Ik wist geeneens dat er de laatste post was.. Normaal sta ik dan klaar om de TT te maken.quote:
Dag dag Botserininja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja zeer zeker wel, bedankt Ezellina!
En nu ga ik, adios.
FOK!kers hebben geen contact met de buitenwereld. Zij blijven in hun oude vertrouwde zolderkamertje en komen vanaf daar niet in aanraking met gebeurtenissen waarbij emoties hoog oplopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FOK!kers hebben ook gevoel hoor! Waarom onderschat iedereen dit?!??!?!![]()
![]()
ECHT WEL WANT > INTERNET.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK!kers hebben geen contact met de buitenwereld. Zij blijven in hun oude vertrouwde zolderkamertje en krijgen vanaf daar niet te maken met gebeurtenissen waarbij emoties hoog oplopen.
He gatverdamme ik ben al 4 minuten te laat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ging jij niet iets van een verslag maken ofzo?
Ik hoefde alleen nog maar te sturen en gas te geven. Vandaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
Hoi Strontboer.Toe maar.
![]()
Ik ga as vrijdagvoor de 3de les
aan mijn remmen werken.
![]()
Remmen
Van die keerl moest ik stoppen bij een tankstation. Dus ik dacht ik krijg een dikke preek. Gaat ie peuken halenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
Ik geef juist te weinig gas.____________! En rem ook veelste hard, of veelste laat, of veelste snel.
Ik faal in autorijden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Van die keerl moest ik stoppen bij een tankstation. Dus ik dacht ik krijg een dikke preek. Gaat ie peuken halen___!
Vetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
Yeuy net eerste rijles gehadGelijk stuk snelweg meegepakt
Sup.quote:
Okequote:
Ja chill, met jou? Fijn weekend gehad?quote:
Waar is het dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OkeNooit geweest, weet wel waar het is.
Joa.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja chill, met jou? Fijn weekend gehad?
In het oosten, Achterhoek.quote:
Ah, heb ik waarschijnlijk wel eens gereden.quote:
Aight. Lekker rustig ditdat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ah, heb ik waarschijnlijk wel eens gereden.
Ja idd. Als ze zo'n strook dicht gooien wordt de andere strook meer gebruikt en slijt dus harder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Echt een faalactie trouwens. Vroeger gingen spitsstroken open bij 1500 auto's, vanaf eind dit jaar bij 1350 auto's. Wanneer gaan mensen eens bedenken dat het gewoon dom is om asfalt bewust niet te benutten?___! Die spitsstroken moeten gewoon sowieso open zijn.
Okequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:15 schreef strontboer het volgende:
Fucking rush hour op de A35. Normaal kun je op de snelweg liggen, maar nu niet
Haha was een grapje. A35 is dé nummer 1 snelweg van de wereld Europa Nederland Overijsselquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OkeOp de snelwegen hier is het altijd druk...
Inderdaad, maar volgens mij gebruiken tegenstanders vaker milieu-argumenten. Maar files zijn juist extra slecht voor het milieu en vaak zijn die stroken gewoon dicht in de filequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja idd. Als ze zo'n strook dicht gooien wordt de andere strook meer gebruikt en slijt dus harder.
Lood om oud ijzer
Hehehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Haha was een grapje. A35 is dé nummer 1 snelweg van de wereld Europa Nederland Overijssel
Precies. Als je in de file staat duurt de rit langer en staat je auto uiteindelijk nog langer aan ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij gebruiken tegenstanders vaker milieu-argumenten. Maar files zijn juist extra slecht voor het milieu en vaak zijn die stroken gewoon dicht in de file![]()
Bovendien zie ik niet hoe auto's op drie rijstroken meer vervuilen dan evenveel auto's op twee rijstroken
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
Precies. Als je in de file staat duurt de rit langer en staat je auto uiteindelijk nog langer aan ook nog
rond de 18 uur geslapen, voel me weer wat fitterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Haha was een grapje. A35 is dé nummer 1 snelweg van de wereld Europa Nederland Overijssel Twente
Heb je het zo druk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik moet echt leren plannen dit dat alles.
Ga dat dan ook doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik moet echt leren plannen dit dat alles.
Ach jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja en ik ben nog niets verder gekomen ofzo dit is echt verschrikkelijk.
Sowieso een snelcursus discipline zou ook handig zijn![]()
Ga naar KLB en scheld een stuk of tien kereltjes uit, dan heb je een ban en ben je ook weer van je FOK!- verslaving af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja en ik ben nog niets verder gekomen ofzo dit is echt verschrikkelijk.
Sowieso een snelcursus discipline zou ook handig zijn![]()
Dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga naar KLB en scheld een stuk of tien kereltjes uit, dan heb je een ban en ben je ook weer van je FOK!- verslaving af.
Jawel. Ik ben het levende bewijs dat het werkt.quote:
quote:
Nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of ik mail naar Yvonne en vraag of ze me voor 2 weken wil bannen.
Niet mailen, ze reageren toch niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of ik mail naar Yvonne en vraag of ze me voor 2 weken wil bannen.
Sowieso, lelijke scheve aanhalingstekens.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Sowieso, lelijke scheve aanhalingstekens.
DASTAN, LIEVE KIP VAN ME. MIAUWMIAUW.quote:
WAT NEE?quote:
Yvonne kan me niet negeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet mailen, ze reageren toch niet.
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Sowieso, lelijke scheve aanhalingstekens.
Bedankt. Echt, super.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk is dat raar en achterlijk.
Maar van de andere kant, al krijg je een ban, dan ga je wel weer met een van je 1000 klonen posten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
DASTAN, LIEVE KIP VAN ME. MIAUWMIAUW.
[..]
WAT NEE?
[..]
Yvonne kan me niet negeren.
Wat is Socios.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
Die aanhalingstekens zijn onderdeel van mijn ode aan Socios.
Ik heb maar één actieve kloon, zwijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar van de andere kant, al krijg je een ban, dan ga je wel weer met een van je 1000 klonen posten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb maar één actieve kloon, zwijn.
Je had kunnen weten dat het een grapje was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb maar één actieve kloon, zwijn.
Een der FOK-bazen.quote:
Professioneel treinenspotter.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, Socios niet kennen.![]()
quote:
Ik hap graag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat het een grapje was.
Dan FOK! je wel heel geïsoleerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, Socios niet kennen.![]()
Zo en zo, slangenquote:
Wat is dat nou weer voor teringherrie.quote:
Sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor teringherrie.
't Vorige decennium belde.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:18 schreef Water123 het volgende:
http://www.lookatmyhorsemyhorseisamazing.com/
?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je het nou al gewijzigd
En, vertelt over alle rampen?quote:
Oke.quote:
Deadlines zijn er om overschreden te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die deadline ga ik sowieso niet halen.![]()
Gelukkig bestaan er herkansingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deadlines zijn er om overschreden te worden.
Die dingen zijn er niet voor niets inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er herkansingen.
Alle opzichten. Wat is er grappig aan een smiley die Hitler voor moet stellen en die wappert met de Duitse vlag?quote:
Ga treinspotters spotten joh.quote:
Absurde impliciete aantijging. Treinenspotten en Hitler hebben geenszins iets met elkaar te maken.quote:
Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Absurde impliciete aantijging. Treinenspotten en Hitler hebben geenszins iets met elkaar te maken.
Dat is niet grappig inderdaad. Het punt is alleen dat ik hem helemaal niet herkende?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alle opzichten. Wat is er grappig aan een smiley die Hitler voor moet stellen en die wappert met de Duitse vlag?
Onmiddelijk herroepen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nietig verklaard en alle volgende pogingen worden automatisch op hun beurt verworpen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat is niet grappig inderdaad. Het punt is alleen dat ik hem helemaal niet herkende?Ik zag gewoon een beduusd kijkend emoticonnetje.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nietig verklaard en alle volgende pogingen worden automatisch op hun beurt verworpen.
quote:
Beslist plausibel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef Dastan het volgende:
[..]
Absurde impliciete aantijging. Treinenspotten en Hitler hebben geenszins iets met elkaar te maken.
tjaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Water123 het volgende:
Weet je ik was net in de bibliotheek en er was een man die op de computer naar blote kerels zat te kijken, hij zat ook aan zn *** en tegelijkertijd met zn neus op het beeldscherm.
DAT IS TOCH GATVERDAMME![]()
![]()
Ja, dus? Ik associeer dat niet gelijk daarmee.quote:
He bah, dat is inderdaad goor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Water123 het volgende:
Weet je ik was net in de bibliotheek en er was een man die op de computer naar blote kerels zat te kijken, hij zat ook aan zn *** en tegelijkertijd met zn neus op het beeldscherm.
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, dus? Ik associeer dat niet gelijk daarmee.
Valt mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef Water123 het volgende:
![]()
Dat doe je toch niet! Ik heb het tegen de vrouw van de bieb gezegd en die zei dat ze ervan afwist en dat die man ook soms de sleutel vroeg van de wc..quote:
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.quote:
Dan kijk je toch niet op zijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet! Ik heb het tegen de vrouw van de bieb gezegd en die zei dat ze ervan afwist en dat die man ook soms de sleutel vroeg van de wc..
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha die Dastan, snel al zijn quotes editten en die [..] weghalen, schattig.
Hallo er lopen daar kleine kinderen rondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet op zijn beeldscherm.
Dan nog, als een ware nsb'er naar de bibliothecaresse stappen. Weten we ook weer wat we aan jou hebben als er oorlog uitbreekt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hallo er lopen daar kleine kinderen rond
Eens.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Treinen dienen te allen tijde conform de dienstregeling te rijden.
Dan verhuis ik naar Zwitserland.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan nog, als een ware nsb'er naar de bibliothecaresse stappen. Weten we ook weer wat we aan jou hebben als er oorlog uitbreekt.
Je lult poep.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan nog, als een ware nsb'er naar de bibliothecaresse stappen. Weten we ook weer wat we aan jou hebben als er oorlog uitbreekt.
Een ware doodzonde inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef Water123 het volgende:
[..]
en dat die man ook soms de sleutel vroeg van de wc..
Waarom fucking Zwitserland? Ik ga dan verhuizen naar Terschelling.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan verhuis ik naar Zwitserland.
Te duur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan verhuis ik naar Zwitserland.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op dit walgelijke taalgebruik ga ik niet in.
Omdat Zwitserland neutraal is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom fucking Zwitserland? Ik ga dan verhuizen naar Terschelling.
Pauper.quote:
Terschelling is baas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat Zwitserland neutraal is.
Terschelling.Dan liever Ameland.
[..]
Pauper.
Ik op alle.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nog nooit op de Waddeneilanden geweest.
Bla bla blaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat volgt logischerwijs uit je bericht.
Wooooow.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja. Vlieland tweemaal, Ameland driemaal en Texel zesmaal. De rest eenmaal.
Vakanties. Inderdaad, pauper.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb je er gedaan? Waarom was je daar? Alles.
Hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Vakanties. Inderdaad, pauper.![]()
Gewoon rondgekeken en gefietst.
Maar dat waren vakanties met m'n ouders, hoor.
Ja, prachtig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoor.
Mooi daar? Volgens mij wel.
watquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*klikt op wit kruisje rechtsboven in het rode vakje*
Ze doet een poging om ons te verlaten.quote:
Je kunt ze heel snel bezoeken. Texel, Vlieland en Ameland geloof ik in een dag gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik wil daar ook nog wel een keer heen ja. Maar het heeft geen prioriteit
Okequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je kunt ze heel snel bezoeken. Texel, Vlieland en Ameland geloof ik in een dag gedaan.Je kunt op een boot onderling.
Vooral Flevoland is echt prachtig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OkeWist ik niet.
Ik heb sowieso nooit zoveel van Nederland gezien. Op zich wel jammer, want het is hier echt mooier dan veel mensen denken...
Ja, veel historisch erfgoed ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral Flevoland is echt prachtig.
De historische binnenstad van Almere.quote:
Kankerstad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De historische binnenstad van Almere.
Daar krijg je spontaan een erectie van.
Toch niet zo erg? Ik heb gehoord dat er redelijk vervelende buurten zijn, maar ook aardig wat leuke buurten. En je zit heel vlakbij Amsterdam en andere steden in de Randstad.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze baas in je selectie hebben
Degraderen maar toch ook weer niet degraderen
Het doucheputje van het betaald voetbal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het immense Mitsubishi Forklift-stadion waar al vele legendarische wedstrijden zijn gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Donderdag 16:00 liever, en dat de telefoon dan niet is gegaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:35 schreef Water123 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wou dat het donderdag 8:00 uur was
De telefoon gaat hier sowieso, ook als je wel geslaagd bentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Donderdag 16:00 liever, en dat de telefoon dan niet is gegaan.
Oh, bij ons word je tussen 15:00 en 16:00 gebeld als je (nog) niet geslaagd bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef Water123 het volgende:
[..]
De telefoon gaat hier sowieso, ook als je wel geslaagd bent
Bij ons wordt je door een man gebeld als je gezakt bent en door een vrouw als je geslaagd bent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, bij ons word je tussen 15:00 en 16:00 gebeld als je (nog) niet geslaagd bent.
Kutste uur van mijn leven gaat het worden, ik ga de hele donderdag slapen denk ik.
Als ik word gebeld ga ik huilen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef Water123 het volgende:
[..]
Bij ons wordt je door een man gebeld als je gezakt bent en door een vrouw als je geslaagd bent.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, bij ons word je tussen 15:00 en 16:00 gebeld als je (nog) niet geslaagd bent.
Kutste uur van mijn leven gaat het worden, ik ga de hele donderdag slapen denk ik.
Ik heb niets nagekeken, dus ik heb daar vrij weinig aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:41 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het wel chill dat je de normeringen al weet in de ochtend, dan kun je je voorbereiden op wat voor telefoontje je krijgt
Ik denk dat het mij een enorm positief gevoel geeft als de normeringen goed uitvallen, maar wanneer ze minder zijn dan ik had gehoopt word ik zooo zenuwachtig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:41 schreef Water123 het volgende:
Ik vind het wel chill dat je de normeringen al weet in de ochtend, dan kun je je voorbereiden op wat voor telefoontje je krijgt
Ik wel, alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb niets nagekeken, dus ik heb daar vrij weinig aan.
Hetzelfde. Ben nu al zenuwachtig :pquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik denk dat het mij een enorm positief gevoel geeft als de normeringen goed uitvallen, maar wanneer ze minder zijn dan ik had gehoopt word ik zooo zenuwachtig.
Zakken niet, maar het zou wel kunnen dat ik nog iets moet herkansen om het te halen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
R_R die denkt dat hij gaat zakken,!!!!!!!!!!!!!
Als ik mag herkansen, ga ik nog feest vieren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zakken niet, maar het zou wel kunnen dat ik nog iets moet herkansen om het te halen.
Ik zou dan toch wel teleurgesteld zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef Water123 het volgende:
[..]
Als ik mag herkansen, ga ik nog feest vieren.
Halloquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef Kaasrol het volgende:
Precies op het juiste moment om een topickill te voorkomen, hallo allen
Luilak? Zeker een of andere vage brabantse traditiequote:
Nee, ik wou eigenlijk vanochtend gaan, maar "vanochtend" was uitgesteld naar half 4.quote:
Noordhollands. Dat was iig toen ik weg was dus. Maar in de krant staat er een artikel dat jongeren in mijn dorp dingen vernield hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Luilak? Zeker een of andere vage brabantse traditie
Wat is het dan uberhaupt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Noordhollands. Dat was iig toen ik weg was dus. Maar in de krant staat er een artikel dat jongeren in mijn dorp dingen vernield hebben___!
Met luilak maken kinderen/jongeren mensen wakker in de nacht, voortkomend uit een bepaalde (ongetwijfeld christelijke) traditie. Maar dat hoort dan op een beetje een normale manier te gebeuren, met fietsen met blikken en belletjes eraan en zo. Dus geen eieren tegen ramen gooien, en al helemaal geen spiegels van auto's afbrekenquote:
Typisch weer iets voor Nederland anno 2011, niemand kan ook nog normaal doen hèquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mensen wakker maken in de nacht, voortkomend uit een bepaalde (ongetwijfeld christelijke) traditie. Maar dat hoort dan op een beetje een normale manier te gebeuren, met fietsen met blikken en belletjes eraan en zo. Dus geen eieren tegen ramen gooien, en al helemaal geen spiegels van auto's afbreken![]()
![]()
Maar dat gebeurt dus wel...
Ik heb er zelf eigenlijk nooit aan meegedaan, wist nooit dat het luilak wasHet wordt, volgens mij, veel gebruikt als excuus voor jongeren die moedwillig rotzooi willen aanrichten.
Precies! Behalve dat er in mijn dorp volgens mij (bijna) geen Nickelsontuig bestaat, maar goed, misschien weet ik dat gewoon niet...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Typisch weer iets voor Nederland anno 2011, niemand kan ook nog normaal doen hè
In de jaren 50 zal het wel een leuke traditie zijn geweest, maar nu wordt het weer verpest door nickelson tuig enzo
Blijkbaar. Want in de krant staat dat er hier vernielingen warenquote:
Je snap wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies! Behalve dat er in mijn dorp volgens mij (bijna) geen Nickelsontuig bestaat, maar goed, misschien weet ik dat gewoon niet...
Ik heb er echt helemaal niets van gemerkt. De laatste jaren merk ik er steeds minder iets van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Blijkbaar. Want in de krant staat dat er hier vernielingen waren
Ik snap wat je bedoelt ja. En ach, vroeger zal het vast een leuke traditie geweest zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef Kaasrol het volgende:
Je snap wat ik bedoel
Soberzo, steden/dorpen die aan luilak doen
Ik was deze keer dus niet in het land met luilak, maar de vorige jaren heb ik er ook echt helemaal niets van gemerkt inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef Ezell het volgende:
Ik heb er echt helemaal niets van gemerkt. De laatste jaren merk ik er steeds minder iets van.
Dat heb ik dus met heel veel van die Brabantse dingenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:05 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb er echt nog nooit eerder van gehoord ook
quote:
Zoals?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met heel veel van die Brabantse dingen
Vorig jaar werd is 's ochtends wakker doordat iemand tien minuten lang door een megafoon zat lullen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik was deze keer dus niet in het land met luilak, maar de vorige jaren heb ik er ook echt helemaal niets van gemerkt inderdaad.
Serieus? Ik heb hem een keer op radio Gouwestad weten te krijgenquote:
Weet niet uit mijn hoofd. Maar ik heb een vriend in Brabant die het wel eens over dat soort dingen heeft, en dan weet ik niet wat hij bedoelt.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb hem een keer op radio Gouwestad weten te krijgen
Carnaval zeker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Weet niet uit mijn hoofd. Maar ik heb een vriend in Brabant die het wel eens over dat soort dingen heeft, en dan weet ik niet wat hij bedoelt.
Watquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vorig jaar werd is 's ochtends wakker doordat iemand tien minuten lang door een megafoon zat lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |