Dat zal ik ook zeker niet ontkennen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef dawg het volgende:
klopt, maar met diezelfde nuances (of eerder het gebrek daaraan) wordt er geselecteerd op profielensites/datingsites
ja natuurlijk, daarom snap ik wat spirit zegt ook niet helemaal (het punt wat ze maakt wel hoor)quote:Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen.
Maar ik neem aan dat je het wel met me eens kan zijn dat de geschreven woorden, met hoeveel nuances dan ook, een ander beeld kunnen brengen dan wanneer je de persoon in levende lijve ziet.
waarom snap je het dan niet precies? Dat is mij dan niet geheel duidelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja natuurlijk, daarom snap ik wat spirit zegt ook niet helemaal (het punt wat ze maakt wel hoor)
Nou snap ik jou niet meerquote:Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ja natuurlijk, daarom snap ik wat spirit zegt ook niet helemaal (het punt wat ze maakt wel hoor)
dat ze dat hele verhaal kan herleiden uit een enkel feit.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
waarom snap je het dan niet precies? Dat is mij dan niet geheel duidelijk.
Ah op die manier. Nou, dat is dus niet aan 1 feit... zoiets staaf je natuurlijk wel adhv foto's en profiel e.d. Maar als je over het algemeen kijkt, klopt dit plaatje wel. Heb nu al zoveel profielen en foto's enzo gezien dat ik dat nu wel met een redelijke zekerheid durf te zeggen. En ik heb het nu dus ook over iemand van 30 he, niet van 22.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ze dat hele verhaal kan herleiden uit een enkel feit.
Dat heeft toch te maken met de standaard ´vooroordelen´ die vaak toch wel door het hoofd spelen. Natuurlijk zal ze ook wel luisteren naar de nuances, betekend niet dat ze het ook echt als afknapper kan zien.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef dawg het volgende:
[..]
dat ze dat hele verhaal kan herleiden uit een enkel feit.
ik heb die ervaring andersom ook. maar dat maakt nog niet die zo'n vrouw geen liefdevolle relatie aan kan gaan. of in jouw geval dat die kerel een sociale nitwit is en niet weet waar ie zijn handen moet leggen als je tegen hem aan ligt of whatever?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ah op die manier. Nou, dat is dus niet aan 1 feit... zoiets staaf je natuurlijk wel adhv foto's en profiel e.d. Maar als je over het algemeen kijkt, klopt dit plaatje wel. Heb nu al zoveel profielen en foto's enzo gezien dat ik dat nu wel met een redelijke zekerheid durf te zeggen. En ik heb het nu dus ook over iemand van 30 he, niet van 22.
Dus vandaar, als een man nu zou zeggen nooit iets romantisch met een vrouw te hebben gehad op zijn 30ste, weet ik vrij zeker dat het niet mijn type isKom op, dat kun je je toch wel voorstellen?
Denk dat je daar de spijker op de kop slaat. Het is ook veel makkelijker om dingen te zeggen via chat/berichten. Kom ik zelf ook achter. Het gaat zoveel makkelijker als je gewoon chat (bij mij persoonlijk dan) alhoewel ik in een real-life gesprek ook wel lekker kan babbelen (maar das toch net iets anders).quote:Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heeft toch te maken met de standaard ´vooroordelen´ die vaak toch wel door het hoofd spelen. Natuurlijk zal ze ook wel luisteren naar de nuances, betekend niet dat ze het ook echt als afknapper kan zien.
En wat ik zei, het geschreven woord is sowieso zwart-witter.
Ik zeg ook niet dat het persé zo is, ik zeg alleen dat MIJN ervaring MEESTAL zo is. Dit is dus een MENING. Dus nog 1 keer: als ik puuuuuurrrrrrr voor mezelf spreek, dan zou ik zeggen dat het mijn type niet is en ga ik er verder geen tijd aan verdoen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb die ervaring andersom ook. maar dat maakt nog niet die zo'n vrouw geen liefdevolle relatie aan kan gaan. of in jouw geval dat die kerel een sociale nitwit is en niet weet waar ie zijn handen moet leggen als je tegen hem aan ligt of whatever?
wat cue dus zegt, adhv een profiel is eea nogal zwart wit en oppervlakkig. is wel inherent aan, dat dan weer wel
Als in "via de chat kun je langer nadenken over wat je gaat zeggen" ?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:59 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Denk dat je daar de spijker op de kop slaat. Het is ook veel makkelijker om dingen te zeggen via chat/berichten. Kom ik zelf ook achter. Het gaat zoveel makkelijker als je gewoon chat (bij mij persoonlijk dan) alhoewel ik in een real-life gesprek ook wel lekker kan babbelen (maar das toch net iets anders).
en het is allemaal 'veiliger' doordat je de persoon niet kent. kan soms sneller persoonlijk worden of juist eens iets vertellen wat je normaal minder snel zou doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als in "via de chat kun je langer nadenken over wat je gaat zeggen" ?
Ja misschien ook wel. Je kunt iets typen en dan nog denken, nee dat komt debiel over.. Probeer je woorden maar eens terug te halen. Kan denk ik je hele date verknallen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:02 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als in "via de chat kun je langer nadenken over wat je gaat zeggen" ?
Eerste berichtje is meteen van een collega.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef Q. het volgende:
Zo, maar weer eens een e-matching profiel aangemaakt. Eens kijken of de dames nog zin hebben om mij aan te schrijven.
Jij onwetenschappelijke afronder! 7,117 keer per jaar. Maar dat is Nederland én Belgie hé.quote:
En Nederlanders neuken aanzienlijk vaker dan Belgen, dus zal het rond de 10,264 keer per jaar zitten...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Jij onwetenschappelijke afronder! 7,117 keer per jaar. Maar dat is Nederland én Belgie hé.
Ik denk bij de 6. Weet dat ook niet zeker. Maar alles is per 6 gerangschikt (leukste 6, uitspringers zijn er 6 en beste score)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:51 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Weet iemand eigenlijk wanneer iemand verschijnt in je lijstje 'foto-bewonderaars' op paiq? Is dat als je foto bij de 5 best beoordeelde foto's van die persoon komt? Of 10? Of 25?
Ik neem altijd een dildo voor haar mee. Altijd. Kijk dan hoe ze reageert als ze het cadeautje openmaakt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef Spijker83 het volgende:
Ff een stomme vraag.. Zat me net ineens te bedenken.
Neem je op een eerste date (na leuk Paiq-contact) altijd iets mee voor de dame in kwestie?
Denk zelf dat het wel erg leuk/netjes staat, of zal dit verkeerd overkomen?
Mijn gevoel zegt namelijk gewoon iets leuks, kleins meenemen..
(welke vrouw vind een cadeautje nou niet leuk, eigenlijk)
Haha, Nee zo direct ben ik nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik neem altijd een dildo voor haar mee. Altijd. Kijk dan hoe ze reageert als ze het cadeautje openmaakt.
Op een eerste date zou ik geen cadeau meenemen hoor. Beetje overdreven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef Spijker83 het volgende:
Neem je op een eerste date (na leuk Paiq-contact) altijd iets mee voor de dame in kwestie?
Cadeautje meenemen op je eerste date? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef Spijker83 het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Op een eerste date zou ik geen cadeau meenemen hoor. Beetje overdreven.
Ja dacht er zo ineens aan.. Een simpele roos of zo.. Maar jullie zullen wel gelijk hebben..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Cadeautje meenemen op je eerste date? Kop op zeg.
Haha nice.. Maar nee.. Neem gewoon mezelf wel als presentje mee..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
Tenzij ze minderjarig is of zo? Dan doet wat beltegoed het wel goed.
Plus een breezerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Techno het volgende:
Tenzij ze minderjarig is of zo? Dan doet wat beltegoed het wel goed.
Alright.. Ben dus echt geen freak (athans vind ik)..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef macondo het volgende:
[..]
Plus een breezer
Seriously.. een cadeautje meenemen, god wat een goed idee om haar een idee te geven dat ze met een freak aan het daten is.
Als je een cadeautje meeneemt (een roos...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:27 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Alright.. Ben dus echt geen freak (athans vind ik)..
Dacht gewoon misschien wel netjes.. Maar delete my comments maar uit je geheugen..
Jezus nee zeg, bleeeghhh. En als je een ROOS meeneemt ben je al helemaal een sufkut eerste klas. Maar wat ik zeg, ik val niet op watjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Als je een cadeautje meeneemt (een roos...) dan heb je daarna nog even de kans om te bewijzen dat je géén freak bent - maar in eerste instantie maak je geen goede beurt. Of zie ik dit verkeerd, Spirit?
Overigens, laat mij mezelf even herstellen. STEL: je zou op een eerste dat bij haar thuis een filmpje gaan kijken ofzo, ja, dan kan een flesje wijn wel. Maar als ze op een eerste date zonder je ooit gezien te hebben jou bij haar thuis uitnodigt, maakt het volgens mij geen kut uit wat je doet en ben je sowieso geslaagdquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jezus nee zeg, bleeeghhh. En als je een ROOS meeneemt ben je al helemaal een sufkut eerste klas. Maar wat ik zeg, ik val niet op watjes
Maar dan weet je wel zeker dat je wat lekkers te zuipen krijgtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Overigens, laat mij mezelf even herstellen. STEL: je zou op een eerste dat bij haar thuis een filmpje gaan kijken ofzo, ja, dan kan een flesje wijn wel. Maar als ze op een eerste date zonder je ooit gezien te hebben jou bij haar thuis uitnodigt, maakt het volgens mij geen kut uit wat je doet en ben je sowieso geslaagd
Als je bij iemand thuis gaat eten is een flesje wijn meenemen altijd de etiquette natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Overigens, laat mij mezelf even herstellen. STEL: je zou op een eerste dat bij haar thuis een filmpje gaan kijken ofzo, ja, dan kan een flesje wijn wel. Maar als ze op een eerste date zonder je ooit gezien te hebben jou bij haar thuis uitnodigt, maakt het volgens mij geen kut uit wat je doet en ben je sowieso geslaagd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:20 schreef Hopeloos81 het volgende:
doorgeladen pistool, voor als het HEEL saai wordt???
Maar wel homoseksueel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:13 schreef Hopeloos81 het volgende:
Macondo... laatste keer dat ik sjekte was ik toch echt een vrouwke
Ik vul in... kloonquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:21 schreef Hopeloos81 het volgende:
tja.. ik val (voornamelijk) op mannen dus... vul in vul in
Beetje humor moet kunnenquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:44 schreef macondo het volgende:
Hopeloos en Arjen - wat leuk dat er ook homo's meepraten hier. Welkom beiden!
Ik ken e-matching wel. Wel een aardige site. Passief lid zijn als man heeft totaal geen zin, het komt bijna niet voor dat vrouwen jou een berichtje sturen. En kom op wat is 18 euro nou, probeer het een paar maandjes, voor een avondje stappen ben je al meer geld kwijt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:03 schreef Xeanor het volgende:
Iemand die enige ervaring heeft met e-matching?
Heeft het ook maar enig nut om passief lid te zijn als man?
Het trekt me niet echt om daar ineens 18 euro voor neer te tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |