Das verstehe ich, en laatste COS was vol binnen 24 uur, nog niet eerder gezien dacht ik ...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Graag gedaan, Valencia verwijderen doe ik met groot plezier!!!
Ja, dat zeker. Toch snap ik die nominatie van Lisa door Jordan ook niet, ik dachtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
Dat gezeik over het nomineren. Dat is toch het spel? Stomme gasten.
Ik begrijp je even niet. Nom van Lisa door Jordan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, dat zeker. Toch snap ik die nominatie van Lisa door Jordan ook niet, ik dacht
dat ze veel betere redenen had om bijvoorbeeld een Cosimo of Tim te nomineren.
Je zou best wel eens je zin kunnen krijgen... De tussenstand van de poll op BB-Unzensiert, ziet er slecht uit voor Jordan...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef Ransjih het volgende:
hoop dat jordan eruit gaat, die voegt niks toe behalve soms wat fotomateriaal voor de heren hier
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Lisa heeft spijt dat ze Rayo heeft genomineerd...![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef Osvaldo2 het volgende:
Lisa heeft spijt dat ze Rayo heeft genomineerd...![]()
[ afbeelding ]
Ik lig in een deuk hier.quote:Im Wohnraum reden die Jungs über Dialekte und auch über DSDS .. Steve fragt, ob Cosimo zum nächsten Casting auch wieder gehen wird. Er sagt, dass er diese nicht nötig hat, er hat genug Kontakte, er muss da nicht mehr hin. Es sei denn er geht zum Ärgern hin.
mooi hè? dat rotsvaste zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef beequeen het volgende:
Van de BB-funsite.
[..]
Ik lig in een deuk hier.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:40 schreef Osvaldo2 het volgende:
Cosimo: "Rayo hebt hebt bovennatuurlijke krachten, net zoiets als de Ninja Turtles..."
echt he!! wat een scheiterds die 2 ... Cos en Barryquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:08 schreef Ransjih het volgende:
cosi maakt er weer een one man show van
achterna gezeten en aangevalle door insecten
rayo blijft er bijna in van het lachen
Fabienne heeft meer het voorgevoel dat deze opdracht niet gaat lukken ... naar wat ik weet hebben ze al 2 fouten gemaakt en hoeveel ze mogen is nog de vraag? dat staat in de envelop..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:28 schreef DINGSKE het volgende:
klopt dat ,dat de weekopdracht al naar de haaien is ?
fabienne heeft de opdracht verpest de pieper is al 3x gegaan en dat mag niet dus weekopdracht is verloren ?????????????????
Dit stond erover op BB-Unzensiert, na haar dramatische exit wil ze nu misschien ook weer een dramatische entree maken... Dit uiteraard in de liveshow want de rest van de week is te min voor haar, dan ligt zij liever in bed...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op de chat net, dat Valencia een terugkomst plant volgende week maandag ?????
Ik hoop het toch even niet ........![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |