Ik wist geeneens dat er de laatste post was.. Normaal sta ik dan klaar om de TT te maken.quote:
Dag dag Botserininja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja zeer zeker wel, bedankt Ezellina!
En nu ga ik, adios.
FOK!kers hebben geen contact met de buitenwereld. Zij blijven in hun oude vertrouwde zolderkamertje en komen vanaf daar niet in aanraking met gebeurtenissen waarbij emoties hoog oplopen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FOK!kers hebben ook gevoel hoor! Waarom onderschat iedereen dit?!??!?!![]()
![]()
ECHT WEL WANT > INTERNET.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
FOK!kers hebben geen contact met de buitenwereld. Zij blijven in hun oude vertrouwde zolderkamertje en krijgen vanaf daar niet te maken met gebeurtenissen waarbij emoties hoog oplopen.
He gatverdamme ik ben al 4 minuten te laat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
ging jij niet iets van een verslag maken ofzo?
Ik hoefde alleen nog maar te sturen en gas te geven. Vandaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:00 schreef Etsu het volgende:
Hoi Strontboer.Toe maar.
![]()
Ik ga as vrijdagvoor de 3de les
aan mijn remmen werken.
![]()
Remmen
Van die keerl moest ik stoppen bij een tankstation. Dus ik dacht ik krijg een dikke preek. Gaat ie peuken halenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:03 schreef Etsu het volgende:
Ik geef juist te weinig gas.____________! En rem ook veelste hard, of veelste laat, of veelste snel.
Ik faal in autorijden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:06 schreef strontboer het volgende:
[..]
Van die keerl moest ik stoppen bij een tankstation. Dus ik dacht ik krijg een dikke preek. Gaat ie peuken halen___!
Vetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef strontboer het volgende:
Yeuy net eerste rijles gehadGelijk stuk snelweg meegepakt
Sup.quote:
Okequote:
Ja chill, met jou? Fijn weekend gehad?quote:
Waar is het dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OkeNooit geweest, weet wel waar het is.
Joa.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja chill, met jou? Fijn weekend gehad?
In het oosten, Achterhoek.quote:
Ah, heb ik waarschijnlijk wel eens gereden.quote:
Aight. Lekker rustig ditdat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ah, heb ik waarschijnlijk wel eens gereden.
Ja idd. Als ze zo'n strook dicht gooien wordt de andere strook meer gebruikt en slijt dus harder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Echt een faalactie trouwens. Vroeger gingen spitsstroken open bij 1500 auto's, vanaf eind dit jaar bij 1350 auto's. Wanneer gaan mensen eens bedenken dat het gewoon dom is om asfalt bewust niet te benutten?___! Die spitsstroken moeten gewoon sowieso open zijn.
Okequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:15 schreef strontboer het volgende:
Fucking rush hour op de A35. Normaal kun je op de snelweg liggen, maar nu niet
Haha was een grapje. A35 is dé nummer 1 snelweg van de wereld Europa Nederland Overijsselquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
OkeOp de snelwegen hier is het altijd druk...
Inderdaad, maar volgens mij gebruiken tegenstanders vaker milieu-argumenten. Maar files zijn juist extra slecht voor het milieu en vaak zijn die stroken gewoon dicht in de filequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ja idd. Als ze zo'n strook dicht gooien wordt de andere strook meer gebruikt en slijt dus harder.
Lood om oud ijzer
Hehehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Haha was een grapje. A35 is dé nummer 1 snelweg van de wereld Europa Nederland Overijssel
Precies. Als je in de file staat duurt de rit langer en staat je auto uiteindelijk nog langer aan ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij gebruiken tegenstanders vaker milieu-argumenten. Maar files zijn juist extra slecht voor het milieu en vaak zijn die stroken gewoon dicht in de file![]()
Bovendien zie ik niet hoe auto's op drie rijstroken meer vervuilen dan evenveel auto's op twee rijstroken
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef strontboer het volgende:
[..]
Precies. Als je in de file staat duurt de rit langer en staat je auto uiteindelijk nog langer aan ook nog
rond de 18 uur geslapen, voel me weer wat fitterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef strontboer het volgende:
[..]
Haha was een grapje. A35 is dé nummer 1 snelweg van de wereld Europa Nederland Overijssel Twente
Heb je het zo druk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik moet echt leren plannen dit dat alles.
Ga dat dan ook doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik moet echt leren plannen dit dat alles.
Ach jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja en ik ben nog niets verder gekomen ofzo dit is echt verschrikkelijk.
Sowieso een snelcursus discipline zou ook handig zijn![]()
Ga naar KLB en scheld een stuk of tien kereltjes uit, dan heb je een ban en ben je ook weer van je FOK!- verslaving af.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja en ik ben nog niets verder gekomen ofzo dit is echt verschrikkelijk.
Sowieso een snelcursus discipline zou ook handig zijn![]()
Dat slaat nergens opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga naar KLB en scheld een stuk of tien kereltjes uit, dan heb je een ban en ben je ook weer van je FOK!- verslaving af.
Jawel. Ik ben het levende bewijs dat het werkt.quote:
quote:
Nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of ik mail naar Yvonne en vraag of ze me voor 2 weken wil bannen.
Niet mailen, ze reageren toch niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of ik mail naar Yvonne en vraag of ze me voor 2 weken wil bannen.
Sowieso, lelijke scheve aanhalingstekens.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Sowieso, lelijke scheve aanhalingstekens.
DASTAN, LIEVE KIP VAN ME. MIAUWMIAUW.quote:
WAT NEE?quote:
Yvonne kan me niet negeren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Niet mailen, ze reageren toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |