abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juni 2011 @ 13:27:59 #209
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_98408545
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik leer toch eigenlijk liever bekenden kennen dan nieuwe mensen :P. dan weet je al dat je elkaar mag etc.
Ik doe niet aan hockey, en de vrouwen in mijn vriendenkring zijn wel zo'n beetje op (niet leuk, bezet, whatever) dus ik kom weinig nieuwe vrouwen tegen. Daar helpt geen facebook tegen hoor.

Bovendien is het de luxe van "nieuwe" vrouwen dat er geen enorm gedoe ontstaat als het uit gaat. Je komt elkaar dan weinig meer tegen ;)
Overal verstand van.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:35:15 #210
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98408838
Eensch met Macondo. Nieuw bloed.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  maandag 20 juni 2011 @ 13:51:54 #211
108913 Godshand
guide4you
pi_98409538
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 21:32 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Als haar naam met een Y begint heb je mazzel. Leuke meid.

Maar absoluut mijn type niet.
Nee begint met een C. Maar pass die Y maar door hoor, backup is altijd handig :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:59:25 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98409896
De Y. O+ Die moet ik eigenlijk nog in mijn alfabet.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 20 juni 2011 @ 14:16:39 #213
141482 Q.
JurassiQ
pi_98410697
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:12 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat lijkt mij nou echt flauwekul. Kan mij niet voorstellen dat iemand via facebook (of hyves..) een nieuw iemand leert kennen. En dan nieuw, als niet in "vriend van vriend".
Ik ook niet.
For great justice!
  maandag 20 juni 2011 @ 15:21:48 #214
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98413749
quote:
Nee begint met een C. Maar pass die Y maar door hoor, backup is altijd handig
Nog meer kunstenaars in Amsterdam dus, het loopt de spuigaten uit met die linkse, rechtssubsidiegraaiende hobby's....

Ik paas haar niet, ik heb er geen contact meer mee.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:22:31 #215
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98413780
'Hoi ik zag je op facebook, je bent de kennis van de vriend van de broer van iemand op mijn lijst'

Neuken?
  maandag 20 juni 2011 @ 15:30:41 #216
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98414140
quote:
Dat lijkt mij nou echt flauwekul. Kan mij niet voorstellen dat iemand via facebook (of hyves..) een nieuw iemand leert kennen. En dan nieuw, als niet in "vriend van vriend".
Tja, maar het gebeurt toch, en veel ook. Je hebt exact dezelfde info als op een datingsite, over het algemeen veel meer foto's, en als je iemand via via kent is het al een stuk veiliger. Er is nu een flinke consolidatie aan het ontstaan tussen grote datingsites omdat ze moeite hebben rendabel te blijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Catbert op 20-06-2011 16:08:04 ]
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 20 juni 2011 @ 15:47:15 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98414929
quote:

[..]

Een vriendin van mij heeft diverse mannen leren kennen via facebook. Die geen vriendje van vriendje was :)
Zelfs ook via hyves.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:30:44 #218
141482 Q.
JurassiQ
pi_98416970
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef Catbert het volgende:

[..]

Tja, maar het gebeurt toch, en veel ook. Je hebt exact dezelfde info als op een datingsite, over het algemeen veel meer foto's, en als je iemand via via kent is het al een stuk veiliger. Er is nu een flinke consolidatie aan het ontstaan tussen grote datingsites omdat ze moeite hebben rendabel te blijven.
Ik kan me er echt niets bij voorstellen. Ben tijdje geleden wel op Facebook toegevoegd door iemand die ik ergens had gezien maar niet gesproken en inmiddels al een hele tijd aan het whatsappen en binnenkort een date. 8-) Maar dat is wel via via, ze is een vriendin van een vriend van me. Kan me niet voorstellen dat mensen elkaar willekeurig gaan zitten toevoegen.
For great justice!
  maandag 20 juni 2011 @ 16:33:08 #219
57047 macondo
pi_98417089
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een vriendin van mij heeft diverse mannen leren kennen via facebook. Die geen vriendje van vriendje was :)
Zelfs ook via hyves.
Dat komt op mij wat zielig over. Op facebook sta je ten slotte niet om dat soort verzoekjes te krijgen - in tegenstelling tot datingsites. Als een volslagen vreemde mij een berichtje stuurt als soort flirt - zou ik denken "ga weg eng wijf, freak!";)
Overal verstand van.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:37:42 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98417315
Maar denk je dat ook als een leuk meisje je aanspreekt of met je flirt in de trein? Je gaat immers ook nooit in de trein zitten 'om eens wat leuke vrouwen te ontmoeten.'
Gourmetten of steengrillen?
pi_98417354
Ik ken iemand die zit willekeurig te skypen met vrouwen, ook zoiets waar ik me niets bij voor kan stellen :{
  maandag 20 juni 2011 @ 16:38:53 #222
57047 macondo
pi_98417378
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik ken iemand die zit willekeurig te skypen met vrouwen, ook zoiets waar ik me niets bij voor kan stellen :{
PicardMike?

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:37 schreef Silenus het volgende:
Maar denk je dat ook als een leuk meisje je aanspreekt of met je flirt in de trein? Je gaat immers ook nooit in de trein zitten 'om eens wat leuke vrouwen te ontmoeten.'
Ik zit nagenoeg nooit in de trein, maar het verschil is dat het één gewoon normaal menselijk verkeer is (je komt elkaar tegen) en het ander (willekeurige vrouwen benaderen op facebook) dat zéker niet is : men moet dan echt gaan zoeken en van een toevallig praatje is geen sprake.

En wat Q zegt : zijn facebook date is gewoon "eigen sociale kring". Datingsites zijn dat niet. Groot verschil.
Overal verstand van.
pi_98418034
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik bijzonder weinig ervaring heb met liefdesrelaties (lees: op een middelbare schoolliefde na, niets. Ik ben 22). Ik weet niet, het is er gewoon nooit echt van gekomen. Ik ben ook niet het type dat in kroegen op vrouwen afstapt, daar voel ik me a) niet zelfverzekerd genoeg voor en b) ik ben sowieso niet op zoek naar het type 'kroegtijger'. Ik denk dat ik te naïef/laks was: 'oh, het zal me vast wel een keer bij toeval overkomen'.

Nu overweeg ik om me te registreren op een datingsite, maar wat ik me afvraag is of vrouwen deze onervarenheid beschouwen als een grote afknapper. Ik ga het toch wel doen hoor, daar niet van. Maar ik ben benieuwd hoe de FOK!kers hier tegenaan kijken. :)
  maandag 20 juni 2011 @ 16:57:47 #224
57047 macondo
pi_98418317
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef Daimonos het volgende:
Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ik bijzonder weinig ervaring heb met liefdesrelaties (lees: op een middelbare schoolliefde na, niets. Ik ben 22). Ik weet niet, het is er gewoon nooit echt van gekomen. Ik ben ook niet het type dat in kroegen op vrouwen afstapt, daar voel ik me a) niet zelfverzekerd genoeg voor en b) ik ben sowieso niet op zoek naar het type 'kroegtijger'. Ik denk dat ik te naïef/laks was: 'oh, het zal me vast wel een keer bij toeval overkomen'.

Nu overweeg ik om me te registreren op een datingsite, maar wat ik me afvraag is of vrouwen deze onervarenheid beschouwen als een grote afknapper. Ik ga het toch wel doen hoor, daar niet van. Maar ik ben benieuwd hoe de FOK!kers hier tegenaan kijken. :)
Excuus B) lijkt mij een beetje goedpraten van A) maar soit.

Verder prima toch? Zie niet wat de afknapper in dit verband zou moeten zijn voor vrouwen. Zolang je maar niet doet alsof het een "gebrek" is.
Overal verstand van.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:59:03 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98418396
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:30 schreef Q. het volgende:
Ik kan me er echt niets bij voorstellen. Ben tijdje geleden wel op Facebook toegevoegd door iemand die ik ergens had gezien maar niet gesproken en inmiddels al een hele tijd aan het whatsappen en binnenkort een date. 8-) Maar dat is wel via via, ze is een vriendin van een vriend van me. Kan me niet voorstellen dat mensen elkaar willekeurig gaan zitten toevoegen.
Ik snap niet wat daar moeilijk aan te snappen is. Op een datingsite zit je ook willekeurige vrouwen aan te schrijven, maar daar kost het geld.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 20 juni 2011 @ 17:02:08 #226
141482 Q.
JurassiQ
pi_98418531
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:38 schreef macondo het volgende:

[..]

En wat Q zegt : zijn facebook date is gewoon "eigen sociale kring". Datingsites zijn dat niet. Groot verschil.
Idd. Ik accepteer niemand die ik niet al (vaag) ken. Zelfs niet als het lekkere wijven zijn. 8-)
For great justice!
pi_98418544
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef Q. het volgende:

[..]

Idd. Ik accepteer niemand die ik niet al (vaag) ken. Zelfs niet als het lekkere wijven zijn. 8-)
Ik zat ook in je lijst. :{w
  maandag 20 juni 2011 @ 17:02:36 #228
141482 Q.
JurassiQ
pi_98418553
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef macondo het volgende:

[..]

Verder prima toch? Zie niet wat de afknapper in dit verband zou moeten zijn voor vrouwen. Zolang je maar niet doet alsof het een "gebrek" is.
En er gewoon niets over zeggen tenzij ze er echt naar vragen.
For great justice!
  maandag 20 juni 2011 @ 17:02:39 #229
57047 macondo
pi_98418555
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik snap niet wat daar moeilijk aan te snappen is. Op een datingsite zit je ook willekeurige vrouwen aan te schrijven, maar daar kost het geld.
Op een datingsite hebben vrouwen

• een verzoekje geplaatst om een berichtje te ontvangen

• van hen onbekende kerels

• die aansturen op een date.

Die drie zaken ontbreken op facebook doorgaans..
Overal verstand van.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:02:46 #230
141482 Q.
JurassiQ
pi_98418562
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik zat ook in je lijst. :{w
Dat zeg ik. Vaag.
For great justice!
pi_98418582
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik snap waarom je dat denkt, maar het is echt zo. Nu althans, ik moet eerlijk toegeven dat me dat rond een jaar of 16/17 echt helemaal niets had uitgemaakt :)

quote:
Het voelt wel een beetje als een gebrek... Logisch toch?
pi_98418659
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef Q. het volgende:

[..]

En er gewoon niets over zeggen tenzij ze er echt naar vragen.
Kijk, dat zou dus al mijn eerste fout zijn. :P

Nog specifieke aanraders qua websites hier voor hogeropgeleiden? Ik heb gekeken naar E-matching, maar dat is volgens mij gericht op een wat oudere doelgroep.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:21:00 #233
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_98419397
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:02 schreef macondo het volgende:

[..]

Op een datingsite hebben vrouwen

• een verzoekje geplaatst om een berichtje te ontvangen

• van hen onbekende kerels

• die aansturen op een date.

Die drie zaken ontbreken op facebook doorgaans..
En worden ze dus overspoeld met berichtjes, terwijl ze op facebook denken dat iemand ze echt heel erg op vond vallen.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:49:37 #234
141482 Q.
JurassiQ
pi_98420698
Was deze al eens langsgekomen?

For great justice!
  maandag 20 juni 2011 @ 17:50:26 #235
141482 Q.
JurassiQ
pi_98420743
Zo, maar weer eens een e-matching profiel aangemaakt. Eens kijken of de dames nog zin hebben om mij aan te schrijven.
For great justice!
  maandag 20 juni 2011 @ 17:55:55 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98421015
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat komt op mij wat zielig over. Op facebook sta je ten slotte niet om dat soort verzoekjes te krijgen - in tegenstelling tot datingsites. Als een volslagen vreemde mij een berichtje stuurt als soort flirt - zou ik denken "ga weg eng wijf, freak!";)
Waarom zou je alleen mogen flirten met mensen die erom vragen? soms kan juist de verrassing erg leuk zijn, het onverwachte :)

Ik kreeg onlangs ook ineens een berichtje van een onbekende. De eerste vraag is "ken ik die". Het was dat er geen gewoon gesprek uitkwam aangezien z'n talenkennis nogal beperkt was (of juist de mijne in zijn (onbekende) taal :+ ) Maar verder vond ik het wel geinig :)
pi_98421018
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:51 schreef Daimonos het volgende:

Ligt geheel aan het soort vrouw en wat zij zoekt. Ik zou er volledig op afknappen (maarja, ben dan ook stukje ouder). Je bent 22, zat meiden van jouw leeftijd die hetzelfde hebben lijkt me. Als je op je 30ste nog nooit een relatie hebt gehad/geen ervaring hebt, ist een beetje sneu, maar op je 22ste kan dat prima lijkt me.
Sarcasme. Herken het.
pi_98421561
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ligt geheel aan het soort vrouw en wat zij zoekt. Ik zou er volledig op afknappen (maarja, ben dan ook stukje ouder). Je bent 22, zat meiden van jouw leeftijd die hetzelfde hebben lijkt me. Als je op je 30ste nog nooit een relatie hebt gehad/geen ervaring hebt, ist een beetje sneu, maar op je 22ste kan dat prima lijkt me.
ik vind dat altijd zo raar. je vindt iemand leuk of niet. :)
overigens zou ik liever iemand hebben met weinig ervaring dan iemand die om de 4 weken een ander neukt. maar then again, verliefdheid doet dat alles toch wel teniet. anders ben je niet verliefd denk ik.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:09:53 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98421664
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef dawg het volgende:

[..]

overigens zou ik liever iemand hebben met weinig ervaring dan iemand die om de 4 weken een ander neukt. maar then again, verliefdheid doet dat alles toch wel teniet. anders ben je niet verliefd denk ik.
maar dan kom je dus weer terug op de datingsites. Waarop je dus eigenlijk op 'alles' wat meer nadruk legt en wat meer over nadenkt of je daar wel behoefte aan hebt. Tenminste mijn selectiecriteria zijn dan hoger/anders (gebleken) dan wanneer ik iemand zo ontmoet omdat dan ook alle niet-communicatieve vaardigheden erbij zijn gekomen ipv alleen de woorden in de chat/mail.
pi_98421818
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

maar dan kom je dus weer terug op de datingsites. Waarop je dus eigenlijk op 'alles' wat meer nadruk legt en wat meer over nadenkt of je daar wel behoefte aan hebt. Tenminste mijn selectiecriteria zijn dan hoger/anders (gebleken) dan wanneer ik iemand zo ontmoet omdat dan ook alle niet-communicatieve vaardigheden erbij zijn gekomen ipv alleen de woorden in de chat/mail.
allemaal gebakken lucht, selectiecriteria. met een echte verliefdheid vervallen (iig het eerste jaar of wat) de eisen toch.

leuk voor te schiften maar verder niet. en hoe weinig of veel je neukt staat toch niet in een profiel, en kan dus ook geen initieel selectiecriterium zijn
  maandag 20 juni 2011 @ 18:16:11 #241
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98421940
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:13 schreef dawg het volgende:

[..]

allemaal gebakken lucht, selectiecriteria. met een echte verliefdheid vervallen (iig het eerste jaar of wat) de eisen toch.
Natuurlijk, maar daarvoor moet je eerst verliefd worden ;)
Wat ik bedoel dus is dat verliefd worden via internet al super lastig is .. of eigenlijk kan dat naar mijn mening totaal niet. Dus als hij dan ook nog heel anders is dan jij of allerlei trekjes hebt waarvan je zou zeggen "mm weet niet of ik daar op zit te wachten" maakt het niet eenvoudiger om die date te regelen.
Terwijl als je diezelfde persoon in de kroeg of op straat zou tegenkomen je op slag verliefd was geweest en het dus idd allemaal niet meer uitmaakt.
pi_98422447
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom zou je alleen mogen flirten met mensen die erom vragen? soms kan juist de verrassing erg leuk zijn, het onverwachte :)

Ik kreeg onlangs ook ineens een berichtje van een onbekende. De eerste vraag is "ken ik die". Het was dat er geen gewoon gesprek uitkwam aangezien z'n talenkennis nogal beperkt was (of juist de mijne in zijn (onbekende) taal :+ ) Maar verder vond ik het wel geinig :)
Ik heb mijn ex ook leren kennen via hyves.. Wat onverwachter als op een datingsite maar wel leuk.. Het kan dus wel via social media..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_98422544
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Goed om te weten. ^O^
Al zou ik dat toch niet zeggen, als ik zo naar mijn eigen vriendgroep kijk. Die zijn allemaal vanaf hun 17e redelijk actief geweest, maar goed. Eens kijken waar dit op uitdraait.
pi_98423007
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef dawg het volgende:

[..]

Niet persé. Dit zegt vaak ook wat over karakter. Ik heb een man nodig die redelijk sterk in zijn schoenen staat, weet wat hij wil en het nodige heeft meegemaakt, die zijn eigen leven en interesses heeft. Vrienden zijn voor mij heel belangrijk, dus hij moet ook sociaal leuk uit de voeten komen. Puur als match. Als je dan iemand hebt die nog nooit een relatie of wat dan ook heeft gehad, zegt dat meestal dat die persoon waarschijnlijk een tikkeltje verlegen is, niet echt extrovert, niet heel erg uitgaand, zal geen sociaal dier zijn, etc. En dat zijn dingen die ik juist heel erg in een man waardeer en ook zoek.

En nee, natuurlijk is het geen keiharde eis dat iemand aan al die voorwaarden voldoet, maar ik bedoel te zeggen dat je karakter voor een groot deel aan ervaringen en interesses af kan lezen.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:59:14 #245
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98423782
Niets gezegd :X

[ Bericht 76% gewijzigd door PiRANiA op 20-06-2011 19:10:08 ]
  maandag 20 juni 2011 @ 19:09:20 #246
57047 macondo
pi_98424268
quote:
Dat is dus uh.. drie keer vandaag dat deze link langs komt? Verder briljante marketing, stukje is ook echt leuk om te lezen ook.
Overal verstand van.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:10:14 #247
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_98424329
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:09 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat is dus uh.. drie keer vandaag dat deze link langs komt? Verder briljante marketing, stukje is ook echt leuk om te lezen ook.
:@.
pi_98425261
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Niet persé. Dit zegt vaak ook wat over karakter. Ik heb een man nodig die redelijk sterk in zijn schoenen staat, weet wat hij wil en het nodige heeft meegemaakt, die zijn eigen leven en interesses heeft. Vrienden zijn voor mij heel belangrijk, dus hij moet ook sociaal leuk uit de voeten komen. Puur als match. Als je dan iemand hebt die nog nooit een relatie of wat dan ook heeft gehad, zegt dat meestal dat die persoon waarschijnlijk een tikkeltje verlegen is, niet echt extrovert, niet heel erg uitgaand, zal geen sociaal dier zijn, etc. En dat zijn dingen die ik juist heel erg in een man waardeer en ook zoek.

En nee, natuurlijk is het geen keiharde eis dat iemand aan al die voorwaarden voldoet, maar ik bedoel te zeggen dat je karakter voor een groot deel aan ervaringen en interesses af kan lezen.
tja, kun je ook omdraaien. een vrouw die niet snel nee zegt staat ook niet sterk in haar schoenen, is onzeker, weinig eigenwaarde, etc.

er zijn natuurlijk meer dingen waaraan je karaktertrekken kunt ontlenen :)
  maandag 20 juni 2011 @ 19:29:35 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98425509
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:26 schreef dawg het volgende:

[..]

tja, kun je ook omdraaien. een vrouw die niet snel nee zegt staat ook niet sterk in haar schoenen, is onzeker, weinig eigenwaarde, etc.

er zijn natuurlijk meer dingen waaraan je karaktertrekken kunt ontlenen :)
Maargoed dat zijn nuances die je aanbrengt. Tussen de uitersten en het verhaal/redenen eromheen.
pi_98425914
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maargoed dat zijn nuances die je aanbrengt. Tussen de uitersten en het verhaal/redenen eromheen.
klopt, maar met diezelfde nuances (of eerder het gebrek daaraan) wordt er geselecteerd op profielensites/datingsites
  maandag 20 juni 2011 @ 19:38:10 #251
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98426143
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:35 schreef dawg het volgende:

klopt, maar met diezelfde nuances (of eerder het gebrek daaraan) wordt er geselecteerd op profielensites/datingsites
Dat zal ik ook zeker niet ontkennen.
Maar ik neem aan dat je het wel met me eens kan zijn dat de geschreven woorden, met hoeveel nuances dan ook, een ander beeld kunnen brengen dan wanneer je de persoon in levende lijve ziet.
pi_98426231
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zal ik ook zeker niet ontkennen.
Maar ik neem aan dat je het wel met me eens kan zijn dat de geschreven woorden, met hoeveel nuances dan ook, een ander beeld kunnen brengen dan wanneer je de persoon in levende lijve ziet.
ja natuurlijk, daarom snap ik wat spirit zegt ook niet helemaal (het punt wat ze maakt wel hoor) :s)
  maandag 20 juni 2011 @ 19:43:02 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98426486
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef dawg het volgende:

[..]

ja natuurlijk, daarom snap ik wat spirit zegt ook niet helemaal (het punt wat ze maakt wel hoor) :s)
waarom snap je het dan niet precies? Dat is mij dan niet geheel duidelijk.
pi_98426502
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:39 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou snap ik jou niet meer ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_98426645
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

waarom snap je het dan niet precies? Dat is mij dan niet geheel duidelijk.
dat ze dat hele verhaal kan herleiden uit een enkel feit. :)
pi_98426753
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Ah op die manier. Nou, dat is dus niet aan 1 feit... zoiets staaf je natuurlijk wel adhv foto's en profiel e.d. Maar als je over het algemeen kijkt, klopt dit plaatje wel. Heb nu al zoveel profielen en foto's enzo gezien dat ik dat nu wel met een redelijke zekerheid durf te zeggen. En ik heb het nu dus ook over iemand van 30 he, niet van 22.

Dus vandaar, als een man nu zou zeggen nooit iets romantisch met een vrouw te hebben gehad op zijn 30ste, weet ik vrij zeker dat het niet mijn type is ;) Kom op, dat kun je je toch wel voorstellen?
Sarcasme. Herken het.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:48:12 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_98426780
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:45 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat heeft toch te maken met de standaard ´vooroordelen´ die vaak toch wel door het hoofd spelen. Natuurlijk zal ze ook wel luisteren naar de nuances, betekend niet dat ze het ook echt als afknapper kan zien.
En wat ik zei, het geschreven woord is sowieso zwart-witter.
pi_98427048
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ah op die manier. Nou, dat is dus niet aan 1 feit... zoiets staaf je natuurlijk wel adhv foto's en profiel e.d. Maar als je over het algemeen kijkt, klopt dit plaatje wel. Heb nu al zoveel profielen en foto's enzo gezien dat ik dat nu wel met een redelijke zekerheid durf te zeggen. En ik heb het nu dus ook over iemand van 30 he, niet van 22.

Dus vandaar, als een man nu zou zeggen nooit iets romantisch met een vrouw te hebben gehad op zijn 30ste, weet ik vrij zeker dat het niet mijn type is ;) Kom op, dat kun je je toch wel voorstellen?
ik heb die ervaring andersom ook. maar dat maakt nog niet die zo'n vrouw geen liefdevolle relatie aan kan gaan. of in jouw geval dat die kerel een sociale nitwit is en niet weet waar ie zijn handen moet leggen als je tegen hem aan ligt of whatever?

wat cue dus zegt, adhv een profiel is eea nogal zwart wit en oppervlakkig. is wel inherent aan, dat dan weer wel :s)
pi_98427332
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat heeft toch te maken met de standaard ´vooroordelen´ die vaak toch wel door het hoofd spelen. Natuurlijk zal ze ook wel luisteren naar de nuances, betekend niet dat ze het ook echt als afknapper kan zien.
En wat ik zei, het geschreven woord is sowieso zwart-witter.
Denk dat je daar de spijker op de kop slaat. Het is ook veel makkelijker om dingen te zeggen via chat/berichten. Kom ik zelf ook achter. Het gaat zoveel makkelijker als je gewoon chat (bij mij persoonlijk dan) alhoewel ik in een real-life gesprek ook wel lekker kan babbelen (maar das toch net iets anders).
pi_98427493
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb die ervaring andersom ook. maar dat maakt nog niet die zo'n vrouw geen liefdevolle relatie aan kan gaan. of in jouw geval dat die kerel een sociale nitwit is en niet weet waar ie zijn handen moet leggen als je tegen hem aan ligt of whatever?

wat cue dus zegt, adhv een profiel is eea nogal zwart wit en oppervlakkig. is wel inherent aan, dat dan weer wel :s)
Ik zeg ook niet dat het persé zo is, ik zeg alleen dat MIJN ervaring MEESTAL zo is. Dit is dus een MENING. Dus nog 1 keer: als ik puuuuuurrrrrrr voor mezelf spreek, dan zou ik zeggen dat het mijn type niet is en ga ik er verder geen tijd aan verdoen.

En als je het nu nog niet snapt, heb ik je blijkbaar te hoog ingeschat. Achjee, ben ik alwéér de fout in gegaan blijkbaar O+
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')