1'tje ligt in een koffieautomaat (met koffie), 1'tje liet iemand vallen in het restaurant, serveerster pakte die opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
Zeg Sandertje, hoeveel condooms zijn er gebruikt?
Geen flauw idee.quote:
Dat soort volk liep d'r allemaal rond in de Vikingquote:
Doh. Je kunt daar alles op zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef yosander het volgende:
[..]
1'tje ligt in een koffieautomaat (met koffie), 1'tje liet iemand vallen in het restaurant, serveerster pakte die op, maar de mijne heb ik nog allemaal hoor
.
Wist je dat je die dingen op de scan op het vliegveld kunt zien als je ze in je portemonnee hebt?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat soort volk liep d'r allemaal rond in de Viking
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef yosander het volgende:
[..]
1'tje ligt in een koffieautomaat (met koffie), 1'tje liet iemand vallen in het restaurant, serveerster pakte die op, maar de mijne heb ik nog allemaal hoor
.
Wist je dat je die dingen op de scan op het vliegveld kunt zien als je ze in je portemonnee hebt?
Waarom zeggen ze dan dat je maar een mailtje moet sturen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Mail gestuurd, geen reactie.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Neen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Water123 het volgende:
[..]
Heb je geen andere bezigheden dan FOK!ken?
Dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zeggen ze dan dat je maar een mailtje moet sturen?
Achterlijk
Ja maar echt duidelijk, van die rondjes zoquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het eerder zielig. Hoe dat beest daar geplet wordt.
en je woont in een gele onderzeeër?quote:
Ja, samen met Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
en je woont in een gele onderzeeër?
Ook met Eleanor Rigby of dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, samen met Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.
Nee, met de lieftallige Rita.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ook met Eleanor Rigby of dat dan weer niet?
Misschien bedoelt de persoon die dat erbij heeft gezet het filmpje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:17 schreef jordyqwerty het volgende:
The Beatles-I am the Walrus(BEST QUALITY)
240p....
quote:
quote:Your musical compatibility with rotscholier is SUPER
Music you have in common includes Mumford & Sons, Noah and the Whale, The Beatles, Band of Horses and Fleet Foxes.
Sowieso niet 1ste, want Ismael.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Keauning het volgende:
Welke moet ik kiezen?![]()
Citizen Kane, Munich of Once Upon a Time in America?
The Shins zijn baasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Shins zijn best tof.
New Slangquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
The Shins zijn baas
Girl inform me
New Slang
Vaak zelfs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hebben jullie nooit een leeg gevoel?
Nope. Ik kijk niet zo vaak films.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Keauning het volgende:
Ik ga toch maar voor Once Upon a Time in America. Ik hou wel van zulke films. Films over de maffia in Amerika zijn sowieso baas.![]()
Duurt alleen wel dik 3,5 uur.
Wie kent de film?
Rond middernacht.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Voor jou niet wil je zeggen, tevens verwachte reactie.
Nou, meisje, 2 weken geleden ben ik tegen een dweilmachine aangebotst (een collega was bezig en ik zag hem niet), mn been keihard bezeerd en hele grote blauwe plekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:40 schreef Ezell het volgende:
Als ik het zeg, word ik zeker uitgelachen..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, meisje, 2 weken geleden ben ik tegen een dweilmachine aangebotst (een collega was bezig en ik zag hem niet), mn been keihard bezeerd en hele grote blauwe plek
Nou, dan valt die van mij wel mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, meisje, 2 weken geleden ben ik tegen een dweilmachine aangebotst (een collega was bezig en ik zag hem niet), mn been keihard bezeerd en hele grote blauwe plek
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dan valt die van mij wel mee.Ik liep de voortuin in en toen knalde ik keihard tegen het hek aan. Ik moest toen eventjes hinkelen en de buurman zag het gebeuren.
.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, dan valt die van mij wel mee.Ik liep de voortuin in en toen knalde ik keihard tegen het hek aan. Ik moest toen eventjes hinkelen en de buurman zag het gebeuren.
neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef yosander het volgende:
Jordy nog wat chickies gehosseld dan deze week?
Van werken word je moe.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef JustRocking het volgende:
Werken jullie allemaal trouwens niet dat er hier nog steeds zoveel gespamd wordt.
Jij ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Etsu het volgende:
En aangezien Jordy heel lang droog staat, stemt hij overal in.
quote:
Ik heb 2 weken geleden 38 uur gewerkt, vorige week 25 en deze week 30.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef JustRocking het volgende:
Werken jullie allemaal trouwens niet dat er hier nog steeds zoveel gespamd wordt.
Naja geld genoeg om de komende jaren nog door te komen. Alleen ga ik morgen wel weer solliciteren.quote:
Ik wil het niet weten hoeveel ik gewerkt heb. Ik had vorige week 3 dagen van 14 uur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken geleden 38 uur gewerkt, vorige week 25 en deze week 30.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten hoeveel ik gewerkt heb. Ik had vorige week 3 dagen van 14 uur.En dan nog de rest normale dagen.
Had ik ook vorig jaar. Dus toen stopte ik met werken en nu heb ik rijlessen en zit ik met de gebakken peren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Naja geld genoeg om de komende jaren nog door te komen. Alleen ga ik morgen wel weer solliciteren.
2 baantjes. Overdag in de kas van 7-16 en dan savonds bij mcdonalds van 17-0.30. En het zal vast niet mogen maar ik heb geld nodig.quote:
Rijlessen kreeg ik allemaal van mij ouders maar wil wel boven de 10k spaargeld blijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Had ik ook vorig jaar. Dus toen stopte ik met werken en nu heb ik rijlessen en zit ik met de gebakken peren.
Tering.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef JustRocking het volgende:
[..]
2 baantjes. Overdag in de kas van 7-16 en dan savonds bij mcdonalds van 17-0.30. En het zal vast niet mogen maar ik heb geld nodig.
Per direct weg?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Rijlessen kreeg ik allemaal van mij ouders maar wil wel boven de 10k spaargeld blijven.
Voor op kamers gaan is dat niet zo gek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering.
Jij liever dan ik.
[..]
Per direct weg?
[..]
Op de kamers gaan kost geen 10 000 euro.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Voor op kamers gaan is dat niet zo gek.
Ik kreeg de eerste 20. Maar nu ben ik al 2x gezakt dus dat is best wel een dure hobby. Kut rijbwijs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Rijlessen kreeg ik allemaal van mij ouders maar wil wel boven de 10k spaargeld blijven.
jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Hoi. Ik neem ontslag. Hier heb je mijn spullen. Doei!'?
Ja, ik ging zo naar binnen, had die werkkleren al bij me, ik zeg zo kunnen we ff pratenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tering.
Jij liever dan ik.
[..]
Per direct weg?
[..]
Wellus. Per jaar zelfs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op de kamers gaan kost geen 10 000 euro.
Laat me raden: zwart?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
Ik heb een leren jas gekocht voor maar 35,- euro.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, ik ging zo naar binnen, had die werkkleren al bij me, ik zeg zo kunnen we ff praten
Hij zo van, ja ok, ik zo van, ja ik vind er geen zak meer aan, heb al gevraagd voor meer uren etc. Dus ik wil dr mee stoppenHij zo van ja is goed, heb toch man teveel, ik die kleren gegeven huppa weg was ik.
Toen ik begon daar kreeg ik zo'n heel lulverhaal van 4 weken uitwerken, en een aantal gesprekken
pics.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
Ik heb een leren jas gekocht voor maar 35,- euro.
Oh.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:58 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Wellus. Per jaar zelfs.
En ik ga dus ook op kamers en heb geen geld. Vandaar dat ik zoveel werk.
Fucking nice, daten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, zwart. Zie fobo voor de achterwijkfoto van Dastan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, zwart. Zie fobo voor de achterwijkfoto van Dastan.
t scheelt dat je zo'n 5000 per jaar van de staat krijgt maar dan nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh.Jij zal het wel weten, ik houd me daarmee niet bezig.
Komt er weer een meet dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat ja.
TREK DIE JAS AAN OP DE MEET, OK?
Tweedehands is 'hip' tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
Hij was wel tweedehands, hoor.Maar goed, 35 euro!
![]()
Een drie-persoons-meet, ja.quote:
Zie je niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
![]()
Goddank. Het valt me op dat ik regelmatig onbewust met de mode meega. Goede zaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tweedehands is 'hip' tegenwoordig.
Ik heb een tweedehandse hippe mobiel gekocht dus dan ben ik dubbel hip.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tweedehands is 'hip' tegenwoordig.
Ja, dat maakte het wel af vond ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Etsu het volgende:
Ik vind dat sigaretje in je mond best kinky.
Smartphone mag ik hopen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik heb een tweedehandse hippe mobiel gekocht dus dan ben ik dubbel hip.
Ach joh, tegenwoordig is 'alles' tweedehands. Het zou pas raar worden als je hem uit een vuilnisbak had gevist..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
![]()
Leuk, loop je ook al in skinny-jeans?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goddank. Het valt me op dat ik regelmatig onbewust met de mode meega. Goede zaak.
Welke dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik heb een tweedehandse hippe mobiel gekocht dus dan ben ik dubbel hip.
Slimfit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
Skinny jeans al jaren. Niet superstrak hoor, maar wel gewoon 'dicht bij de huid'.!
Dit ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
Skinny jeans al jaren. Niet superstrak hoor, maar wel gewoon 'dicht bij de huid'.!
Nee. Ene of andere witte alcatel klaptelefoon die elke nacht aan de oplader moet. Maar er zit wel tetris op.quote:
Na hoeveel tijd issie kapot gegaan dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nee. Ene of andere witte alcatel klaptelefoon die elke nacht aan de oplader moet. Maar er zit wel tetris op.![]()
En die smartfoon van 400 euro van me was kapot gegaan dus ik dacht ik ga het anders doen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer dat je er geen leren broek bij gekocht heb Dastannetje.
Ik zie tegwoordig wel eens meiden lopen met een leren rok. Dat ziet er super fout uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jammer dat je er geen leren broek bij gekocht heb Dastannetje.
Jawel, ik heb nu zelfs een jurk aan. Onder rokken en jurken trek ik altijd een korte broek aan.quote:
Gewoon ipv een onderbroek zo'n mannenboxer aan doen hoef je ook geen korte broek aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, ik heb nu zelfs een jurk aan. Onder rokken en jurken trek ik altijd een korte broek aan.
Walgelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Van die absure v-halzen waarbij je halve borst zichtbaar is
Oh.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jawel, ik heb nu zelfs een jurk aan. Onder rokken en jurken trek ik altijd een korte broek aan.
Borsthaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gewoon ipv een onderbroek zo'n mannenboxer aan doen hoef je ook geen korte broek aan.
Waarom die smiley?quote:
Ja maar dan moet je wel ff borstharen er bij stiften anders ben je neit fout genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
KLINK, HOOR JE DAT. Likbaar en alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
Ik begin borsthaar te krijgen.
Of word ik nu te intiem.
Nee, als je nou zei: Ik begin schaamhaar te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef Dastan het volgende:
Ik begin borsthaar te krijgen.
Of word ik nu te intiem.
Rogierrrrrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:06 schreef Kaasrol het volgende:
Jammer Water, deze telt niet. Stroomstoring dit dat
Hoi trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef Snuf. het volgende:
Ik draag alleen maar suitsjmr goed geprobeerd welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
beetje gay is oké jwz.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
JaOf van die kleding waarvan ze zeggen dat het high fashion is.
Ik zou het nog niet aandoen op een gekostumeerd bal, gatverdamme
Mn broer heeft Vans gekocht en nu beweert hij dat ze niet emo zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens in skinny jeans, daar kickte ik vroeger op. Toen ik in mijn emo-periode zat.Hihihi.
Vansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Mn broer heeft Vans gekocht en nu beweert hij dat ze niet emo zijn.
Ik wil dat gele hoedje. D=quote:
Skinny jeansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens in skinny jeans, daar kickte ik vroeger op. Toen ik in mijn emo-periode zat.Hihihi.
LADY GAGA HAHAHAHAHquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Skinny jeans__________________!
Zo'n type zit bij mij in de klas
Vindt zichzelf helemaal hip
Loopt continu te janken hoe lady gaga de meest unieke artiest is in 50 jaar
Die gozer
[ afbeelding ]
All stars wel. Vans zijn emo en dus nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VansAll Stars
[..]
Ik wil dat gele hoedje. D=
Lady Gagaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Skinny jeans__________________!
Zo'n type zit bij mij in de klas
Vindt zichzelf helemaal hip
Loopt continu te janken hoe lady gaga de meest unieke artiest is in 50 jaar
Die gozer
[ afbeelding ]
volgensmij is dat een doosquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VansAll Stars
[..]
Ik wil dat gele hoedje. D=
Achterlijke vooroordelenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef JustRocking het volgende:
[..]
All stars wel. Vans zijn emo en dus nee.
Hij loopt haar (het?) ook continu te citeren alsof het de nieuwe plato isquote:
Haten op uiterlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef Etsu het volgende:
Die wijven op die foto zien er ook lelijk uit.tering
Ja sinds vanochtendquote:
Minder praten meer foto's!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja sinds vanochtend. Ben kapot, goed teken dus
.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nope. Converse is gewoon de bom. En hun mixtapes nog meer.
quote:
HEB JE JE CONDOOMS GEBRUIKT OF NIETquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Waarschijnlijk heeft iedereen al gevraagd of je het leuk hebt gehad, dus dat zal ik je besparen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
.
Een pakje van 25 euro?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef Etsu het volgende:
En Sander is een heel pakje sigaretten voor 25 euro (ofzo kwijt, in de trein laten liggen_____!
Ik heb het erover op mensen met vans meteen 'emo' te noemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nope. Converse is gewoon de bom. En hun mixtapes nog meer.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja zo'n heel ding. Weetikveel hoe dat heet.
quote:
Boeit me niet. Vans zijn emo. PUNT.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb het erover op mensen met vans meteen 'emo' te noemen.Ik ken genoeg mensen met schoenen van 'Vans' en als die 'emo' zijn eet ik een hoed op
Daarnaast, impliceren dat 'emo's' geen All Stars dragen.
Camel, 10 pakken voor ¤26,50quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
O, een slof.![]()
Dat meen je niet.
Wat kk zonde.
Ik ook. Nouja, sinds vorig jaar heb ik ook een ander paar schoenen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef JustRocking het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al 5 jaar geen andere schoenen meer gedragen.
Behalve dan naar gala's e.d.
Niet zo met 'kk' strooien zeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
O, een slof.![]()
Dat meen je niet.
Wat kk zonde.
![]()
Ja toch.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Innerlijk is het belangrijkst, maar dan hoeft het nog geen lelijke zeekoe te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Boeit me niet. Vans zijn emo. PUNT.
Niet met m'n lul nee, om het zo maar te zeggenquote:
Hypocrietje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet zo met 'kk' strooien zeg.
Jack en Jones.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
Ik koop meestal Jack en Jones omdat het kan
Druk maken om 'kk'.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet met m'n lul nee, om het zo maar te zeggen.
Nee, maar m'n pa wel. Somsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jezus.
Camel trouwens.Rook jij Camel?
Snuf. verklaart dit als onwaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Boeit me niet. Vans zijn emo. PUNT.
Het gaat om tabak, ja, daar krijg je nu eenmaal kk van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Camel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jezus.
Camel trouwens.[ afbeelding ] Rook jij Camel?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het gaat om tabak, ja, daar krijg je nu eenmaal kk van.
Impliceren dat SC'en saai is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Kaasrol het volgende:
Roken
Ik ga louis theroux kijken, beter is daar wat aan want ik verveel me stierlijk
OF gewoon nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OF javaanse jongens driekwart met rizla blauw.
Die heb ik wel..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want ezels hebben geen duimen, ze kunnen nooit een sigaret vasthouden dit dat.
Zware van Nelle is wel lekker. Maar ik kan niet draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echte bazen roken zware van nelle met rooie rizla dit dat.
Ik ga mn cam aanzetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAA. Nu word ik zeker weer melig.
De mijne wodka.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef JustRocking het volgende:
Jesss. Mijn moeder serveert op dit moment Grolsch.
Potver. Dan ga ik nu regelen dat ze whisky gaat schenken dat overtref ik je lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
De mijne wodka.
Al is dat alweder een paar uur geleden.
Dat klopt. Al ga ik nu even wat ouzo halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Potver. Dan ga ik nu regelen dat ze whisky gaat schenken dat overtref ik je lekker.
De eerste foto is cool, maar de tweede...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
Duitsers die een kuil aan 't graven waren![]()
![]()
!!
[ afbeelding ]
Tetten. Waren d'r meer van, maar heb alleen nog maar de foto's van een vriend gezien
.
Hmz. Ff vragen of mn moeder soms spiritus in huis heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat klopt. Al ga ik nu even wat ouzo halen.
quote:
Waarom ben jij zo preuts?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
De eerste foto is cool, maar de tweede...
Ik heb 'm niet gemaakt, want ik stond nog meer naar links op de barquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
De eerste foto is cool, maar de tweede...
Ha ha.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Hmz. Ff vragen of mn moeder soms spiritus in huis heeft.
Tenzij het je vriendin is jwz.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Nouja, daar kun je over discussieren.
Het is Sunny Beachquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef JustRocking het volgende:
[..]
En anders nog laat die meid dat wat te duidelijk weten dat ze cheap is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |