edit: Oh trouwens, nog een leak van Cole z'n album:

Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa
pi_98330937
Tech N9ne _O_ Die gast blijft vette shit maken _O_
pi_98331007
I like fire on my skin, blood on my drawers, from up on her walls, I'm sufferin, I'm stuck in her claws, stuffed in her jaws, huffin' and puffin', i'm a dog, afterwards I like really hot... wanna rub my balls?

:D _O_
pi_98331067
Heck if I was sane I would've put down the mic and say fuck it I'll never rise to fame
But with the wicked records I contain, I could prolly jeapordise your name

Hopsin _O_
pi_98331099
I stab you with this mic and rap this verse I'm rappin' to you
Matter fact I'm rappin' through you

B.O.B. _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')