Ja, die van Gutenberg reken ik goed. Je prijs is dit:quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:19 schreef Mama_Mia het volgende:
Officieel wordt gezegd óf Gutenberg óf Coster, waarvan Gutenberg waarschijnlijker is, maar in de 11e eeuw werd ook al gedrukt, ff googlen hoe die gast ook alweer heette.
Pi Chang.
Maar voor Gutenberg, 1455
Evanescence? Als het om heart-shaped box gaatquote:Op donderdag 16 juni 2011 23:58 schreef MetalIsAwesome het volgende:
CATEGORIE: MUZIEK
Open vraag:
Nirvana heeft een nummer gemaakt dat ging over de relatie die Kurt Cobain met Courtney Love had, met een erg aparte artistieke videoclip. Dit nummer is door een band gecovert, om welke band gaat het?
Volgens mij ook.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Evanescence? Als het om heart-shaped box gaat
Ja, die is goed. Sorry voor het late antwoord.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Evanescence? Als het om heart-shaped box gaat
Omdat iedereen corrupt is. Hoe zuidelijker hoe corrupter. En dat begint al in Brabant!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:17 schreef MAHL het volgende:
Politiek
Waarom is de EU geen echte democratie?
't Is waar, maar niet het antwoord waar ik naar op zoek benquote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Omdat iedereen corrupt is. Hoe zuidelijker hoe corrupter. En dat begint al in Brabant!!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
't Is waar, maar niet het antwoord waar ik naar op zoek ben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |