dat baseer ik op het aantal matches dat ik iedere keer zie als ik de matches van de laatste 5 dagen bekijk. Mijn zoekprofiel blijft gelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Baseer je dat op cijfers of op wat je langs ziet komen?
Of meer zoiets?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:47 schreef Silenus het volgende:
Huh?Wat bedoel je met 'het hof maken'? Dat we weer terug moeten naar de tijd dat een troubadour met een banjo en een roos tussen zijn tanden 's nachts 'o sole mio' gaat zingen aan het raam van zijn geliefde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij nou echt flauwekul. Kan mij niet voorstellen dat iemand via facebook (of hyves..) een nieuw iemand leert kennen. En dan nieuw, als niet in "vriend van vriend".quote:Op maandag 20 juni 2011 10:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sociale media is ook hard op weg datingsites over te nemen. Die bloeden al aardig dood.
ik leer toch eigenlijk liever bekenden kennen dan nieuwe mensenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou echt flauwekul. Kan mij niet voorstellen dat iemand via facebook (of hyves..) een nieuw iemand leert kennen. En dan nieuw, als niet in "vriend van vriend".
Ik doe niet aan hockey, en de vrouwen in mijn vriendenkring zijn wel zo'n beetje op (niet leuk, bezet, whatever) dus ik kom weinig nieuwe vrouwen tegen. Daar helpt geen facebook tegen hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik leer toch eigenlijk liever bekenden kennen dan nieuwe mensen. dan weet je al dat je elkaar mag etc.
Nee begint met een C. Maar pass die Y maar door hoor, backup is altijd handigquote:Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als haar naam met een Y begint heb je mazzel. Leuke meid.
Maar absoluut mijn type niet.
Ik ook niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou echt flauwekul. Kan mij niet voorstellen dat iemand via facebook (of hyves..) een nieuw iemand leert kennen. En dan nieuw, als niet in "vriend van vriend".
Nog meer kunstenaars in Amsterdam dus, het loopt de spuigaten uit met die linkse, rechtssubsidiegraaiende hobby's....quote:Nee begint met een C. Maar pass die Y maar door hoor, backup is altijd handig
Tja, maar het gebeurt toch, en veel ook. Je hebt exact dezelfde info als op een datingsite, over het algemeen veel meer foto's, en als je iemand via via kent is het al een stuk veiliger. Er is nu een flinke consolidatie aan het ontstaan tussen grote datingsites omdat ze moeite hebben rendabel te blijven.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef macondo het volgende:
Een vriendin van mij heeft diverse mannen leren kennen via facebook. Die geen vriendje van vriendje wasquote:Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik kan me er echt niets bij voorstellen. Ben tijdje geleden wel op Facebook toegevoegd door iemand die ik ergens had gezien maar niet gesproken en inmiddels al een hele tijd aan het whatsappen en binnenkort een date.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, maar het gebeurt toch, en veel ook. Je hebt exact dezelfde info als op een datingsite, over het algemeen veel meer foto's, en als je iemand via via kent is het al een stuk veiliger. Er is nu een flinke consolidatie aan het ontstaan tussen grote datingsites omdat ze moeite hebben rendabel te blijven.
Dat komt op mij wat zielig over. Op facebook sta je ten slotte niet om dat soort verzoekjes te krijgen - in tegenstelling tot datingsites. Als een volslagen vreemde mij een berichtje stuurt als soort flirt - zou ik denken "ga weg eng wijf, freak!";)quote:Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft diverse mannen leren kennen via facebook. Die geen vriendje van vriendje was
Zelfs ook via hyves.
PicardMike?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ken iemand die zit willekeurig te skypen met vrouwen, ook zoiets waar ik me niets bij voor kan stellen
Ik zit nagenoeg nooit in de trein, maar het verschil is dat het één gewoon normaal menselijk verkeer is (je komt elkaar tegen) en het ander (willekeurige vrouwen benaderen op facebook) dat zéker niet is : men moet dan echt gaan zoeken en van een toevallig praatje is geen sprake.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:
Maar denk je dat ook als een leuk meisje je aanspreekt of met je flirt in de trein? Je gaat immers ook nooit in de trein zitten 'om eens wat leuke vrouwen te ontmoeten.'
Excuus B) lijkt mij een beetje goedpraten van A) maar soit.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef Daimonos het volgende:
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik bijzonder weinig ervaring heb met liefdesrelaties (lees: op een middelbare schoolliefde na, niets. Ik ben 22). Ik weet niet, het is er gewoon nooit echt van gekomen. Ik ben ook niet het type dat in kroegen op vrouwen afstapt, daar voel ik me a) niet zelfverzekerd genoeg voor en b) ik ben sowieso niet op zoek naar het type 'kroegtijger'. Ik denk dat ik te naïef/laks was: 'oh, het zal me vast wel een keer bij toeval overkomen'.
Nu overweeg ik om me te registreren op een datingsite, maar wat ik me afvraag is of vrouwen deze onervarenheid beschouwen als een grote afknapper. Ik ga het toch wel doen hoor, daar niet van. Maar ik ben benieuwd hoe de FOK!kers hier tegenaan kijken.
Ik snap niet wat daar moeilijk aan te snappen is. Op een datingsite zit je ook willekeurige vrouwen aan te schrijven, maar daar kost het geld.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Q. het volgende:
Ik kan me er echt niets bij voorstellen. Ben tijdje geleden wel op Facebook toegevoegd door iemand die ik ergens had gezien maar niet gesproken en inmiddels al een hele tijd aan het whatsappen en binnenkort een date.Maar dat is wel via via, ze is een vriendin van een vriend van me. Kan me niet voorstellen dat mensen elkaar willekeurig gaan zitten toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |