tuurlijk welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben echt een vrouw ja
Ik kleed me ook wel vrouwelijk, maar wat ik vanmiddag als zei: Ik sta net zo graag op het voetbalveld, met de schaafwonden op mijn benen
(wat dan erg charmant is de vlgende dag als ik mijn rokje/jurkje aan heb)
hierna nog 1 nr en danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
komtie zo of is er een lange wachtrij
eerst aankondigen op de radio dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Foto's van trieste gitaarfalers posten mensen! (foto's van mij zijn geen geldige inzending)
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Foto's van trieste gitaarfalers posten mensen! (foto's van mij zijn geen geldige inzending)
Je GT werkt nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
geeft aan dat je sexy doch stoer bent..
maar add me als xbox vriend: arnxx
ik heb maar 2 vrienden!!
Vrouwen die gamenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
tuurlijk wel![]()
geeft aan dat je sexy doch stoer bent..
maar add me als xbox vriend: arnxx
ik heb maar 2 vrienden!!
tot elf daarna is tha midgetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
Tot hoelaat draaien jullie? Mijn bad is bijna vol
Heb hey koud
misschien ligt mijn aantal vrienden daaraanquote:
ik wou dat mijn vriendin gamede, ze vind er niks aan, een groot gemis om niet samen te gamenquote:
Dan wacht ik nog 8 minutenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tot elf daarna is tha midget
Hmmzzz daar moet ik over nadenkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wel moet je nog even Battlefield gaan kopen, Angel
Voeg mij toe danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
misschien ligt mijn aantal vrienden daaraan?
[..]
ik wou dat mijn vriendin gamede, ze vind er niks aan, een groot gemis om niet samen te gamen
Wel eens vor elkaar gekregen rollercoaster tycoon te spelen maar veel verder niet
hoop op verandering nu ik LA noir heb
Dat heeft me nooit weerhoudenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb ook drank nodig
Maar morgen weer werken helaas
viva pinata, is dat doenbaar voor een absolute non-gamer, tuintjes inrichten enzo tochquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan wacht ik nog 8 minuten
[..]
Hmmzzz daar moet ik over nadenken
[..]
Voeg mij toe dan
IDK Faithy
Koop voor je vriendin Harry Potter ofzo, of Viva Pinata
mij welquote:
Ik vind het echt wel een meisje-gamequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
viva pinata, is dat doenbaar voor een absolute non-gamer, tuintjes inrichten enzo toch!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |