Think againquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:45 schreef Silenus het volgende:
Kortom, dat is EEN KEER neuken per twee weken. Hallo, dat haal je toch wel?
Dit gaat weer niet al te lang duren...quote:Het viel best mee.. Zaterdagnacht/zondagmorgen een keer, zondagavond, maandagmorgen en maandagmiddag. Hij heeft niet al te veel geslapen, dat is wel zo.
Er moet niet persé gebatst worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Als hij kan werken kan hij ook wel ff batsen... Ja toch?
Hij is geen pannenkoek, schilderijtje!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef Schilderijtje het volgende:
![]()
Niet achterdochtig worden, wat hij zegt zou zomaar waar kunnen zijn.
Als het een pannenkoek is, kom je er snel genoeg achter.
Als, dearest.... Als...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij is geen pannenkoek, schilderijtje!
Zal ik dat eens zeggen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
Seven, wat is nou precies het probleem, dat hij niet wil langskomen?
Dat valt bij mij onder het kopje moeilijk doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:02 schreef Schilderijtje het volgende:
Hij moet haar leuker vinden, dan zij hem!
Er is geen probleem, ik werd alleen zenuwachtig omdat hij nee zei tegen mijn booty call. en ik ben zenuwachtig omdat ik hem pas morgen weer zie en daarna vertrekt hij naar Portugal voor zaken en ik naar Holland voor plezier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:01 schreef AlmightyArjen het volgende:
Seven, wat is nou precies het probleem, dat hij niet wil langskomen?
Nou, en in Portugal lopen toch damesquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is geen probleem, ik werd alleen zenuwachtig omdat hij nee zei tegen mijn booty call. en ik ben zenuwachtig omdat ik hem pas morgen weer zie en daarna vertrekt hij naar Portugal voor zaken en ik naar Holland voor plezier.
Ja dat klopt. En ik heb in Nederland afgesproken met een ex waarmee ik doorgaans wel altijd seks heb.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, en in Portugal lopen toch dames
Maargoed dat jullie nog niet exclusief zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En ik heb in Nederland afgesproken met een ex waarmee ik doorgaans wel altijd seks heb.
Nou ja, ik ben niet van plan om met een ander te batsen. Die ex, leuk en aardig maar is teringeind rijden en sowieso te weinig tijd om er een nacht door te brengen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maargoed dat jullie nog niet exclusief zijn
Maar je hebt al met je ex afgesproken toch? Of wordt dat nu afgezegd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet van plan om met een ander te batsen. Die ex, leuk en aardig maar is teringeind rijden en sowieso te weinig tijd om er een nacht door te brengen.
En in dat licht, ik zou het zeker niet waarderen als hij met een andere chick zou rommelen.
We gaan iets drinken. Normaal eindigt dat in uit eten, op stap en uiteindelijk zat in bed. Die laatste 3 stappen kan ik natuurlijk makkelijk overslaan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar je hebt al met je ex afgesproken toch? Of wordt dat nu afgezegd?
Goed entertainment (voor ons), maar Seven volgens mij heb je een soort terugval.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
We gaan iets drinken. Normaal eindigt dat in uit eten, op stap en uiteindelijk zat in bed. Die laatste 3 stappen kan ik natuurlijk makkelijk overslaan.
Nope, dat is het niet. Ik maak me gewoon zorgen over hoe dit gaat verlopen, hij in Portugal en ik zo'n verleiding in Nederland (en hoe ik daaraan weerstand ga bieden). Dit gaat niet over aandacht.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef macondo het volgende:
[..]
Goed entertainment (voor ons), maar Seven volgens mij heb je een soort terugval.
Omdat het daar nog véél te vroeg voor is. Daar heb je het niet over in week 1.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:20 schreef Djieluh het volgende:
Als je die kerel zo ziet zitten, waarom zeg je het hem dan niet(ook al gaat hij naar Portugal toe, je kan toch duidelijke afspraken maken?) Of begrijp ik het nu verkeerd?
Aah right. Misschien dan toch nog ff die scharrel van Nederland pakken en wanneer hij terug is van Portugal de draad weer oppakken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat het daar nog véél te vroeg voor is. Daar heb je het niet over in week 1.
Geen zin in die scharrel. Wat hij doet moet hij zelf wetenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef Djieluh het volgende:
[..]
Aah right. Misschien dan toch nog ff die scharrel van Nederland pakken en wanneer hij terug is van Portugal de draad weer oppakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |